Rok výroby:1999Typ motoru:3.2 V6Stav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?15 měsícůPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:17. 10. 2007
Auto nemělo žádné poruchy, až na dosloužilou váhu vzduch, která odešla při instalaci sportovního výfuku a pár dalších menších výkonových zlepšení.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz používám na běžné ježdění do práce, na výlety a všude možně i jízdu pro závodění na okruhu, slalomech, sprintech atd. Nikdy nebyl problém a po instalaci sportovního podvozku (Koni a Eibach), vrtaných brzdových kotoučů Zimmerman a desek Ferodo DS 2000 a pár dalších věcí, včetně menšího odlehčení, se dají zajet slušné časy.
Například Brno za 2:53, což je o 6 sekund za silnějším 350Z. Nebo v Brně při závodě do vrchu 2 sekundy za BMW M3 a za mnou skončili i auta jako 200SX, Impreza WRX, Honda Integra, BMW Z3M, Firebird 5.7, Delta Integrale atd atd.. Vmax na dálnici v DE zatím 260 km/h.
Moje spotřeba se dlouhodobě pohybuje okolo 13 litrů při mém stylu jízdy, ale na okruhu a dálnici se není problém dostat nad 20 litrů, ale kdo by řešil spotřebu u takového auta.
V autě se skvěle zdolávají i delší vzdálenosti navzdory velice tvrdému podvozku, takže trasa Praha, Brno, Vyškov, HK, Most za jeden den není problém. Výbava je dostačující a zvlášt vyhřívané sedačky se v zimě hodí, jsou i kompletně elektricky nastavitelné, takže si každá najde v pohodě svou polohu, což je pro mě zvlášt super.
Vůz mám z důvodu úrazu předělaný na ruční řízení a jezdí se mi s ním oproti předchozímu Mitsubishi 3000GT o mnoho líp a jsm s ním i na závodech rychlejší.
k věci- auto je tiché bezpečné a solidní. Jezdím s ním zvolna ale někdy mi chytnou saze - ovšem pouze když to situace dovolí. Nehodu jsem nikdy neměl. Spotřeba slušná. Měl jsem asi štěstí na poruchy jednou odešlo těsnění pod hlavou - únava materiálu -jakoby prorezlé-cena dobrá originál překvapilo mne to.Další zácada -nějak se kousnul klíček-odtah nový klíček a nastavení počítače k tomu. Taky to docela šlo. Nejdřív jsem byl naštvanej ale přešlo mš to, když mi došlo, že žádné auto není bezporuchové. S nikým nezávodím a na provokatéry neraguji.Mám ho pro radost a pokud bude fungovat tak si ho nechám- nepotřebuju machrovat s novým a mám klid. Tady je taková jako honička za novějšími a výkonějšími auty ale mě stejně jako mnoha lidem třeba v Londýně stačí.Mám 2,3 s kompressorem a výkon je až až.
Padlo tu si myslim az prilis vela urazok, tak ze stalcilo. To ze je to zive auto nepochybujem no na M-kove BMW urcite nema (odskusane M3 r.v. 2000), sam sa teraz vyvazam v clk 230 compresor 193 PS automat, s akceleraciou je to slabe, no ked sa rozbehne ide to aj 260km (vyskusane) no je to hranica. Byvam v Mnichove, nemecke dialnice su preplnene tak ze je nazaj malo prilezitosti na takuto rychlost, ale suhlasim s nazorom, ze na hendikepovaneho cloveka je to az prilis velke riziko. To ako tu niekto pisal o reaknej dobe, moze byt pravda ale dvoma rukami nespravis desat veci naraz!! A co sa tyka jeho veku, myslim ze vek nie je podstany ci vie alebo nevie soferovat, s tym sa clovek musi asi vazne narodit, no suhlasim s tym ze jazdenim clovek nabera skusenosti.
no o tom zakonu ja vim, je to fakt kruty.Na Slovensko (vetsinou na vychod PO, KE) jezdim v prumeru kazdej tyden, vim o cem mluvim.Nejhorsi je to v BA, pod Strecnem a taky pri Popradu.Ty vyroky p.Packu jsem slysel.Ze se nehanbi, vzdyt je to policejni prezident (pokud se nemylim).Kurňa to je kokot.Toho stretnout nekde u hospody, tak to nerozchodi :-).A taky ty pomaly ridici.Vis, ja delsi trasy jezdim vetsinou v noci, cili premavka je mensi a mne to moc nevadi.Zrovna tuto noc jsem jel z Moravy k sestre do BA a pote do PO.O 2:20 jsem odchazel z BA a do PO jsem se dostal nekdy kolem ctvrt na sest.Relativne dobra cesta.Pres den by jsem to nejel ani za nic.Dvakrat mi stacilo.Z PO do BA jsem jel 6 (!) hodin.A to nejsem zrovna pomalej ridic.Dalnice jakz takz ujedou, ale nejvice mne sere, kdyz je jeden pruh odstavenej, coz je docela casto.To fakt nemusim.O zakazu predbihani kamionu vim.A co se tyce tech, co jezdi v obci 40, tak to se ani nebudu vyjadrovat.Minule se mi stalo, ze jeden postarsi pan predemnou jel kolem 40 i na useku kde bylo 90 ! Lidi jsou z toho zakona asi dost vystresovani...A ty sankce co tu hazis...650 EUR za prekroceni o 30 kmh ? Jsou to fakt hnusny lidi.Kurňa, staci ze pojedu 120 na okresce a mam 20 litru v prdeli ? To je fakt na p.ču.Kazdopadne jsem v noci jeste hlidku nastesti nezahledl (co se tyce SR) a kdyby mi namerili 130 v obci (coz jsem tuto noc zkousel :-), tak mi asi roztrhaji papiry pred ksichtem.V ČR se to jeste da, mam znamych na policii takze jakz takz to jde :-).Cela slovenska vlada by se mela nad sebou zamyslet pocnouc Ficem a koncic Packou...POSTRILET ! :-).Jeste potece hodne alkoholu krkem politiku, az se dostaneme na uroven zapadu.DE je o necem jinem, to je fakt.
SK, inak v Sku..enom Kocúrkove .Po prijatí doslova šialeného zákona, tu sa naozaj nedá jazdiť. Ak by som každý týždeň nevypadol do Západ. Európy, tak asi sa nervovo zrútim..... Nabehli tu šialené pokuty, ktoré keď vyfasuje bežný človek, môže si brať hypotéku... Náš fešáčik minister hneď v prvý deň porušil vyhlášku, jeho zástupca, Packa sa rozplýva o jazde nad 200 km/hod. Najprv na SLUŽOBNOM BMW M5, teraz po havárke na A6 RS6 s 10 valcom od Lamba... Keďže bohužiaľ denne musím jazdiť do roboty, tak je to utrpenie, ale medzi napr. Žarnovicou-Žiar/Hronom sa vytvorí súvislá kolóna, každý deň, 60-70 je BEŽNÁ rýchlosť. MIMO OBCE. V obci naozaj aj pod 40. To pre istotu. Na SK zakázali predbiehať kamiónom.Už dnes mali stavať 3-pruhové diaľnice, ako v DE, u nás sa stavajú 2, s užším profilom, a BEZ VOĽNEHO PRUHU- ODSTAVNÉHO !!!. Keď nastane nejaká havárka, nastane kolaps. Napríklad Nová Baňa-Žarnovica. Je to tým, že naši PARLAMENTNÍ K...oti používajú zásadne majáky a my, poddaná háveď sa musíme hádzať do prachu krajnice, ktorá aj na diaľnici chýba!!! A nakoniec, robí sa akože diaľnica, ktorá končí pred mestom Žilina, začína za Ružomberkom. Ak máš "šťastie", tak sa trepeš 1,5-2 hodiny cca 80 km, pričom pod STREČNOM dali zábrany do STREDU VOZOVKY!!!, aby si nemohol ani v noci predbehnúť pomalšieho. Ako tam pôjde taká sanitka, tak naozaj neviem. A všade, vždy policajti. Merajú o dušu spasenú, lebo dostali za úlohu NIE ZLEPŠIŤ dopravu, ale vyzbierať peniaze do pokladnice. A 300 -650 EUR za 30 km prekročenie je veľa aj v DE. P.S. Urobíme 3.000 km za 48 hodín, ŽIADEN POLICAJT, žiadna kamera, žiadna havária. Samzrejme v DE-BE-NL, LUX. Prídem na SK, rozbité cesty, nafta najdrahšia na svete, každých 50 km hliadka, aj v noci... A samá havárka, kríže po cestách.... Kde je chyba?
