Rok výroby:2002Typ motoru:2,7 CDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:394 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:24. 3. 2007
Předchozí auto:Ford Transit Peugeot Boxer Citroën Jumper
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Velmi spolehlivé auto. Maximální spokojenost za celou dobu jen běžné opravy (destičky, kotouče apd.).
Jediný překvapivý problém byly vadné zadní tlumiče po ujetí 30 000 km. V rámci reklamace výměna všech čtyř. Další výměna tlumičů při 260 000 km.
Po 375 000 km nutná výměna čerpadla automatické převodovky (cena 8.000,-) takže na ty kilometry žádná hrůza. U předchozích aut něco takového neznám.
Náklady na opravy cca 30% oproti autům minulým.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vynikající jízdní vlastnosti, bezkonkurenční výkon a pohodlí. Odpružení auta srovnatelné s TRANZITEM. Boxer s Jumperem hodně tvrdý. Snad jediný handicap je náhon zadní nápravy, který je v zimě nevýhodou (doporučuji uzávěrku diferenciálu).
Při koupi vozidla jsem měl obavu z poruchovosti automatické převodovky, ale dnes mohu říct, že to byla dobrá volba. Na dlouhé cesty i městský provoz vynikající. Jediné co bych přivítal je lepší antikorozní úprava, avšak je pravdou, že toto je problém všech užitkových automobilů. Také doporučuji klimatizaci.
U předešlých dodávek jsem ji neměl a musím říct, že za velkým čelním sklem je to vynikající pomocník. Jsem maximálně spokojen. Žádné z již zmiňovaných aut jsem si nenechal nikdy tak dlouho jako toto a to plánuji, že si jej ještě min. dva roky nechám.
tuhej podvozek a silnej motor pro me osobne nejlepsi kdy vyrabena dodavka. zapory vidim hlavne v elektrice (blinkry, vystrazna svetla) ktera si dela obcas co se ji zachce, blika a vydava sileny zvuky a servisni styl oprav "nehledam problem menim kus za kus" ve znackovem servisu nemelo zadny vysledek. interier je strohy a ne zrovna uzivatelsky privetivy hlavne je to spatny s odkladacim mistem ktery tam vlastne vubec neni, takze lavice sedadel fungovala jako stul ale vzdycky vsechno pravidelne koncilo mezi sedadly...tohle perfektne vyresil novej model kterej ma pro zmenu tolik odkladacich mist ze je ani nejde vyuzit vsechny a taky prijemne pohodlny interier s vybornym vyhledem diky vyssimu posezu, tradicne tuhy podvozek a pevne sasi vyborne plujici zatackami, ale ze vseho nejvic me dostala packa pod volantem sdruzujici vsechny packy v jednu, to je podle me jeden z nejlepsich napadu vubec a chybi mi v jinych autech kde dlouze hledam co dela ktera packa. uzivatelsky skvele vymyslene auto problem jsou jen motory, novy primo z tovarny odesel po mesici nastesti to pokryla zaruka kazdopadne nevzbuzuje tolik duvery a servisak mi tvrdil ze vydrzi jen neco kolem 300tis km narozdil od starsiho modelu kde nebyl problem najezd 700tis. km i vice pri slusnem zachazni a udrzbe...abych se vymackl starsi 316cdi je vetsinou spolehliva(pokud clovek nenarazi na vylozene spatnej kus), dobre drzi na silnici a je dost silna i na drifty za sucha a rychlosti pres 170km nedelaji problem, problem z meho pohledu byl fakt ze vubec nemysli na ridice kteri cestou museji delat i papirovani / 311cdi je samosebou slabota a nema cenu srovnavat vykon jen dodam ze dve turba davaji slusnej rozjezd az do asi 110km/h potom uz jen pomalu leze ke 130 a maximalka 141km na 8km rovine mirne