Rok výroby:1996Typ motoru:1.7 benzinStav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:263 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,8 l/100 kmVloženo:22. 1. 2005
Mezi tradiční problémy patří koroze a svislé čepy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má velmi vysokou užitnou hodnotu, ceny nových dílů jsou směšné oproti jiným značkám. Je to bezůdržbový vůz, oproti mému dřívějšímu favoritu má nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti komfort a spolehlivost. Je jedno jestli jedu sám nebo plně naložen, táhne pořád stejně a na nezpevněných komunikácích je jako doma.
V zimě startuje napoprvé, ihned topí. Výhodou je také velký zavazadlový prostor a hodně místa na nohy. Auto disponuje vysokým kroutícím momentem, táhne již od 1200ot/min a lehce se ovládá.
Nevýhodou je nízko uložený katalyzátor, snižuje průjezdnost v terénu.
Muzu uz jen dodat ze s 21044kou jezdim ja i muj bracha uz par roku, pochopitelne s 1.7i motorem. Krom klasickych udrzbovych naroku je to auto zcela bez much. Jasne ze asi malokomu na ulici ucaruje jeho hranata karoserie ala rakev, o to vic prekvapi start na semaforu kde rozdrtite i Octavii 1.9TDi. V zime startuje hnd, topeni se dockate par sekund po zapnuti, no proste co vic si prat. To ze se trochu vice naklani vime vsichni, ale jde pak o ridicovo umeni naucit se s tim jezdit. Rozhodne paradni kara, kterou bych jen velmi nerad opustil
ta bezpečnost byl důvod prodeje a koupi nového auta. Prostě s rodinou už o nešlo, pocit že by se mohlo něco stát mne přesvědčil :) Co se týče jízdy po polní cestě tak to bylo naprosto bez problémů, sníh taky. Na sněhu je auto lépe ovladatelné se zadním náhonem a pokud jsme na hory jezdili naložení, vyjeli jsme bez problémů i tam, kde kamarád s Felicií nasazoval řetězy. Pověry, že auto se zadním náhonem nevyjede zasněžený kopec jsou jedna věc, druhá je skutečnost.
Ano, pokud umíš s fáčkem tak věřím, že když jsi neřídil Ladu a nevíš jak se auto chová, budeš mít strach. To však nemění nic na tom, že tato Lada seděla podstatně líp než dřívější Favorit a byla mnohem lépe ovladatelná a předvídatelná ať už v zatáčkách tak třeba na sněhu. Až najezdíš s tím Favoritem více kilometrů a nabereš zkušenosti, zajisté na to přijdeš (che to jen trénovat a vyjezdit se). Jak jsi psal, každé auto chce svoje ale odsuzovat něco aniž by jsi to kdy řídil a najezdil s tím pár desítek tisíc kilometrů není to pravé. Favorit byl dobrý když jsme studovali a pak pro manželku když potřebovala zajet na nákup, protože to bylo slabé a nehrozilo že to někde rozstřelí. Po městě to bylo dobré auto, na delší trasy však utrpení. Pokud se s tím jezdilo jen po okolí, vždy sem to dotáhl bez problémů na laně ale ono to každého jednou omrzí to pořád opravovat. S Ladou tyto problémy odpadly, po koupi a první STK sem vyměnil na doporučení preventivně akorát čepy, hadice brzd a přední blatník. Sám sem nevěřil, že to je tak spolehlivé když všichni tvrdili že to bude poruchové a cosi kdesi. I oni v tom nikdy nejeli což pak přiznali když sem je svezl a byli překvpeni. Znám ještě pár lidí co jezdí stařičkým Favritem či onou Ladou ale člověk časem má vyšší nároky a priority se mění. Ale když to tak píšu, docela mne mrzí že šlo pryč, asi si to pořídím pro zábavu :)
ještě že ne "Obamovýma" . Jinak na žigulu by mi v zásadě vadili dvě věci, bezpečnost 0 a koncepce motor vpředu, pohon vzadu, to je právě do terénu (myslím polní cestu, mokrou trávu a hlavně sníh kdekoliv) na prd. Jinak že to na svou dobu bylo pohodlné a i dosti silné s dobrým topením souhlas.
Za prvé nejsem majitelem favorita (už nejsem), měl jsem za svůj dlouhý život dost aut na to, abych mohl posoudit. A Žigula (budeš se divit) taky. Proto jsem napsal co jsem napsal. O motor mi nejde, jasně že je silnější, ale jízdní vlastnosti se s fáčkem nedají srovnávat. Každá koncepce vyžaduje styl jiný jízdy. Nemůžeš jet zatáčku s žigulem jako s fáčkem a opačně... Takže když umíš s favoritem, rozneseš žigulíka na kopytech. Pokud však s ničím jiným jezdit neumíš, tak se nediv, že ti to nejde.