Ale no taaak.Samozrejme, ze nekteri jezdi tak, jak si popsal (obec 30-40, mimo 60-70), ale bezne to jiste neni.Spis bych rekl, ze je tady (tim myslim SR a ČR) dost ridicu, ktery jezdi tesne nad limit (cca o 10,20 km, pripadne predpisove), ale 60 mimo obec...Jasne, takovych lidi je POMERNE dost, ale nejaka rutina to jiste neni.Taky mame tady hovada, kteri jezdi v obci i 200.Sam par takovych typku znam.Vetsinou to jsou muzi kolem 35 let, s auty jako Q7 prip. Lambo.Jinak jsou celkem v poho, ale maji tento neduh.Po dalnici i 280-300.Ovsem pokud situace dovoluje.Nejvice ze vseho mne ale rozciluji cikani a 20-ti lety vozgrouni ve Favoritech, jak si dokazujou jak jsou "rychly".A pritom mi jen staci polechtat plyn a jsem od nich na hony daleko :-)
km. Príď sa pozrieť na SK. A budeš jazdiť ako prasa. Lebo inak sa nikam nedostaneš. Bežne mimo obce 60-70, cez obec 30-40. Strach z pokút, plno policajtov, rozbité cesty. A napísať na mladého chlapca, že je kokot, lebo Ty na svojej haraburde C 1, s "Lambo zvukom,"/ citujem Ťa/, ktorú Ti v TVOJOM VEKU!!!! kúpili rodičia, ideš max.150 km, tak sa prepadnem pod zem od hanby. Ak by si naozaj jazdil na AUTÁCH, tak sa nakopeš do zadku, alebo ospravedlníš. Viem, že v Tvojej plechovke je 150 jazda smrti, ale so svojimi "skúsenosťami", by si mal vedieť, ža 260 pôjdeš v DE tak 2-max. 10 minút. To bolo o maximálke, vyskúšanej. A radšej ho stretnem v protismere v 200, než Teba v 100 km/hod. Nič v zlom, ale trochu si ma sklamal. Tak ľudsky, ale nie si sám. Je Vás tu dosť. Nadávať niekomu, kto je na vozíku, CELÝ ŽIVOT, nepoznať ho, anonymne, to je chrapúnstvo. P.S. Milý recenzent. Aj keď máš zdravie v riti, nech sa Ti darí v živote, práci a láske. Najväčšiu radosť mi urobíš, ak Ti osud dopraje také Lambo, Ferrari..., aj na ručné ovládanie... . Držím palce, opatruj a nevybúraj sa.
No recenze jako takova bude pripadnimu zajemci o tenhle vuz v 99% pripadu k nicemu.A k rychlosti povim jen tolik, ze z hlediska ridice by jsem v obci naridil klidne i 140.Ovsem z hlediska chodce by se mi to asi nelibilo.Je treba hledat kompromis, myslim, ze takova 80 kmh v obci by byla dobrym kompromisem.A pan Radek ma pravdu.Takoveho ridice jak popsal, nikdy v zivote nepochopim.Ku..a vzdyt kazdej normalnej ridic ma problem kontrolovat se a udrzet povolenou rychlost mimo obce a tyhle sprostouni jezdi o 30 kmh pod limit.A popravde, kdyby nebyla devadesatka, ale treba stodesitka, jezdili by jste devadesat i kdyby situace dovolovala jet vic ? Ja tedy urcite ne ! Takze naridit 80/160/neomezeno a budem spokojeny :-)
Stando, samozřejmě máš pravdu, že je lepší, kdy si vše řídíš podle citu sám- tedy bavíme se o manuálu a spojce- zde se jedná o automat- i kdyby jste měl nohy v pořádku, tak tam máte jen brzdu a plyn a nemůžete si "hrát" se spojkou a u některých manévrů Vás to omezí. V případě automatu je to jedno, jestli je ovládání nohou na zemi nebo rukou na volantu. Sám vlastním již několikáte auto a vždy s manuálem a neměnil bych, ale prvních 5000 s ještě mokrým řidičákem jsem ujel s automatem(auto rodičů) a i při práci se s nimi často dostávám do styku a upřímně- u automatu se jedna ruka a jedna noha fláká pořád, při tempomatu i obě nohy. Takže opravdu si nemyslím, že by ruční řízení nějak omezovalo (bavíme se o autě s automatem). A z biometrického hlediska- signál do ruky přijde asi o 0,5s dřív než do nohy- to je fakt
Stando, souhlasím s tebou. Vemen s kšiltovkou dozadu je opravdu dost. Zase na druhou stranu je minimálně stejný počet těch, co řídit umí. Chtěl jsem napsat jen to, že to není jen o věku, ale především o zkušenostech. A ty se získají jen a jen aktivním řízení, nikoli jen rostoucím věkem. Co se týká ručního řízení, tak si myslím, že je to otázka zvyku (osobně pochybuji, že bych se byl schopný s ručním řízením vůbec rozjet). A to, co napsal anonym, to je problém nejen mladých a neklidných. Možná by měl začít u sebe.
to co popisuješ je řidičský styl ne normálního padesátníka, ale min. šedesátníka nebo sedmdesátníka po mrtvici, infarktu, s prodlouženou reakční dobou a dlouhým vedením. Od nás ostatních řidičů vyžadují pouze trpělivost. Já osobně jsem proti tomu, aby takoví lidé řídili vozidla. Je to případ i mého tatíka a štve mě, že mu doktor dovolil jezdit. Kdykoli jede bojím se, že se už nevrátí. Ale uznej sám, že mladí kokoti v kšiltovkách jsou rozhodně nebezpečnější. A ty řeči že ruční ovládání je vlastně lepší... vem si, že ty můžeš v kritické situaci ovládat nohama na střídačku plyn, spojku, brzdu a volantem točit sem a tam, ale dělat toto vše jen rukama prostě nezvládneš. Protože silnice není okruh, tady jezdí auta taky v protisměru, a různě reagují.
No jasně, že vám to není jasný. Radek na to přesně kápnul! Tisíce dopravních nehod způsobených nedáním přednosti, nepřiměřenou rychlostí, nevěnování se provozu, ignorací platných předpisů a arogancí vůbec nezpůsobují mladí a strašně "dobří" řidiči, ale nebezpeční padesátníci za volantem.
Ještě bych pořádal majitele "velkoobjemových" strojů, aby se někdy, alespoň na okruhu, svezli ve svém voze a pak ihned přesedli do např. výše uvedeného medvěda a porovnali chování a vnímání rychlosti v obou případech.
Nejlepší řidiči jsou ty vesničtí, když se dostanou do městského provozu. Ideální situace - muž 50 - 55let, vedle stará obdobného věku, Fabia HTP, a SPZ začínající písmeny VY, BK, BO, BV... . Řidič pochopitelně Michael Schumacher - v obci 60km/h, mimo obec 60km/h, přehnaně opatrná jízda... .To si můžete rovnou hodit mašlu. Nepřejedete, neukáže, ale má 50 a více let, čili, podle některých, Bůh za volantem.
Co je to za argument, že jet po dálnici s ručním řízením je kokotina- nevím jestli jste to někdy viděl, nebo zkoušel, ale rozdíl je jen v tom, že ovládání plynu a brzdy je za volantem/na volantu-naopak reakční doba ruky je mnohem kradší než reakční doba nohy, tedy reakce na změnu situace je rychlejší. Trochu přemýšlet než něco takového napsat- napříklat Zanardi v serialu WTCC nemá obě nohy a loni i nějaký závod vyhrál-takže Váš argument je kokotina. Ad. druhá reakce- kdyby jste někdy jezdil v Německu, tak víte, že přes den se díky provozu nedá jet kolikrát ani 160, takže pokud 260, tak v nějakou dobu, kdy je provoz minimální- například v noci. V 23 už může 8let legálně jezdit- v jeho věku jsem měl natočeno přes 200t km- bez nehod a pokut-jak kdo umí jezdit není o věku-dobrá demagogie
Vkládáte tam něco, co tam není: Ten debílek nikde nepíše, že jel 260 v noci. Klidně se podepíšu pod to, že jste sám KOKOT a asi ne moc zkušenej, jinak byste nenapsal že blbínek ve 23 letech UMÍ jezdit. On okruh a silniční provoz je přece jen rozdíl. To je jako by si můj syn myslel, že když umí valit naplno na playstationu, umí řídit. Umí hovno, zkušenosti a předvídavost získá až časem. Tenhle kretén se ale dřív zabije. Jeho a podobných není žádná škoda, jen doufám, že nevezme někoho sebou.