z kopecka je spis k pousmani(predpokladam ze vyssi verze na tom budou znatelne lip hlavne 318cdi dodavane v sanitkach), podvozek je stabilni a dobre zehli nerovnosti ovsem zivotnost po 60tis.km najetych nemuzu posoudit, pro ridice je skvele vymysleny interier a ma par ultimatnich vychytavek ktere by mohly zlidovet a ostatni vyrobci by se mohli nechat inspirovat(proste obslehnout) hlavne nekonecne mnozstvi odkladacich ploch, vyhled z auta a hlavne ze vseho uplne nejvic packa pod volantem...pro me 316cdi jasnej vitez nehlede na nedostatky, radsi starou potvoru ktera vydrzi nez novy s predem danou zivotnosti a drahym servisem, stary sprintery a ltcka opravi kdejakej venca od traktoru kdezto ten novej na vas mrkne kontrolkou a hybaj do servisu zjistit co ta kontrolka vubec chce rict, jak sem psal ta mesic stara 311cdi(novej primo z tovarny) roznula kontrolku motoru a telefon do hosek motor problem upresnil jako "neco je s motorem kdyz to sviti ale muze to znamenat nekolik rozdilnych zavad takze prijedte k nam", nasledne pry ze se vzpricila skrtici klapka coz u auta jeste za tepla vytazeneho z trouby moc dojem neudela, otazka jestli na to ma vliv zeme vyroby nekde v turecku spanelsku nebo tak neco nebo proste mb u dodavek neresi kvalitu...ja sem sel radsi do stare audi quattro v plne vybave, je to pozink s kvalitnim lakovanim takze 20 let a zadnej rez, motor vyborne slape a podvozek resil puvodni majitel takze jen klasika brzdy kotouce desticky rozvody a kosmeticky vady neresim kdyz to nezere rez, mam z toho lepsi pocit nez z novejsi A4 bud za moc penez nebo za min ale bez vybavy...
Ahoj.Vlastnim Dodge Sprinter 2500 SHC (v EU Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI),2.7 L,s automatickou prevodovkou,stredni delka,vyssi strecha.Dodavku jsem koupil jako novou v USA.Mam na ni bez problemu najeto 58 000 mil(asi 90 000km)a jsem zatim velmi spokojen.Premyslim o navratu do CR a o tom jestli ji vzit sebou.Mam totiz obavy z nakupu nahradnich dilu,jejich cen a servisu v pripade oprav.Zajimalo by me jestli ma nekdo nejake zkusenosti a je ochoten poradit,jestli se prevoz vubec vyplati.Diky.
07.09.2011 | 02:47:31 | Martin
| 98.226.82.*Reagovat
boxer sdilel peugeot a fiat, jumper mam tuseni sdili techniku s renaultem a nissanem(ty u nas moc videt neni ale prodavaji se tu) jen ma kazdy svuj motor a pripadne par detailu
20.09.2011 | 22:16:15 | koko
| 77.48.237.*Reagovat
RE:k zamysleni
dokonce peugeot boxer a fiat ducato byly v kabine krome loga na volantu naprosto identicke coz se mi vymstilo pri vjezdu do podzem. parkoviste v praze na smichove...v domeni ze mam nejmensi moznou verzi boxera, kterou jsem jezdil jinak porad, jsem najisto vjel do garazi a nedoslo mi ze je v servisu a ja sedim v uplne stejnem ducatu ale s vysokym celem...hlidac z toho mel taky velkou radost kdyz sem na zpatecku napodruhe urval svetelnou tabuli "nejdriv zaplatte potom odjedte" nebo tak nejak :D mel jsem tenkrat ridicak jeste mokrej a byla to moje prvni navsteva prahy vcetne zminovaneho predstaveni to beru jako takovy krest ohnem...naucilo me to davat bacha v cem sedim a kam se snazim nacpat...vsechno zle k necemu dobre ze ano
slusnej najezd kolik prumerne najedete za den km? ze zvedavosti je to stale puvodni motor nebo uz byl vymeneny? co dalsiho za tu dobu vyzadovalo vymenu? nepocitam spojku brzdy atd...
