Recenze Mitsubishi Lancer 1,8 Sportlimousine CVT Instyle
“Skvěle vypadá, super výbava, udělá dojem, ale ten motor je moc líný.”

Autor recenze: Jakub (33 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1,8 MIVEC Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:35 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 12 měsíců Průměrná spotřeba: 9,5 l/100 km Vloženo: 22. 7. 2009

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mitsubishi Carisma 1,9 DID

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

během provozu se žádné poruchy neprojevily


Hodnocení a zkušenosti s autem

auto jsem si koupil kvůli skvělému vzhledu, bohaté výbavě a mojí oblibě značky Mitsubishi

ceníková cena v ČR 740000 Kč, ale v Německu jsem ho pořídil za 625000 Kč

výbava - kůže, digiklima, 650 W soundsystem Rockford se subwooferem, bixenony, velká navigace s dotykovým displejem, přehrává i DVD, tempomat, dešťový senzor, kola ALU 18´´ ...

za ty peníze mi to přišlo fajn

motor 1,8 benzín s proměnným časováním ventilů - 140k

převodovka - automat CVT, což je takový variátor s plynule proměnným převodem s možností 6ti rychlostního tiptroniku - řazení pod volantem pádlama

motor se tváří jako výkonný agregát, ale moc netáhne a ve spojení s CVT převodovkou je to opravdu lenoch, do kopce hrůza a předjíždění to je zážitek pro kaskadéry, než se auto rozjede, dost dlouho to trvá, navíc je potřeba plyn tlačit do podlahy a to se projeví na spotřebě

při použití tiptroniku je to trochu lepší, ale motor víc táhne až od 4500 otáček, takže zase spotřeba letí do nebeských výšin

spotřeba se mi pohybovala okolo 9,5 l/100 km, což mi příjde na moderní 1,8 motor docela dost

podvozek je velmi dobrý a ve spojení s ESP a ASR u Mitsubishi M-ASTC skvěle stabilní, na kolech 215/45 R18 sedí nádherně, průjezd zatáčkou je super zážitek, skoro se to nedá utrhnout do smyku, a když se to utrhne tak to elektronika hned srovná

nakonec jsem auto prodal, protože mi neposkytovalo očekávané jízdní výkony - "sport" v názvu je opravdu hodně nadnesené označení

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Lancer

Vložit komentář

Ta CVT převodovka opravdu výkon auta jen utlumí. Také jsem o tom četl. Jak je to variátor, tak to prostě jen "prokluzujr" a moc netáhne...

12.04.2014 | 14:07:01 | Honza  | 178.255.169.* Reagovat

For Ivan

Rýchlo je relatívny pojem, na čo si narážal ?

14.09.2010 | 17:34:21 | Matúš Reagovat

Mitsubishi

Iba debil chodí rýchlo po ceských a slovenských cestách!!!!

14.09.2010 | 13:23:22 | Ivan Reagovat

15:40: Michael: ešte by som poprosil,

podľa Vaších skúseností a pozorovania, kto má lepší benzín, resp. diesel?
Na Shell nadávajú, že iba robí reklamu, Benzina a Slovnaft vraj majú najlepšiu kvalitu PHM, pravdy sa nikdy nedozvieme, lebo na SLovensku sa NESMU uverejňovať závadné čerpacie stanice, kvôli negatívnej reklame a možnosti žalôb zo starny neserióznych púmp, ako u bláznov... .
Ale je pravda, že po natankovaní v Nemecku, asi Aral, som prvý krát v živote išiel na 2,2 hdi 4.000 otáčok a podľa GPS 218-220 km.Podľa výrobcu 205 km/h max.
Potom som si ešte orientačne strihol v podobných miestach opäť , v opačnom smere, a zase v pohode 215 km/h, len už som sa bál, v noci a za mierneho dažďa to nebolo pravé orechové.

03.05.2010 | 18:53:12 | ľuboš Reagovat

2Jofo ad bidne motory

Zdravim vsechny,
nechapu moc poznamku od uzivatele Jofo, jelikoz ona 1,8benzin ma shodny vykon jako 2.0VW TDI v zakladu (necipovane).
Jediny rozdil je ale v tom, ze pokud nekdo doposud jezdil v turbu, ktere zabira od 2tisic otacek, nemuze stejnou akceleraci ocekavat u neturba v benzinu na stejnych otackach.

Z praxe - v rodine jsou 2 Mitsu - Lancer s 1.8benzinem .... moc prijemne svezeni. Kultivovany motor, tichy a na dalnici super ... predjizdi se celkem pekne - pozn. pro ropaky dieslaky: musi se podradit ;-)

Druhy je outlander s onim VW 2litr dieselem ... ten je moc peknej a souhlasim, ze se zda, ze zabira vic. Nicmene .. je hodne haklivej na kvalitu benzinu a co se mi potvrdilo zatim byly testy COI, kde se ukazalo, ze rozdily mezi pumpami jsou propastni. Rozdil mezi naftou od shell a benziny se neda srovnat. hned po natankovani do prazdne nadrze a nejakych km uslysite rozdil - motor se chova s kazdym palivem jinak, jinak hlucny, jiny chod ...
Toho se bojim nejvic - VW motor je v Mitsu vybornej ... pokud se nedodela diky spatne nafte :( To u benzinu moc nehrozi.

