Recenze Mercedes-Benz Vito 111 CDI
“Je to krám !!!!”

Autor recenze: Jirka (28 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:2.2 CDI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:27 800 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 12. 3. 2006

Hodnocení inzerátu: 77 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 1.4

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Auto už od samého začátku mělo jednu závadu za druhou ! Při odjezdu z autosalonu na Chodově se mi rozsvítilo varovné znamení na palubní desce přelitý olej ! Po jeho odpuštění a odjetí na dovolenou nás vůz málem zabyl ! Při potřebě akcelerace se vůz nedal vitočit přez 3000 ot. a při podřazení při předjíždění zvadl úplně ! Nejdříve mi bylo řečeno že jde o vůz slabí a ať se stím smířím ale po stížnosti u vedení Mercedesu mi byla závada odstraněna vadné čidlo !! vadné čidla mi postupem krátkého času vyměnili snad všechny . Nakonec i lištu comonreilu a teď dokonce teče olej s turba a při rozjezdu se ozívají ze zadní nápravy divné cvakavé zvuky .

Po ujetí 5 000kč se sjížděli přední pneu po 5 hodinách hádání nakonec závadu odstranili . atd .


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tento vůz je největší krám jaký jen mohli v Mercedesu vyrobyt . A to jsem do něj vkládal takové naděje . Věděl jsem že předchozí generace byla smolná , ale člověk si řiká že se poučili z vlastních chyb , ale omyl !!! Vše v tom autě vrže a skřípe . Pohon na zadní nápravu je nešťasný !!! Ani ASR tomu nepomůže prostě si to auto dělá co chce a na sebemenčím kluzkém nabé prašném povrchu se nerozjede !!!

Jediné co má vůz dobré je jeho rejd ten je doopravdy skvělý ! Například strašný je to že se jedná o vůz rodinný a tak trošku nákladní a zabudovaná přepážka na odpočet DPH není polohovatelná a tak je člověk nucen si vypomoct jinak ! prostě je to sklamání na celé čáře a nedokážu pochopit jak se tohle auto mohlo stát dodávkou roku !! Je to krám !!!!!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 77


Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Vito

Vložit komentář

No nevím

No nevím, my měli ve firmě Vito a byla spokojenost. Trošku blbly dveře a jednou jsme měnili motorek u okýnka. Kupovali jsme ho tady: https://www.vanscentre.com a vše bylo v cajku.

24.08.2020 | 00:35:02 | Michal Muller  | 185.91.165.* Reagovat

strašně táhne u řidiče

MB Vito,kdž pustím větrák na okno,mám pocit,že mi umrzne levá půlka těla. Má někdo podobnoou zkušenost ?

25.12.2018 | 18:33:47 | Miriam  | 185.156.120.* Reagovat

mb vito 2.2

Zkusenosti... 10 let stary auto spotreba ok (do 10l nafta). Prekvapilo 10l oleje v motoru jinak normalni spotrebak na vymenach
Druha sedacka (lavice) jedine ve dvou ven a dovnitr, predni zarovky strasny pristup (dalkovy). Hnije (lemy, zadni dvere) jak model predtim.

02.05.2018 | 10:31:57 | MM  | 82.142.125.* Reagovat

mercedes vito 112 CDI L r.v.2001

Mám ho asi 6 let,krom normálních opotřebení nic vzláštního,spotřebu neřeším,dálnice 5-6 L/100KM -MĚSTO 8-9L/100KM,JEZDÍ JAKO DAS osobákům napráskám kdy si vzpomenu a nechci šetřit naftu,nad 130 km už papá víc.Ale ted se mi objevil problém a nevím jestli to není naftou,nejde mi nad 3000otáček neví někdo co to je?díky za zprávu .

19.07.2015 | 06:43:24 | maca.mat  | 109.72.12.* Reagovat

RE: mercedes vito 112 CDI L r.v.2001

Všem osobákům a všude? ale no tak.

19.07.2015 | 08:35:39 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: mercedes vito 112 CDI L r.v.2001

rozprávkar ...:)), taký das ako Ty a nevie zájsť na diagnostiku?
alebo zavolať veštici ? turbo, jeho ovládanie, alebo plnenie. v tom lepšom prípade.

