Recenze Mitsubishi Galant 2.0 GLSI Sohc
“Hodně adrenalinu a luxusu, za relativně málo peněz.”

Autor recenze: JersyWoo (24 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:1998 Stav km při koupi:200 000 km Stav km nyní:300 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 9. 6. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Fiesta

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Vyžaduje větší pozornost, jelikož je to postranní model, je třeba odchytávat drobnosti už od počátku nebo přerostou nad hlavu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velké a pohodlné auto, až dá se říci luxusní. Za cenu, kterou se prodává v bazarech, která je dost nízká se konpenzuje cena za vyšší pojistku. Pokud to auto koupíte, nebojte se klidně koupit i s mnoha najetýma kilometrama ( klidně do 500 tis km), ale dejte ho hned na generálku motoru a podvozku (cca 25. tis kč) a pak už do něj lejete jenom benzín, což je supr.

Motor je dostatečně silný, že se s ním dá klidně brzdit jak s náklaďákem, ale má to čtyři kotouče, takže když dupnete na brzdu, tak stojí. Když budete mít lehkou nohu na dálky, dá se jezdit i za neuvěřitelných 7 litrů. Tachometr je jenom do 220 km/h, ale po opakovaném měření, se z galanta dá vytáhnout 230 km/h. Pokud máte dobře zajetý motor, tak mu nevadí přetáčení na 6 tis otáček/min. Díky velikému rozsahu otáček se dá efektně ujíždět na semaforech stylem "jednička-trojka-pětka".

Měl jsem verzi s postupně klesající zádí, ta je delší a lépe se s ní jezdí (lépe sedí). Zadní sedačky se dají sklopit na úroveň podlahy kufru, takže stěhovat ledničku, pračku není problém(nebo pohodlně nouzově přespat).

Pokud je někdo opravdu fajnšmekr, doporučuji americkou verzi galanta, to je dvoulitr, šestiválec turbo (dělal se i 2,5 a 3,0). Toho modelu je jak šafránu, ale ten motor, to je masturbace. Ale je třeba si zvyknout u galanta, že se jezdí ideálně s lehkou nohou na cca 2,500 - 3000 otáček a motor zní jako turbína letadla (skvělej zvuk, když na to dupnete).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Galant

Vložit komentář

Já třeba jezdil s Citrošem BX 1.9 GTi úplně normálně stylem 1-3-5 a sestře, která na něm začínala, jsme pak museli vysvětlit, že obyč 1.6 jí takhle moc jezdit nebude

09.06.2006 | 11:29:04 | Vilis Reagovat