Rok výroby:2001Typ motoru:1.2 16VStav km při koupi:3 kmStav km nyní:78 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:31. 7. 2008
Necelý rok po koupi začala svítit diagnostika motoru a auto jelo pouze v nouzovém režimu, tzn. neakcelerovalo. Napřed přehrání SW, nepomohlo, potom výměna plynového pedálu, na řadu přišla řídící jednotka, nakonec kompletní kabeláž.
Po odborném zásahu značkového servisu už nemám na motoru ozdobný kryt, protože mi odborně vyškolení servismani pozulamovali všechny příchytky. Následující zimu po spuštění ostřikovačů probíhal náhodně reset trip computeru, vyřešilo se samo od sebe. Potom začala problikávat kontrolka airbagů. Vždy dočasně vyřešeno rozebráním a znovusložením konektorů pod sedadly. Absolutně nevím kde ty šmejdy konektory nakupují.
Přestalo svítit světlo v zavazadlovém prostoru, zjistil jsem špatný spínač v zámku 3. dveří a ponechal jsem bez opravy. V 50.000 km měněná tyčka řízení - klepala, problémem určitě byly nekvalitní silnice na Blanensku... Následně se mi začalo blokovat zadní kolo. Zjištěno utržené obložení, výměna všech paken - také prý typická bolest Renaultů. Jednoho dne jsem zapínal výstražná světla a už jsem je pak nemohl vypnout, stále jsem blikal. Spínač jsem rozdělal, odstranil pružinu a prasklou pojistku, zatavil drátek a teď to mám tak, že tahem zapnu a stiskem vypnu :-).
Nebudu přece Renaultům cpát peníze za jejich zmetky. Léto 2007, Clio přestává startovat a chytá až po několikerém startování, závada přestala po cca měsíci sama od sebe. Teď mi opět svítí diagnostika motoru, auto nejede, občas nereaguje plyn na sešlápnutí. Vyčištění konektoru u plynu nepomohlo, čeká mě diagnostika a nákladná oprava :-(. Také jsou obtěžující pazvuky prakticky ze všech částí interiéru - palubní deska, dveře, zadní sedadla....
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mám 3 d karoserii. Sedadlo spolujezdce nemá paměť nastavení. Po sklopení pro přístup do zadu se musí znovu nastavit. Předchozí Peugeot 205 toto uměl. Auto má poměrně živý a úsporný motor. Jízdní vlastnosti a brzdy jsou výborné. Pouze musím po cca 9000 km dolévat 1 litr oleje.... V auto a ve značku jsem ztratil důvěru, protože těch drobností je už příliš. Příští auto bude japonská nebo korejská konkurence. Docela se mi na moje popojíždění pozdává Toyota Yaris.
Tak jsem Clio prodal. Docela se mi stýská (paradoxně), protože mám pocit, že vše již bylo odchytáno a nic už mě nemohlo překvapit. Navíc všechny ty featurky, kterými Renault disponoval... Poslední jízda byla Blansko - HK - Blansko za krásných 4.8 l/100 km a to jsem i předjížděl pomaleji jedoucí vozidla. Koupil jsem Hyunda i30 1.6 CVVT a teď budu cpát peníze do benzínu a tak mám za trest to, co jsem vždycky chtěl :-)...
No dost sa mylis v tom, ze mazda alebo subaru nevyrobi crep. Brat ma sluzobnu mazdu 5 diesel. Auto ma 10 000 km a ma vymenene turbo a teraz mu menia servo. Crep vedia vyrobit v kazdej fabrike....
Skutečnost ja takova,že vetšina vozú vyraběnych v eu jsou mix součastek od subdodavatelú vyraběnych všude jinde než v dané zemi..vím to jelikož automobilky jezdím pomerně hodně a kdyby se lidi kolikrát dozvědeli v čem jedou..určitě by měli nad čím přemyšlet..made in asie-kontejner kabelú.relátek ..snad jen ta naše hella dodava neco co funguje ..jak jinak..svítí a svítit bude..To už radši japonce delaneho v japonsku..aspon jistota že to vzniklo v jedne fabrice..A všeobecne se vi že pokud chce člověk auto na delši dobu připlatí si třeba za Toyotu..ovšem ta už se pro evropu děla na fr.belgickem pomezí ve Valenciennes..Nissan se nontuje ve francii u Metzu.s renault diesel. motory podvozky a jak se propadla v žebříčku spolehlivosti..takže kupujte Subaru nebo Mazdu protože ti si nedovolili do evropy poslat zadny paskvil..viz představení revolučního boxer diesel motoru po 3letech testovani v japonsku..proč??nevím..ale v japonsku je nafta sproste slovo.Tak spíš chtěli ukazat evropě jak se to děla..
