Rok výroby:1988Typ motoru:1.8iStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:11. 7. 2007
Tento vůz jsem zakoupil po prodání mého BMW 318i z r. 86 (E30) Při první jízdě jsem si připadal jako v Mercedesu, co se týče pohodlí, odpružení a celkové solidnosti oproti předchozímu autu. V porovnání s BMW mu však trochu chyběl výkon a sportovnější duch motoru, ale v ostatním jej předčil. Mitsubishi mě opravdu dostalo a protože se ke mě dostalo po prvním majiteli s poctivě natočenýma 115000km tak bylo při pominutí r.v. dá se říci zánovní, bez škrábance a bez náznaku jakéhokoliv opotřebení zvenku, zevnitř i podvozku.
Po celou dobu kdy jsem s autem jezdil jsem měl jednu poruchu - v zimě mě na Vysočině díky nedostatečnému naředění Antifreezu zamrz termostat a přestal dovírat. Ve výbavě nechyběli vyhřívané zrcátka což dodnes oceňuji, hlavně v zimě a při dešti. Dále centrál, servo a el. 2poloh. šíbr. Podvozek byl velice komfortní a dovoloval i sportovnější jízdu.
Motor byl velmi tichý, kvalita materiálu perfektní a spolehlivost opět špičková. Spotřebu jsem měl kolem 7l/100 při svižnější jízdě a spotřeba oleje byla neměřitelná.
S japonskou kvalitou souhlasím,ale jde i o štěstí při koupi a o přístupu k autu. Mám peugeota 406, 200 tis. km a žádné závady ani koroze, jen běžné výměny na brzdách a výfuku.Původní spojka.
len donedavna som mal velku averziu na japoncov,hlavne kvôli cene ND.Ale teraz vazne uvazujem nad mojim buducim autom,ze to bude urcite japonec.Kamos kupil Carismu 1,8 GDI,no super kára,180 tis.km z rakuska zo serv.knihov,no jak nove,s dobrou výbavou,na nete som pozrel ND,a fakt su ako na nemcou,mam renaulta 19 a je to podobne,mozno R je este drahsi,a kvalitou sa to neda porovnať.A HLAVNE SA NEKRADNU ALEBO VELMI MALO,este som premyslal nad octavkou,tiez dobre a relativne spolahlive ale s predstavou,že rano vstanem a kuknem z okna a je v prdeli............no neviem,kamos kupil pred rokom 1,9 SDI a len trpne........
Měl jsem taky tohohle myšáka ale r.v. 89 a motor 2.0i a mohu potvrdit,že to jsou na tu dobu špičkový auta. Ten muj bohužel dostal zabrat od předešlého majitele a mě už se ho potom nepodařilo dát nikdy 100% do pořádku a po 2 letech jsem ho postil dál. Ale Mitshubishi galant je dobrá koupě...
V roce 1997 jsem do firmy koupil malou dodávku mitsubishi L 300,obyčejný diesel 2,5,nalítala 250 000 km,pak jsme ji prodali,koupili transita a teprve zjistili,co to je sráč auto.Na micince jediná skoro závada,po sedmi letech odešla baterie,ale ze dne na den,byla tam svitková a normálně se zbortila,jinak naprosto nic.V práci žrala 10 litrů,na dovolené norsko a zpět,v pěti lidech,po střechu narváno báglama a žrádlem,7 000 km,naprosto neuvěřitelná spotřeba 6,5 l,nevěřil jsem kalkulačce. Ještě dneska jezdí u stavební firmy poblíž,podle zvuku výfuku tam asi mají ještě původní.I na to řazení pod volantem se nechalo zvyknout
Je to Japonec. Jejich přístup k práci se musí někde odrazit. Spolehlivost , kvalita na prvním místě. Máme Galanta rv. 98 -udržba a nějaký ty čepy a jinak OK. 180 000 tis a no problema.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Galant
kvalita
S japonskou kvalitou souhlasím,ale jde i o štěstí při koupi a o přístupu k autu. Mám peugeota 406, 200 tis. km a žádné závady ani koroze, jen běžné výměny na brzdách a výfuku.Původní spojka.
10.08.2007 | 18:05:48 | grey Reagovat
jj,už dávno neplatí,že japonec až nakonec..
14.07.2007 | 08:11:00 | Loser Reagovat
japonci ok
len donedavna som mal velku averziu na japoncov,hlavne kvôli cene ND.Ale teraz vazne uvazujem nad mojim buducim autom,ze to bude urcite japonec.Kamos kupil Carismu 1,8 GDI,no super kára,180 tis.km z rakuska zo serv.knihov,no jak nove,s dobrou výbavou,na nete som pozrel ND,a fakt su ako na nemcou,mam renaulta 19 a je to podobne,mozno R je este drahsi,a kvalitou sa to neda porovnať.A HLAVNE SA NEKRADNU ALEBO VELMI MALO,este som premyslal nad octavkou,tiez dobre a relativne spolahlive ale s predstavou,že rano vstanem a kuknem z okna a je v prdeli............no neviem,kamos kupil pred rokom 1,9 SDI a len trpne........
12.07.2007 | 19:46:11 | Reagovat
Měl jsem taky tohohle myšáka ale r.v. 89 a motor 2.0i a mohu potvrdit,že to jsou na tu dobu špičkový auta. Ten muj bohužel dostal zabrat od předešlého majitele a mě už se ho potom nepodařilo dát nikdy 100% do pořádku a po 2 letech jsem ho postil dál. Ale Mitshubishi galant je dobrá koupě...
12.07.2007 | 18:18:29 | laďa Reagovat
Taky mam japonce (Nissan) a nedam na nej dopustit. A az ho jednou dojezdim pujdu do dalsiho. Holt to kluci sikmooky umej
12.07.2007 | 14:57:40 | diego Reagovat
japonci
V roce 1997 jsem do firmy koupil malou dodávku mitsubishi L 300,obyčejný diesel 2,5,nalítala 250 000 km,pak jsme ji prodali,koupili transita a teprve zjistili,co to je sráč auto.Na micince jediná skoro závada,po sedmi letech odešla baterie,ale ze dne na den,byla tam svitková a normálně se zbortila,jinak naprosto nic.V práci žrala 10 litrů,na dovolené norsko a zpět,v pěti lidech,po střechu narváno báglama a žrádlem,7 000 km,naprosto neuvěřitelná spotřeba 6,5 l,nevěřil jsem kalkulačce.
Ještě dneska jezdí u stavební firmy poblíž,podle zvuku výfuku tam asi mají ještě původní.I na to řazení pod volantem se nechalo zvyknout
12.07.2007 | 14:20:27 | mozilla Reagovat
Je to Japonec. Jejich přístup k práci se musí někde odrazit. Spolehlivost , kvalita na prvním místě. Máme Galanta rv. 98 -udržba a nějaký ty čepy a jinak OK. 180 000 tis a no problema.
12.07.2007 | 14:03:37 | ER Reagovat