Rok výroby:1999Typ motoru:220 CDIStav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:9,9 l/100 kmVloženo:16. 2. 2007
Mělo pár poruch a upřímně,které ojeté nemá?! Byly i poměrně kuriozní a nemyslím,že se s nimi setká každý majitel tohoto vozu. Jako například prasklé "parohy",tedy první část výfuku v motorovém prostoru. Nutná výměna náboje předního kola.To byly záhadné a první neduhy pokud si vzpomínám vůz měl najeto okolo 100.000 km.
V jiném předchozím autě se mi nic podobného nestalo a proto myslím,že jsem měl jen kuriozní smůlu.Následovalo škubání ohřátého motoru. Myslel jsem,že vyskočí z auta. V servisu(MB) přijímací technik konstatoval pouze (na poslech)."Doporučuji výměnu vstřiků."Což obnáší investici v řádech desetitisíců.Na radu zkušenějšího kamaráda jsem zakoupil a aplikoval aditivum do nafty a pročistil tak bezpracně celou palivovou soustavu.Bylo po problému a za dvě stovky.Tuzemská nafta je prevít.Od té doby vždy jednou za čas(20-30000km) preventivně opakuji.
Rez se mi objevila pouze pod zámkem kufru.Všiml jsem si,že je to viditelně"nemoc"téměř všech těchto modelů,které potkávám.Za nejzásadnější závadu považuji "úmrtí" hlavní řídící jednotky.Projevilo se to prvně tak,že po otočení klíčku při startu se rozsvítily všechny kontrolky mimo žhavení a dál nic.Ticho,žádný start.Opakoval jsem asi 12 x a zničeho nic se povedlo.Nažhavilo a nastartovalo.Pak to dalo na chvíli pokoj a po pár dnech znova.To už bylo těch pokusů 40!
Předpokládaná cena výměny/opravy v ČR byla tak ohromující, že jsem nechal vůz opravit v SRN. Stalo se tak kolem 160 000km. Od té doby mám klid, nic nezlobí a jsem spokojen.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Již v jiné recenzi zmiňovaný ústup kvality této značky je patrný.Markantně pro dlouhodobé příznivce.Toto je můj v pořadí třetí "méďa" (E200 D;E250 D) a na W124 nedám dopustit. Stejně jako majitelé W123 podnes "zamačkávají slzu".Je jiná doba a lepší to už asi nebude. Jakkoliv se může z popisu závad ten vůz tvářit,tak ho chválím.Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré,pohodlí a vše ostatní patřící k této kategorii nemá chybu.Kdo hovoří o drahém servisu,ten si neumí poradit. Drahý servis je jen v Čechách. Účtuje se zde hodina práce a ne normohodina. Němci mají tabulkově nastavené fixní ceny za úkon. Příkladně třeba výměna fiktivního dílu-(teď si vymíšlím cenu) 40,-Eur. U nás to jednou stojí tak a podruhé jinak.Jednou to dělá Franta a jindy Pavel.Franta je zručný a šikovný.Za hodinu je hotový.Pavel to udělá za dvě. Po zkušenostech náhradní díly kupuji originál a zručného mechanika,nebo dílnu každý máme.
V případě,kdy se to již opravdu vyplatí jedu za hranice. Ještě si dovolím porovnání s nadcházejícím,tedy současným modelem W211.Jezdil jsem s ním týden a ačkoliv se mi opticky hned zamlouval(Na "okouna" či "masařku"jsem si dlouho musel zvykat.),rád jsem se vrátil do svého.Pocit jako když ze Superbu přesednete do Oktávky.Někoho bude zajímat má zkušenost se spotřebou.Pro porovnání s manželčiným vozem jsem to rok sledoval.Systém nádrž-nádrž bez rozlišení ročních období a průměr 9,9l/100km (automatická převodovka,klimatizace,moje noha na plynu,poměr město-venek zhruba 60:40).
V červenci 2006 jsem jezdil za 7l. :-) Celkově shrnuto stodvacetčtyřka to není,ale i tak zlatá dvěstědesítka.
Věřte tomu že na světě jsou i auta co mají opravdu najeto tolik km... Soused koupí auto jezdí s ním tak 6 let a najede s ním max 100 80 000Km a to možná přeháním.Jezdí jen o víkendu na chalupu a 1-2x za měsíc na nákup.:)Takže ne vždy musí být auto stočeno o 200Tkm...
jasné že sú aj autá z nestočenými kilometrami ale koľko ich je?20 z 1000?aká je teda prevdepodobnosť že sa dostane práve k tebe?ak kúpiš auto od suseda ktorý ho má od nova a vieš koľko na ňom jazdí tak je to niečo iné ako keby si ho kupoval od neznámeho predajcu.zaujímavé že na Slovensku skoro žiadne predávané auto nemá ani 200000km a je jedno či je 5-10-15 ročné,všetky majú od 150000 do 180000km.
