Rok výroby:2002Typ motoru:1,5DciStav km při koupi:96 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:4,8/5 l/100 kmVloženo:6. 3. 2008
Neustále svíticí kontrolka špatné funkce airbagu (vysvětleno s tím ,že někdy zlobí palubní PC) nadále přetrvávalo. Výměna táhel u stěračů,zasekávaly se,nutná oprava,následovala výměna za nové,vydržely necelý rok.
Dále svítící kontrolka žhavení (řešeno v servisi Renault,že se jedná pouze o žhavící svíčku),omyl,po týdnu opětovné svícení kontrolky žhavení řešeno v neorginálním servisu,že se jedná o trysky,které propouští naftu do motoru,nutná výměna jinak poškození válců.Stížnost na Renault neuznaná reklamace (naši technici by si toho všimli).
Výměna rozvodů ,vydržely necelý rok. Výměna ložisek všech. Výměna napínacího zařízení u alternátoru včetně řemenu,taktéž necelý rok,následovala výměna včetně alternátoru.
Dále problém u dveří spolujezdce,u okna netěsnila v horní části guma,měněno,již neúspěšně stejné(zatékání vody).
Co se týče náhradních dílu,nelze opravit,vše bohužel na výměnu za nové. Opětovné praskání žárovek potkávacích světel (řešeno v servisu Renault s tím,že je naprosto vše v pořádku) leč neúspěšně,časté opakovaní.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jízdní vlastnosti dobré,spotřeba minimální. Interiér a exteriér pěkný.
Vhodné do města,malé šikovné auto nezabírající místo.
Ale nedoporučuji na četné dálkové každodenní trasy do zaměstnání Nikdy bych si toto auto již nepořídila.
Tak s 1,5 dCi sa tiež musí vedieť jazdiť! A keď si kúpim jazdené auto, hneď prvá cesta je k dobrému servisákovi a vymeniť náplne aj keď by papierovo boli "nove". A otestovať, odskúšať, dôkladne preklepať. Do nafty naliať aditív - absorbcia vody a vyčistenie palivovej a spaľovacej sústavy. A nechodiť do autorizovaného servisu, tam to pichnú na počítač a vymenia celý diel, aj keď niekedy stačí menej. Inak nedá mi: Vlastná skúsenosť - pichol som R. Megane do záveja, nič posunuté, geometria v poriadku, poškodené blatníky, čelná maska, veko motora chaldič vytrhnutý zo závesov a pod., nechal som si to skotrolovať, premerať a narýchlo - dočasne sprvádzkovať svojmu servisákovi, lebo do autorizovaneho servisu ma objednali o tri týždne a musel som jazdiť. Môj mechanik do odhadol na cca 40 až 50 tis. Podľa jeho slov nič vadné okrem kozmetických záležitostí. V autorizovanom servise to bolo za vyše 145 tis bez DPH. Menili všetko ako besní........ A keď som žiadal, aby mi demontované diely dali späť, tak točili také blbosti, že som im radšej povedal, nech držia ........Bolo mi to jedno, auto bolo firemné, opravu platila poisťovňa, ale o niečom to svedčí!!! Keby bolo moje, ide znalcovi na posúdenie opravy a bol by iný tanec! To bol posledný klinec do rakve mojej dôvery voči servisu renault.
ten svietiaci airbag som mal aj ja - robil to studeny spoj pod sedackou spolujazdca - skus to pozriet tam a dobre zaizolovat - ja som to mal skorodovane.
A tiez mi tieklo doauta, tak som ho predal...
Inak spotreba na mojom DCi 48kw bola tak okolo 4,5 litra bez problemu...
ale hrozne malo miesta dnu - a az na ten airbag a zatekanie to bolo ok
To Roman, v globale sou na tom vsechny auta s kvalitou stejne (existuji samozrejme vyjimky potvrzujici pravidlo, ale vetsina vozu je co se kvality tyce prumer). Individualne zalezi jake auto si pri koupi "vylosujes" a s tim primou umerou souvisi cetnost kontrol v prubehu vyroby vozu.
NEdokazem pochopit preco sa Franc. automobilky neznazia nieco robit s kvalitou ich modelov za poslednych vele vela rokov. Keby design sucastnych modelov Renault,Citroen ci Peugeot a ich dobru bezpecnost spojili aspon s priemernou kvalitou boli by to velmi dobre auta. Keby som nevidel ako sa sipu znamim Franc.auta pod rukami tak by som si kludne nejaky sucastny model kupil. Po estet.stranke je urcite z coho vyberat.
