Rok výroby:2008Typ motoru:1,8 MIVECStav km při koupi:0 kmStav km nyní:35 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?12 měsícůPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:22. 7. 2009
auto jsem si koupil kvůli skvělému vzhledu, bohaté výbavě a mojí oblibě značky Mitsubishi
ceníková cena v ČR 740000 Kč, ale v Německu jsem ho pořídil za 625000 Kč
výbava - kůže, digiklima, 650 W soundsystem Rockford se subwooferem, bixenony, velká navigace s dotykovým displejem, přehrává i DVD, tempomat, dešťový senzor, kola ALU 18´´ ...
za ty peníze mi to přišlo fajn
motor 1,8 benzín s proměnným časováním ventilů - 140k
převodovka - automat CVT, což je takový variátor s plynule proměnným převodem s možností 6ti rychlostního tiptroniku - řazení pod volantem pádlama
motor se tváří jako výkonný agregát, ale moc netáhne a ve spojení s CVT převodovkou je to opravdu lenoch, do kopce hrůza a předjíždění to je zážitek pro kaskadéry, než se auto rozjede, dost dlouho to trvá, navíc je potřeba plyn tlačit do podlahy a to se projeví na spotřebě
při použití tiptroniku je to trochu lepší, ale motor víc táhne až od 4500 otáček, takže zase spotřeba letí do nebeských výšin
spotřeba se mi pohybovala okolo 9,5 l/100 km, což mi příjde na moderní 1,8 motor docela dost
podvozek je velmi dobrý a ve spojení s ESP a ASR u Mitsubishi M-ASTC skvěle stabilní, na kolech 215/45 R18 sedí nádherně, průjezd zatáčkou je super zážitek, skoro se to nedá utrhnout do smyku, a když se to utrhne tak to elektronika hned srovná
nakonec jsem auto prodal, protože mi neposkytovalo očekávané jízdní výkony - "sport" v názvu je opravdu hodně nadnesené označení
podľa Vaších skúseností a pozorovania, kto má lepší benzín, resp. diesel? Na Shell nadávajú, že iba robí reklamu, Benzina a Slovnaft vraj majú najlepšiu kvalitu PHM, pravdy sa nikdy nedozvieme, lebo na SLovensku sa NESMU uverejňovať závadné čerpacie stanice, kvôli negatívnej reklame a možnosti žalôb zo starny neserióznych púmp, ako u bláznov... . Ale je pravda, že po natankovaní v Nemecku, asi Aral, som prvý krát v živote išiel na 2,2 hdi 4.000 otáčok a podľa GPS 218-220 km.Podľa výrobcu 205 km/h max. Potom som si ešte orientačne strihol v podobných miestach opäť , v opačnom smere, a zase v pohode 215 km/h, len už som sa bál, v noci a za mierneho dažďa to nebolo pravé orechové.
Zdravim vsechny, nechapu moc poznamku od uzivatele Jofo, jelikoz ona 1,8benzin ma shodny vykon jako 2.0VW TDI v zakladu (necipovane). Jediny rozdil je ale v tom, ze pokud nekdo doposud jezdil v turbu, ktere zabira od 2tisic otacek, nemuze stejnou akceleraci ocekavat u neturba v benzinu na stejnych otackach.
Z praxe - v rodine jsou 2 Mitsu - Lancer s 1.8benzinem .... moc prijemne svezeni. Kultivovany motor, tichy a na dalnici super ... predjizdi se celkem pekne - pozn. pro ropaky dieslaky: musi se podradit ;-)
Druhy je outlander s onim VW 2litr dieselem ... ten je moc peknej a souhlasim, ze se zda, ze zabira vic. Nicmene .. je hodne haklivej na kvalitu benzinu a co se mi potvrdilo zatim byly testy COI, kde se ukazalo, ze rozdily mezi pumpami jsou propastni. Rozdil mezi naftou od shell a benziny se neda srovnat. hned po natankovani do prazdne nadrze a nejakych km uslysite rozdil - motor se chova s kazdym palivem jinak, jinak hlucny, jiny chod ... Toho se bojim nejvic - VW motor je v Mitsu vybornej ... pokud se nedodela diky spatne nafte :( To u benzinu moc nehrozi.
Tiež som niekedy pokukával po novom lanceri , lebo sa mi dizajnovo páčil a zúčastnil som sa aj testovacích jázd. Som priaznivec benzínových motorov, no keď som sa odviezol v 1.8 s CVT prevodovkou, pripadal som si ako by som jazdil na skútri. Nechutné. O 1.5 litry ani vravieť nemusíme...Ešte ten 2 litrový starý VW TDI motor bol v v tomto vozítku najlepší. Ak benzín tak snáď tú 1.8 s manuálnou prevodovkou, ale to je iba silný kompromis. Takže keď už Lancer, tak EVO...