19.07.2015 | 08:36:36 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: mercedes vito 112 CDI L r.v.2001

Většinou vadný egr ventil diagnostika ti to poví

23.06.2019 | 18:28:49 |   | 88.101.159.* Reagovat

Vito 115cdi

Mam vito 115cdi, nabehane 530tisic max spokojnost -)
Kolega ma viano za 6rokov nabehal 1090000km, spokojnost

12.06.2014 | 14:59:51 | Tomik  | 85.237.224.* Reagovat

RE: Vito 115cdi

mám taky 115 z roku 2006 najeto 400000km a pokud nejezdím k mercedes hošek servis nemám nejmenší problém.

07.03.2015 | 18:57:22 | luboš  | 88.101.219.* Reagovat

vito 11 2006

Ako ja mozem v podstate chvalit. Kupovane od ruky s 140000km jazdime 3 roky . s privesom bez zima nezima a paradicka. Sneh lad vsetko super a ten zadny nahon paradicka len clovke musi vediet jazdit zadnym nahonom !!!!. A poruchy tak spinave kontakty na bocnych dverach koli comu nechcelo zamknut auto. (malickost) a dalsia vec pocas jazdi v cudzine mi zacala svietit kontrolka motora. Hned do servisu za 30min vymene cidlo a odvtedy to slape. A co sa tyka pneumatik tak nemozem potvrdit tu spotrebu prednych pneu. Ale ta podla mna nastava pri mestkej premavke. Lebo tie predne kolesa sa daju extremne vytoci do stran a ked su na maximum a clovek sa rychlo pohyna tak tlaci auto cez ne cize si ich zodrie sam. Inak som menil teraz tretie brzdove svetlo ale to uz bolo blbe ked som kupoval a o inom neviem. Ja som spokojny. Sice kvalita klesa aj u mercedesa ale ked vidim ako znami si kupil PEUGEOT BOXER 2008 a po 100000km je s toho srot kde mu odislo tolko veci ze dakujem pekne tak fuh

22.05.2012 | 09:01:55 | majo  | 192.168.118.* Reagovat

Vito nikdy viac

Zdravim , vlastnim tri M Vito 111 2007. Nocna mora,jedno ide ako tak ma najazdene 300 000 . Ale ostatne dva maju o nieco menej , ale od asi 150 000 same problemy. Prvy hlavny,na dialnici sa auto same da do nudzoveho rezimu a toci bez tahu max 3000 ot. Nikto nevie preco.Dalsi prevodovka . problem zaradit dvojku pri podradzovani,treba ju tam doslova natlacit,slabsia zena by to nezvladla. . Vie niekto poradit co sposobuje vypinanie vykonu? Dva auta to robia , a to jedno nie. Preco ???

10.03.2012 | 11:47:26 | Peter  | 80.13.4.* Reagovat

VITO

Naprosto souhlasím že je to neuvěřitelná sra.ka. Dlouho jsem jezdil s VITO 108D r.1996,jediný co drží je motor MB.

07.01.2012 | 19:29:36 | honza  | 84.42.139.* Reagovat

115CDI 2005

Mám 115CDI už 5 rok 200000km a nemám s ním žiadne problémy mimo bežného spotrebáku. Opotrebenie predných gúm je vyššie ale pripisujem to môjmu rychlemu prejazdu zákrut a výjazdov na dialnicu kedy je predná náprava silne zaťažená.Prekvapuje ma že tu niekdo píše o platení za garančku. Ja som za nič neplatil do 160000km (alebo 6r.), snáď len za palivo do náhradného vozu. Auto som chcel tento rok predať ale nenašil som zaň náhradu. Je to pracant bez jednej chyby.Je možné že sú aj zlé kusy ale ja taký nepoznám. Jediné auto ktorým jazdím radšej je Audi Allroad ale nenaložím doň všetko čo potrebujem.

21.03.2010 | 13:50:32 |  Reagovat

No co se tyce dodavek, tak mam zkusenosti jen s temi starsimi.Fiat Ducato (r.1993) - dost poruchovej, reznouci kram, ale vzhledem k tomu, ze ten konkretni mel 12 let a 380 tis. km beru s rezervou.Citroen Jumper (r.1996) - spolehlivej dric, trochu nepohodlny, celkem rezne, ale motor je nesmrtelny.Ted ma asi 290 tis., vetsinou jen pojizdky.Vzhledem k tomu, na co je urcenej, OK.