Jde vidět, že jako majitel fáčka máš mindráky, prostě to ber jako fakt že Lada se v zatáčkách nepřetáčí na střechu a není to rozhrkaná stará koza. Navíc nemusíš mít strach že by upadlo kolo nebo celá zadní náprava :) A motor 1,7 je opravdu silnější než motor 1,3. Jezdil jsem s obouma autama, poté co jsem s fáčkem málem nedojel za zatáčku sem do toho již nechtěl sednout. S Ladou sem tu samou zatáčku projel bez problémů a nemusel sem mít smrt v očích. Prostě se s tím nsmiř nebo si kup auto 8-)
Lada a pefektní jízdní vlastnosti, lepší než favorit? Ti jebe? Seš úplně vybagrovanej? Jezdil jsi s tím někdy na mokru, zvlášť na dlažebních kostkách, nebo špinavý silnici? Ty kokote, rozbil by sis v tom leda držku! Nehladě na naklánění, a jiné neřesti, spojené s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Hlavně to nesrovnávej s mercedesem apod., ty mají "trochu" jiný podvozek a technologie. To že jedeš po dálnici z kopce 190 a máš v očích smrt ještě neznamená, že je to lepší auto než favorit, blbe. Taky nosíš čepici kšiltem dozadu?
Nezbývá než souhlasit. To že jsem to auto prodal byla najvětší blbost co jsem kdy udělal přesto že měl najeto 180000 km nežral ani kapku oleje a benzínu tak kolem 7 l. Jo a naprosto senzační tam byly ty vysoké sedačky!! (jako v typu 2107).
Jsem nevýslovně potěšen,že se konečně někdo nestydí napsat,ža má Lada daleko lepší jízdní vlastnosti nežli Favorit.Nelze než souhlasit.Při pužití kvalitních pneumatik odpovídajícího rozměru sedí jak přibitá!
Komentáře uživatelů k recenzi Lada
Paradni auto :)
Muzu uz jen dodat ze s 21044kou jezdim ja i muj bracha uz par roku, pochopitelne s 1.7i motorem. Krom klasickych udrzbovych naroku je to auto zcela bez much. Jasne ze asi malokomu na ulici ucaruje jeho hranata karoserie ala rakev, o to vic prekvapi start na semaforu kde rozdrtite i Octavii 1.9TDi. V zime startuje hnd, topeni se dockate par sekund po zapnuti, no proste co vic si prat. To ze se trochu vice naklani vime vsichni, ale jde pak o ridicovo umeni naucit se s tim jezdit. Rozhodne paradni kara, kterou bych jen velmi nerad opustil
02.12.2009 | 11:31:18 | Rezna Reagovat
Pro Vaška
ta bezpečnost byl důvod prodeje a koupi nového auta. Prostě s rodinou už o nešlo, pocit že by se mohlo něco stát mne přesvědčil :)
Co se týče jízdy po polní cestě tak to bylo naprosto bez problémů, sníh taky. Na sněhu je auto lépe ovladatelné se zadním náhonem a pokud jsme na hory jezdili naložení, vyjeli jsme bez problémů i tam, kde kamarád s Felicií nasazoval řetězy. Pověry, že auto se zadním náhonem nevyjede zasněžený kopec jsou jedna věc, druhá je skutečnost.
15.10.2009 | 15:19:43 | Reagovat
Pro Honzu
Ano, pokud umíš s fáčkem tak věřím, že když jsi neřídil Ladu a nevíš jak se auto chová, budeš mít strach. To však nemění nic na tom, že tato Lada seděla podstatně líp než dřívější Favorit a byla mnohem lépe ovladatelná a předvídatelná ať už v zatáčkách tak třeba na sněhu. Až najezdíš s tím Favoritem více kilometrů a nabereš zkušenosti, zajisté na to přijdeš (che to jen trénovat a vyjezdit se). Jak jsi psal, každé auto chce svoje ale odsuzovat něco aniž by jsi to kdy řídil a najezdil s tím pár desítek tisíc kilometrů není to pravé. Favorit byl dobrý když jsme studovali a pak pro manželku když potřebovala zajet na nákup, protože to bylo slabé a nehrozilo že to někde rozstřelí. Po městě to bylo dobré auto, na delší trasy však utrpení. Pokud se s tím jezdilo jen po okolí, vždy sem to dotáhl bez problémů na laně ale ono to každého jednou omrzí to pořád opravovat. S Ladou tyto problémy odpadly, po koupi a první STK sem vyměnil na doporučení preventivně akorát čepy, hadice brzd a přední blatník. Sám sem nevěřil, že to je tak spolehlivé když všichni tvrdili že to bude poruchové a cosi kdesi. I oni v tom nikdy nejeli což pak přiznali když sem je svezl a byli překvpeni. Znám ještě pár lidí co jezdí stařičkým Favritem či onou Ladou ale člověk časem má vyšší nároky a priority se mění. Ale když to tak píšu, docela mne mrzí že šlo pryč, asi si to pořídím pro zábavu :)
15.10.2009 | 15:13:16 | Reagovat
"Obouma autama"
ještě že ne "Obamovýma" .