Jestli jede na německé dálnici 260 tam, kde je to povoleno, tak proč ne-jiní tam jezdí i rychleji- pokud jede v nějakou noční hodinu, tak není vůbec problém-v noci při cestě přes německo dam tempomat na 200 a nic krom volantu neřeším(a nejrychlejší pruch nechám volný), takže proč by měl být problém s ručním řízením- to v řízení vůbec neomezuje. Navíc takto upravené auto má rychlejší podvozek než motor. Spíš mě dostávájí Ti blbci, co ve svých 2,5tunových SUV (X5, ML, Q7, Tuareg) jezdí přes 200 i na našich dálnicích- v těch autech rychlost tolik nevnímáte (vlastní zkušenost), ale při manévrech nebo brždění fyziku neošidí- tito lidi jsou nebezpečný- né někdo, kdo řídit umí a vyblbne se jen na okruhu.
Nevím zda Vám vadí proto, že mu závidíte, že jste nikdy nejel v tak silném voze, nebo že mladý kluk má MB- bohužel zakomplexovaných čechů je stále dost. Ani nevím proč na Vás reaguji, když se ani nepodepíšete- to asi proto, aby lidi nevěděli, že jste takový kokot
Jestli jede po dálnici 260 s autem upraveným na ruční řízení, tak je debil, a navíc nebezpečnej debil. A vy co mu to tady schvalujete jste na tom stejně. Že je mrzák on, neznamená, že musí další kopu mrzáků udělat z ostatních. Kdyby někdy někdo z vás debilů takovou rychlostí opravdu jel v "normálním" autě, tak aspoň víte, o čem mluvím.
Škoda, že většina těch co nejvíc pomlouvá a uráží nikdy v tak silném autě neseděli a dřív soudí než přemýšlí. Samotnou recenzi bych tak nehanil- kdyby byla doplněna o poruchy (hlavně by mě zajímalo, jak se na životnosti některých částí projevily sportovní komponenty), tak by mi to stačilo. Nechápu jak si tu někdo může dovolit hodnotit jak kdo jezdí, když ho ani nezná- soudný člověk by si to nedovolil, ale to chce trochu přemýšlet. Díky práci se dostanu za volant i velmi silných vozů, takže nějaké zkušenosti mám. Tvrzení, že X5 nebo Tuareg či podobné SUV má lepší podvozek je do nebe volající nesmysl. Pravda je, že se v zatáčce nenaklání, ale také ji velmi rádo opuští. Měl jsem na test Audi Q7 W12TDI(500k, 1000Nm) a i když je to na rovině dost rychlé auto, tak jsem si na 100%jist, že na okruhu tomuto MB nebude zdaleka stačit.
Další nesmysl je, že díky automatu by nestačil-automat má nevýhodu ve sprintu(moderní už ne), ale na okruhu, když už jede, tak se rozdíl smazává. Navíc autor srovnává s naměřenými časy, nic si nevymýšlí (otázka je, jakou míru na tom má řidič té 350Z nebo M3).Navíc oba konkurenti jsou těžší- pokud tedy auto trochu odlehčil, zvedl výkon, snížil těžiště a dobře naladil stavitelný podvozek, tak se jim o kus přiblížil a není důvod nevěřit, že jim stačí.
Přeji autorovi hodně šťastnýck km za volantem tohoto MB nebo jiného sportovního vozu
Skalo, dlužím ti akorát omluvu, dnes jsem konečně četl i ten spodek, a dozvídám se, že máš oproti jiným "startovní čáru" někde jinde. Tvoje recenze lehce vyznívá, jako kecy čersvého tunera, proto jsem byl na tebe tvrdší. To že rád řídíš a zkoušíš okruh určitě chválím, trochu ale brzdi a chovej se ke svému clk obezřetněj, aby ti aspoň chvíli vydržel, neb jak jsem již psal, Brno určitě těžce snáší. Sprinty tomuto automatu v letech už taky nepřidaj, určitě na to přicházíš i sám. Zdar.
ano vieme ze si sa chcel pochvalit ako si predbehol X5 je to fakt uspech s takym crepom ktory sedlas.. ano 2 tony su 2 tony ale tie dve tony maju ovela kvaltinejsi podvozok ako ty takze kasli na to... splachni sa
23.17: síce sa čudujem, že sa neviete podpísať, keď ste si taký istý svojím názorom..., ale nie ste náhodou ten zakomplexovaný v X5, s čiernymi sklami, ktorý sa hnal cez BB ako blázon a hore Donovalmi ste brzdili kolónu za sebou? A keď som Vás na 2,2 HDi, ktoré na rozdiel od BMW nepustí ani kúsok dymu-FAP filter/, tak vyblikoval ako blázon, čo si to niekto dovoľuje? Ak sa nemýlim, tú X 5 predbehli aj iné autá, Octávky, nejaký malý Japonec, v RK, opäť na širokej ceste, smerom od BB letela čierna X5 ako šíp, červená, nečervená, predbiehal všetkých, cez plnú dvojitú. Veď je to macher.... pán vodič. Nič proti SUV, firmy potrebujú bláznov, čo ich kupujú, ale z fyziky by ste mali vedieť, že dve tony na hociakom podvozku sa nevyrovná NIKDY, NIKDY, nech Vám hocičo natárajú v predajni 1.000 -1.500 kg, s ŃíZKYM ťažiskom. Preto po diaľnici ako tak... po zákrutach ako rebriniak.., ešte sa to aj rýmuje. P.S. Ani neviete poniektorí, ako sa teším každý rok do Grécka, al. do Turecka na dovolenku autom. Už v Srbsku sa Vám uhnú na krajnicu, aj kamióny, osobáky a nechajú Vás prejsť. To isté pokračuje v Grécku. V Maďarsku, SK, Macedónsku a Bulharsku panuje taká istá nevraživosť a nenávisť ako u nás. V DE je každému jedno, aký máte črep, pustia Vás, aj keď nemusia, dajú prednosť. V GR, al. Srbsku už z diaľky vidno, kto blokuje cestu, vynucuje pozornosť, jazdí ako hulvát. A často je tam značka SK. Keď už niektorí nemáte v sebe toľko hanby a slušnosti, že nebudete nadávať zdravotne postihnutému, vykrikovať do magorov, bez argumentov, bez podpisu...čo s Vami? To ste naozaj mali takých prij...ch rodičov, že Vás ničomu nenaučili? Alebo ste bezprizorní? Ako potom budete chcieť, aby Vám niekto na ceste pomohol, keď tu poniektorí šírite toľko zloby? Na internet peniaze máte. Zaplaťte si aj poniektorí kurz, alebo knihu slušného správania... lebo tu najväčší kingovia, na ceste šašovia.... Pekný deň všetkým, ktorí tu prispievajú pre radosť a poučenie ostatných.
Koukám, že se tu schází stejně nemocní jedinci, co se v uhoněném mercedesu v automatu považují za Hamiltony, Massy a Vettely:)). Ta nemoc má několik znaků: 1, ztráta soudnosti, 2, trepáním volovin ve stylu moje auto ...../doplň značku/, je to nejlepší sportovní auto na světě! 3, u některých jedinců je to silně progresivní. To že chodíš na okruh by mi nevadilo, že tam ale huntuješ stařečka MB clk, a potom tu camráš voloviny je hodně smutné.