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Sprinter
sprinter vs. sprinter
tuhej podvozek a silnej motor pro me osobne nejlepsi kdy vyrabena dodavka. zapory vidim hlavne v elektrice (blinkry, vystrazna svetla) ktera si dela obcas co se ji zachce, blika a vydava sileny zvuky a servisni styl oprav "nehledam problem menim kus za kus" ve znackovem servisu nemelo zadny vysledek. interier je strohy a ne zrovna uzivatelsky privetivy hlavne je to spatny s odkladacim mistem ktery tam vlastne vubec neni, takze lavice sedadel fungovala jako stul ale vzdycky vsechno pravidelne koncilo mezi sedadly...tohle perfektne vyresil novej model kterej ma pro zmenu tolik odkladacich mist ze je ani nejde vyuzit vsechny a taky prijemne pohodlny interier s vybornym vyhledem diky vyssimu posezu, tradicne tuhy podvozek a pevne sasi vyborne plujici zatackami, ale ze vseho nejvic me dostala packa pod volantem sdruzujici vsechny packy v jednu, to je podle me jeden z nejlepsich napadu vubec a chybi mi v jinych autech kde dlouze hledam co dela ktera packa. uzivatelsky skvele vymyslene auto problem jsou jen motory, novy primo z tovarny odesel po mesici nastesti to pokryla zaruka kazdopadne nevzbuzuje tolik duvery a servisak mi tvrdil ze vydrzi jen neco kolem 300tis km narozdil od starsiho modelu kde nebyl problem najezd 700tis. km i vice pri slusnem zachazni a udrzbe...abych se vymackl starsi 316cdi je vetsinou spolehliva(pokud clovek nenarazi na vylozene spatnej kus), dobre drzi na silnici a je dost silna i na drifty za sucha a rychlosti pres 170km nedelaji problem, problem z meho pohledu byl fakt ze vubec nemysli na ridice kteri cestou museji delat i papirovani / 311cdi je samosebou slabota a nema cenu srovnavat vykon jen dodam ze dve turba davaji slusnej rozjezd az do asi 110km/h potom uz jen pomalu leze ke 130 a maximalka 141km na 8km rovine mirne z kopecka je spis k pousmani(predpokladam ze vyssi verze na tom budou znatelne lip hlavne 318cdi dodavane v sanitkach), podvozek je stabilni a dobre zehli nerovnosti ovsem zivotnost po 60tis.km najetych nemuzu posoudit, pro ridice je skvele vymysleny interier a ma par ultimatnich vychytavek ktere by mohly zlidovet a ostatni vyrobci by se mohli nechat inspirovat(proste obslehnout) hlavne nekonecne mnozstvi odkladacich ploch, vyhled z auta a hlavne ze vseho uplne nejvic packa pod volantem...pro me 316cdi jasnej vitez nehlede na nedostatky, radsi starou potvoru ktera vydrzi nez novy s predem danou zivotnosti a drahym servisem, stary sprintery a ltcka opravi kdejakej venca od traktoru kdezto ten novej na vas mrkne kontrolkou a hybaj do servisu zjistit co ta kontrolka vubec chce rict, jak sem psal ta mesic stara 311cdi(novej primo z tovarny) roznula kontrolku motoru a telefon do hosek motor problem upresnil jako "neco je s motorem kdyz to sviti ale muze to znamenat nekolik rozdilnych zavad takze prijedte k nam", nasledne pry ze se vzpricila skrtici klapka coz u auta jeste za tepla vytazeneho z trouby moc dojem neudela, otazka jestli na to ma vliv zeme vyroby nekde v turecku spanelsku nebo tak neco nebo proste mb u dodavek neresi kvalitu...ja sem sel radsi do stare audi quattro v plne vybave, je to pozink s kvalitnim lakovanim takze 20 let a zadnej rez, motor vyborne slape a podvozek resil puvodni majitel takze jen klasika brzdy kotouce desticky rozvody a kosmeticky vady neresim kdyz to nezere rez, mam z toho lepsi pocit nez z novejsi A4 bud za moc penez nebo za min ale bez vybavy...
