Rok výroby:1988Typ motoru:2.0iStav km při koupi:300 000 kmStav km nyní:415 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:8l benzínu /6l nafty l/100 kmVloženo:7. 6. 2005
Při počtu km. není nic divného, že měl vůz drobné problémy. Přesněji: Alternátor a poloosy jsou asi nejcitlivější součástky. Jednou zazlobil i ventilátor, ale oprava byla banální, neboť mám dostatek "vozů" na náhr. díly.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Super a pohoda. Auto jezdí svižně a úsporně, má výtečně vyřešen úložný prostor, (po letech ho okopírovala Zafira).
Buď máte auto pro sedm cestujících, nebo po sklopení zadní a prostřední řady sedaček malou rychlou dodávku.
Auto je zvenku hranaté a já si ho interně pojmenoval "krabice od bot", ale kdo mě zná ví, že každé auto, které jsem měl dostalo vlastní jméno, což o něčem svědčí. Jen jsem po třech benzínových modelech přestoupil do naftové verze. Mám také třetí naftový vůz a spoustu náhr. dílů, takže mě už bude vozit až do konce.
Uvítám spojení na fanoušky tohoto vozu, libovolně zda benzínové, či naftové verze.
Zdravím na těchto stránkách a přispívám další troškou do tohoto mlýna. Dnešním tématem je hlavně MSW ll. Verze 1.8i 16V 90kW
Mám už druhé autíčko této kategorie, neboť to první jsem poslal na střechu. Koupeno v Dráždanech, za 1000€, po prvním majiteli s náběhem 200 000 km. Na pohled je tento vůz stále elegantní a karoserie i přes stáří 17 let nevykazovala viditelné závady. Totéž už se nedalo říci o podvozkových partiích. Ale protože hodlám tento vůz dlouhodobě provozovat a neboť k němu vlastním další komletní (byť převrácený, na náhradní díly), rozhodl jsem se nešetřit a podvozek jsem dal celý zrenovovat a antikorozně ošetřit. Zkušenosti: 1. Motor. To je skvost, kterému není moc co vytknout. Umí toho spoustu a pokud se mu mění olej ve stanoveném intervalu, je k neutahání. Má radši svižnější jízdu kolem 2500-3000ot./min. Vydrží i krátkodobé přetočení a je dost dynamický, aby pozávodil i mladší šviháky. V kubatuře 1.8 dodnes není mnoho takových, co diponují 90kW. Na svou dobu to byl šperk a dodnes není out. Co se týká spotřeby, je běžné při smíšeném provozu udržet hodnotu do 9 L. Držím-li emoce na uzdě a plynový pedál sešlapuji motýlí nožkou, udržím spotřebu do 8 L. 2. Převodovka. Tam vidím úskalí a obávám se, že bude limitovat rekordní náběh km. Synchronizace mezi 1. a 2. už vykazuje vysoký stupeň opotřebení a často se musím soustředit, abych na 1. autem pouze pohnul a rychle přeřadil na 2. Pokud totiž 1. více rozjíždím, potom se nevyhnu při přeřezení nepříjemným zvukům (tzv:počítání zubů). Další záporná zkušenost s převodovkou je v tom, že tomu převrácenému předchozímu vozu vypadávala za jízdy při plné akceleraci 3. do neutrálu. (zřejmě porucha, nebo opotřebení aretační zápaky). Což nebylo příjemné, a v případě předjížděcího manévru, mohlo být i nebezpečné. 3.Karoserie: Tato je líbivá i po letech a dispoziční řešení 2-3-2, 2-0-0, 2-3-0 a další nesčetné varianty potěší, jak početnou rodinu, tak i podnikatele zásobujícího menší provozovnu. Sedáky a koberce nejsou věčné a vykazují opotřebení, avšak tak roztrhané jako by byli od Mercedesu, či od Renaultu nebudou nikdy. Občas zazlobí aretace posuvné prostřední lavice. Pro její přesné ukotvení musíte vystoupit a ovládát ji zadními dveřmi. U modelu l. generace stačilo použít ovladač, (který tento model zcela postrádá), umístěný uprostřed pod sedačkou, kam se z místa řidiče dalo hravě dosáhnout.
Co dodat? Za cenu 30-50 tisíc, (které u dražšího auta odepíšete, jen tím,že opustíte bránu autosalonu), lze už tohoto užitečného pomocníka pořídit. Zkušenostï s 2x absolvovanou cestu do Chorvatska jsou tyto: Super rychlá cesta tam, krásná vyhlídka z vozu daná jeho vyšší stavbou a i při obsazení 6 osobami a dvěma střešními boxy ucházející spotřeba. Resumé ? Tenhle bezporuchový sluha Vám bude ochotně a nenáročně sloužit a nenechá Vás nikdy na holičkách.
