Rok výroby:1987Typ motoru:2,4 / benzínStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:26. 10. 2006
Postupně výměna výfuku, zadní díl, pak střední díl (vždy asi 3500,- Kč.) Nové pneu a akumulátor, ale to vlastně není závada.
Úplně zkorodované zadní uchycení nápravy. Vyvařeno a vyztuženo novými nosníky. Zkorodované zadní podběhy. Vyspraveno laminátem, docela to ani nebylo poznat. Asi na 150000 km žena bourala. Rozbitý pravý přední blatník, nárazník, reflektor a blinkna. Nový reflektor s blinknou 8000,- kč. Zručný klempíř, kladivo, laminát, epoxyd, tmel a spray.
Později prasklé manžety na obou předních kloubech. Oba klouby velice rychle zacaly cvakat. Neopravováno.
Další bouračka. Tentokrát levý zadní blatník. Rovněž kladivo, tmel a spray. Špatná účinnost zadních brzd, ale technickou ještě prošly. Další kolize, kdy v zimě na horách se nám do levého boku opřel Opel Astra. Promáčklé levé přední a zadní dveře. Již tradičně kladivo, tmel a spray. Od 160000 km značné úniky oleje. Netřeba olej vyměňovat, stačilo dolévat. Vadný startér, oprava 1000,- kč.
Nový akumulátor.
Prasklý přední díl výfuku. Neopravováno. Auto odtaženo na vrakoviště.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se o prostorné auto, které si vás získá svým pohodlím. Krásně měkké sedačky, veliké sedáky, všude strašně moc místa. Velikánský hranatý kufr, do kterého se krásně složí cokoliv.
Měkké pérování, dokonalé odhlučnění motoru, prostě si připadáte jako v obýváku. Motor 2.4 litr, 86 kW dokáže auto poměrně dobře rozjet. Má krásný zátah už od spodu. Objem ničím nenahradíš.
Jízdní vlastnosti nejsou nijak zázračné, auto má tendenci se houpat a naklánět na všechny strany. Poměrně veliký volant neumožňuje rychlou korekci směru jízdy. Ale pohodlí při jízdě si opravdu vychutnáte.
Nevýhody : Nemá sklápěcí zadní sedadla. Pouze při sklopení zadní prostřední opěrky, lze vzniklým otvorem prostrčit např. lyže z kufru do prostoru mezi přední sedadla. Auto postrádalo klimatizaci, ABS, aerbagy a další současné vymoženosti. Ale všechno má svůj čas. A čas Mitsubishi se naplnil. Problémy s autem začaly narůstat a vzhledem k zůstatkové hodnotě auta nebylo už rentabilní opravy provádět. Kdo by koupil 20 let staré auto s 2.4 litrovým motorem, potlučené kolem dokola, kvetoucí korozí a ještě s děravým výfukem?
Tak poslední cesta tohoto dobrého služebníka vedla na vrakoviště. Čest jeho památce.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Galant