20.09.2011 | 22:07:38 | byvaly ridic dpd | 77.48.237.* Reagovat
2005 Mercedes Benz Sprinter 316 CDI = 2006 Dodge Sprinter 2500 SHC
Ahoj.Vlastnim Dodge Sprinter 2500 SHC (v EU Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI),2.7 L,s automatickou prevodovkou,stredni delka,vyssi strecha.Dodavku jsem koupil jako novou v USA.Mam na ni bez problemu najeto 58 000 mil(asi 90 000km)a jsem zatim velmi spokojen.Premyslim o navratu do CR a o tom jestli ji vzit sebou.Mam totiz obavy z nakupu nahradnich dilu,jejich cen a servisu v pripade oprav.Zajimalo by me jestli ma nekdo nejake zkusenosti a je ochoten poradit,jestli se prevoz vubec vyplati.Diky.
07.09.2011 | 02:47:31 | Martin | 98.226.82.* Reagovat
RE:2005 Mercedes Benz Sprinter 316 CDI = 2006 Dodge Sprinter 2500 SHC
dily by mely byt shodne protoze dodge jen prelepi znacku, jaka je spokojenost s tim automatem a jeho zivotnost?
20.09.2011 | 22:13:07 | kunta | 77.48.237.* Reagovat
Je něco,v čem se lišil Peugeot Boxer,a citroen Jumper ??????
20.06.2010 | 22:39:05 | Reagovat
k zamysleni
boxer sdilel peugeot a fiat, jumper mam tuseni sdili techniku s renaultem a nissanem(ty u nas moc videt neni ale prodavaji se tu) jen ma kazdy svuj motor a pripadne par detailu
20.09.2011 | 22:16:15 | koko | 77.48.237.* Reagovat
RE:k zamysleni
dokonce peugeot boxer a fiat ducato byly v kabine krome loga na volantu naprosto identicke coz se mi vymstilo pri vjezdu do podzem. parkoviste v praze na smichove...v domeni ze mam nejmensi moznou verzi boxera, kterou jsem jezdil jinak porad, jsem najisto vjel do garazi a nedoslo mi ze je v servisu a ja sedim v uplne stejnem ducatu ale s vysokym celem...hlidac z toho mel taky velkou radost kdyz sem na zpatecku napodruhe urval svetelnou tabuli "nejdriv zaplatte potom odjedte" nebo tak nejak :D mel jsem tenkrat ridicak jeste mokrej a byla to moje prvni navsteva prahy vcetne zminovaneho predstaveni to beru jako takovy krest ohnem...naucilo me to davat bacha v cem sedim a kam se snazim nacpat...vsechno zle k necemu dobre ze ano
20.09.2011 | 22:34:47 | imho | 77.48.237.* Reagovat
136 super
ahoj mam sprinter 316 cdi r v 2002 jsem prvni majitel a k dnesnimu dni mam najeto 1 400 000km a muzu rict super auto
20.06.2010 | 22:16:39 | ondra Reagovat
RE:136 super
slusnej najezd kolik prumerne najedete za den km? ze zvedavosti je to stale puvodni motor nebo uz byl vymeneny? co dalsiho za tu dobu vyzadovalo vymenu? nepocitam spojku brzdy atd...
20.09.2011 | 22:21:52 | nice | 77.48.237.* Reagovat
RE: 136 super
Super mam 318CDI 500000 bez problémů takové zprávy vždy potěší .taky mě zajmá origo motor?
08.03.2012 | 15:35:50 | Aleš | 89.235.12.* Reagovat