Rok výroby:2004Typ motoru:1,9 DuratorqStav km při koupi:0 kmStav km nyní:60 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:14. 7. 2005
Při nástupu do nového zaměstnání jsem vyfasoval Transita nové generace a musím odpovědně prohlásit, že to je auto na ..........
Motor (100k turbodiesel) se musí neustále točit, jinak auto nechce jet. Při rozjezdu aspoň 2500tis.ot., jinak je Avie rychlejší.
Při řazení nahoru se chvíli nic neděje, pak se pomalu začne motor sbírat a jede to. Je jedno, jestli je auto prázdné nebo ne.Řazení je velmi nepřesné,(lanovody), občas je to pokus - omyl - pokus - kvalt.
Je to nejkratší verze, nosnost 1,5tuny, takže pěkný skokan, někdy je to o zlomení páteře. V zrcátkách toho moc vidět není, ještě že tam jsou malá pomocná, s přehledem lze přehlédnout i náklaďák.
Servis je drahý, nic se neopravuje, pouze vyměňuje. Na některejch Transitech vzadu píšou "Šetří mé peníze", tak by mě zajímalo kde. Protože se motor musí pořád honit,spotřeba je běžně 11 i více litrů nafty.
Kdysi sem jezdil s Transitem předchozí generace a ten byl rozhodně zdařilejší. Nynější je taková malinko lepší Š 1203.
Donedávna jsem jezdil s Ivecem TurboDaily UnijetHPI 35C13 a to je prostě AUTO. Kvalitní(i když ne všechny), perfektní motor, ovladatelnost, pohodlí. Jelo to i 170km/h a nešlo o život. S Fordem - nevím, nevím.
Jeste jsem chtel napsat,ze kdyz jsem jezdil s mondeem tak mi znenadani taky stoupla spotreba o 2 litry na 100km v prumeru.Po vymene oleje s filtrem ,vzduchoveho filtru a vymene casti vyfuku(v puvodnim jsem objevil dirku v prumeru 0.5cm)se dostalo opet vsechno na normal.
Zdravim vsechny.Na zacatek bych chtel rict,ze souhlasim s Leem.Jezdim ve dvou transitech a oba dva maji jinou spotrebu. 1 transit: se silnejsim motorem ma lepsi spotrebu,bezne jezdim v prumeru 8,5 l ,ted ma najete 230 tis km,je to rok vyroby 2005.Kdyz jedu 120km/hod(tachometrovych) toci 3000 otacek.Radi ne moc presne.Najel jsem s nim 52 tis km zatim.Za tu co dobu co s nim jezdim: oprava vstriku,rucni brzda,na predku kotouce a desticky,vodni pumpa,ted odchazi zadni tlumice. 2.transit vyssi ,kratka verze r.v.2004:slabsi motor,kdyz tocim 3000,jede necelych 90km/hod,je hlucnejsi a spotreba BYLA prvnich 5tis km na 11-13l(v lete) .na nejnizsi spotrebu jsem jel jen jednou a to jsem jel na 5ku 80km/hod asi 400km po dalnici(spotreba byla 10.2l).TED byva o 1 l nizsi...po vymene vzduchoveho filtru.najel jsem s nim 70tis km a zatim bez zavad pokud nepocitam spotrebni veci a jednou zamek u dveri.ted ma najete170 tis km. U obou si menim olej s filtrama sam kazdych 10tis. km. a oba jsou plne zatizene z 50ti % provozu. Vsem preju, at uz jezdi cimkoliv , hodne stastnym km bez nehod a co nejmin poruch.Ondra
Tranďáka jsem měl služebního, a do roka byl minimálně 5x v servisu, každoročně stále stejné závady: Zámky (dveře, kapota) a řazení. Opravili řazení jedníčky a za tři dny nešla dvojka. Opravili dvojku a zas nešla jednička. dost mě ten pekáč sral, dobře, že už ho nemáme. Nechápu, jaK u forda můžou skoro dvacet let montovat stejný blbý zámky, když celej svět ví, že stojej totálně za hovno!