03.05.2010 | 15:40:42 | Michael Reagovat

biedne motory

Tiež som niekedy pokukával po novom lanceri , lebo sa mi dizajnovo páčil a zúčastnil som sa aj testovacích jázd. Som priaznivec benzínových motorov, no keď som sa odviezol v 1.8 s CVT prevodovkou, pripadal som si ako by som jazdil na skútri. Nechutné. O 1.5 litry ani vravieť nemusíme...Ešte ten 2 litrový starý VW TDI motor bol v v tomto vozítku najlepší. Ak benzín tak snáď tú 1.8 s manuálnou prevodovkou, ale to je iba silný kompromis. Takže keď už Lancer, tak EVO...

31.08.2009 | 14:54:09 | Jofo Reagovat

Co tím myslíš, když píšeš, že přeplňované benzíny mají nejvíce výkonu dole? Jsi nějaký motorový guru. Nějak tomu nerozumím.

29.07.2009 | 10:57:55 | Petr Reagovat

Ja som len nechcel aby si škatuľkoval benzíny. A krútiaci moment prichádza s výkonom, ale nechytajme sa tu za slovíčka. Malé prepĺňané benzínové motory naozaj nevyžadujú vytáčanie. A síce 1.2 TSI, 1.2 TCE, 1.4 T-Jet, 1.6 THP, 1.4 TSI, a pod.

27.07.2009 | 10:12:19 | Angel_M Reagovat

myslim ze ty to mas troska pomylene, bavime sa tu o motore 1,8 R4 a jemu podobnych objemom, ziadne V8,V12 a uz vobec nie preplnanych, a inac maju vykon vsade, ale myslim ze si chcel povedat ze maju krut.moment skoro vsade, lebo ten je dolezitejsi pre komfort jazdy ked nechces casto radit, tie mensie benziny maju krut.moment skoro stale vo vyssich otackach, preto treba radit a radit ked z neho chces sportovejsi styl jazdy

27.07.2009 | 09:06:00 | zulyk Reagovat

zulyk "take proste benziny su"

Tak to máš trochu pomýlené, pretože motory H6, V6, V8, V10, V12, W12 a W16 majú výkon všade, nehovoriac o prepĺňaných motoroch, tie majú najviac výkonu dole.

27.07.2009 | 01:47:33 | Angel_M Reagovat

ked sa chces citit komfortne, nekupuj si toto auto a inac este som nepocul, aby si len tak hocikto prirobil na motor turbo a k tym benzinom, vsetky moderne benziny musis tocit, take proste benziny su

26.07.2009 | 10:05:34 | zulyk Reagovat

oprava

Práve som si všimol, že už máš najazdených 35000 km, tak tá spotreba je trošku vyššia ako by sa patrilo. Motor 3.0 V6 by mal pri rovnakej spotrebe omnoho vyšší umpf. Ja keď budem kupovať 4 valec, tak už len so stock turbom. Poznám ten pocit, v normálnom aute s atmosférickým 4 valcom sa človek nikdy necíti komfortne, pri obiehaní treba vždy podraďovať a točiť.

25.07.2009 | 14:13:08 | Angel_M Reagovat

Dobrá voľba. Spotreba sa časom vylepší a ešte vždy môžeš dať na motor turbo ak sa ti zdá slabý. Mám rád Mitsubishiky.....okrem Colta.

25.07.2009 | 14:08:55 | Angel_M Reagovat

nechapem

auto Ti neposkytovalo ocakavane jazdne vykony, tak preco si to preboha kombinoval s cvt prevodovkou???

automat predsa nema nic spolocne so sportovym stylom tohto auta, do tohto auta je manual jednoznacna volba

23.07.2009 | 18:07:19 | zulyk Reagovat

CVT

Nic proti, ale tohle jsou pozdní nářky. Vzhledem k tomu, jaký jsi koupil automobil, tak předpokládám, že jsi tak trochu automobilový nadšenec. Jinak máš asi obligátní Octavii. Na Lancera s převodovkou CVT vyšlo několik testů a ve všech tu převodovku šíleně zdrbly. Nejede, žere, při rozjezdu zvuk úpícího vysavače. Měl jsi více pohledat na internetu, případně koupit nějaký ten auto plátek typu SM, AUTO 7 a podobně. Pak bys auto s převodovkou CVT určitě nekoupil. S manuálem je to auto o 100% lepší.

23.07.2009 | 10:56:57 | jandaxx Reagovat

No este ze existuju skusobne jazdy, aby sa dalo zistit " jak to jede!"

22.07.2009 | 17:18:33 | lakinooo Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mitsubishi Lancer