lubos ty si strasny magor........ a okrem toho ten touareg ma 2 tony takze je mozne ze ho vycvicis s tvojou 66kw zapalkovou skatulkou... a neboj sa neprevrati sa touareg ma ovela lepsi podvozok ako ty s tvojim hdi smejdom.... nejazdi spravis tak dobre aj sebe aj ostatnym cau
myších vojen, ale recenzent nepíše, že školí M3, 350Z a podobne. Iba poznamenáva, že bol za nimi relatívne menej sekúnd, než by sa patrilo... . A je mi sympatické, že sa vyblbne na okruhu, kde získa cit pre auto, nehovoriac, že je na ručné ovládanie. Takže trochu pokory a úcty páni k mladému pánovi. Osobne max. 260 považujem za optimistickú, takých nejakých 240 by to mohlo dať, dolu kopcom áno. Ale pri tej rýchlosti sa diaľnica stáva sakra úzkou, že? Na okreske som si tak raz išiel 200 na Nissane Primera, v noci, cesta sa zliala ako uško ihly....A nebojte sa, viac sa obávam svätuškárov, čo jazdia 90 mimo obce a keď príde tabuľa, tak zaflekujú na 50-60...,alebo brzdia pred každou zákrutou, niekedy idú ako ženské..., ale chápem recenzenta, má vášeň pre jazdu a autá, nech mu to vydrží...A rozumiem jeho radosti. Tiež mám takú, keď vycvičím W Touarega 3,2 , benzín, ktorý ide ako prasa cez mesto po rovine a na prvej trochu kľukatejšej ceste ho predbehnem na 66 kw HDi..., keď sa predtým takmer vyvráti v zákrute... Prajem veľa kilometrov, veľa šťastia, aj keď nepíšete, čo sa Vám stalo, nesedíte doma a nenariekate, aký je osud krutý...P.S. A pre niektorých: ak cestujete svižnejšie, ste vo väčšom napätí, dávate pozor a idete opatrnejšie. Na diaľnici pri 100 niekedy musím čítať, písať sms a podobne, aby som zabil čas...pri 150 to už nie je možné,,,
Skalo, co nám tu "močíš" na boty??? Když pominu, že jsi mladej a bl....., s čersvým řidičákem /doufám, že z toho vyrosteš/, tak řeči o tom jak na okruhu školíš M3 a jsi "skoro" za 350Z a to vše s 3,2 l CLK v automatu - nejsou ani k smíchu. Tato recenze je spíš tragédie. Víc takovejch na silnici jako ty, a fakt abychom se báli vyjet. Ale aby nedošlo k omylu, CLK je pěkné auto, v trojlitru i relativně slušně jede, ale sportovní coupé je úplně, ale úplně něco jiného. Zkus se nad tím zamyslet.
Tak "Skálo", dávam pred tebou klobuk dole. Mne sa ta recenzia velmi paci, preco by som sa nemal dozvediet o maximalnych vykonoch tohto auta - ved sa tu pise o spotrebe, nastaveni podvozka, maximalke... . Skus este napisat par riadkov ako to vyzera s autom dnes. Vela stastnych kilometrov.
nevim co vám vadí,tak mu nezáviďte,že má lepší káru a baví ho to,aspoň vidíte co se dá z toho auta vytlačit a jak je to silný,nemusí mít formuli nebo stíhačku;-)
Já se do něj nenavážim,já se ho zastávam.Auto mu nekritizuju, mercedesy mam rád.A rejpat se do něj nebudu, protože když si vzpomenu jak jsem v zimě zrušil Felicii tak je mi docela do breku.Já sem mohl mít v hajzlu nohy a bejt taky tělesně postiženej a nebo bych tady už nebyl.Tak se klidněte a přestaňte se do něj navážet.To je hnusný se navážet a rejpat do tělesně postiženýho kluka,on za to nemůže.Radši se nad sebou zamyslete,než ho a jeho autíčko budete kritizovat.Je to fakt hnusný,tak toho nechte!!!!
Vy závistívé kur**. Proč se sakra navážíté do tělesně postiženého kluka proboha. Jen pro to , ž má starší mercedes??? Mněli by jste se stydět. Když jezdí na okruhu a má ruční řízení, a jezdí solidní časy, tak to bude daleko lepší řidič, než vy ve vytuzených fáčkách, kteří závodí se 120kama po okresce. nebo ještě hůře v nocých thaliich
No tak ho nechte recenze sice nic moc,ale jezdec to musí bejt fakt dobrej . No a co já to taky z rychlostí občas přeženu z Renaultem 19Chamade 1.8 54kw/73k r.v.90 jsem dal 170km/h.Z feldou 160km/h a z Octavii Combi na D-8 210km/h.Jo a když někdo jezdí na okruhu, tak je to vpořádku,alespoň nedělá bordel na silnici a nejezdí jako cvok.Tak se nad sebou zamyslete, než ho zase zjebete za jeho řidičský umění:-)) S pozdravem Kuba
Zdar. Nevim co tím ty hrubiáni dole sledujou. Když někdo jezdí na okruhu, je to snad v pořádku, ne? A proč by 23 letej kluk nemohl umět řídit? Se koukněte na F1, kolik je Hamiltonovi
Nevidim dovod preco by si to mal mazat, len ak by si ju chcel o nejake veci doplnit...Cim silnejsie auto, tym je auto bezpecnejsie (vykon pri predbiehani oceni asi kazdy), ale vzdy je to o ludoch. Skalo, podla vsetkeho nejazdis v obci rychlo, tak svoje prasa v prispevku berem spat, cau a drz sa...
Nevím, jak jste přišli na to, že jezdím po českých silnicích jako prase. Neříkám, že jezdím podle předpisů, ale rozhodně ve městech a vesnicích rychlost dodržuju a rychleji jezdím jen na okreskách a silnicích, kde to znám a nedělá mi problém se nechat předjet od ,,super řidiče,, v klasickém českém ,,závodáku,, Octávce 1.9 TDI, kterej jede jak prase po rozbitých cestách. Normál jízdu si uživám a vyblbnout se a pořádně si zajezdit, jezdím na okruhy, slalomy a další závody....
pro Davida - Tvůj komentář vůbec neberu, protože napsat tohle o někom, koho neznáš a nic o tom nevíš, je jasná ukázka nízké inteligence, takže mi tě je spíš líto chudáku. Pro Hanze - jestli ti tohle přijde jako velmi silné auto, tak si jich asi moc nevlastnil a tudiž o tom prd víš, pže 160 kw není v dneštní době silné. Jel sem i ve 240 kw autu s podobnou váhou a furt to nebylo ono. Silné auto říkám tomu, co má tak od 350kw nahoru. Řidičák mám 5 let a naježděno víc, než bys řekl.
Vím, co to je, když člověk potká prase za volantem (klasicky ve slabých autech bez slušných jízdních vlastností) a říkám, že tak nejezdím. Na ,,prasárny,, máme okruhy atd..
Prosím, aby zde max diskuovali jen slušný a inteligentní lidi a né zamindrákovaní zavistivci typu pan David.
Recenzi sem možná nenapsal nejlíp, ale bohužel už nejde editovat, i když sem druhej den chtěl, protože ten co sem jí psal sem byl silně v opojení z úspěchu na jedněch závodech a tak to možná vypadá jako, že jen machruju, ale záměrem to nebylo. Nechám jí smazat, aby to tady nikoho nepohoršovalo.
Vacsina z nas jazdi rychlejsie ako je dovolene, ale malokto z nas ide na okruh alebo si zajazdit na uzavretu cestu, tak neodsudzujte! Prave toto schvalujem, vyblbnut sa na okruhu, popripadne na inej uzavretej drahe a co najlepsie poznat auto, ne santit v meste na "otunenych" crepoch. Skalo, podla toho co pises jazdis ako prasa ale aj mimo okruh. Nebudem ta odsudzovat, tiez nie som zrovna anjel i ked v poslednom case prehodnocujem hodnoty(nie uraz ale ina zdravotna neprijemnost), takze urcite vies ze nestastie nechodi po horach ale po ludoch...Nech ti MB sluzi a na zavodoch si rychly. PS: Trochu viac si mohol to auto popisat pre normalne jazdenie, vacsina ludi ho nebude pouzivat na okruh
Naprosto souhlasim s Hanzem. 1.Tohle je web urceny na recenze aut a tohle co jsi napsal nema s recenzi nic spolecneho ! 2.Pokud budes takhle jezdit po mizernych ceskych silnicich a dalnicich, tak snad brzo prijdes o ridicak. Jenom doufam, ze predtim nikoho nezmrzacis. Proti rychlym autum vubec nic nemam, prave naopak. V dnesnim provozu je bezohlednost jezdit jako pra ..
Nevím co si o "tomto" mám myslet, buď si z nás děláš prdel, nebo ses dalsi postizeny silenec, s velmi silným autem a rididcakem co z neho jeste kape... Amen s tebou chlapce! Jen doufam, ze te nikde nepotkam.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz CLK
docela dobrý
k věci- auto je tiché bezpečné a solidní. Jezdím s ním zvolna ale někdy mi chytnou saze - ovšem pouze když to situace dovolí. Nehodu jsem nikdy neměl. Spotřeba slušná. Měl jsem asi štěstí na poruchy jednou odešlo těsnění pod hlavou - únava materiálu -jakoby prorezlé-cena dobrá originál překvapilo mne to.Další zácada -nějak se kousnul klíček-odtah nový klíček a nastavení počítače k tomu. Taky to docela šlo. Nejdřív jsem byl naštvanej ale přešlo mš to, když mi došlo, že žádné auto není bezporuchové. S nikým nezávodím a na provokatéry neraguji.Mám ho pro radost a pokud bude fungovat tak si ho nechám- nepotřebuju machrovat s novým a mám klid. Tady je taková jako honička za novějšími a výkonějšími auty ale mě stejně jako mnoha lidem třeba v Londýně stačí.Mám 2,3 s kompressorem a výkon je až až.