Jinak na žigulu by mi v zásadě vadili dvě věci, bezpečnost 0 a koncepce motor vpředu, pohon vzadu, to je právě do terénu (myslím polní cestu, mokrou trávu a hlavně sníh kdekoliv) na prd. Jinak že to na svou dobu bylo pohodlné a i dosti silné s dobrým topením souhlas.
06.10.2009 | 10:07:37 | Vašek Reagovat
Honza
Za prvé nejsem majitelem favorita (už nejsem), měl jsem za svůj dlouhý život dost aut na to, abych mohl posoudit. A Žigula (budeš se divit) taky. Proto jsem napsal co jsem napsal. O motor mi nejde, jasně že je silnější, ale jízdní vlastnosti se s fáčkem nedají srovnávat. Každá koncepce vyžaduje styl jiný jízdy. Nemůžeš jet zatáčku s žigulem jako s fáčkem a opačně... Takže když umíš s favoritem, rozneseš žigulíka na kopytech. Pokud však s ničím jiným jezdit neumíš, tak se nediv, že ti to nejde.
06.10.2009 | 09:53:36 | Reagovat
2 Honza :)
Jde vidět, že jako majitel fáčka máš mindráky, prostě to ber jako fakt že Lada se v zatáčkách nepřetáčí na střechu a není to rozhrkaná stará koza. Navíc nemusíš mít strach že by upadlo kolo nebo celá zadní náprava :)
A motor 1,7 je opravdu silnější než motor 1,3. Jezdil jsem s obouma autama, poté co jsem s fáčkem málem nedojel za zatáčku sem do toho již nechtěl sednout. S Ladou sem tu samou zatáčku projel bez problémů a nemusel sem mít smrt v očích. Prostě se s tím nsmiř nebo si kup auto 8-)
06.10.2009 | 09:46:14 | Reagovat
Kretén anonym
Lada a pefektní jízdní vlastnosti, lepší než favorit? Ti jebe? Seš úplně vybagrovanej? Jezdil jsi s tím někdy na mokru, zvlášť na dlažebních kostkách, nebo špinavý silnici? Ty kokote, rozbil by sis v tom leda držku! Nehladě na naklánění, a jiné neřesti, spojené s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Hlavně to nesrovnávej s mercedesem apod., ty mají "trochu" jiný podvozek a technologie. To že jedeš po dálnici z kopce 190 a máš v očích smrt ještě neznamená, že je to lepší auto než favorit, blbe. Taky nosíš čepici kšiltem dozadu?
08.04.2009 | 15:11:17 | Honza Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 05:44:08 | čńňî÷íčę | 37.212.87.*
ten co o aute nejen slysel :)
asi o ni vis hodne a urcite jsi v ni najezdil more kilometru :-D
08.04.2009 | 14:55:34 | Reagovat
Vy ste naozaj kokoti co tu tak pozeram.Lada je uplny hnoj a to o nej nieco viem.
01.01.2009 | 13:35:40 | Reagovat
Bolševici?
No nevím, ale škodovkáři jsou pak fašisti? Jednoduchost nadevše koukám :)
29.07.2008 | 12:19:24 | Reagovat
Bolsevici :)
Jde vidět že tomu prd rozumíš :)))
09.04.2008 | 14:44:23 | Reagovat
BOLSEVICI
30.01.2008 | 08:56:19 | Reagovat
Super kára
Nezbývá než souhlasit. To že jsem to auto prodal byla najvětší blbost co jsem kdy udělal přesto že měl najeto 180000 km nežral ani kapku oleje a benzínu tak kolem 7 l. Jo a naprosto senzační tam byly ty vysoké sedačky!! (jako v typu 2107).
04.12.2006 | 08:01:00 | Myšák Reagovat
Jupí
Jsem nevýslovně potěšen,že se konečně někdo nestydí napsat,ža má Lada daleko lepší jízdní vlastnosti nežli Favorit.Nelze než souhlasit.Při pužití kvalitních pneumatik odpovídajícího rozměru sedí jak přibitá!
30.01.2006 | 21:49:32 | Reagovat