Najel jsem 3 modelovými řady transitů 3/4 milionu km, všechna auta koupil v SNR dodělal, odhlučnil, pravidedelně dutiny, natřít podvozek, u bílé barvy nutno každoročně roztempovat korozi která leze skrs nepoškozenou barvu, vozim lidi tak to musí vypadat. Nesmíte plést dohromady 2,4 TDDi(řadí přesně, žere jak buldozér 9-13l a nejede) a předokolka 2,0 TDDi,TDCi(řadí jen trochu líp než 1203,nežere 7,5 - 10l a letí jako vítr). Životnost dobrá a zaplať pámbu se to každých 50 tis nepotkává jak starý 2,5Di. Po 20 letch jsem se svezl ze Š 1203 zařadit trojku u toho nemim, ale péruje to i po Praze a to zkvělý zcátko nedělený pořádně vypouký. Škoda že ty konstruktéři se někdy v tom Tranzitu sami nesvezou! Mě totíž na D1 v zadní řadě lidi protestně stojej a holky tvrděj že potratěj. Leo
tento komentář psal nekdo opravdu inteligentní za 11l nejezdila nai predchozi 2.5TD verze a srovnavat nemce s italem ? :) nejcasteji na dalnici vidim francouzske a italske dodavky jak stoji tak nevim zda je tato rezenze uplne na míste gl hf
Mam noveho transita 2,2 110 koni. Najazdenych 2000 km. Presadol som zo Spritera 316, takze rozdiel vo vykone je obrovsky! ale na druhej strane, ta pohoda za volantom je super! Mam trochu vyssiu vybavu-klima, vyhrievanie.. a tempomat! a to je vec, ktora nemoze chybat v kazdom mojom aute! na Forda zatial nenadavam ani ho nechvalim. Takze uvidime!
Všechny negativa u mně vyhrává neskutečně nepohodlné opěradlo sedáku. Mám 178 cm což není ani moc ani málo a opěradlo je tak krátký, že mi horní hrana tlačí do lopatek. Starej Galaxy byl proti novému Tranzitu neskutečně pohodlný.
Ford nové generace?Nemám s ním žádné potíže.Četl jsem několik názorů a nechápu jak může někdo srovnávat nesrovnatelné.Jako například Ford a Iveco.Z Fordem jezdím již čtyři roky a nechápu spotřebu 11l na 100km.Já běžně jezdím do 10l a o tom si může Iveco nechat jenom zdát.Prostě a jednoduše za 300 000 km jsem s Fordem neměl větší problem.
Měl jsem verzi 2,4TD 100k rok 2001 ve výbavě,a spokojenost, až na zadní náhon a korozi, což bych na ten rok výroby nečekal..Nyní mám 2,0TDCI 125k a ten je ještě o velký kus lepší, o dost živější a hlavně úspornější, výkon-super, plná výbava vč. klima, vyhřívaných sedaček,ASR ,orig.rádia na CD atd.Oceňuji přední náhon.A taky se mi víc líbí nová modernizovaná palubovka připomínající tu ve focusu s dvěma displeji.Jezdím s ním běžně 180 km/h a ostatní s osobákama se diví že je v této rychlosti předfrčí dlouhý a zvýšený transit..Na transita bych nenadával
Absolutně nesouhlasím s názorem Vaška na Transita. Jezdím již se čtvrtým vozem této značky a jsem maximálně spokojen. Novou generaci jsme do naší rodinné firmy kupovali v roce 2001, byl s již nevyráběným motorem 2,0 TDI 55 kW celoplechový, krátký, nízký. Vozíme i těžší věci, ale neměl s tím žádný problém. Dokonce jsem s tímto vozem přivezl ze zahraničí několik aut na vleku a rovněž jsem byl překvapen s jakou lehkostí si s tím poradil. V roce 2004 jsme zakoupili verzi Kombivan se šesti místy a s motorem o výkonu 85 koní. Papírový rozdíl deseti koní proti předchozímu vozu se zdál malý, ale ve skutečnosti je rozdíl markantní. Auto opravdu jede což mi potvrdil i můj soused, kterému jsem jej zapůjčil, když se jeho Trafficu poroučel motor. Po vrácení, kdy ujel vzdálenost přes 700 km mi oznámil, že rencka prodá a dalším autem bude právě Transit. Dovolená u moře v pěti lidech a zavazadlovým prostorem narvaným až po střechu nebyl vůbec problém s průměrnou spotřebou 8 litrů a to s jízdou po dálnici i při čekání na hranicích. Rovněž jsem s ním přivezl několik aut na vleku ze zahraničí k mé naprosté spokojenosti, někdy mi přišlo, že snad ani vlek netáhnu. Prostě není nad Transita a dalším vozem bude zase. Nyní pokukujeme po verzi 130k.