Ja som len nechcel aby si škatuľkoval benzíny. A krútiaci moment prichádza s výkonom, ale nechytajme sa tu za slovíčka. Malé prepĺňané benzínové motory naozaj nevyžadujú vytáčanie. A síce 1.2 TSI, 1.2 TCE, 1.4 T-Jet, 1.6 THP, 1.4 TSI, a pod.
myslim ze ty to mas troska pomylene, bavime sa tu o motore 1,8 R4 a jemu podobnych objemom, ziadne V8,V12 a uz vobec nie preplnanych, a inac maju vykon vsade, ale myslim ze si chcel povedat ze maju krut.moment skoro vsade, lebo ten je dolezitejsi pre komfort jazdy ked nechces casto radit, tie mensie benziny maju krut.moment skoro stale vo vyssich otackach, preto treba radit a radit ked z neho chces sportovejsi styl jazdy
Tak to máš trochu pomýlené, pretože motory H6, V6, V8, V10, V12, W12 a W16 majú výkon všade, nehovoriac o prepĺňaných motoroch, tie majú najviac výkonu dole.
ked sa chces citit komfortne, nekupuj si toto auto a inac este som nepocul, aby si len tak hocikto prirobil na motor turbo a k tym benzinom, vsetky moderne benziny musis tocit, take proste benziny su
Práve som si všimol, že už máš najazdených 35000 km, tak tá spotreba je trošku vyššia ako by sa patrilo. Motor 3.0 V6 by mal pri rovnakej spotrebe omnoho vyšší umpf. Ja keď budem kupovať 4 valec, tak už len so stock turbom. Poznám ten pocit, v normálnom aute s atmosférickým 4 valcom sa človek nikdy necíti komfortne, pri obiehaní treba vždy podraďovať a točiť.
Nic proti, ale tohle jsou pozdní nářky. Vzhledem k tomu, jaký jsi koupil automobil, tak předpokládám, že jsi tak trochu automobilový nadšenec. Jinak máš asi obligátní Octavii. Na Lancera s převodovkou CVT vyšlo několik testů a ve všech tu převodovku šíleně zdrbly. Nejede, žere, při rozjezdu zvuk úpícího vysavače. Měl jsi více pohledat na internetu, případně koupit nějaký ten auto plátek typu SM, AUTO 7 a podobně. Pak bys auto s převodovkou CVT určitě nekoupil. S manuálem je to auto o 100% lepší.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Lancer
Ta CVT převodovka opravdu výkon auta jen utlumí. Také jsem o tom četl. Jak je to variátor, tak to prostě jen "prokluzujr" a moc netáhne...
12.04.2014 | 14:07:01 | Honza | 178.255.169.* Reagovat
For Ivan
Rýchlo je relatívny pojem, na čo si narážal ?
14.09.2010 | 17:34:21 | Matúš Reagovat
Mitsubishi
Iba debil chodí rýchlo po ceských a slovenských cestách!!!!
14.09.2010 | 13:23:22 | Ivan Reagovat
15:40: Michael: ešte by som poprosil,
podľa Vaších skúseností a pozorovania, kto má lepší benzín, resp. diesel?
Na Shell nadávajú, že iba robí reklamu, Benzina a Slovnaft vraj majú najlepšiu kvalitu PHM, pravdy sa nikdy nedozvieme, lebo na SLovensku sa NESMU uverejňovať závadné čerpacie stanice, kvôli negatívnej reklame a možnosti žalôb zo starny neserióznych púmp, ako u bláznov... .
Ale je pravda, že po natankovaní v Nemecku, asi Aral, som prvý krát v živote išiel na 2,2 hdi 4.000 otáčok a podľa GPS 218-220 km.Podľa výrobcu 205 km/h max.
Potom som si ešte orientačne strihol v podobných miestach opäť , v opačnom smere, a zase v pohode 215 km/h, len už som sa bál, v noci a za mierneho dažďa to nebolo pravé orechové.
03.05.2010 | 18:53:12 | ľuboš Reagovat
2Jofo ad bidne motory
Zdravim vsechny,
nechapu moc poznamku od uzivatele Jofo, jelikoz ona 1,8benzin ma shodny vykon jako 2.0VW TDI v zakladu (necipovane).
Jediny rozdil je ale v tom, ze pokud nekdo doposud jezdil v turbu, ktere zabira od 2tisic otacek, nemuze stejnou akceleraci ocekavat u neturba v benzinu na stejnych otackach.
Z praxe - v rodine jsou 2 Mitsu - Lancer s 1.8benzinem .... moc prijemne svezeni. Kultivovany motor, tichy a na dalnici super ... predjizdi se celkem pekne - pozn. pro ropaky dieslaky: musi se podradit ;-)
Druhy je outlander s onim VW 2litr dieselem ... ten je moc peknej a souhlasim, ze se zda, ze zabira vic. Nicmene .. je hodne haklivej na kvalitu benzinu a co se mi potvrdilo zatim byly testy COI, kde se ukazalo, ze rozdily mezi pumpami jsou propastni. Rozdil mezi naftou od shell a benziny se neda srovnat. hned po natankovani do prazdne nadrze a nejakych km uslysite rozdil - motor se chova s kazdym palivem jinak, jinak hlucny, jiny chod ...