Přečetl jsem si tady ty komentáře a musím souhlasit s názorem, že ač je motor 2.O td novější, je poruchový, problematický a kazí dobré jméno staršímu, ale mnohem povedenějšímu motoru1.8 td. Radost jezdit ten starší motor!!!! Můj první jsem odstavil po ujetí 508 tisíc km a teď jezdím druhý motor. Karoserie (ač 21letá) udivuje techniky při každoroční (taxík) prohlídce svou odolností. Nebýt několika ran, které jsem jí uštědřil já vlastními chybami, a několika srážkami s nevyzpytatelnou zvěří, byla by netknutá.... Mít tu možnost, koupit dnes toto auto nové, nebo zánovní, neváhám ani minutu. A upřednostnil bych samozřejmě motor 1.8 td. Zatím se však rozhlížím, který vůz ze současné nabídky bude schopen alespoň částečně nahradit tohoto skvělého sluhu. Vidím to na Dacii Logan MCV v 7mi místné verzi s motorem 1.5 dCi. Jen tu lůžkovou úpravu budu muset zřejmě oželet...
Jo nafty u Mazd do roku 2000 nebyly nic moc,slabý průměr. Do japonce asi patří benzín,a kdo chce benzín má mít japonce.Ne že by se nenašel dobrý evropan v benzínu,ale třeba mazda se tak bezhlavě nehnala za trendem co největšího výkonu z co nejmenšího obsahu a na spolehlivosti je to znát.
Ahoj nechci nikoho urazet ale kazdej vi ze starý diesly od japoncu nedrzi a nevidrzi krouti se hlavy ba dokonce i bloky napriklad mazda s kompresorem,praskaj hlavy a tak asi nepocitaly z vyssima teplotama a tlakama jinak u novej aut uz je to stejne jedno jelikoz maj temer vsechny auta motory od koncernu Vw
Ahoj, nezlobte se na muj příspěvek, ale mitsubishi jsem si pořidil po dlouholeté praxi s Toyotami, které souběžně používám stále, a kromě nafty a oleje a foltru jsem o ničem jiném nevěděl. Po koupi Space Wagonu II generace, jsem ale dosti zklaman a nedivim se, ze jestli nekdo má podobnou zkušenost, tak uz japonce nechce ani slyset, natoz videt. Mám motor 2.0TD 66KW a už podruhé zavařenou již druhou hlavu motoru. K tomu po 16tis km přeskočený rozvodák, večné problémy s již novým alternátorem ( a nový znovu kupovat za ty penize opravdu nehodlam). Proste jsem zklaman, podotykam take ze vsechny opravy provedeny v servisech Mitsubishi. neni to moje prvni nafta, mel jsem 7 aut a z toho jen jedno v benzinu, ale tahle nafta opravdu zklamala. porad doufam ze jen ten muj kus je vadný, ale kam se obratim, tak posilají 2.0TD do propasti.... JInak ale co se vnitřního prostoru, uspořádání, svižnosti a pružnosti (když motor zrovna jede) motoru týče, nemám výtku, jen vim že pokud bych znovu tento model shánel, jako ze uz nebudu, tak jedine benzin... s pozdravem Mitsubishim zklamaný Toyoták...
Koupil jsem ho s 300.000 a až do 500.000km bez problému, pak šla hlava(aleza to mužu ja, pač mi v zimě při -28°C zamrznul fridex a já s tim jel a všimnul jsem si toho až když bouhla hadice od chladiče-prostě jsem ho uvařil-kontrolka neměla šanci nic ukázat, když byla zamrzlá). Za 10.000kč ten samej 2.0TD z galanta a jezdí dál, teď ho má sestra. Ja jsem si pořídíl space wagona N50(III) 2.4GDI a max spokojenost. Jen co na podzim prodam mazdu 626GF s benzinovým 2.0 ce žere olej místo benzínu a se sype už při křivzm podívání co mam jako druhy auto, tak kupuju ješte space wagona, ale II s 2.0i a 4x4
Mám už mnoho let space wagon 2.4 gdi měním jen olej a filtry rozvody vše ostatní je původní jediná závada ze mě prasklo jedno pero v předu po case v zádu to vše je to spolehlivé auto fakt pracant je to nezničitelné auto u Japonců se držím benzínu naftu jediné Peugeot
02.07.2017 | 17:36:41 | Milan
| 178.255.168.*Reagovat
Po čase....
Tak jsem tady zase, s dalšími poznatky s provozuu s tímto autíčkem. Neustále tento vůz provozuji a jsem jím nadšen. Mezitím jsem si pořídil i několik vozů novější řady MSW II a to jak v benzínu 1,8/90kW 16V, tak v naftě 2,0TD/66 kW. Benzín je naprosto bezproblémový, naftu jsem koupil s poruchou motoru. Nezanedbávejte pravidelnou výměnu rozvodového řemene a oleje. Předejdete nákladným opravám.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Space Wagon
Stále ještě u Mitsubishi.....