Problém môže byť aj v ľuďoch. Poznám zopár majiteľov Audi, VW, Mitsubishi a Nissanov, ktorí majú tiež sústavné starosti, ale ich reakcia je "ááááá, stáva sa, chybný kus". Pri francúzovi sú ľudia naučený pindať na každý detail.
Tak mi švagr demontoval potenciometr plynového pedálu. Jezdec s kovovými sběrači je přitlačován výliskem ve víčku potenciometru, který byl značně opotřebený. Napružili jsme kovové sběrače jezdce, prostříkli čističem kontaktů a ještě oddělali plošný spoj s odporovými dráhami, který je s konektorem spojen pouze podstrčením pod jeho kontakty (potencionálně problémové místo) a ty jsme taktéž pročistili. Potenciometr je Made In Germany, takže se tímto Frantíkům omlouvám za házení viny pouze na jejich hlavu.
Jestli ono to u tvého otce nebude tak trochu jako u mého 50 km/rok to mu bude dobře sloužit ještě 20let. Důležité je vždycky nikoliv fyzické stáří ,ale proběh kilometrů, moje potíže začali cca od 50.000.
Otec má Twingo z r. 1997 a kromě pravidelné výměny předních ložisek je bez problémů. Teď kupuje nové auto, po zkušenostech lidí z okolí zvolil Yaris. I když ten už se taky vyrábí ve Francii, ale snad si ty francouzský Araby Japončíci pohlídají. Pro partnerku jsme taky vybírali auto na ježdění do práce, v bazaru je to většinou katastrofa, nakonec jsme skončili u nového Hyundaye i10 s výbavou i klimou za cca 214.000,- Kč (po mírné slevě). Pro lidi z přízně funguji jako dokonalý odstrašovač od koupi Renaultů a to to byla kdysi naše dvorní automobilka...
Bohužel na to nejsi sám, podobné problémy, podobné auto (Thalia 1,4 8v - r.2003 recenze Thalia F1 edition). Ty pakny vzadu, když to rozdělali myslel jsem že omdlím, to nedokázala ani moje stará Š 120. Jinak je to jasné Renault je prostě mizerné auto a m ístní servisy to je katastrofa na druhou. Prodat a koupit cokoliv jiného , já se vracím k Fordu, byl jsem spokojen.
Zdravím, ten yarisek by nebyla špatná volba, nebo grandíka 1.3 multijet. U Rendlíků je Natálka považována za nejmíň poruchové auto. Vy máte smůlu na šmejd, kde nejde elektrika jak má, a odborný servis, kde na co sáhnou to zmrví.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
Prodáno
Tak jsem Clio prodal. Docela se mi stýská (paradoxně), protože mám pocit, že vše již bylo odchytáno a nic už mě nemohlo překvapit. Navíc všechny ty featurky, kterými Renault disponoval... Poslední jízda byla Blansko - HK - Blansko za krásných 4.8 l/100 km a to jsem i předjížděl pomaleji jedoucí vozidla. Koupil jsem Hyunda i30 1.6 CVVT a teď budu cpát peníze do benzínu a tak mám za trest to, co jsem vždycky chtěl :-)...
14.05.2009 | 17:47:41 | Zdenek Reagovat
Anonym 20:45
No dost sa mylis v tom, ze mazda alebo subaru nevyrobi crep. Brat ma sluzobnu mazdu 5 diesel. Auto ma 10 000 km a ma vymenene turbo a teraz mu menia servo. Crep vedia vyrobit v kazdej fabrike....
