Rok výroby:1990Typ motoru:1300Stav km při koupi:106 000 kmStav km nyní:127 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:29. 3. 2008
Podtlakový posilovač brzd,palivové čerpadlo,stredná čast výfuku-cca-2600 sk.Inak len výmena náplní,filtrov a sviečok.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som kúpil ojazdené od staršieho pána bez korózie s originál lakom.Samozrejme auto je staršej výroby,tak trebalo niečo premazat,vyčistit,dotiahnút inak super spokojnost.Kúpi som sa bál,dal som 20000 sk,lebo samár u nás nebehá tolko čo iných typou lád.
Kúpu nelutujem,auto je jednoduché,spolahlivé a nenáročné na údržbu-dá sa spravit doslova ešte na kolene a má lacnejšie ND ako FAVORIT!AKO sa hovorí,je to auto na moju peňaženku.
Oproti FAVORITU je to lepšie auto.Menej hlučné,interier o sto percent leší,ako aj výbava,nehovoriac o jazdných vlastnostiach a motore.Viem to porovnat,lebo otec kúpil v roku 1990 nového FAVORITA a niečo som s ním odjazdil-otec ho vlastní doteraz.Jediné čo my vadí je trochu horšie radenie rýchlostí oproti FAVORITU.
Ale to je asi len zvyk.SAMARKU mám 14 mesiacov a najazdil som s ňou 21000 km-spotreba mimo mesta do 6 litrov.v meste 7,5 a v zime 8 litrov.
Lada Samara z roku 1990 byla moje první auto. Když jsem jí před osmi lety kupoval stála cca 35 000 kč. Srovnatelný favorit stál zhruba 50-60 tis. Máš pravdu, po technické stránce je samara oproti favoritu přece jenom o kousek dál. Motor typu OHC je kultivovanější. Přítomnost stabilizátoru na přední nápravě je také velmi znát. Auto není zrovna vzor spolehlivosti, ale pokud máte v blizkém okolí značkovou prodejnu náhradních dílů, máte vyhráno. Všechno stojí doslova pár korun, takže se mnohdy ani nevyplatí shánět součástky po vrakovištích. Je to jediná značka kde originální náhradní díly stojí méně než replika třeba v AUTO KELLY apod. Auto je navíc velmi jednoduché, všechny opravy zvládne i průměrně zručný člověk doma v garáži. Na to auto vzpomínám docela v dobrém.
Komentáře uživatelů k recenzi Lada Samara
leninovy saně
Lada Samara z roku 1990 byla moje první auto. Když jsem jí před osmi lety kupoval stála cca 35 000 kč. Srovnatelný favorit stál zhruba 50-60 tis. Máš pravdu, po technické stránce je samara oproti favoritu přece jenom o kousek dál. Motor typu OHC je kultivovanější. Přítomnost stabilizátoru na přední nápravě je také velmi znát. Auto není zrovna vzor spolehlivosti, ale pokud máte v blizkém okolí značkovou prodejnu náhradních dílů, máte vyhráno. Všechno stojí doslova pár korun, takže se mnohdy ani nevyplatí shánět součástky po vrakovištích. Je to jediná značka kde originální náhradní díly stojí méně než replika třeba v AUTO KELLY apod. Auto je navíc velmi jednoduché, všechny opravy zvládne i průměrně zručný člověk doma v garáži. Na to auto vzpomínám docela v dobrém.
30.03.2008 | 14:50:54 | oli Reagovat