12.07.2009 | 16:46:06 | jamieson Reagovat

MB VITO 115 cdi 4matic

Zdravím, chcel by som reagovať na uvedené komentáre, ale aj na recenzie, ktoré chvália i odcudzujú MB Vito. Plánujeme totiž nákup MB Vito 115 CDI 4 matic kompakt lebo si myslím, že nemá konkurenciu v spojitosti s požiadavkou potreby voziť náklad a zaroveň auto využivať ako osobné vozidlo v takej miere a rozsahu ako ponúka práve Vito. Pravdou je, že VW T5 je obdobou, ale pre osobu merajúcu 2 metre absolutne nevyhovujúce. Samozrejme na trhu disponujú aj iné dodávky ako: Opel, Renault, Nissan, Hyundai, Kia, Ford a podobne. S rukou na srdci prehlasujem, že ide o vozidlá o triedu "slabšie" ako MB a VW či už svojim výkonom ale hlavne kvalitou a vzhľadom. Ja by som chcel apelovať na majiteľov MB Vito 115 4matic aby mi poslali alebo tu uverejnili svoje poznatky a skusenosti práve s týmto modelom. Budem vám za to vďačný.

Moje informácie ohľadom nedostatkov všeobecne u Vita sú nedostatočná stabilita a trakcia na snehu a mokrej vozovke pri verzií 2x4, rýchlo sa opotrebavajúce sa pneumatiky hlavne z jednej strany, vysoká spotreba paliva pri štvorkolke s automatom.

Ďakujem za reakcie!!

18.04.2008 | 15:26:18 |  Reagovat

začínající živnostník

Zdravím, dobrý den,jsem začínající živnostník-objednal jsem si nové Vito Start 111 CDI. Jsem šokován recenzemi na tento vůz. Myslel jsem si že koupí tohoto vozu vyřeším na mnoho let vozový park začínající živnosti (ročně najezdím tak 70 000 km).Prosím o napsání,na e-mail, dalších zkušeností s vozem Vito ! Děkuji!

10.11.2007 | 13:11:35 | Vlasta Reagovat

Jo jo. Tyhle Vita a Viana se jim opravdu nepovedly. Ty gumy žerou kvůli konstrukci uchycení př. kol. Mě řekli, že s tím nejde nic dělat. V rejdu se prostě moc naklání. Vzhledově je auto hezké, to je ale vše. A ten zadní náhon. To tomu zase ... Člověk to honí po silnici. S komfortem řízení vozu s předním náhonem se to nedá srovnat.

01.11.2007 | 23:14:20 | bufan1 Reagovat

To co čtu je mrzuté,před třemi týdny jsem si přez všechna varování koupil 115 4x4 s klimou 110kw,najel jsem už 7500km a musím říci že se v tom jezdí skvěle,spotřebu mám 11,9.Tak jen čekám jak všichni nadávaj a varujou jestli já taky budu.Můj kamarád má 112 z roku 1998 a od dne kdy vyjel od prodejce do dneška mimo běžných opotřebení,brzdy....,neměl žádnou závadu.

05.07.2007 | 22:06:37 | Kája 31 Reagovat

petulin

takze-po najeti dalsich par tisic km se objevil take problem s nadmernym opotrebenim prednich gum -pouze z venku-a v M3000 me neuznaly reklamaci pouze udelaly geometrii a ze zapujcenim nahradniho Vita ta sranda vysla na 5tis-priste pujdu na servis na Chodov kde kolegovy to same udelaly na zaruku--ohledne zadniho nahonu a rozjezdu na snehu- s kvalitnima zimnima pneu a zatezi cca 200kg nema auto nejmenci problem ani na ujezdenem snehu s rozjezdem do kopce.jine problemy jsem zatim nepostrehl-najeto zatim 30tis pouze po Praze. nic jeste nevrze -(na rozdil od vyse zminovaneho Vita, ktere jsem mel jako nahradni vuz -najeto 25tis) asi to bude o to jak se o auto kdo stara :-)

17.02.2007 | 09:36:36 |  Reagovat

pravopis sice boli, ale tohle auto, to je dobra komedie. Po tom, co ma auto za sebou (ujete km) to je neuveritlne....tohle neudela snad ani stara astra v nafte, kde motor atakuje hranici stari 25let... ale k autu z roku 05 a za ty prachy.. fuj, to bych se asi dal rano, kdybych si tohle poridil. Verim majiteli, ze je z toho nestastny...