Opravdu si myslíš, že když jsi ho kupoval tak měl najeto 60 t.km? To snad ne, tak blbej nikdo bejt nemůže. Mám vždy jenom medvědy, ber to vzhledem k reálu, trochu více nadhledu. Přeju více zkušeností. Obdivuju ucha, který sežraly všechnu moudrost a lezou s tím ven, ta naivita je omračující. Nemá smysl se touto recenzí zabývat, bohužel pro někoho, kdo shání informace.
Také musím pochválit za pěknou recenzi. S tím aditivem máš recht já to aplikuji už 2 roky co ho mám, ikdyž je pravda, že naftu kupuji pouze od shell. Ale je to dobrá věc pěkně se to pročistí(já kupuji aditivum od Toyoty). Co se týče servisu tak jsem v MB nebyl ani jednou, protože tam nikomu nevěřím ani v pc neumí hledat náhrad.díly(viz.MB Brandýs n/Labem). Takže dnes pohledat nějakého odborníka je docela zázrak(jezdím k jednomu na Rajskou zahradu, ale teď od r.08 už ukončil živnost pro málo kšeftů-je to škoda). Na diagnostiku jezdím jednou ročně pokud nepotřebuji což je také velmi důležitá věc. Také takový domací šikula co to má jako zaměstnání a zároveň jako koníčka. Tak spoustu dobých kilometrů.
Tomu rikam recenze. Nejen dojmy, ale i navod na to jak opravit vstrikovace zadarmo. Osobne me taky dost desi zvysujici se poruchovost modernich aut, ale to se dalo s temi metraky elektroniky cekat ne? Teda nechci to zakriknout, ale s BMW e39 zatim za 3,5 roku zadny problem krome nesvitici jedne radky na displeji palubniho pocitace
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz 210
Ten soused musí ale mít obrovský mražák a chatu blízko.Ještě že se ti se vším svěřuje.
04.05.2012 | 22:59:12 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Tak asi když je to někdo kdo tě zná 20 let...a tvou rodinu dalších 30 i více.Tak klidně svěří.::D
05.05.2012 | 09:12:04 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Oprava 80-100 Tkm...
04.05.2012 | 21:06:37 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Věřte tomu že na světě jsou i auta co mají opravdu najeto tolik km...
Soused koupí auto jezdí s ním tak 6 let a najede s ním max 100 80 000Km a to možná přeháním.Jezdí jen o víkendu na chalupu a 1-2x za měsíc na nákup.:)Takže ne vždy musí být auto stočeno o 200Tkm...
04.05.2012 | 21:05:59 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
jasné že sú aj autá z nestočenými kilometrami ale koľko ich je?20 z 1000?aká je teda prevdepodobnosť že sa dostane práve k tebe?ak kúpiš auto od suseda ktorý ho má od nova a vieš koľko na ňom jazdí tak je to niečo iné ako keby si ho kupoval od neznámeho predajcu.zaujímavé že na Slovensku skoro žiadne predávané auto nemá ani 200000km a je jedno či je 5-10-15 ročné,všetky majú od 150000 do 180000km.
05.05.2012 | 08:35:13 | | 91.127.251.* Reagovat
Opravdu si myslíš, že když jsi ho kupoval tak měl najeto 60 t.km? To snad ne, tak blbej nikdo bejt nemůže. Mám vždy jenom medvědy, ber to vzhledem k reálu, trochu více nadhledu. Přeju více zkušeností. Obdivuju ucha, který sežraly všechnu moudrost a lezou s tím ven, ta naivita je omračující. Nemá smysl se touto recenzí zabývat, bohužel pro někoho, kdo shání informace.
04.05.2012 | 20:51:10 | | 90.181.52.* Reagovat
MB W210
Také musím pochválit za pěknou recenzi. S tím aditivem máš recht já to aplikuji už 2 roky co ho mám, ikdyž je pravda, že naftu kupuji pouze od shell. Ale je to dobrá věc pěkně se to pročistí(já kupuji aditivum od Toyoty). Co se týče servisu tak jsem v MB nebyl ani jednou, protože tam nikomu nevěřím ani v pc neumí hledat náhrad.díly(viz.MB Brandýs n/Labem). Takže dnes pohledat nějakého odborníka je docela zázrak(jezdím k jednomu na Rajskou zahradu, ale teď od r.08 už ukončil živnost pro málo kšeftů-je to škoda). Na diagnostiku jezdím jednou ročně pokud nepotřebuji což je také velmi důležitá věc. Také takový domací šikula co to má jako zaměstnání a zároveň jako koníčka.
Tak spoustu dobých kilometrů.
01.02.2008 | 00:52:11 | Doktor Reagovat
Pekna recenze
Tomu rikam recenze. Nejen dojmy, ale i navod na to jak opravit vstrikovace zadarmo.
Osobne me taky dost desi zvysujici se poruchovost modernich aut, ale to se dalo s temi metraky elektroniky cekat ne?
Teda nechci to zakriknout, ale s BMW e39 zatim za 3,5 roku zadny problem krome nesvitici jedne radky na displeji palubniho pocitace
05.04.2007 | 10:04:17 | reihensechszylinder Reagovat