Myslím, že už jsi změnil názor a nového ,,tranďáka už nekoupil. Po trampotách našeho známého Mirka s verzi 2,2 TDCi 130k, kde se od nova podělalo co šlo a auto bylo pořád v servisu sis to rozmyslel. A co potom ceny nástupce s přídomkem Custom? Zkrátka poctivé železo už to nikdy nebude. Bude lepší vyrazit na Západ a najít míň jetý starší model a být tak v klidu. Zdraví Fazer.
25.01.2017 | 16:12:17 | Fazer
| 194.108.156.*Reagovat
Výsměch
Nemám tušení kdo si ale, mám zkušenosti s oběma autama jak s tranzitem tak s Dailinou a musim říct že obojím jezdím střídavě už 2,5 roku předně s tranzitem se dá běžně jezdit za 8-9 lit. pokud nemáš cihlu na plynu a rozjet se dá s prázdnym i na volnoběh a zrcátka no zkus si je naštelovat , Iveco je mnohem poruchovější cca každé 2 měs v servisu, čerpadlo brzdy, vstřik atd, na to je tranzit zlatej. Takže předpokládám že chyba bude ve spojce mezi pedálama a volantem. čus bus špágr
Nevim v čem ten pan před tím jezdil.( zda se mi že asi přiletěl z budoucnosti) Ale ja jezdim s traďakem už nějaký ten patek a jediné co mě štve když napadne sních a ja nejsem naložený. Mam totiž zadní nahon. Jinak si nemůžu absolutně stěžovat. Je to držák!!!
Jezdím Transitem cca deset let, nyní mám novou stokoňovou verzi a jediné k čemu bych měk výhradu, že je skutečně trochu drncák, zkrátka užitkový vůz. Jinak ten člověk mi připadá, že v Transitu asi nikdy neseděl, nepřesné řazení nesmysl, spotřeba nesmysl (běžně kolem osmi litrů a to i při občasném využívání max. rychlosti kolem 150km/h), 2500 otáček při rozjezdu je naprostý blábol, nepřehledná zrcátka lze vysvětlit jedině tím, že si je právě urazil a srovnávat se Škodou 1203 to nelze ani omylem. Autor je buď naprostý blázen nebo v Transitu nikdy neseděl. J.S.
naprosto s tebou souhlasím. Mám connect 2004. Poctivej traktor,6 roků s ním jezdím přes léto na čistej olej, s trochou nafty. Motor jak švýcary. Jsem absoluto spokojen. Olej měním po cca 7000km.
Nevím na co si stěžuje. Pokud mohu porovnat Iveco a Transit (na vozech jsem najel: Transit 200 000 km, Iveco 300 000 km) 95% pro Transit. Víc neni co dodat! Příští rok mám po skušenostech dostat znova Forda už se na 140koní těším.
To by mě zajímalo, s čím by jsi přišel ty ,kdyby jsi měl kupovat auto do firmy.Je pravda ze 100 koní je málo ta 110 je lepší. Zároveň si myslím, že starý a nový nemužeš vůbec porovnávat co se týče podvozku. Jezdím Djedničku a vím svoje...Jinak porovnávat iveco a transit? To nemyslíš vážně(mám na mysli cenový rozdíl).Já si auto musel koupit za svoje.
