Rok výroby:1972Typ motoru:1200/1500/1600Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:135 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:13l lpg l/100 kmVloženo:2. 3. 2007
Vůz jsem podědil po dědovi,pravidelně servisovaný do roku 1989,po revoluci svépomocí.V roce 2000 jsem Ladu jako začínají řidič,měla najeto asi 80000km a byla z 80% v původním stavu.
87000km-výměna 4*převodovky za 5*kvalt+diferák z 05-koupeno za 800kč na vrakovišti
99000km-prasklý blok původního motoru 1200,nahrazen motorem 1500 z 03-koupen za 1300kč na vrakovišti,výměna původní brzdové soustavy zasystém z 05-nová komplet/kotouče,brzdiče,bubny,pakny+destičky,lanovody/-2350kč
110000km-vlastní blbostí zadřený motor,po demontáži motoru jsem našel prasklou vodní pumpu.Zakoupený motor 1600 z 06 -z vrakoviště za 2800kč, Motor kompletně rozebrán,provedena GO motoru-nový blok,klikovka,ojnice,T-písty,vačka,ventily,rozvodový řetěz+kladky,nová spojka.Na inzerát koupený karburátor Weber45-použitý za 1800kč od mechanika,který dělal Lady.
120000km-kontrolní seřízení motoru,montáží karburátoru Weber45 nárůst výkonu z původních 75ps na 90ps,zlepšení točivého momentu při skoro stejné spotřeba 10l/100km.
127000km-zakoupeny svody a komplet sportovní výfuk-6800kč,sice je trošku hlučnější,ale je to znát v rozmezí 1800-3000ot.
127000km-montáž mezipříruby na sportovní filtr Green-příruba 470kč,filtr 2300kč -montáž interieru a sedaček z 05-z vrakoviště za 500kč -montáž palubky z 05-na inzerát komplet za odvoz
130000km-přestavba vozu na provoz Lpg-nové za 8999kč Je březen 2007,auto má najeto 147000km,z toho asi 17000km na lpg při spotřebě13l/100km a průměrné rychlosti 90-140km/h v běžném provozu cca 100km denně.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz používám každý den na ježdění do práce a jsem spokojený.Měl jsem možnost vyzkoušet řadu vozů,příští rok asi koupím novou Octávii Tdi.
Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2101