Rok výroby:1999Typ motoru:16Stav km při koupi:75 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:12. 12. 2007
ano,záhadné přibývání oleje byŤ se neztrácí voda, asi srážení vody v motoru chlad azima.Nesvítí stav tachometru byŤ při nasvícení je funkční.Mrzí mne že se u tohoto vozu nevyměnují info jeko třeba u "axkářů citroenů" byt si myslím že dnes už toto auto ojeté zapadá s prodejem okolo 100 000,- Kč do české kategorie.
Když mi cosi vrzalo při zatáčení, střík jsem do dožiska nahoře u uchycení personu konkor a je už pět let pokoj.Kamoš mi ho vyboural.tak jsem se vystekal s opravou svépomocí.Jinak agregáty zatim jedou na to stáří slušně až na převodovku nejdřív hučelo a pak prdlo ložisko to první na předlohový hřídeli, asi se tim načaly zuby a tak převodovka hučí-tedy pouze v tahu. Převodovky prej jsou tady slabina , dá se sehnat za 20 jetá ale bojim se spadnout z bláta do louže.Taky už mi odešla cívka na svíčce, to jsem byl jedenkrát v orig servisu, kde mi to na počkání vyměnily laciněji než kup od dýlerů a od té doby dobrý.
Hodnocení a zkušenosti s autem
jinak na EPS nespoleham neboť když to kamoš roztočil na dálnici tak jako by nebylo.Náhradní díly jsem všechny sehnal na vrakáčích dost rychle v okolí Prahy a docela lacino zrovna jako na škodovku áčkaři ozvěte se alespon sem.
A160classic som kúpil pred pol rokom. Asi po mesiaci mi odišla spojka - výmena lamely + mekano a spojkové ložisko ma vyšlo na 700,- €. "Odborník" si všimol hučiace ložisko na prevodovke - pravdepodobne predlohový hriadeľ. To znamená zase demontáž motora, napustenie klimatizácie. Takže ložisko za pár €, ale za robotu zahučím min. 3 stovky. Auto má naj. skoro 190 tis., ročník 98. Blbne mi aj elektrika - niekedy nejde zamknúť. Kúpu staršieho ako ročník 2001 neodporúčam. Cena opráv je drahá a na vrakáčoch nemá zmysel kupovať odjazdené prevodovky a pod.
Co to je zase za hovadiny? Nemá to hlavu ani patu, jen skuhrání a informace o jednodušším kámošovi, co neumí jezdit. Děkujeme pěkně za tento plod duchem bohatého človeka. Fantazie.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz
poruchy
A160classic som kúpil pred pol rokom. Asi po mesiaci mi odišla spojka - výmena lamely + mekano a spojkové ložisko ma vyšlo na 700,- €. "Odborník" si všimol hučiace ložisko na prevodovke - pravdepodobne predlohový hriadeľ. To znamená zase demontáž motora, napustenie klimatizácie. Takže ložisko za pár €, ale za robotu zahučím min. 3 stovky. Auto má naj. skoro 190 tis., ročník 98. Blbne mi aj elektrika - niekedy nejde zamknúť. Kúpu staršieho ako ročník 2001 neodporúčam. Cena opráv je drahá a na vrakáčoch nemá zmysel kupovať odjazdené prevodovky a pod.
17.06.2010 | 02:30:18 | gadzo Reagovat
Co to je zase za hovadiny? Nemá to hlavu ani patu, jen skuhrání a informace o jednodušším kámošovi, co neumí jezdit. Děkujeme pěkně za tento plod duchem bohatého človeka. Fantazie.
14.12.2007 | 13:40:23 | Radek Reagovat