27.01.2011 | 18:04:30 | ago Reagovat
Padlo tu si myslim az prilis vela urazok, tak ze stalcilo. To ze je to zive auto nepochybujem no na M-kove BMW urcite nema (odskusane M3 r.v. 2000), sam sa teraz vyvazam v clk 230 compresor 193 PS automat, s akceleraciou je to slabe, no ked sa rozbehne ide to aj 260km (vyskusane) no je to hranica. Byvam v Mnichove, nemecke dialnice su preplnene tak ze je nazaj malo prilezitosti na takuto rychlost, ale suhlasim s nazorom, ze na hendikepovaneho cloveka je to az prilis velke riziko. To ako tu niekto pisal o reaknej dobe, moze byt pravda ale dvoma rukami nespravis desat veci naraz!!
A co sa tyka jeho veku, myslim ze vek nie je podstany ci vie alebo nevie soferovat, s tym sa clovek musi asi vazne narodit, no suhlasim s tym ze jazdenim clovek nabera skusenosti.
30.12.2009 | 03:24:00 | Rasto Reagovat
Nazdar Luboši,
no o tom zakonu ja vim, je to fakt kruty.Na Slovensko (vetsinou na vychod PO, KE) jezdim v prumeru kazdej tyden, vim o cem mluvim.Nejhorsi je to v BA, pod Strecnem a taky pri Popradu.Ty vyroky p.Packu jsem slysel.Ze se nehanbi, vzdyt je to policejni prezident (pokud se nemylim).Kurňa to je kokot.Toho stretnout nekde u hospody, tak to nerozchodi :-).A taky ty pomaly ridici.Vis, ja delsi trasy jezdim vetsinou v noci, cili premavka je mensi a mne to moc nevadi.Zrovna tuto noc jsem jel z Moravy k sestre do BA a pote do PO.O 2:20 jsem odchazel z BA a do PO jsem se dostal nekdy kolem ctvrt na sest.Relativne dobra cesta.Pres den by jsem to nejel ani za nic.Dvakrat mi stacilo.Z PO do BA jsem jel 6 (!) hodin.A to nejsem zrovna pomalej ridic.Dalnice jakz takz ujedou, ale nejvice mne sere, kdyz je jeden pruh odstavenej, coz je docela casto.To fakt nemusim.O zakazu predbihani kamionu vim.A co se tyce tech, co jezdi v obci 40, tak to se ani nebudu vyjadrovat.Minule se mi stalo, ze jeden postarsi pan predemnou jel kolem 40 i na useku kde bylo 90 ! Lidi jsou z toho zakona asi dost vystresovani...A ty sankce co tu hazis...650 EUR za prekroceni o 30 kmh ? Jsou to fakt hnusny lidi.Kurňa, staci ze pojedu 120 na okresce a mam 20 litru v prdeli ? To je fakt na p.ču.Kazdopadne jsem v noci jeste hlidku nastesti nezahledl (co se tyce SR) a kdyby mi namerili 130 v obci (coz jsem tuto noc zkousel :-), tak mi asi roztrhaji papiry pred ksichtem.V ČR se to jeste da, mam znamych na policii takze jakz takz to jde :-).Cela slovenska vlada by se mela nad sebou zamyslet pocnouc Ficem a koncic Packou...POSTRILET ! :-).Jeste potece hodne alkoholu krkem politiku, az se dostaneme na uroven zapadu.DE je o necem jinem, to je fakt.
13.07.2009 | 09:42:03 | jamieson Reagovat
Ahoj Jamieson, asi si už dlho nebol na
SK, inak v Sku..enom Kocúrkove .Po prijatí doslova šialeného zákona, tu sa naozaj nedá jazdiť. Ak by som každý týždeň nevypadol do Západ. Európy, tak asi sa nervovo zrútim..... Nabehli tu šialené pokuty, ktoré keď vyfasuje bežný človek, môže si brať hypotéku... Náš fešáčik minister hneď v prvý deň porušil vyhlášku, jeho zástupca, Packa sa rozplýva o jazde nad 200 km/hod. Najprv na SLUŽOBNOM BMW M5, teraz po havárke na A6 RS6 s 10 valcom od Lamba...
Keďže bohužiaľ denne musím jazdiť do roboty, tak je to utrpenie, ale medzi napr. Žarnovicou-Žiar/Hronom sa vytvorí súvislá kolóna, každý deň, 60-70 je BEŽNÁ rýchlosť. MIMO OBCE. V obci naozaj aj pod 40. To pre istotu.
Na SK zakázali predbiehať kamiónom.Už dnes mali stavať 3-pruhové diaľnice, ako v DE, u nás sa stavajú 2, s užším profilom, a BEZ VOĽNEHO PRUHU- ODSTAVNÉHO !!!. Keď nastane nejaká havárka, nastane kolaps. Napríklad Nová Baňa-Žarnovica.
Je to tým, že naši PARLAMENTNÍ K...oti používajú zásadne majáky a my, poddaná háveď sa musíme hádzať do prachu krajnice, ktorá aj na diaľnici chýba!!!
A nakoniec, robí sa akože diaľnica, ktorá končí pred mestom Žilina, začína za Ružomberkom. Ak máš "šťastie", tak sa trepeš 1,5-2 hodiny cca 80 km, pričom pod STREČNOM dali zábrany do STREDU VOZOVKY!!!, aby si nemohol ani v noci predbehnúť pomalšieho. Ako tam pôjde taká sanitka, tak naozaj neviem. A všade, vždy policajti. Merajú o dušu spasenú, lebo dostali za úlohu NIE ZLEPŠIŤ dopravu, ale vyzbierať peniaze do pokladnice. A 300 -650 EUR za 30 km prekročenie je veľa aj v DE.
P.S. Urobíme 3.000 km za 48 hodín, ŽIADEN POLICAJT, žiadna kamera, žiadna havária. Samzrejme v DE-BE-NL, LUX. Prídem na SK, rozbité cesty, nafta najdrahšia na svete, každých 50 km hliadka, aj v noci... A samá havárka, kríže po cestách....
Kde je chyba?
12.07.2009 | 17:20:42 | ľuboš Reagovat
to Luboš
Ale no taaak.Samozrejme, ze nekteri jezdi tak, jak si popsal (obec 30-40, mimo 60-70), ale bezne to jiste neni.Spis bych rekl, ze je tady (tim myslim SR a ČR) dost ridicu, ktery jezdi tesne nad limit (cca o 10,20 km, pripadne predpisove), ale 60 mimo obec...Jasne, takovych lidi je POMERNE dost, ale nejaka rutina to jiste neni.Taky mame tady hovada, kteri jezdi v obci i 200.Sam par takovych typku znam.Vetsinou to jsou muzi kolem 35 let, s auty jako Q7 prip. Lambo.Jinak jsou celkem v poho, ale maji tento neduh.Po dalnici i 280-300.Ovsem pokud situace dovoluje.Nejvice ze vseho mne ale rozciluji cikani a 20-ti lety vozgrouni ve Favoritech, jak si dokazujou jak jsou "rychly".A pritom mi jen staci polechtat plyn a jsem od nich na hony daleko :-)
12.07.2009 | 12:41:03 | jamieson Reagovat
Stando, začínam pochybovať o Tvojich
km. Príď sa pozrieť na SK. A budeš jazdiť ako prasa. Lebo inak sa nikam nedostaneš. Bežne mimo obce 60-70, cez obec 30-40. Strach z pokút, plno policajtov, rozbité cesty.
A napísať na mladého chlapca, že je kokot, lebo Ty na svojej haraburde C 1, s "Lambo zvukom,"/ citujem Ťa/, ktorú Ti v TVOJOM VEKU!!!! kúpili rodičia, ideš max.150 km, tak sa prepadnem pod zem od hanby.
Ak by si naozaj jazdil na AUTÁCH, tak sa nakopeš do zadku, alebo ospravedlníš. Viem, že v Tvojej plechovke je 150 jazda smrti, ale so svojimi "skúsenosťami", by si mal vedieť, ža 260 pôjdeš v DE tak 2-max. 10 minút. To bolo o maximálke, vyskúšanej. A radšej ho stretnem v protismere v 200, než Teba v 100 km/hod. Nič v zlom, ale trochu si ma sklamal. Tak ľudsky, ale nie si sám. Je Vás tu dosť. Nadávať niekomu, kto je na vozíku, CELÝ ŽIVOT, nepoznať ho, anonymne, to je chrapúnstvo.