Mám na new 100 koníkůnajeto cca 150000km a spokojenost.Bezporuchový slušné auto.Jediné nedostatky slabší klima do jižních států a antikorozní ochrana na prachmizerné úrovni asi mám toho turka.Mám 2001r.v. a když jsem letos sundal přední blatníky tak jsem myslel že mě jebne.Sečteno a podtrženo vše má své klady a zápory .Kdybych volil znova asi by to Transit vyhrál.
Nechápu jak něco takovýho může napsat profesionální řidič. Kdyby to byla obecně pravda, asi těžko by v dnešní konkurenci mohl transit patřit mezi nejprodávanější dodávky na trhu. Přál bych ti na pár dnů vyfasovat tu dvanáctsettrojku, aby věděl vo čem píšeš.
Zase jeden zaměstanec, kterýmu zaměstanavatel šlápnul na bebínko, když ho nutí jetdit transitem. Chudáci musí být všichni ti galejníci, kteří s tímhle autem jezdí, a že jich není málo. doporučuji ti založit si vlastní firmu, kde si budeš nakupovat dokonalý auta a vyvarovat se zaměstanců věčných kafralů jako seš ty.
Není totiž transit jako transit. Je veliký rozdíl ve výrobku třeba pro SRN anebo pro Čechy. Možná to zní jako utopie anebo lumpárna, ale je to tak. Ford tomu říká "MARKETINGOVÁ ÚROVEŇ". Pro čechy je určena většinou 3. Pro Germány 1 samozřejmě. Pak se nedivte, že je to pro vás lepší 1203. Proto se i divím, že mnoho lidí opovrhuje autem z dovozu. Jejich chyba. Ale mají možnost volby. A znovu opakuji není transit jako transit.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Transit
jeste ke spotrebe
Jeste jsem chtel napsat,ze kdyz jsem jezdil s mondeem tak mi znenadani taky stoupla spotreba o 2 litry na 100km v prumeru.Po vymene oleje s filtrem ,vzduchoveho filtru a vymene casti vyfuku(v puvodnim jsem objevil dirku v prumeru 0.5cm)se dostalo opet vsechno na normal.
04.07.2011 | 21:53:13 | Ondra Reagovat
spotreba
Zdravim vsechny.Na zacatek bych chtel rict,ze souhlasim s Leem.Jezdim ve dvou transitech a oba dva maji jinou spotrebu.
1 transit: se silnejsim motorem ma lepsi spotrebu,bezne jezdim v prumeru 8,5 l ,ted ma najete 230 tis km,je to rok vyroby 2005.Kdyz jedu 120km/hod(tachometrovych) toci 3000 otacek.Radi ne moc presne.Najel jsem s nim 52 tis km zatim.Za tu co dobu co s nim jezdim: oprava vstriku,rucni brzda,na predku kotouce a desticky,vodni pumpa,ted odchazi zadni tlumice.
2.transit vyssi ,kratka verze r.v.2004:slabsi motor,kdyz tocim 3000,jede necelych 90km/hod,je hlucnejsi a spotreba BYLA prvnich 5tis km na 11-13l(v lete) .na nejnizsi spotrebu jsem jel jen jednou a to jsem jel na 5ku 80km/hod asi 400km po dalnici(spotreba byla 10.2l).TED byva o 1 l nizsi...po vymene vzduchoveho filtru.najel jsem s nim 70tis km a zatim bez zavad pokud nepocitam spotrebni veci a jednou zamek u dveri.ted ma najete170 tis km.
U obou si menim olej s filtrama sam kazdych 10tis. km. a oba jsou plne zatizene z 50ti % provozu.
Vsem preju, at uz jezdi cimkoliv , hodne stastnym km bez nehod a co nejmin poruch.Ondra
04.07.2011 | 21:45:16 | Ondra Reagovat
Tranďáka jsem měl služebního, a do roka byl minimálně 5x v servisu, každoročně stále stejné závady: Zámky (dveře, kapota) a řazení. Opravili řazení jedníčky a za tři dny nešla dvojka. Opravili dvojku a zas nešla jednička. dost mě ten pekáč sral, dobře, že už ho nemáme. Nechápu, jaK u forda můžou skoro dvacet let montovat stejný blbý zámky, když celej svět ví, že stojej totálně za hovno!
