-koroze výfukového systému -koroze karoserie (nejčastější místa:dolni rohy u předního okna, spodní části dveří, prahy, lemy blatníků a práh zavazadnového prostoru) -dost často se odcházejí homokinetické klouby -nepřesné řazení-odcházejí sinchrony -časté závady elektroinstalace-chybové hlášení závad na CHECK CONTROLu -lámou se dost často vnější kliky, zvláště v zimě kdy se stává, že přimrznou dveře.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prismu už mám teď 4. (z toho 3 benzíny a 1 diesel). Řek bych že motory maj výborný, ale s těma karoseriema už je to horší. Mají špatnou antikorozní úpravu (3/4 jsem byl v Italii a musim říct že tam ty Prismy, které vlastně nepoznaly zimu, sníh a tím pádem ani sůl, vypadají skoro jako nové), u nás asi těžko seženete Prismu úplně bez koroze.Leda od člověka který se o ní stará už od začátku a v zimě ji dává do garáže. Vadí mi že na Prismu není možnost namontovat kola větších rozměrů než jsou standrardní 165/65/14, z důvodu malých zadních podběhů (při propérovádí kola dřou).A že přední kotouče jsou jednoduché (nejsou chlazené vzduchem)
Zdravim, Lancia je moje prve auto, som studentom na VS a po letnej brigade som ho kupil za smiesny peniaz. Bolo dovezene z Talianska a ako pisete v perfektnom stave, na prvy pohlad a na jeho roky, rv 88, bolo v super. I motor 1500 je pree moje jazdenie dostatocny, za pol roka som najazdil nieco okolo 140000 km a auto stale funguje. Mam len jediny problem pred par dnami my zacalo nieco klepat pod nohami spolujazdca, zistil som, ze je to privodne palivove potrubie, vyskusali sme vsetko mozne i nemozne a stale klepe, frekvencia sa zvysuje s vyskou otacok motora. skusali sme odpajat postupne vsetky hadice a tiey precisti potrubie, vymenit filtre, ale je to tam stale bez zmeny, neviem si s tym dat rady, jedine co my ostava je vymena AC pumpy, ale neverim tomu, lebo auto ide ako nove a vobec nema nedostatok benzinu.
Ak mate nejake podobne skusenosti a viet my poradit vopred ďakujem.
Ja mám síce verziu integrale 4×4 ale znížil som podvozok v predu o 30mm a vzadu o 35mm ajtak som bez problémov obul 205 / 70 / R14 !bez úprav blatníkov.
Komentáře uživatelů k recenzi Lancia Prisma
re
Zdravim, Lancia je moje prve auto, som studentom na VS a po letnej brigade som ho kupil za smiesny peniaz. Bolo dovezene z Talianska a ako pisete v perfektnom stave, na prvy pohlad a na jeho roky, rv 88, bolo v super. I motor 1500 je pree moje jazdenie dostatocny, za pol roka som najazdil nieco okolo 140000 km a auto stale funguje. Mam len jediny problem pred par dnami my zacalo nieco klepat pod nohami spolujazdca, zistil som, ze je to privodne palivove potrubie, vyskusali sme vsetko mozne i nemozne a stale klepe, frekvencia sa zvysuje s vyskou otacok motora. skusali sme odpajat postupne vsetky hadice a tiey precisti potrubie, vymenit filtre, ale je to tam stale bez zmeny, neviem si s tym dat rady, jedine co my ostava je vymena AC pumpy, ale neverim tomu, lebo auto ide ako nove a vobec nema nedostatok benzinu. Ak mate nejake podobne skusenosti a viet my poradit vopred ďakujem.
16.03.2007 | 20:11:55 | Psy5 Reagovat
nemáte????
zadní nápravu lancia prisma 1.6ie 1988 benzín???731729858
26.09.2006 | 20:56:31 | Reagovat
to DJV0
No já nevím, když sem tam měl 185/60/14 tak už mi při plném naložení škrtaly o blatníky při plném naložení
29.09.2005 | 08:04:42 | Kadel Reagovat
Ja mám síce verziu integrale 4×4 ale znížil som podvozok v predu o 30mm a vzadu o 35mm ajtak som bez problémov obul 205 / 70 / R14 !bez úprav blatníkov.
01.08.2005 | 23:42:30 | DJV Reagovat