Rok výroby:1987Typ motoru:1.6 benzin LPGStav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:300 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:16 l LPG l/100 kmVloženo:28. 12. 2004
Co sa tyka jazdnych vastnosti v terene me len malo konkurentov hlavne koli velkosti a vehe a co je najhlavnejsie auto za par korun si dovolite nahnat uplne vsade lebo vas nerozhadze zopar chechtakov na opravu.
Inac je to na ceste strasna vrazda asi ako Ford model T s pred 100 rokov a len totalny magor dokaze pocuvat radio pri 80ke. Avsak musim uznat ze sa mi nestalo aby ma moja ruska priatelka nechala niekedy v srabe Vzdy som sa mohol spolahnut ze ked nastupim tak sa aj odveziem ODPORUCAM havne mladym ako terapiu proti stresu ale upozornujem PLAVAT NIVA URCITE NEVIE mam to odskusane a nechajte si pri kupe pribalit prirucku automechanika lebo ju urcite budete potrebovat DASVIDANIA.
Da sa snou aj po dialnici , za weekend urobim cez 400km bezne . Brno - BA - Senica - BA - Brno . Jazdim na nej aj BA- LM. Na ten hluk sa da zvyknut akurat ze nejdem viac ako 90km/h . Isiel som na nej max 130 a to som cakal ze sa rozsype . Radio mam na plne a nepomaha . Ten hluk sa da zmiernit ak pouzijete cestne gumy, ja mam nahodene terenne ... uz pri 40km/h vydava zvuk startujuceho triskaca. Ale zvykol som si
Nevím, kde berete ty závady. Mám již druhou NIVU a jenom jezdím a tankuji.Ročník 1981 a druhá je 1982.Tak po dvou letech minimální ůdržba.Jinak jenom jezdí a tahá.
Měl jsem ji taky, je poruchová, ale jak de do terenu tak to je konec, žadný jiný vůz teto katehorije na ni nema, sice spotřeba pak vyleze na 17l, ale vyjede absolutně všechno, takové auto se hodi jen do terenu
Výbornej a vtipnej komentář. Co jsem všemožně četl tak lide jsou s ní více či méňe spokojení, ale převážná většina říká "... výborná v terénu..." a o tom to je! (aspoň u Nivky)
no vidim ze nie len ja mam take "zazitky" presne tak. Vsetko co sa mohlo, tak sa pokazilo. Od prednych svetiel, cez hrdzave predne blatniky,vymlatene gulove capy, capy riadenia, domcek riadenia,prasknuta hlava, uhliky v starteri, spotreba oleja, ledva sa rozbiehajuce stierace, v zime skoro nefunkcne,brzdy ktore nikdy nenastavite tak aby rovnako brzdili, novy vyfuk vydrzi jednu sezonu, gumicky ktore drzia vyfuk len pol roka, a na elektriku plati rusky styl: poriadnu bombu do toho, co nefuguje..blik a svieti, funguje, ukazuje :-) to, ze tlmice sa na to neoplati kupovat nemusim ani pisat, su tam aj tak na dve veci..s volou vo volante s novym domcekom riadenia je vas aj tak plna cesta,do usi potrebujete dve kila vaty a radio? na plne pecky a to je pocut az ked zastavite :-) obcas vam nieco ostane v ruke co sa ulomi, vypadne, praskne, odpadne a pre nepochopitelne dovody. Zaradit redukciu? alebo uzavierku? zoberte si kladivo a natrieskajte ju tam! obcas sa stane, ze tam skoci lahsie ako v Pajere :-) ...ale co je to hlavne..teren! Tam je podla mna neprekonatelna, to ze ju bachnete niekde o strom alebo do priekopy? staci par uderov kladivom, lak v spreji a ide sa do mesta :-) Inak parkovanie je zazitok..ak neposilujete, ani sa o to nepokusajte :-) urobil som na nom 300km bez prestavky. 80km/h aby bola zavreta druha komora..to je na psychiatriu. Pri 90km/h sa otvori druha a to je uz potom spotrebicka :-) proste auto na robotu a ruske stepy, kuri hned, ventilator funguje po udere do palubovky, ak sa vsak starate o toto auticko, robotnika, tak sa vam odvdaci tym, ze vas vyseka z kazdej jamy ci zaveja..ak vas prebieha nejaky frajer a vytrubuje nech uhnete a za chvilu vam dakuje ze ste ho vytiahli zo zaveja..je to komicke...ozaj..ak mu zosliapnete plny az na podlahu..trosku s nim cukne, vyruti sa dym z vyfuku, zacne revat a v tej akceleracii sa nechyta ani Felda :-) a to mam karburator z 1.2 :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Lada Niva
Niva
Da sa snou aj po dialnici , za weekend urobim cez 400km bezne . Brno - BA - Senica - BA - Brno . Jazdim na nej aj BA- LM. Na ten hluk sa da zvyknut akurat ze nejdem viac ako 90km/h . Isiel som na nej max 130 a to som cakal ze sa rozsype . Radio mam na plne a nepomaha . Ten hluk sa da zmiernit ak pouzijete cestne gumy, ja mam nahodene terenne ... uz pri 40km/h vydava zvuk startujuceho triskaca. Ale zvykol som si
19.01.2009 | 19:09:20 | Dan Reagovat
uvidíme
chcem si kúpiť nejakú starú hrču.