14.03.2010 | 21:03:20 | Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 17:51:05 | ńďčńî÷ĺę | 37.212.81.*
Život s transity
Najel jsem 3 modelovými řady transitů 3/4 milionu km, všechna auta koupil v SNR dodělal, odhlučnil, pravidedelně dutiny, natřít podvozek, u bílé barvy nutno každoročně roztempovat korozi která leze skrs nepoškozenou barvu, vozim lidi tak to musí vypadat. Nesmíte plést dohromady 2,4 TDDi(řadí přesně, žere jak buldozér 9-13l a nejede) a předokolka 2,0 TDDi,TDCi(řadí jen trochu líp než 1203,nežere 7,5 - 10l a letí jako vítr). Životnost dobrá a zaplať pámbu se to každých 50 tis nepotkává jak starý 2,5Di. Po 20 letch jsem se svezl ze Š 1203 zařadit trojku u toho nemim, ale péruje to i po Praze a to zkvělý zcátko nedělený pořádně vypouký. Škoda že ty konstruktéři se někdy v tom Tranzitu sami nesvezou! Mě totíž na D1 v zadní
řadě lidi protestně stojej a holky tvrděj že potratěj. Leo
14.03.2010 | 17:41:38 | Leo Reagovat
:)
tento komentář psal nekdo opravdu inteligentní za 11l nejezdila nai predchozi 2.5TD verze a srovnavat nemce s italem ? :) nejcasteji na dalnici vidim francouzske a italske dodavky jak stoji tak nevim zda je tato rezenze uplne na míste gl hf
15.12.2009 | 08:55:30 | Reagovat
Uvidime!
Mam noveho transita 2,2 110 koni. Najazdenych 2000 km. Presadol som zo Spritera 316, takze rozdiel vo vykone je obrovsky! ale na druhej strane, ta pohoda za volantom je super! Mam trochu vyssiu vybavu-klima, vyhrievanie.. a tempomat! a to je vec, ktora nemoze chybat v kazdom mojom aute! na Forda zatial nenadavam ani ho nechvalim. Takze uvidime!
10.04.2008 | 21:19:17 | pepe Reagovat
Všechny negativa u mně vyhrává neskutečně nepohodlné opěradlo sedáku. Mám 178 cm což není ani moc ani málo a opěradlo je tak krátký, že mi horní hrana tlačí do lopatek. Starej Galaxy byl proti novému Tranzitu neskutečně pohodlný.
21.03.2008 | 21:37:44 | racetiger Reagovat
1OO% spokojenosti
Ford nové generace?Nemám s ním žádné potíže.Četl jsem několik názorů a nechápu jak může někdo srovnávat nesrovnatelné.Jako například Ford a Iveco.Z Fordem jezdím již čtyři roky a nechápu spotřebu 11l na 100km.Já běžně jezdím do 10l a o tom si může Iveco nechat jenom zdát.Prostě a jednoduše za 300 000 km jsem s Fordem neměl větší problem.
27.02.2008 | 21:03:57 | ubi Reagovat
Měl jsem verzi 2,4TD 100k rok 2001 ve výbavě,a spokojenost, až na zadní náhon a korozi, což bych na ten rok výroby nečekal..Nyní mám 2,0TDCI 125k a ten je ještě o velký kus lepší, o dost živější a hlavně úspornější, výkon-super, plná výbava vč. klima, vyhřívaných sedaček,ASR ,orig.rádia na CD atd.Oceňuji přední náhon.A taky se mi víc líbí nová modernizovaná palubovka připomínající tu ve focusu s dvěma displeji.Jezdím s ním běžně 180 km/h a ostatní s osobákama se diví že je v této rychlosti předfrčí dlouhý a zvýšený transit..Na transita bych nenadával
07.02.2008 | 12:37:43 | Reagovat
Reakce na Vaškův názor
Absolutně nesouhlasím s názorem Vaška na Transita. Jezdím již se čtvrtým vozem této značky a jsem maximálně spokojen. Novou generaci jsme do naší rodinné firmy kupovali v roce 2001, byl s již nevyráběným motorem 2,0 TDI 55 kW celoplechový, krátký, nízký. Vozíme i těžší věci, ale neměl s tím žádný problém. Dokonce jsem s tímto vozem přivezl ze zahraničí několik aut na vleku a rovněž jsem byl překvapen s jakou lehkostí si s tím poradil.
