Rok výroby:1996Typ motoru:2800Stav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:22. 6. 2008
Auto nemá poruchy, vyžaduje jen výměnu dílů opotřebovaných běžným používáním.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil jsem ho za dost dobrou cenu s tím, že trochu pojezdím a prodám ho dál,po několika měsících se stále víc přikláním k tomu, že zůstane doma. Jede dobře, brzdí dobře (má ABS), projede všude,vysoký posez je výhoda jako žádná jiná,klima ,nastavitelný podvozek..prostě výbava GLS. Dále vynikající lak odolný poškrábání,sklápěcí rám ,kvalitní nášlapy.
Motor oproti verzi 2,5 se nedá srovnat jak výkonem,tak hlučností,přemýšlím ještě o čipu,zatím jsem to udělal na každém dieselu,který jsem měl,musím říct,že to byly motory s přímým vstřikem,tak u tohoto TDi trošku váhám,zatím mě nikdo neřekl,co to udělá se spotřebou. Náhradní díly...přední světlo z polska 1000Kč..a nezajímá mě, že to není Hella. Takže pohoda.
Zpracování je kvylitní,prostě japonec.Jako zápory je miniaturní kufr,mám krátkou třídvéřovou verzi,rám náchylný ke korozi,vyšší spotřeba (12l v průměru),a to je asi všechno. Po dálnici se dá jet i 160,díky nastavitelnému podvozku sedí i v zatáčkách jako přibité,ovšem v nádrži je vír... Reál je tak 120. Přívěs do půl tuny není za autem cítit,často používám auto místo traktoru,vesnice je vesnice...
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Pajero