14.02.2007 | 22:05:50 | KoVaR Reagovat

ten pravopis fakt bolí...

:(

22.09.2006 | 22:46:45 | Zipp Reagovat

RE: ten pravopis fakt bolí...

s tím souhlasím, ostuda pisatele, měl by si zapnout opravy chyb a možná by se divil :-)

28.04.2017 | 10:39:34 | karlik49  | 185.68.212.* Reagovat

spokojenost

Mam 109Cdi nachipovany na 115koniku a zatim spokojenost -jezdim prevazne po Praze 1 a i z klimou me to bere tak 9-10l. Co se tyka zavad tak jeste nemohu posoudit (mam ho 2 mesice) - zima +prokluzy asi bude stat za prd (mam skusenosti ze Sprinterem a to bude asi podobny) -jinak jizdni komfort me prijde na pracovni auto dostacujici . a jestli neco v brzku odejde tak to sfouknu na zaruku-to neresim.- jinak kolegove co ho maj dele zadne zavaznejsi problemy nemely (2 a 3 roky stare)

21.08.2006 | 19:51:39 | petulin Reagovat

Celkem spokojenost

Mám 111 r.v. 2005 v automatu a zatím jsem spokojen. Jediná vada vybitá baterka po 2 měs. stání (vymaže počitač). Jezdím do 8 s klimoškou mimo Prahu. V Praze cca10.

08.08.2006 | 10:08:43 | driver Reagovat

vito

Vlastním starší model Vita r.v.2000 110CDI.Jediná závada- 2x za sebou výměna přístrojovky.Jinak perfektní a silný motor.Najel jsem na něm 160000km bez jediné závady.Co mě překvapilo - motor přestal brát olej až po ujetí 100000km?Teď po 6-ti letech provozu začíná auto trochu reznout.Ale proti Peugeotu 2 roky starému paráda.
Spotřeba do 9 l i s klima

06.08.2006 | 19:44:31 | rick Reagovat

ty sám musíš být exot, tolik chyb, kolik si nasekal, neměl určitě ani ten smolný Mercedes. Styď se, troubo, nauč se česky a potom někam piš

14.07.2006 | 20:23:41 | brad Reagovat

No že to jde s MB z kopce je sice pravda, ale ten písemný projev ukazuje, že spíš co do úrovně zákazníků, než aut. Ale souhlasím, že Vito je pastouška...

10.05.2006 | 18:57:52 | winter Reagovat

na pravopis se.te tady jde o to ze s MB to jde z kopce...

02.04.2006 | 12:50:48 | krakatit Reagovat

Jojo

Ta příšerná gramatika je recese nebo autor nevystudoval ani pomocnou školu ???

12.03.2006 | 19:59:44 | michal Reagovat

Nepodarok

Kamarát má Vito a je to údes. Excentrická poloha pedálov, debilné umiestnenie vnútorných klučiek dole na dverách, vibrácie pri istých otáčkach a pod. V podstate nepoužitelné stredné predné sedadlo pre vyčnievajúci stredový panel, takže by sa tam pohodlne odviezol iba beznohý....

12.03.2006 | 17:53:41 |  Reagovat

máš se co učit

No, s takovým pravopisem si ty problémy asi zasloužíš!

12.03.2006 | 15:58:40 | R. Reagovat

RE: máš se co učit

Já byl na každém foru vždy vděčný za každý příspěvek,vždy mi šlo o obsah.Aby to lidem co nejvíce pomáhalo,hlavně finančně.Co když pisatel není zrovna originál Čech?Působil jsem chvíli v Německu a kdyby se mi tam smáli jak mluvím jejich řečí,asi by mě to dost sundalo.Někdo mi dokonce řekl,že mluvím dobře,já ale věděl,že tomu tak není.A nikdy bych taky nepřál nikomu poruchovost jeho automobilu.NEHODÍ SE TO SEM.Škoda.

13.04.2020 | 21:00:37 |   | 109.80.9.* Reagovat