V roce 2004 jsme zakoupili verzi Kombivan se šesti místy a s motorem o výkonu 85 koní. Papírový rozdíl deseti koní proti předchozímu vozu se zdál malý, ale ve skutečnosti je rozdíl markantní. Auto opravdu jede což mi potvrdil i můj soused, kterému jsem jej zapůjčil, když se jeho Trafficu poroučel motor. Po vrácení, kdy ujel vzdálenost přes 700 km mi oznámil, že rencka prodá a dalším autem bude právě Transit. Dovolená u moře v pěti lidech a zavazadlovým prostorem narvaným až po střechu nebyl vůbec problém s průměrnou spotřebou 8 litrů a to s jízdou po dálnici i při čekání na hranicích. Rovněž jsem s ním přivezl několik aut na vleku ze zahraničí k mé naprosté spokojenosti, někdy mi přišlo, že snad ani vlek netáhnu.
Prostě není nad Transita a dalším vozem bude zase. Nyní pokukujeme po verzi 130k.
21.01.2008 | 16:39:37 | sven Reagovat
RE: Reakce na Vaškův názor
Myslím, že už jsi změnil názor a nového ,,tranďáka už nekoupil. Po trampotách našeho známého Mirka s verzi 2,2 TDCi 130k, kde se od nova podělalo co šlo a auto bylo pořád v servisu sis to rozmyslel. A co potom ceny nástupce s přídomkem Custom? Zkrátka poctivé železo už to nikdy nebude. Bude lepší vyrazit na Západ a najít míň jetý starší model a být tak v klidu.
Zdraví Fazer.
25.01.2017 | 16:12:17 | Fazer | 194.108.156.* Reagovat
Výsměch
Nemám tušení kdo si ale, mám zkušenosti s oběma autama jak s tranzitem tak s Dailinou a musim říct že obojím jezdím střídavě už 2,5 roku předně s tranzitem se dá běžně jezdit za 8-9 lit. pokud nemáš cihlu na plynu a rozjet se dá s prázdnym i na volnoběh a zrcátka no zkus si je naštelovat , Iveco je mnohem poruchovější cca každé 2 měs v servisu, čerpadlo brzdy, vstřik atd, na to je tranzit zlatej. Takže předpokládám že chyba bude ve spojce mezi pedálama a volantem. čus bus špágr
17.05.2007 | 20:58:30 | Špágr Reagovat
marťan
Nevim v čem ten pan před tím jezdil.( zda se mi že asi přiletěl z budoucnosti) Ale ja jezdim s traďakem už nějaký ten patek a jediné co mě štve když napadne sních a ja nejsem naložený. Mam totiž zadní nahon. Jinak si nemůžu absolutně stěžovat. Je to držák!!!
02.02.2007 | 23:24:35 | putrick Reagovat
Neví co mluví
Jezdím Transitem cca deset let, nyní mám novou stokoňovou verzi a jediné k čemu bych měk výhradu, že je skutečně trochu drncák, zkrátka užitkový vůz. Jinak ten člověk mi připadá, že v Transitu asi nikdy neseděl, nepřesné řazení nesmysl, spotřeba nesmysl (běžně kolem osmi litrů a to i při občasném využívání max. rychlosti kolem 150km/h), 2500 otáček při rozjezdu je naprostý blábol, nepřehledná zrcátka lze vysvětlit jedině tím, že si je právě urazil a srovnávat se Škodou 1203 to nelze ani omylem. Autor je buď naprostý blázen nebo v Transitu nikdy neseděl. J.S.