Zdravím na těchto stránkách a přispívám další troškou do tohoto mlýna.
Dnešním tématem je hlavně MSW ll. Verze 1.8i 16V 90kW
Mám už druhé autíčko této kategorie, neboť to první jsem poslal na střechu.
Koupeno v Dráždanech, za 1000€, po prvním majiteli s náběhem 200 000 km. Na pohled je tento vůz stále elegantní a karoserie i přes stáří 17 let nevykazovala viditelné závady. Totéž už se nedalo říci o podvozkových partiích.
Ale protože hodlám tento vůz dlouhodobě provozovat a neboť k němu vlastním další komletní (byť převrácený, na náhradní díly), rozhodl jsem se nešetřit a podvozek jsem dal celý zrenovovat a antikorozně ošetřit.
Zkušenosti:
1. Motor.
To je skvost, kterému není moc co vytknout. Umí toho spoustu a pokud se mu mění olej ve stanoveném intervalu, je k neutahání. Má radši svižnější jízdu kolem 2500-3000ot./min. Vydrží i krátkodobé přetočení a je dost dynamický, aby pozávodil i mladší šviháky. V kubatuře 1.8 dodnes není mnoho takových, co diponují 90kW. Na svou dobu to byl šperk a dodnes není out. Co se týká spotřeby, je běžné při smíšeném provozu udržet hodnotu do 9 L.
Držím-li emoce na uzdě a plynový pedál sešlapuji motýlí nožkou, udržím spotřebu do 8 L.
2. Převodovka.
Tam vidím úskalí a obávám se, že bude limitovat rekordní náběh km. Synchronizace mezi 1. a 2. už vykazuje vysoký stupeň opotřebení a často se musím soustředit, abych na 1. autem pouze pohnul a rychle přeřadil na 2. Pokud totiž 1. více rozjíždím, potom se nevyhnu při přeřezení nepříjemným zvukům (tzv:počítání zubů).
Další záporná zkušenost s převodovkou je v tom, že tomu převrácenému předchozímu vozu vypadávala za jízdy při plné akceleraci 3. do neutrálu. (zřejmě porucha, nebo opotřebení aretační zápaky). Což nebylo příjemné, a v případě předjížděcího manévru, mohlo být i nebezpečné.
3.Karoserie:
Tato je líbivá i po letech a dispoziční řešení 2-3-2, 2-0-0, 2-3-0 a další nesčetné varianty potěší, jak početnou rodinu,
tak i podnikatele zásobujícího menší provozovnu. Sedáky a koberce nejsou věčné a vykazují opotřebení, avšak tak roztrhané jako by byli od Mercedesu, či od Renaultu nebudou nikdy. Občas zazlobí aretace posuvné prostřední lavice.
Pro její přesné ukotvení musíte vystoupit a ovládát ji zadními dveřmi. U modelu l. generace stačilo použít ovladač, (který tento model zcela postrádá), umístěný uprostřed pod sedačkou, kam se z místa řidiče dalo hravě dosáhnout.
Co dodat?
Za cenu 30-50 tisíc, (které u dražšího auta odepíšete, jen tím,že opustíte bránu autosalonu), lze už tohoto užitečného pomocníka pořídit. Zkušenostï s 2x absolvovanou cestu do Chorvatska jsou tyto: Super rychlá cesta tam, krásná vyhlídka z vozu daná jeho vyšší stavbou a i při obsazení 6 osobami a dvěma střešními boxy ucházející spotřeba.
Resumé ?
Tenhle bezporuchový sluha Vám bude ochotně a nenáročně sloužit a nenechá Vás nikdy na holičkách.
01.12.2010 | 01:41:55 | asketa Reagovat
Ještě stále jezdíme....
Přečetl jsem si tady ty komentáře a musím souhlasit s názorem, že ač je motor 2.O td novější, je poruchový, problematický a kazí dobré jméno staršímu, ale mnohem povedenějšímu motoru1.8 td.
Radost jezdit ten starší motor!!!!
Můj první jsem odstavil po ujetí 508 tisíc km a teď jezdím druhý motor. Karoserie (ač 21letá) udivuje techniky při každoroční (taxík) prohlídce svou odolností. Nebýt několika ran, které jsem jí uštědřil já vlastními chybami, a několika srážkami s nevyzpytatelnou zvěří, byla by netknutá....
Mít tu možnost, koupit dnes toto auto nové, nebo zánovní, neváhám ani minutu. A upřednostnil bych samozřejmě motor 1.8 td.
