Rok výroby:2003Typ motoru:2700Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:98 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:25. 2. 2009
Toto vozidlo je sice mercedes, ale spotřeba je otřesná, žere jak malý tank, motor 2, 7 nestačí na váhu vozidla. Pokud si myslíte , že je bez poruch a bez investic, hrubě se spletete. Co se týče náhradních dílů, nebudu raději psát, co to stojí. Ale když chcete mercedes..........
Hodnocení a zkušenosti s autem
elektronika, klima, neustále měním žárovky, nikdo neví proč.
No ja ho mám tiež270 CDi , auto som kupoval nové žiadna jazdenka, prvé 2 roky slúžilo ale potom to bolo ako zo zlého sna, 3 x výmena alternátora nový stojí 80 tisíc Sk posledný mám z Polska, naštastie tam stojí 9700.- Sk všetko plastové praská otvaranie okien menené 3 X je to panel v strede cena 4700.-Sk sanie do motora sú tam nejaké klapky či čo oprava 32000.- Sk už som to robil 2x ,predná náprava menená komplet čapy, ramená...15000,- Sk. no a na koniec automatická prevodovka oprava cca 70 000 Sk ale aj tak sa auto prepína do usporneho režimu na AUTE MÁM NAJAZDENÉ 139 000 km to je fakt málo ale už som do neho investoval fak vela . Do Medáku by som už asi nešiel jedine ak to bude manuál
Máš teda o 5let mladší Melko jako já ale podle toho co píšeš o to víc problémů.Já když jsem si ho přizoval byl jsem pevně rozhodnut naftu ne ale benzín+LPG a minimálně 320cítku.Ne že bych na naftu zanevřel od roku 83 jen Mercedesy a v naftě a u mě byl největší propadák 2,3 TD Vito zato na Ečko(masařka)2,2CDI supr autíčko taky ho mám pořád doma. Ale zpět k Melu.Na bebzín start a po 3 vteřinách se přepíná na plyn jezdím max,do 150 a rovinky na tempomat a spotřebu mám 15-16 litrů plynu.Na pumpě mám slevu jako stálý zákazník tak tankuju 1L-10,50Kč!!!Tak mi vychází 1,75kč na kilometr a i kdybych byl kouzelník na naftě to nedocílím.Jo a nádrž mám na 100L plynu.Takže dojezd na obě jak benzín + plyn přes tis/km.A ten můj má najeto 200000tis a max.spokojenost!!
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz ML
mercedes ML 270 CDi
No ja ho mám tiež270 CDi , auto som kupoval nové žiadna jazdenka, prvé 2 roky slúžilo ale potom to bolo ako zo zlého sna, 3 x výmena alternátora nový stojí 80 tisíc Sk posledný mám z Polska, naštastie tam stojí 9700.- Sk všetko plastové praská otvaranie okien menené 3 X je to panel v strede cena 4700.-Sk sanie do motora sú tam nejaké klapky či čo oprava 32000.- Sk už som to robil 2x ,predná náprava menená komplet čapy, ramená...15000,- Sk. no a na koniec automatická prevodovka oprava cca 70 000 Sk ale aj tak sa auto prepína do usporneho režimu na AUTE MÁM NAJAZDENÉ 139 000 km to je fakt málo ale už som do neho investoval fak vela . Do Medáku by som už asi nešiel jedine ak to bude manuál
20.09.2009 | 23:20:20 | gt Reagovat
RE:mercedes ML 270 CDi
Proboha!!! To už vyjde koupit levněji jinej v bazaru než to opravovat!!
14.08.2011 | 17:05:47 | | 90.178.2.* Reagovat
RE:RE:mercedes ML 270 CDi
To by si teda fakt pomohol!!:))
14.08.2011 | 18:02:03 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
to Angel_M
A co se divis chlape, ty auta stojej za hovno !
12.07.2009 | 13:19:32 | jamieson Reagovat
Mercedesy 2000 - 2005 boli horšie než Kie
28.02.2009 | 01:31:30 | Angel_M Reagovat
ML320
Máš teda o 5let mladší Melko jako já ale podle toho co píšeš o to víc problémů.Já když jsem si ho přizoval byl jsem pevně rozhodnut naftu ne ale benzín+LPG a minimálně 320cítku.Ne že bych na naftu zanevřel od roku 83 jen Mercedesy a v naftě a u mě byl největší propadák 2,3 TD Vito zato na Ečko(masařka)2,2CDI supr autíčko taky ho mám pořád doma. Ale zpět k Melu.Na bebzín start a po 3 vteřinách se přepíná na plyn jezdím max,do 150 a rovinky na tempomat a spotřebu mám 15-16 litrů plynu.Na pumpě mám slevu jako stálý zákazník tak tankuju 1L-10,50Kč!!!Tak mi vychází 1,75kč na kilometr a i kdybych byl kouzelník na naftě to nedocílím.Jo a nádrž mám na 100L plynu.Takže dojezd na obě jak benzín + plyn přes tis/km.A ten můj má najeto 200000tis a max.spokojenost!!
27.02.2009 | 17:14:42 | Jaris Reagovat