Rok výroby:1991Typ motoru:diesel 2,5Stav km při koupi:210 000 kmStav km nyní:290 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:8. 3. 2005
Po zakoupení nových brzdových kotoučů na všech kolech a táhla ruční brzdy - asi 3500 Kč.
Doplnění klima - asi 500 Kč.
Porucha regulátoru napětí v alternátoru při 250 000 km - plus celá generálka alternátoru asi za 4000 Kč.
Výměna žhavícího relé při 260 000 km - cena asi 3500 Kč.
Nové silentbloky motoru při 280 000 km - cena 4200 Kč.
Nová hardyspojka na kardanu - cena asi 2000 Kč.
Nové zdvihátka ventilů - neoriginální díl - cena i s prací do 8000 Kč.
Výměna "chcípacího" podtlakového mechanismu při 285 000 Kč - cena 1100 Kč.
Jedna žhavící svíčka a nový klínový řemen při 288 000 km - cena do 1000 Kč.
Nový tlumič napínání klínového řemene při 288 000 km - asi 700 Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kromě generálky alternátoru a výměny zdvihátek ventilů jsem všechny opravy prováděl doma, po přečtení knížky "Jak na to?" je to vcelku pohoda. Jinak jen jezdím a dolévám naftu...
Olej nežere, bezvadně startuje, tichý a spolehlivý motor.
290 000 tis. km je nič na toto auto to musi 1 000 000 vydzat ak nič.. nasiel som clanok jeden grecky taxikar najazdil na 2.5D 3 600 000km !! to je uz nieco
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz 190
Anonym
Majitel asi není debil, aby na sněhu šlapal na plynový pedál, jako kokot, což je evidentně případ anonyma. Čili proto zadokolka není pro něj.
17.02.2010 | 21:34:14 | Radek Reagovat
A jaké auto máš na zimu? Protože když napadne sníh, můžeš se jít s Mercedesem akorát tak klouzat :-))
17.02.2010 | 21:15:46 | Reagovat
290 000 tis. km je nič na toto auto to musi 1 000 000 vydzat ak nič.. nasiel som clanok jeden grecky taxikar najazdil na 2.5D 3 600 000km !! to je uz nieco
17.02.2010 | 20:30:46 | ado Reagovat
No 290 000 km je pomerne dost.Bude to zrejme fakt drzak :-)
22.03.2009 | 13:39:05 | jamieson Reagovat