Zatím se však rozhlížím, který vůz ze současné nabídky bude schopen alespoň částečně nahradit tohoto skvělého sluhu. Vidím to na Dacii Logan MCV v 7mi místné verzi s motorem 1.5 dCi. Jen tu lůžkovou úpravu budu muset zřejmě oželet...
22.09.2009 | 01:55:10 | Reagovat
Jo nafty u Mazd do roku 2000 nebyly nic moc,slabý průměr. Do japonce asi patří benzín,a kdo chce benzín má mít japonce.Ne že by se nenašel dobrý evropan v benzínu,ale třeba mazda se tak bezhlavě nehnala za trendem co největšího výkonu z co nejmenšího obsahu a na spolehlivosti je to znát.
05.03.2009 | 18:12:23 | Japan Reagovat
kompresor?
Nemáš na mysli náhodou komprex?
05.03.2009 | 18:03:02 | MIREK Reagovat
nafta u japoncu
Ahoj nechci nikoho urazet ale kazdej vi ze starý diesly od japoncu nedrzi a nevidrzi krouti se hlavy ba dokonce i bloky napriklad mazda s kompresorem,praskaj hlavy a tak asi nepocitaly z vyssima teplotama a tlakama jinak u novej aut uz je to stejne jedno jelikoz maj temer vsechny auta motory od koncernu Vw
05.03.2009 | 17:26:02 | olda Reagovat
zklamání :-(
Ahoj, nezlobte se na muj příspěvek, ale mitsubishi jsem si pořidil po dlouholeté praxi s Toyotami, které souběžně používám stále, a kromě nafty a oleje a foltru jsem o ničem jiném nevěděl. Po koupi Space Wagonu II generace, jsem ale dosti zklaman a nedivim se, ze jestli nekdo má podobnou zkušenost, tak uz japonce nechce ani slyset, natoz videt. Mám motor 2.0TD 66KW a už podruhé zavařenou již druhou hlavu motoru. K tomu po 16tis km přeskočený rozvodák, večné problémy s již novým alternátorem ( a nový znovu kupovat za ty penize opravdu nehodlam). Proste jsem zklaman, podotykam take ze vsechny opravy provedeny v servisech Mitsubishi. neni to moje prvni nafta, mel jsem 7 aut a z toho jen jedno v benzinu, ale tahle nafta opravdu zklamala. porad doufam ze jen ten muj kus je vadný, ale kam se obratim, tak posilají 2.0TD do propasti.... JInak ale co se vnitřního prostoru, uspořádání, svižnosti a pružnosti (když motor zrovna jede) motoru týče, nemám výtku, jen vim že pokud bych znovu tento model shánel, jako ze uz nebudu, tak jedine benzin... s pozdravem Mitsubishim zklamaný Toyoták...
18.10.2008 | 22:42:42 | Mario Reagovat
RE: zklamání :-(
Koupil jsem ho s 300.000 a až do 500.000km bez problému, pak šla hlava(aleza to mužu ja, pač mi v zimě při -28°C zamrznul fridex a já s tim jel a všimnul jsem si toho až když bouhla hadice od chladiče-prostě jsem ho uvařil-kontrolka neměla šanci nic ukázat, když byla zamrzlá). Za 10.000kč ten samej 2.0TD z galanta a jezdí dál, teď ho má sestra. Ja jsem si pořídíl space wagona N50(III) 2.4GDI a max spokojenost. Jen co na podzim prodam mazdu 626GF s benzinovým 2.0 ce žere olej místo benzínu a se sype už při křivzm podívání co mam jako druhy auto, tak kupuju ješte space wagona, ale II s 2.0i a 4x4
20.01.2012 | 10:36:12 | sumy | 85.207.24.* Reagovat
RE: zklamání :-(
Mám už mnoho let space wagon 2.4 gdi měním jen olej a filtry rozvody vše ostatní je původní jediná závada ze mě prasklo jedno pero v předu po case v zádu to vše je to spolehlivé auto fakt pracant je to nezničitelné auto u Japonců se držím benzínu naftu jediné Peugeot
02.07.2017 | 17:36:41 | Milan | 178.255.168.* Reagovat
Po čase....
Tak jsem tady zase, s dalšími poznatky s provozuu s tímto autíčkem.
Neustále tento vůz provozuji a jsem jím nadšen.
Mezitím jsem si pořídil i několik vozů novější řady MSW II a to jak v benzínu 1,8/90kW 16V, tak v naftě 2,0TD/66 kW. Benzín je naprosto bezproblémový, naftu jsem koupil s poruchou motoru. Nezanedbávejte pravidelnou výměnu rozvodového řemene a oleje. Předejdete nákladným opravám.
27.03.2007 | 11:55:33 | Standa "Bárt" Reagovat