19.01.2007 | 19:27:53 | Reagovat
RE: Neví co mluví
naprosto s tebou souhlasím. Mám connect 2004. Poctivej traktor,6 roků s ním jezdím přes léto na čistej olej, s trochou nafty. Motor jak švýcary. Jsem absoluto spokojen. Olej měním po cca 7000km.
25.08.2020 | 17:38:15 | | 62.24.79.* Reagovat
A co ta spotřeba?
Myslím,že navíc neumíš jezdit. 11 není běžná spotřeba.
16.12.2006 | 14:50:15 | hal Reagovat
Iveco
Nevím na co si stěžuje. Pokud mohu porovnat Iveco a Transit (na vozech jsem najel: Transit 200 000 km, Iveco 300 000 km) 95% pro Transit. Víc neni co dodat! Příští rok mám po skušenostech dostat znova Forda už se na 140koní těším.
15.12.2006 | 21:19:58 | Martin Reagovat
Jsi neobjektivní!
To by mě zajímalo, s čím by jsi přišel ty ,kdyby jsi měl kupovat auto do firmy.Je pravda ze 100 koní je málo ta 110 je lepší. Zároveň si myslím, že starý a nový nemužeš vůbec porovnávat co se týče podvozku. Jezdím Djedničku a vím svoje...Jinak porovnávat iveco a transit? To nemyslíš vážně(mám na mysli cenový rozdíl).Já si auto musel koupit za svoje.
15.12.2006 | 19:43:32 | Hal Reagovat
Tak to vyměň
Mám na new 100 koníkůnajeto cca 150000km a spokojenost.Bezporuchový slušné auto.Jediné nedostatky slabší klima do jižních států a antikorozní ochrana na prachmizerné úrovni asi mám toho turka.Mám 2001r.v. a když jsem letos sundal přední blatníky tak jsem myslel že mě jebne.Sečteno a podtrženo vše má své klady a zápory .Kdybych volil znova asi by to Transit vyhrál.
16.10.2006 | 21:39:29 | Reagovat
Nechápu jak něco takovýho může napsat profesionální řidič. Kdyby to byla obecně pravda, asi těžko by v dnešní konkurenci mohl transit patřit mezi nejprodávanější dodávky na trhu. Přál bych ti na pár dnů vyfasovat tu dvanáctsettrojku, aby věděl vo čem píšeš.
14.10.2006 | 21:50:30 | Aleš Reagovat
Zase jeden zaměstanec, kterýmu zaměstanavatel šlápnul na bebínko, když ho nutí jetdit transitem. Chudáci musí být všichni ti galejníci, kteří s tímhle autem jezdí, a že jich není málo. doporučuji ti založit si vlastní firmu, kde si budeš nakupovat dokonalý auta a vyvarovat se zaměstanců věčných kafralů jako seš ty.
07.10.2006 | 21:44:23 | Reagovat
NEW TRANSIT
Je to opravdu vydařené auto, perfěktní prostor pro řidiče i spolujezdce. Kvalitní materiály a pěkný design
18.07.2006 | 11:22:49 | Michal Reagovat
Hlavne
Hlavne se ted Transity vyrabeji v Turecku, tak jakou to muze mit kvalitu, ale zase je kompenzovana cenou.
20.11.2005 | 22:47:50 | Demo Reagovat
transit pro CZ
Není totiž transit jako transit. Je veliký rozdíl ve výrobku třeba pro SRN anebo pro Čechy. Možná to zní jako utopie anebo lumpárna, ale je to tak. Ford tomu říká "MARKETINGOVÁ ÚROVEŇ". Pro čechy je určena většinou 3. Pro Germány 1 samozřejmě. Pak se nedivte, že je to pro vás lepší 1203. Proto se i divím, že mnoho lidí opovrhuje autem z dovozu. Jejich chyba. Ale mají možnost volby. A znovu opakuji není transit jako transit.
19.10.2005 | 15:48:06 | taata Reagovat