Toho se bojim nejvic - VW motor je v Mitsu vybornej ... pokud se nedodela diky spatne nafte :( To u benzinu moc nehrozi.
03.05.2010 | 15:40:42 | Michael Reagovat
biedne motory
Tiež som niekedy pokukával po novom lanceri , lebo sa mi dizajnovo páčil a zúčastnil som sa aj testovacích jázd. Som priaznivec benzínových motorov, no keď som sa odviezol v 1.8 s CVT prevodovkou, pripadal som si ako by som jazdil na skútri. Nechutné. O 1.5 litry ani vravieť nemusíme...Ešte ten 2 litrový starý VW TDI motor bol v v tomto vozítku najlepší. Ak benzín tak snáď tú 1.8 s manuálnou prevodovkou, ale to je iba silný kompromis. Takže keď už Lancer, tak EVO...
31.08.2009 | 14:54:09 | Jofo Reagovat
Co tím myslíš, když píšeš, že přeplňované benzíny mají nejvíce výkonu dole? Jsi nějaký motorový guru. Nějak tomu nerozumím.
29.07.2009 | 10:57:55 | Petr Reagovat
Ja som len nechcel aby si škatuľkoval benzíny. A krútiaci moment prichádza s výkonom, ale nechytajme sa tu za slovíčka. Malé prepĺňané benzínové motory naozaj nevyžadujú vytáčanie. A síce 1.2 TSI, 1.2 TCE, 1.4 T-Jet, 1.6 THP, 1.4 TSI, a pod.
27.07.2009 | 10:12:19 | Angel_M Reagovat
myslim ze ty to mas troska pomylene, bavime sa tu o motore 1,8 R4 a jemu podobnych objemom, ziadne V8,V12 a uz vobec nie preplnanych, a inac maju vykon vsade, ale myslim ze si chcel povedat ze maju krut.moment skoro vsade, lebo ten je dolezitejsi pre komfort jazdy ked nechces casto radit, tie mensie benziny maju krut.moment skoro stale vo vyssich otackach, preto treba radit a radit ked z neho chces sportovejsi styl jazdy
27.07.2009 | 09:06:00 | zulyk Reagovat
zulyk "take proste benziny su"
Tak to máš trochu pomýlené, pretože motory H6, V6, V8, V10, V12, W12 a W16 majú výkon všade, nehovoriac o prepĺňaných motoroch, tie majú najviac výkonu dole.
27.07.2009 | 01:47:33 | Angel_M Reagovat
ked sa chces citit komfortne, nekupuj si toto auto a inac este som nepocul, aby si len tak hocikto prirobil na motor turbo a k tym benzinom, vsetky moderne benziny musis tocit, take proste benziny su
26.07.2009 | 10:05:34 | zulyk Reagovat
oprava
Práve som si všimol, že už máš najazdených 35000 km, tak tá spotreba je trošku vyššia ako by sa patrilo. Motor 3.0 V6 by mal pri rovnakej spotrebe omnoho vyšší umpf. Ja keď budem kupovať 4 valec, tak už len so stock turbom. Poznám ten pocit, v normálnom aute s atmosférickým 4 valcom sa človek nikdy necíti komfortne, pri obiehaní treba vždy podraďovať a točiť.
25.07.2009 | 14:13:08 | Angel_M Reagovat
Dobrá voľba. Spotreba sa časom vylepší a ešte vždy môžeš dať na motor turbo ak sa ti zdá slabý. Mám rád Mitsubishiky.....okrem Colta.
25.07.2009 | 14:08:55 | Angel_M Reagovat
nechapem
auto Ti neposkytovalo ocakavane jazdne vykony, tak preco si to preboha kombinoval s cvt prevodovkou???
automat predsa nema nic spolocne so sportovym stylom tohto auta, do tohto auta je manual jednoznacna volba
23.07.2009 | 18:07:19 | zulyk Reagovat
CVT
Nic proti, ale tohle jsou pozdní nářky. Vzhledem k tomu, jaký jsi koupil automobil, tak předpokládám, že jsi tak trochu automobilový nadšenec. Jinak máš asi obligátní Octavii. Na Lancera s převodovkou CVT vyšlo několik testů a ve všech tu převodovku šíleně zdrbly. Nejede, žere, při rozjezdu zvuk úpícího vysavače. Měl jsi více pohledat na internetu, případně koupit nějaký ten auto plátek typu SM, AUTO 7 a podobně. Pak bys auto s převodovkou CVT určitě nekoupil. S manuálem je to auto o 100% lepší.
23.07.2009 | 10:56:57 | jandaxx Reagovat
No este ze existuju skusobne jazdy, aby sa dalo zistit " jak to jede!"
22.07.2009 | 17:18:33 | lakinooo Reagovat