29.09.2008 | 14:50:29 | Lukas; Reagovat
Skutečnost
Skutečnost ja takova,že vetšina vozú vyraběnych v eu jsou mix součastek od subdodavatelú vyraběnych všude jinde než v dané zemi..vím to jelikož automobilky jezdím pomerně hodně a kdyby se lidi kolikrát dozvědeli v čem jedou..určitě by měli nad čím přemyšlet..made in asie-kontejner kabelú.relátek ..snad jen ta naše hella dodava neco co funguje ..jak jinak..svítí a svítit bude..To už radši japonce delaneho v japonsku..aspon jistota že to vzniklo v jedne fabrice..A všeobecne se vi že pokud chce člověk auto na delši dobu připlatí si třeba za Toyotu..ovšem ta už se pro evropu děla na fr.belgickem pomezí ve Valenciennes..Nissan se nontuje ve francii u Metzu.s renault diesel. motory podvozky a jak se propadla v žebříčku spolehlivosti..takže kupujte Subaru nebo Mazdu protože ti si nedovolili do evropy poslat zadny paskvil..viz představení revolučního boxer diesel motoru po 3letech testovani v japonsku..proč??nevím..ale v japonsku je nafta sproste slovo.Tak spíš chtěli ukazat evropě jak se to děla..
27.09.2008 | 20:54:15 | Reagovat
Problém môže byť aj v ľuďoch. Poznám zopár majiteľov Audi, VW, Mitsubishi a Nissanov, ktorí majú tiež sústavné starosti, ale ich reakcia je "ááááá, stáva sa, chybný kus". Pri francúzovi sú ľudia naučený pindať na každý detail.
18.09.2008 | 19:30:39 | Angel_M Reagovat
Závada zřejmě vyřešena
Tak mi švagr demontoval potenciometr plynového pedálu. Jezdec s kovovými sběrači je přitlačován výliskem ve víčku potenciometru, který byl značně opotřebený. Napružili jsme kovové sběrače jezdce, prostříkli čističem kontaktů a ještě oddělali plošný spoj s odporovými dráhami, který je s konektorem spojen pouze podstrčením pod jeho kontakty (potencionálně problémové místo) a ty jsme taktéž pročistili. Potenciometr je Made In Germany, takže se tímto Frantíkům omlouvám za házení viny pouze na jejich hlavu.
10.09.2008 | 15:25:41 | Zdenek Reagovat
pro Zdeňka
Jestli ono to u tvého otce nebude tak trochu jako u mého 50 km/rok to mu bude dobře sloužit ještě 20let. Důležité je vždycky nikoliv fyzické stáří ,ale proběh kilometrů, moje potíže začali cca od 50.000.
01.08.2008 | 13:22:35 | Vašek Reagovat
Volba auta
Otec má Twingo z r. 1997 a kromě pravidelné výměny předních ložisek je bez problémů. Teď kupuje nové auto, po zkušenostech lidí z okolí zvolil Yaris. I když ten už se taky vyrábí ve Francii, ale snad si ty francouzský Araby Japončíci pohlídají. Pro partnerku jsme taky vybírali auto na ježdění do práce, v bazaru je to většinou katastrofa, nakonec jsme skončili u nového Hyundaye i10 s výbavou i klimou za cca 214.000,- Kč (po mírné slevě). Pro lidi z přízně funguji jako dokonalý odstrašovač od koupi Renaultů a to to byla kdysi naše dvorní automobilka...
01.08.2008 | 09:06:31 | Zdenek Reagovat
Soucit
Bohužel na to nejsi sám, podobné problémy, podobné auto (Thalia 1,4 8v - r.2003 recenze Thalia F1 edition). Ty pakny vzadu, když to rozdělali myslel jsem že omdlím, to nedokázala ani moje stará Š 120. Jinak je to jasné Renault je prostě mizerné auto a m ístní servisy to je katastrofa na druhou. Prodat a koupit cokoliv jiného , já se vracím k Fordu, byl jsem spokojen.
31.07.2008 | 16:13:49 | Vašek Reagovat
he..mám 4 roky Fobii a žádný problém..jen leju benzín..
31.07.2008 | 14:02:20 | Karel Reagovat
Yarisek
Zdravím, ten yarisek by nebyla špatná volba, nebo grandíka 1.3 multijet. U Rendlíků je Natálka považována za nejmíň poruchové auto. Vy máte smůlu na šmejd, kde nejde elektrika jak má, a odborný servis, kde na co sáhnou to zmrví.
31.07.2008 | 12:53:18 | Jarda Reagovat
Doporučuji Suzuki
Swift, spolehlivé, perfektně vybavané a spousta legrace v zatáčkách
31.07.2008 | 12:13:52 | k22 Reagovat