P.S. Milý recenzent. Aj keď máš zdravie v riti, nech sa Ti darí v živote, práci a láske. Najväčšiu radosť mi urobíš, ak Ti osud dopraje také Lambo, Ferrari..., aj na ručné ovládanie... . Držím palce, opatruj a nevybúraj sa.
11.07.2009 | 21:54:21 | ľuboš Reagovat
No recenze jako takova bude pripadnimu zajemci o tenhle vuz v 99% pripadu k nicemu.A k rychlosti povim jen tolik, ze z hlediska ridice by jsem v obci naridil klidne i 140.Ovsem z hlediska chodce by se mi to asi nelibilo.Je treba hledat kompromis, myslim, ze takova 80 kmh v obci by byla dobrym kompromisem.A pan Radek ma pravdu.Takoveho ridice jak popsal, nikdy v zivote nepochopim.Ku..a vzdyt kazdej normalnej ridic ma problem kontrolovat se a udrzet povolenou rychlost mimo obce a tyhle sprostouni jezdi o 30 kmh pod limit.A popravde, kdyby nebyla devadesatka, ale treba stodesitka, jezdili by jste devadesat i kdyby situace dovolovala jet vic ? Ja tedy urcite ne ! Takze naridit 80/160/neomezeno a budem spokojeny :-)
11.07.2009 | 18:49:29 | jamieson Reagovat
To Standa
Stando, samozřejmě máš pravdu, že je lepší, kdy si vše řídíš podle citu sám- tedy bavíme se o manuálu a spojce- zde se jedná o automat- i kdyby jste měl nohy v pořádku, tak tam máte jen brzdu a plyn a nemůžete si "hrát" se spojkou a u některých manévrů Vás to omezí. V případě automatu je to jedno, jestli je ovládání nohou na zemi nebo rukou na volantu. Sám vlastním již několikáte auto a vždy s manuálem a neměnil bych, ale prvních 5000 s ještě mokrým řidičákem jsem ujel s automatem(auto rodičů) a i při práci se s nimi často dostávám do styku a upřímně- u automatu se jedna ruka a jedna noha fláká pořád, při tempomatu i obě nohy. Takže opravdu si nemyslím, že by ruční řízení nějak omezovalo (bavíme se o autě s automatem). A z biometrického hlediska- signál do ruky přijde asi o 0,5s dřív než do nohy- to je fakt
28.01.2009 | 20:50:27 | Michal Reagovat
Stando, souhlasím s tebou. Vemen s kšiltovkou dozadu je opravdu dost. Zase na druhou stranu je minimálně stejný počet těch, co řídit umí. Chtěl jsem napsat jen to, že to není jen o věku, ale především o zkušenostech. A ty se získají jen a jen aktivním řízení, nikoli jen rostoucím věkem. Co se týká ručního řízení, tak si myslím, že je to otázka zvyku (osobně pochybuji, že bych se byl schopný s ručním řízením vůbec rozjet). A to, co napsal anonym, to je problém nejen mladých a neklidných. Možná by měl začít u sebe.
25.01.2009 | 18:21:33 | Radek Reagovat
Radku,
to co popisuješ je řidičský styl ne normálního padesátníka, ale min. šedesátníka nebo sedmdesátníka po mrtvici, infarktu, s prodlouženou reakční dobou a dlouhým vedením. Od nás ostatních řidičů vyžadují pouze trpělivost. Já osobně jsem proti tomu, aby takoví lidé řídili vozidla. Je to případ i mého tatíka a štve mě, že mu doktor dovolil jezdit. Kdykoli jede bojím se, že se už nevrátí. Ale uznej sám, že mladí kokoti v kšiltovkách jsou rozhodně nebezpečnější. A ty řeči že ruční ovládání je vlastně lepší... vem si, že ty můžeš v kritické situaci ovládat nohama na střídačku plyn, spojku, brzdu a volantem točit sem a tam, ale dělat toto vše jen rukama prostě nezvládneš. Protože silnice není okruh, tady jezdí auta taky v protisměru, a různě reagují.
25.01.2009 | 18:12:25 | Standa Reagovat
Já zírám
No jasně, že vám to není jasný. Radek na to přesně kápnul! Tisíce dopravních nehod způsobených nedáním přednosti, nepřiměřenou rychlostí, nevěnování se provozu, ignorací platných předpisů a arogancí vůbec nezpůsobují mladí a strašně "dobří" řidiči, ale nebezpeční padesátníci za volantem.
25.01.2009 | 18:05:46 | Reagovat
Ještě bych pořádal majitele "velkoobjemových" strojů, aby se někdy, alespoň na okruhu, svezli ve svém voze a pak ihned přesedli do např. výše uvedeného medvěda a porovnali chování a vnímání rychlosti v obou případech.
25.01.2009 | 17:36:07 | Radek Reagovat
Nejlepší řidiči jsou ty vesničtí, když se dostanou do městského provozu. Ideální situace - muž 50 - 55let, vedle stará obdobného věku, Fabia HTP, a SPZ začínající písmeny VY, BK, BO, BV... . Řidič pochopitelně Michael Schumacher - v obci 60km/h, mimo obec 60km/h, přehnaně opatrná jízda... .To si můžete rovnou hodit mašlu. Nepřejedete, neukáže, ale má 50 a více let, čili, podle některých, Bůh za volantem.
25.01.2009 | 17:32:10 | Radek Reagovat
Ruční řízení
Co je to za argument, že jet po dálnici s ručním řízením je kokotina- nevím jestli jste to někdy viděl, nebo zkoušel, ale rozdíl je jen v tom, že ovládání plynu a brzdy je za volantem/na volantu-naopak reakční doba ruky je mnohem kradší než reakční doba nohy, tedy reakce na změnu situace je rychlejší. Trochu přemýšlet než něco takového napsat- napříklat Zanardi v serialu WTCC nemá obě nohy a loni i nějaký závod vyhrál-takže Váš argument je kokotina.
Ad. druhá reakce- kdyby jste někdy jezdil v Německu, tak víte, že přes den se díky provozu nedá jet kolikrát ani 160, takže pokud 260, tak v nějakou dobu, kdy je provoz minimální- například v noci. V 23 už může 8let legálně jezdit- v jeho věku jsem měl natočeno přes 200t km- bez nehod a pokut-jak kdo umí jezdit není o věku-dobrá demagogie
25.01.2009 | 17:15:10 | Michal Reagovat
Závist???
probůh, co tady furt melete o závidění? Jestli někdo lítá 260 po dálnici s ručním řízením, je kokot a jediný co mu závidíme je že ještě žije.
25.01.2009 | 14:30:20 | Standa Reagovat
MichalZima
Vkládáte tam něco, co tam není: Ten debílek nikde nepíše, že jel 260 v noci. Klidně se podepíšu pod to, že jste sám KOKOT a asi ne moc zkušenej, jinak byste nenapsal že blbínek ve 23 letech UMÍ jezdit. On okruh a silniční provoz je přece jen rozdíl. To je jako by si můj syn myslel, že když umí valit naplno na playstationu, umí řídit. Umí hovno, zkušenosti a předvídavost získá až časem. Tenhle kretén se ale dřív zabije. Jeho a podobných není žádná škoda, jen doufám, že nevezme někoho sebou.
25.01.2009 | 14:28:53 | Karel Reagovat
asi závist
Jestli jede na německé dálnici 260 tam, kde je to povoleno, tak proč ne-jiní tam jezdí i rychleji- pokud jede v nějakou noční hodinu, tak není vůbec problém-v noci při cestě přes německo dam tempomat na 200 a nic krom volantu neřeším(a nejrychlejší pruch nechám volný), takže proč by měl být problém s ručním řízením- to v řízení vůbec neomezuje. Navíc takto upravené auto má rychlejší podvozek než motor. Spíš mě dostávájí Ti blbci, co ve svých 2,5tunových SUV (X5, ML, Q7, Tuareg) jezdí přes 200 i na našich dálnicích- v těch autech rychlost tolik nevnímáte (vlastní zkušenost), ale při manévrech nebo brždění fyziku neošidí- tito lidi jsou nebezpečný- né někdo, kdo řídit umí a vyblbne se jen na okruhu.
Nevím zda Vám vadí proto, že mu závidíte, že jste nikdy nejel v tak silném voze, nebo že mladý kluk má MB- bohužel zakomplexovaných čechů je stále dost. Ani nevím proč na Vás reaguji, když se ani nepodepíšete- to asi proto, aby lidi nevěděli, že jste takový kokot
25.01.2009 | 14:20:13 | Michal Reagovat
Co se ho zastáváte?
