Rok výroby:1995Typ motoru:1.2 8VStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?11 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:6. 11. 2007
Auto mělo, má a bude mít spoustu různých vad. Auto vlastníme necelý rok, tak vyjmenuji jen některé závady:
odešla spojka upadl vejfuk odešly přední kotouče odešly brzdové destičky 2x odešel centrál v zadních dveřích odešel infráč v klíčku zatejká do zadního světla zatejká přes střešní okno dovnitř vozu těsnění u zadních dveří upadlo plato kufru se propadlo stěrač zadního skla ulít (je tam speciální uchycení takže se nedá sehnat.).
Závady, které jsou na cestě: Servo se začíná ozývat spojka vypadá, že zase dlouho nevydrží centrál v předních dveřích občas nedovírá ve svodech je díra
Jinak je auto v poho.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsme koupily s roční zárukou s tím, že za auto by dal ruku do ohně. Bohužel se prodejc jaksi spletl, za opravy už vysolil víc, než byla kupní cena. Vše co je napsané bylo uznáno jako záruční oprava, ještě ho čeká ten výfuk, centrál a to těsnění u střešního okna. spojka odejde tak do tří měsíců, ale to už nebude záruka, takže to budem mudet co nejdřív dát do cajku a rychle prodat. Pokud by měl někdo zájem, tak se ozvěte.
No auto není na pohled špatné, interiér je vcelku povedený a jízdní vlastnosti docela ujdou, ale těch závad je poměrně dost za krátkou dobu.
Zřejmě špatný kus, nechápu, jak člověk, který se vyzná v autech dá roční záruku na prakticky vše, co je v autě. Vyloženě LIDUMIL.
Ani si nechci představit co bych vysolil bez záruky, bych se šel voběsit.
No nikomu neradím kupovat Clio z tohoto roku, je vidět, že závady se jen těžko dají včas rozpoznat a pak člověk může zaplakat.
Rozhodně nezatracuji značku Renault, asi měsíc vlastním novou Thalii Fase 4 a nemůžu ji vynachválit, ale dál ukáže čas.
No to doufám, teď mám tu Thalii a začínaj se projevovat první nedostatky. Motor za studena jede nepravidelně a mám bílou emulzy pod víčkem od oleje. Najet 2700 Km.
Souhlasím. Clio mám téměř dva roky. Motor 1,4 55 kW, rv 95, první generaci. Za tu dobu z vážnějších závad uvádím akorát výfuk. V zimě jsem si užíval horšího až příšerného startování díky špatnému čidlu chladící kapaliny. Ovšem takovéto věci jsou, dle mého názoru, spotřebním materiálem. Jedná se však o drobné závady mimo výfuku a spojky, avšak i ty člověku ztrpčí život. Ta spojka se však také jednou za čas mění. Stojí-li někdo na křižovatce několik minut a drží spojku, je hulvát vůči vozu. Pak ať nadává na častou výměnu. Je-li však díl kvalitní :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
emulze
Ta emulze je uplně normální jev v zimě. Asi něco z oleje. V létě to nedělá.
04.02.2008 | 10:54:58 | michal Reagovat
Clio
No to doufám, teď mám tu Thalii a začínaj se projevovat první nedostatky. Motor za studena jede nepravidelně a mám bílou emulzy pod víčkem od oleje. Najet 2700 Km.
29.11.2007 | 01:33:46 | Grami Reagovat
Špatný kus a nebo po hovadu (spojka). Clio patří mezi spolehlivé a z Renaultů je na špici
12.11.2007 | 20:05:49 | Hanz Reagovat
Clio
Souhlasím. Clio mám téměř dva roky. Motor 1,4 55 kW, rv 95, první generaci. Za tu dobu z vážnějších závad uvádím akorát výfuk. V zimě jsem si užíval horšího až příšerného startování díky špatnému čidlu chladící kapaliny. Ovšem takovéto věci jsou, dle mého názoru, spotřebním materiálem. Jedná se však o drobné závady mimo výfuku a spojky, avšak i ty člověku ztrpčí život. Ta spojka se však také jednou za čas mění. Stojí-li někdo na křižovatce několik minut a drží spojku, je hulvát vůči vozu. Pak ať nadává na častou výměnu. Je-li však díl kvalitní :-)
24.07.2011 | 18:37:07 | pláša35 Reagovat