Zn: prejde všetko ;)
A také auto hľadám, nejaké bežné poruchy čo opravím sám mi nevadia ;)
za tú cenu
23.11.2008 | 14:29:56 | OVCA Reagovat
hehe--- ;)))
Ten posledný komentár nemá chybu. Tak teraz neviem ci ju kúpiť alebo nechať ľadom.
Naozaj dobre napísaný komentár
dik
15.05.2008 | 09:08:17 | tomas Reagovat
Niva je zlatá
Nevím, kde berete ty závady. Mám již druhou NIVU a jenom jezdím a tankuji.Ročník 1981 a druhá je 1982.Tak po dvou letech minimální ůdržba.Jinak jenom jezdí a tahá.
18.12.2007 | 06:51:46 | Reagovat
tereňak
Měl jsem ji taky, je poruchová, ale jak de do terenu tak to je konec, žadný jiný vůz teto katehorije na ni nema, sice spotřeba pak vyleze na 17l, ale vyjede absolutně všechno, takové auto se hodi jen do terenu
28.03.2006 | 09:14:17 | Reagovat
:-)
Výbornej a vtipnej komentář.
Co jsem všemožně četl tak lide jsou s ní více či méňe spokojení, ale převážná většina říká "... výborná v terénu..."
a o tom to je! (aspoň u Nivky)
01.12.2005 | 14:42:05 | vik. Reagovat
:-)))
no vidim ze nie len ja mam take "zazitky" presne tak. Vsetko co sa mohlo, tak sa pokazilo. Od prednych svetiel, cez hrdzave predne blatniky,vymlatene gulove capy, capy riadenia, domcek riadenia,prasknuta hlava, uhliky v starteri, spotreba oleja, ledva sa rozbiehajuce stierace, v zime skoro nefunkcne,brzdy ktore nikdy nenastavite tak aby rovnako brzdili, novy vyfuk vydrzi jednu sezonu, gumicky ktore drzia vyfuk len pol roka, a na elektriku plati rusky styl: poriadnu bombu do toho, co nefuguje..blik a svieti, funguje, ukazuje :-) to, ze tlmice sa na to neoplati kupovat nemusim ani pisat, su tam aj tak na dve veci..s volou vo volante s novym domcekom riadenia je vas aj tak plna cesta,do usi potrebujete dve kila vaty a radio? na plne pecky a to je pocut az ked zastavite :-) obcas vam nieco ostane v ruke co sa ulomi, vypadne, praskne, odpadne a pre nepochopitelne dovody. Zaradit redukciu? alebo uzavierku? zoberte si kladivo a natrieskajte ju tam! obcas sa stane, ze tam skoci lahsie ako v Pajere :-) ...ale co je to hlavne..teren! Tam je podla mna neprekonatelna, to ze ju bachnete niekde o strom alebo do priekopy? staci par uderov kladivom, lak v spreji a ide sa do mesta :-) Inak parkovanie je zazitok..ak neposilujete, ani sa o to nepokusajte :-) urobil som na nom 300km bez prestavky. 80km/h aby bola zavreta druha komora..to je na psychiatriu. Pri 90km/h sa otvori druha a to je uz potom spotrebicka :-) proste auto na robotu a ruske stepy, kuri hned, ventilator funguje po udere do palubovky, ak sa vsak starate o toto auticko, robotnika, tak sa vam odvdaci tym, ze vas vyseka z kazdej jamy ci zaveja..ak vas prebieha nejaky frajer a vytrubuje nech uhnete a za chvilu vam dakuje ze ste ho vytiahli zo zaveja..je to komicke...ozaj..ak mu zosliapnete plny az na podlahu..trosku s nim cukne, vyruti sa dym z vyfuku, zacne revat a v tej akceleracii sa nechyta ani Felda :-) a to mam karburator z 1.2 :-)
01.09.2005 | 19:46:10 | Miso Reagovat