Jestli jede po dálnici 260 s autem upraveným na ruční řízení, tak je debil, a navíc nebezpečnej debil. A vy co mu to tady schvalujete jste na tom stejně. Že je mrzák on, neznamená, že musí další kopu mrzáků udělat z ostatních. Kdyby někdy někdo z vás debilů takovou rychlostí opravdu jel v "normálním" autě, tak aspoň víte, o čem mluvím.
24.01.2009 | 22:38:10 | Reagovat
Škoda těch keců pod článkem
Škoda, že většina těch co nejvíc pomlouvá a uráží nikdy v tak silném autě neseděli a dřív soudí než přemýšlí. Samotnou recenzi bych tak nehanil- kdyby byla doplněna o poruchy (hlavně by mě zajímalo, jak se na životnosti některých částí projevily sportovní komponenty), tak by mi to stačilo. Nechápu jak si tu někdo může dovolit hodnotit jak kdo jezdí, když ho ani nezná- soudný člověk by si to nedovolil, ale to chce trochu přemýšlet. Díky práci se dostanu za volant i velmi silných vozů, takže nějaké zkušenosti mám. Tvrzení, že X5 nebo Tuareg či podobné SUV má lepší podvozek je do nebe volající nesmysl. Pravda je, že se v zatáčce nenaklání, ale také ji velmi rádo opuští. Měl jsem na test Audi Q7 W12TDI(500k, 1000Nm) a i když je to na rovině dost rychlé auto, tak jsem si na 100%jist, že na okruhu tomuto MB nebude zdaleka stačit.
Další nesmysl je, že díky automatu by nestačil-automat má nevýhodu ve sprintu(moderní už ne), ale na okruhu, když už jede, tak se rozdíl smazává. Navíc autor srovnává s naměřenými časy, nic si nevymýšlí (otázka je, jakou míru na tom má řidič té 350Z nebo M3).Navíc oba konkurenti jsou těžší- pokud tedy auto trochu odlehčil, zvedl výkon, snížil těžiště a dobře naladil stavitelný podvozek, tak se jim o kus přiblížil a není důvod nevěřit, že jim stačí.
Přeji autorovi hodně šťastnýck km za volantem tohoto MB nebo jiného sportovního vozu
24.01.2009 | 22:11:47 | Michal Reagovat
Skala
Skalo, dlužím ti akorát omluvu, dnes jsem konečně četl i ten spodek, a dozvídám se, že máš oproti jiným "startovní čáru" někde jinde. Tvoje recenze lehce vyznívá, jako kecy čersvého tunera, proto jsem byl na tebe tvrdší. To že rád řídíš a zkoušíš okruh určitě chválím, trochu ale brzdi a chovej se ke svému clk obezřetněj, aby ti aspoň chvíli vydržel, neb jak jsem již psal, Brno určitě těžce snáší. Sprinty tomuto automatu v letech už taky nepřidaj, určitě na to přicházíš i sám. Zdar.
19.12.2008 | 14:04:21 | Hans Reagovat
lubos
ano vieme ze si sa chcel pochvalit ako si predbehol X5 je to fakt uspech s takym crepom ktory sedlas.. ano 2 tony su 2 tony ale tie dve tony maju ovela kvaltinejsi podvozok ako ty takze kasli na to... splachni sa
22.11.2008 | 14:58:28 | Reagovat
Pre anonyma z 20.11.,
23.17: síce sa čudujem, že sa neviete podpísať, keď ste si taký istý svojím názorom..., ale nie ste náhodou ten zakomplexovaný v X5, s čiernymi sklami, ktorý sa hnal cez BB ako blázon a hore Donovalmi ste brzdili kolónu za sebou? A keď som Vás na 2,2 HDi, ktoré na rozdiel od BMW nepustí ani kúsok dymu-FAP filter/, tak vyblikoval ako blázon, čo si to niekto dovoľuje? Ak sa nemýlim, tú X 5 predbehli aj iné autá, Octávky, nejaký malý Japonec, v RK, opäť na širokej ceste, smerom od BB letela čierna X5 ako šíp, červená, nečervená, predbiehal všetkých, cez plnú dvojitú. Veď je to macher.... pán vodič. Nič proti SUV, firmy potrebujú bláznov, čo ich kupujú, ale z fyziky by ste mali vedieť, že dve tony na hociakom podvozku sa nevyrovná NIKDY, NIKDY, nech Vám hocičo natárajú v predajni 1.000 -1.500 kg, s ŃíZKYM ťažiskom. Preto po diaľnici ako tak... po zákrutach ako rebriniak.., ešte sa to aj rýmuje. P.S. Ani neviete poniektorí, ako sa teším každý rok do Grécka, al. do Turecka na dovolenku autom. Už v Srbsku sa Vám uhnú na krajnicu, aj kamióny, osobáky a nechajú Vás prejsť. To isté pokračuje v Grécku. V Maďarsku, SK, Macedónsku a Bulharsku panuje taká istá nevraživosť a nenávisť ako u nás. V DE je každému jedno, aký máte črep, pustia Vás, aj keď nemusia, dajú prednosť. V GR, al. Srbsku už z diaľky vidno, kto blokuje cestu, vynucuje pozornosť, jazdí ako hulvát. A často je tam značka SK. Keď už niektorí nemáte v sebe toľko hanby a slušnosti, že nebudete nadávať zdravotne postihnutému, vykrikovať do magorov, bez argumentov, bez podpisu...čo s Vami? To ste naozaj mali takých prij...ch rodičov, že Vás ničomu nenaučili? Alebo ste bezprizorní? Ako potom budete chcieť, aby Vám niekto na ceste pomohol, keď tu poniektorí šírite toľko zloby? Na internet peniaze máte. Zaplaťte si aj poniektorí kurz, alebo knihu slušného správania... lebo tu najväčší kingovia, na ceste šašovia.... Pekný deň všetkým, ktorí tu prispievajú pre radosť a poučenie ostatných.
22.11.2008 | 12:51:56 | ľuboš Reagovat
Hans II ten starecek by ti nakopal zadok aj s tou tvojou vytuzingovanou HTPckou
22.11.2008 | 11:26:01 | Reagovat
Nemoc je zlá věc.
Koukám, že se tu schází stejně nemocní jedinci, co se v uhoněném mercedesu v automatu považují za Hamiltony, Massy a Vettely:)). Ta nemoc má několik znaků: 1, ztráta soudnosti, 2, trepáním volovin ve stylu moje auto ...../doplň značku/, je to nejlepší sportovní auto na světě! 3, u některých jedinců je to silně progresivní. To že chodíš na okruh by mi nevadilo, že tam ale huntuješ stařečka MB clk, a potom tu camráš voloviny je hodně smutné.
21.11.2008 | 21:03:29 | Hans II Reagovat
for anonym
Lubos ma pravdu a moje uznanie, neurazaj!!!!!
21.11.2008 | 04:54:21 | kokso170 Reagovat
lubos ty si strasny magor........ a okrem toho ten touareg ma 2 tony takze je mozne ze ho vycvicis s tvojou 66kw zapalkovou skatulkou... a neboj sa neprevrati sa touareg ma ovela lepsi podvozok ako ty s tvojim hdi smejdom.... nejazdi spravis tak dobre aj sebe aj ostatnym cau
20.11.2008 | 23:17:02 | Reagovat
Nemám chuť do žabo-
myších vojen, ale recenzent nepíše, že školí M3, 350Z a podobne. Iba poznamenáva, že bol za nimi relatívne menej sekúnd, než by sa patrilo... . A je mi sympatické, že sa vyblbne na okruhu, kde získa cit pre auto, nehovoriac, že je na ručné ovládanie. Takže trochu pokory a úcty páni k mladému pánovi. Osobne max. 260 považujem za optimistickú, takých nejakých 240 by to mohlo dať, dolu kopcom áno. Ale pri tej rýchlosti sa diaľnica stáva sakra úzkou, že? Na okreske som si tak raz išiel 200 na Nissane Primera, v noci, cesta sa zliala ako uško ihly....A nebojte sa, viac sa obávam svätuškárov, čo jazdia 90 mimo obce a keď príde tabuľa, tak zaflekujú na 50-60...,alebo brzdia pred každou zákrutou, niekedy idú ako ženské..., ale chápem recenzenta, má vášeň pre jazdu a autá, nech mu to vydrží...A rozumiem jeho radosti. Tiež mám takú, keď vycvičím W Touarega 3,2 , benzín, ktorý ide ako prasa cez mesto po rovine a na prvej trochu kľukatejšej ceste ho predbehnem na 66 kw HDi..., keď sa predtým takmer vyvráti v zákrute... Prajem veľa kilometrov, veľa šťastia, aj keď nepíšete, čo sa Vám stalo, nesedíte doma a nenariekate, aký je osud krutý...P.S. A pre niektorých: ak cestujete svižnejšie, ste vo väčšom napätí, dávate pozor a idete opatrnejšie. Na diaľnici pri 100 niekedy musím čítať, písať sms a podobne, aby som zabil čas...pri 150 to už nie je možné,,,
20.11.2008 | 21:15:16 | ľuboš Reagovat
CLK???
