Ideální rodinné auto na rozbité české silnice, odveze kdykoliv, cokoliv kamkoliv a vlastně ty silnice ani nepotřebuje. Na pohodlí si sice ani nezkouší hrát, ale na druhou stranu klidně můžete naložit zabahněné děti, psa, kolo a auto potom jednoduše propláchnout hadicí....
Po 3 letech oprava převodovky za 30.000,- (v terénu nejezdil), dálkové ovládání funguje do vzdálenosti 50 cm od auta, CD přestává na silnicích II. a nižší třídy hrát, čistím zástěrku od bahna a ona upadne, přejedu obrubník a začne tam harašit jak v pendlovkách. Do auta, které stojí nové milion, prší (prý je to normální) A hliníkové plíšky jsou jak staniol, ani pořádnou anténu do toho nedáte. Kdo přijde a ten krám si ode mne koupí, tomu zulíbám i nohy. A ještě něco - zkuste se projet v terénu obyčejným UAZem - to je co se komfortu týče rozdíl Trabant - Mercedes. Brrr.
Spolehlivejsi auto jsem snad nemel. Startoval v zime, v lete, jezdil po silnicich i na off-road soutezich... proste nenarocny vuz, ktery vas dopravil kdykoliv kamkoliv (s trochou omezeneho komfortu prirozene) a s privesem odvezl temer 3t. Ted mam Discovery (taktez 300Tdi) a uz to neni ono, proste Defenderaci jsou rodina, do niz uz nepatrim, ale vzpominam na casy, kdy jsme se s usmevem na silnicich zdravili
měli jsme doma třínápravový defender (fakt nevim, kde ho strejda sehnal :-) asi 10 let starý a v docela dobrém stavu. Ale během pár zim už to neplatilo - zaúřadovala krkonošská sůl...
i hliníková karoserie vlivem soli odchází, koroze na spojích hlíník - železo, podvozek masivní, ale podle mého bez jakékoli antikorozní ochrany, doporučuji vřele všem nástřik podvozku i dutin. Jinak ale výborný auto, ve městě skvělý přehled díky vysokému posezu řidiče
Komentáře uživatelů k recenzi Land Rover Defender
hovada
18.03.2008 | 22:39:12 | Reagovat
Žádná sláva
Po 3 letech oprava převodovky za 30.000,- (v terénu nejezdil), dálkové ovládání funguje do vzdálenosti 50 cm od auta, CD přestává na silnicích II. a nižší třídy hrát, čistím zástěrku od bahna a ona upadne, přejedu obrubník a začne tam harašit jak v pendlovkách. Do auta, které stojí nové milion, prší (prý je to normální) A hliníkové plíšky jsou jak staniol, ani pořádnou anténu do toho nedáte. Kdo přijde a ten krám si ode mne koupí, tomu zulíbám i nohy. A ještě něco - zkuste se projet v terénu obyčejným UAZem - to je co se komfortu týče rozdíl Trabant - Mercedes. Brrr.
04.10.2007 | 12:51:05 | Reagovat
Deficek
Spolehlivejsi auto jsem snad nemel. Startoval v zime, v lete, jezdil po silnicich i na off-road soutezich... proste nenarocny vuz, ktery vas dopravil kdykoliv kamkoliv (s trochou omezeneho komfortu prirozene) a s privesem odvezl temer 3t. Ted mam Discovery (taktez 300Tdi) a uz to neni ono, proste Defenderaci jsou rodina, do niz uz nepatrim, ale vzpominam na casy, kdy jsme se s usmevem na silnicich zdravili
30.01.2007 | 19:01:39 | Merlinatko Reagovat
měli jsme doma třínápravový defender (fakt nevim, kde ho strejda sehnal :-) asi 10 let starý a v docela dobrém stavu. Ale během pár zim už to neplatilo - zaúřadovala krkonošská sůl...
30.12.2006 | 14:34:18 | Reagovat
Klasika
Je to jeden z mála skutečných offroadů k vidění. Ale souhlasím, že levný fakt není.
30.04.2006 | 02:08:35 | Zachy Reagovat
koroze
i hliníková karoserie vlivem soli odchází, koroze na spojích hlíník - železo, podvozek masivní, ale podle mého bez jakékoli antikorozní ochrany, doporučuji vřele všem nástřik podvozku i dutin. Jinak ale výborný auto, ve městě skvělý přehled díky vysokému posezu řidiče
13.08.2005 | 09:14:43 | martin Reagovat
No souhlasim az na to ze za rozumny penize to neni, Defik je drahej jak hrom
28.05.2005 | 20:47:57 | Rada Reagovat