Rok výroby:2002Typ motoru:3200/ benzinStav km při koupi:112 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:16 l/100 kmVloženo:28. 12. 2007
Vlastním už asi šestý vůz značky MB, ale musím říci, že to byla velká chyba. Auto je v maximální výbavě. Co se týká jízdy, tak mě velice zklamaly sedačky, které jsou nepohodlné, odpružení vozu je dost tvrdé, jízda po pražských hrbolech není příjemná.
Co se týká jízdy, auto brzdí i z kopce, široké pneumatiky a hmotnost vozu nutí řidiče stále i ze svahu mačkat plyn. Vadí, že se při puštění plynu automaticky neřadí neutrál, jako tomu bylo u jiných mercedesů, které jsem měl. S tím souvisí i spotřeba. Počítač ukazuje průměrnou spotřebu 18 litrů ve městě, ve smíšeném provozu město/dálnice ale spotřeba neklesne pod 15 litrů.
Auto je opravdu nevyužité, přecenil jsem výhodu velkého prostoru vzadu (ale kolikrát jí člověk využije...). Měl jsem si koupit raději Mercedes S (W220) a na velice občasný převoz větších nákladů si klidně půjčit dodávku. Přestože nepatřím mezi chudé lidi, ceny náhradních dílů mě občas zarazily.
Navíc jsem si auto kupoval kvůli tomu, abych občas ohromoval. Vozů této značky a typu jezdí hodně, v Praze je potkávám (a to dokonce ve stejné stříbrné barvě) velice často. Takže žádný zvláštní dojem vůz nebudí.
Jo jo, dobrá ukázka toho jak to dopadá, když si člověk koupí typ auta o kterém nic neví. Jsou to vyhozené peníze.
31.01.2016 | 17:23:28 | Generis
| 77.48.24.*Reagovat
Automat
Je vidět že majitel nemá tušení o technice svého vozu. Že ostatní Mercedesy řadily neutrál při ubrání plynu je totální nesmysl. Účelem je právě držet aktuální převodový stupeň, aby zejména z kopce při sundání nohy z plynu vozidlo samovolně nezrychlovalo ale brzdilo motorem. To samé se děje při dojíždění ke křižovatce, až při zpomalení pod kritickou rychlost automat sám podřadí.
Letos jsem si musel pořídit 2 katalyzátory s lambda sondou. Takhle legrácka mě vyšla u originálního MB servisu na Praze-Chodov na 97000 Kč (tento náhradní díl se jako neoriginální nevyrábí). Přestože je auto pojištěné, tak mi pojišťovna nedala nic. Dobré, že
Nevím asi jsi fakt kápl na nemůžu říct špatný Melko ale sešlo se ti toho moc najednou.A to naštve.Já mám tady recenzi na toho plyňáka a fakt max.pohoda.Je to sice stará berle ale jezdí a slouží k mý plný spokojenosti.Je pravda že si opravím vše sám je to můj 34 medvěd mám je už od 83roku a taky do 9čtvrtýho jako mechanik u MB.Ale i když Melko je amerikán na Vito nemá.Myslím tím starý 2,3TD.To byl strach jen vyjet nakoupit.Až tam daly CDI už to bylo lepší ale když ti pustily el.vstřiky pak to byl balík.To zase u ML nehrozí.Tak ať ti slouží a už se ti nekazí!!!!
Omlouvám se předem..jelikož žádnýho medvěda jsem nikdy neměl. Ale mám známé, mechaniky co plačou po starých kvalitních meďourech. Můj děda měl před mnoha lety..tuším typ 115..v naftě..byl jsem mladej kluk, ale pamatuji že měl nalítáno skoro milion a krom běžných dílů nikdy nemělo problémy. Slyšel jsem již více názorů, že kvalita/spolehlivost MB šla rapidně dolů. Auta jsou to však stále krásná, to ano.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz ML
Vyhozené peníze.
Jo jo, dobrá ukázka toho jak to dopadá, když si člověk koupí typ auta o kterém nic neví. Jsou to vyhozené peníze.
31.01.2016 | 17:23:28 | Generis | 77.48.24.* Reagovat
Automat
Je vidět že majitel nemá tušení o technice svého vozu. Že ostatní Mercedesy řadily neutrál při ubrání plynu je totální nesmysl. Účelem je právě držet aktuální převodový stupeň, aby zejména z kopce při sundání nohy z plynu vozidlo samovolně nezrychlovalo ale brzdilo motorem. To samé se děje při dojíždění ke křižovatce, až při zpomalení pod kritickou rychlost automat sám podřadí.
11.12.2012 | 20:18:39 | | 78.102.12.* Reagovat
DODATEK
Letos jsem si musel pořídit 2 katalyzátory s lambda sondou. Takhle legrácka mě vyšla u originálního MB servisu na Praze-Chodov na 97000 Kč (tento náhradní díl se jako neoriginální nevyrábí). Přestože je auto pojištěné, tak mi pojišťovna nedala nic. Dobré, že
06.05.2009 | 11:11:56 | Reagovat
Nevím asi jsi fakt kápl na nemůžu říct špatný Melko ale sešlo se ti toho moc najednou.A to naštve.Já mám tady recenzi na toho plyňáka a fakt max.pohoda.Je to sice stará berle ale jezdí a slouží k mý plný spokojenosti.Je pravda že si opravím vše sám je to můj 34 medvěd mám je už od 83roku a taky do 9čtvrtýho jako mechanik u MB.Ale i když Melko je amerikán na Vito nemá.Myslím tím starý 2,3TD.To byl strach jen vyjet nakoupit.Až tam daly CDI už to bylo lepší ale když ti pustily el.vstřiky pak to byl balík.To zase u ML nehrozí.Tak ať ti slouží a už se ti nekazí!!!!
04.02.2009 | 22:54:35 | Jaris Reagovat
to ze su suciastky a servis drahe je podla mna v poriadku.mercedes si predsa nekupuju bezny ludia,pre nas su skodovky atd.
05.02.2008 | 20:46:15 | Reagovat
něco na tom bude
Omlouvám se předem..jelikož žádnýho medvěda jsem nikdy neměl. Ale mám známé, mechaniky co plačou po starých kvalitních meďourech. Můj děda měl před mnoha lety..tuším typ 115..v naftě..byl jsem mladej kluk, ale pamatuji že měl nalítáno skoro milion a krom běžných dílů nikdy nemělo problémy. Slyšel jsem již více názorů, že kvalita/spolehlivost MB šla rapidně dolů. Auta jsou to však stále krásná, to ano.
28.12.2007 | 21:49:16 | Pavel Reagovat
Strohé, ale aspoň úprimné.
28.12.2007 | 15:01:12 | Petrík Reagovat