Skalo, co nám tu "močíš" na boty??? Když pominu, že jsi mladej a bl....., s čersvým řidičákem /doufám, že z toho vyrosteš/, tak řeči o tom jak na okruhu školíš M3 a jsi "skoro" za 350Z a to vše s 3,2 l CLK v automatu - nejsou ani k smíchu. Tato recenze je spíš tragédie. Víc takovejch na silnici jako ty, a fakt abychom se báli vyjet. Ale aby nedošlo k omylu, CLK je pěkné auto, v trojlitru i relativně slušně jede, ale sportovní coupé je úplně, ale úplně něco jiného. Zkus se nad tím zamyslet.
20.11.2008 | 20:05:53 | Hans II Reagovat
For autor
Tak "Skálo", dávam pred tebou klobuk dole. Mne sa ta recenzia velmi paci, preco by som sa nemal dozvediet o maximalnych vykonoch tohto auta - ved sa tu pise o spotrebe, nastaveni podvozka, maximalke... . Skus este napisat par riadkov ako to vyzera s autom dnes. Vela stastnych kilometrov.
26.10.2008 | 14:18:35 | kokso170 Reagovat
nevim co vám vadí,tak mu nezáviďte,že má lepší káru a baví ho to,aspoň vidíte co se dá z toho auta vytlačit a jak je to silný,nemusí mít formuli nebo stíhačku;-)
30.07.2008 | 15:12:13 | Holba Reagovat
Já se do něj nenavážim,já se ho zastávam.Auto mu nekritizuju, mercedesy mam rád.A rejpat se do něj nebudu, protože když si vzpomenu jak jsem v zimě zrušil Felicii tak je mi docela do breku.Já sem mohl mít v hajzlu nohy a bejt taky tělesně postiženej a nebo bych tady už nebyl.Tak se klidněte a přestaňte se do něj navážet.To je hnusný se navážet a rejpat do tělesně postiženýho kluka,on za to nemůže.Radši se nad sebou zamyslete,než ho a jeho autíčko budete kritizovat.Je to fakt hnusný,tak toho nechte!!!!
14.12.2007 | 21:32:52 | Kuba Reagovat
Vy závistívé kur**. Proč se sakra navážíté do tělesně postiženého kluka proboha. Jen pro to , ž má starší mercedes??? Mněli by jste se stydět. Když jezdí na okruhu a má ruční řízení, a jezdí solidní časy, tak to bude daleko lepší řidič, než vy ve vytuzených fáčkách, kteří závodí se 120kama po okresce. nebo ještě hůře v nocých thaliich
10.12.2007 | 21:58:44 | fujthalia Reagovat
:-))
No tak ho nechte recenze sice nic moc,ale jezdec to musí bejt fakt dobrej . No a co já to taky z rychlostí občas přeženu z Renaultem 19Chamade 1.8 54kw/73k r.v.90 jsem dal 170km/h.Z feldou 160km/h a z Octavii Combi na D-8 210km/h.Jo a když někdo jezdí na okruhu, tak je to vpořádku,alespoň nedělá bordel na silnici a nejezdí jako cvok.Tak se nad sebou zamyslete, než ho zase zjebete za jeho řidičský umění:-)) S pozdravem Kuba
07.11.2007 | 20:52:19 | Kuba Reagovat
Zdar. Nevim co tím ty hrubiáni dole sledujou. Když někdo jezdí na okruhu, je to snad v pořádku, ne? A proč by 23 letej kluk nemohl umět řídit? Se koukněte na F1, kolik je Hamiltonovi
31.10.2007 | 15:29:02 | Austin Reagovat
Nevidim dovod preco by si to mal mazat, len ak by si ju chcel o nejake veci doplnit...Cim silnejsie auto, tym je auto bezpecnejsie (vykon pri predbiehani oceni asi kazdy), ale vzdy je to o ludoch. Skalo, podla vsetkeho nejazdis v obci rychlo, tak svoje prasa v prispevku berem spat, cau a drz sa...
28.10.2007 | 17:15:44 | olso Reagovat
Nevím, jak jste přišli na to, že jezdím po českých silnicích jako prase. Neříkám, že jezdím podle předpisů, ale rozhodně ve městech a vesnicích rychlost dodržuju a rychleji jezdím jen na okreskách a silnicích, kde to znám a nedělá mi problém se nechat předjet od ,,super řidiče,, v klasickém českém ,,závodáku,, Octávce 1.9 TDI, kterej jede jak prase po rozbitých cestách. Normál jízdu si uživám a vyblbnout se a pořádně si zajezdit, jezdím na okruhy, slalomy a další závody....
pro Davida - Tvůj komentář vůbec neberu, protože napsat tohle o někom, koho neznáš a nic o tom nevíš, je jasná ukázka nízké inteligence, takže mi tě je spíš líto chudáku.
Pro Hanze - jestli ti tohle přijde jako velmi silné auto, tak si jich asi moc nevlastnil a tudiž o tom prd víš, pže 160 kw není v dneštní době silné. Jel sem i ve 240 kw autu s podobnou váhou a furt to nebylo ono. Silné auto říkám tomu, co má tak od 350kw nahoru.
Řidičák mám 5 let a naježděno víc, než bys řekl.
Vím, co to je, když člověk potká prase za volantem (klasicky ve slabých autech bez slušných jízdních vlastností) a říkám, že tak nejezdím. Na ,,prasárny,, máme okruhy atd..
Prosím, aby zde max diskuovali jen slušný a inteligentní lidi a né zamindrákovaní zavistivci typu pan David.
Recenzi sem možná nenapsal nejlíp, ale bohužel už nejde editovat, i když sem druhej den chtěl, protože ten co sem jí psal sem byl silně v opojení z úspěchu na jedněch závodech a tak to možná vypadá jako, že jen machruju, ale záměrem to nebylo.
Nechám jí smazat, aby to tady nikoho nepohoršovalo.
28.10.2007 | 16:54:18 | Skala Reagovat
Jojo MB je MB, znám spolehlivější auta, rychlejší auta, ale neznám auta s větším charisma image MB je prostě klasa.
18.10.2007 | 23:00:46 | bob Reagovat
Vacsina z nas jazdi rychlejsie ako je dovolene, ale malokto z nas ide na okruh alebo si zajazdit na uzavretu cestu, tak neodsudzujte! Prave toto schvalujem, vyblbnut sa na okruhu, popripadne na inej uzavretej drahe a co najlepsie poznat auto, ne santit v meste na "otunenych" crepoch. Skalo, podla toho co pises jazdis ako prasa ale aj mimo okruh. Nebudem ta odsudzovat, tiez nie som zrovna anjel i ked v poslednom case prehodnocujem hodnoty(nie uraz ale ina zdravotna neprijemnost), takze urcite vies ze nestastie nechodi po horach ale po ludoch...Nech ti MB sluzi a na zavodoch si rychly. PS: Trochu viac si mohol to auto popisat pre normalne jazdenie, vacsina ludi ho nebude pouzivat na okruh
18.10.2007 | 22:16:57 | olso Reagovat
Magore
Tohle není recenze, ale samochvála! A ty seš debil! Nech se léčit, kouzelníku!
18.10.2007 | 21:19:16 | David Reagovat
Naprosto souhlasim s Hanzem.
1.Tohle je web urceny na recenze aut a tohle co jsi napsal nema s recenzi nic spolecneho !
2.Pokud budes takhle jezdit po mizernych ceskych silnicich a dalnicich, tak snad brzo prijdes o ridicak. Jenom doufam, ze predtim nikoho nezmrzacis.
Proti rychlym autum vubec nic nemam, prave naopak. V dnesnim provozu je bezohlednost jezdit jako pra ..
18.10.2007 | 20:27:31 | Tomas Reagovat
Nevím co si o "tomto" mám myslet, buď si z nás děláš prdel, nebo ses dalsi postizeny silenec, s velmi silným autem a rididcakem co z neho jeste kape... Amen s tebou chlapce! Jen doufam, ze te nikde nepotkam.
18.10.2007 | 09:10:00 | Hanz Reagovat