Dovolte,abych rovněž připojil osobní zkušenosts Renaultem Clio II 1,5Dci 60kw 1.Bylo to úplně nové autíčko, které jsem zakoupil 5/02, atraktivní bledě modrá metalíza,akční model,famozní diesel- velmi živý a neskutečně úsporný, po zajetí na palubním počítači při ustálené 90km/hod spotřeba pouze 1,7 l nafty, celkově 3,5lnafty / 100km, prostě jsem1x/měsíc natankoval a pořád jen jezdil a jezdil...., ale tím chvilka poezie a chvály skončila, záhy přišlo probuzení 2.U nového vozu 3x za sebou závažná porucha přední nápravy, k tomu neprofesionální přístup servisu, kde zřejmě neměli potuchy , co s tím, ani chuti se problému věnovat. Renault je zřejmě vděčné auto pro servisy, které takto mají z čeho žít. Po 3 . reklamaci jsem se rozhodl vůz prodat a od značky Renault odešel. V současné době bych k této značce přistupoval se značnou nedůvěrou, nehledě k problematickému designu zádě vozů,který mi připadá mírně řečeno nepochopitelný....
No já mám novou Thalii a mladá má Clio I z 95tého. Měl jsem Megana, Escorta, R 19, Swifta, Corsu, Felicii a Fabii. Závady typecké Renaultu jako je zatékání do interiéru mohu potvrdit. Ložiska taktéž, ale jak mohli odejít rozvody po roce, to nechápu, to jako odešel celý motor, nebo co? Ostatní závady přisuzuji servisu Renault. Možná by bylo dobré zmínit o jaký servis se jednalo, abychom tam náhodou nejeli.
tu nejde o francuza, ale o pristup servisu. Typicky priklad, ako servis dokaze kazit meno znacke. Verim tomu, ze keby bol tento frantik od zaciatku riadne servisovany v dobrom servise, mal by lepsiu "kondicku"
Kľudne kritizujte francúzske autá, nakoľko som nikdy nepovedal, že sú bez chyby, alebo nedajbože najlepšie. Ale keď kritika, tak nech je aspoň objektívna. Pretože ak sa niekto sťažuje, že na jazdenom aute mu niečo odišlo a on to musel dať vymeniť, tak je to trochu od veci. S výmenou materiálu treba rátať pri každom jazdenom aute. Pri niektorých viac, pri iných menej.
Renaulty jsou všeobecně šmějdy,mám Lagunu a tolik závad jsem v životě neviděl,nakonec jsem byl rád,že jsem ho prodal a koupil jsem si VW Golf a plná spokojenost...
Musim si Petríka zastat. Su tam spominane opakujuce sa zavady napr."Výměna rozvodů ,vydržely necelý rok", chyba nebude asi v aute, ale najskor v servise or v nekvalitnych dieloch. PS: Nemam francuza
Vždy ma fascinuje, ako si niekto kúpi auto so 100 tisíc najazdenými kilometrami a potom pindá, že je tam treba niečo meniť. Rada do budúcna : kúpte si nové, aspoň budete mať istotu, že na tom nejazdilo nejaké prasa, ktoré šetrilo na údržbe a servise.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
clio vyzera ako nedorobene a skarede auto, thalia je dospele a krajsie auto
09.03.2011 | 22:02:24 | ALEX Reagovat
Tak s 1,5 dCi sa tiež musí vedieť jazdiť! A keď si kúpim jazdené auto, hneď prvá cesta je k dobrému servisákovi a vymeniť náplne aj keď by papierovo boli "nove". A otestovať, odskúšať, dôkladne preklepať. Do nafty naliať aditív - absorbcia vody a vyčistenie palivovej a spaľovacej sústavy. A nechodiť do autorizovaného servisu, tam to pichnú na počítač a vymenia celý diel, aj keď niekedy stačí menej. Inak nedá mi: Vlastná skúsenosť - pichol som R. Megane do záveja, nič posunuté, geometria v poriadku, poškodené blatníky, čelná maska, veko motora chaldič vytrhnutý zo závesov a pod., nechal som si to skotrolovať, premerať a narýchlo - dočasne sprvádzkovať svojmu servisákovi, lebo do autorizovaneho servisu ma objednali o tri týždne a musel som jazdiť. Môj mechanik do odhadol na cca 40 až 50 tis. Podľa jeho slov nič vadné okrem kozmetických záležitostí. V autorizovanom servise to bolo za vyše 145 tis bez DPH. Menili všetko ako besní........ A keď som žiadal, aby mi demontované diely dali späť, tak točili také blbosti, že som im radšej povedal, nech držia ........Bolo mi to jedno, auto bolo firemné, opravu platila poisťovňa, ale o niečom to svedčí!!! Keby bolo moje, ide znalcovi na posúdenie opravy a bol by iný tanec! To bol posledný klinec do rakve mojej dôvery voči servisu renault.
01.03.2009 | 00:10:54 | Peter68 Reagovat
ten svietiaci airbag som mal aj ja - robil to studeny spoj pod sedackou spolujazdca - skus to pozriet tam a dobre zaizolovat - ja som to mal skorodovane.
A tiez mi tieklo doauta, tak som ho predal...
Inak spotreba na mojom DCi 48kw bola tak okolo 4,5 litra bez problemu...
ale hrozne malo miesta dnu - a az na ten airbag a zatekanie to bolo ok
12.03.2008 | 16:24:40 | Reagovat
To Roman, v globale sou na tom vsechny auta s kvalitou stejne (existuji samozrejme vyjimky potvrzujici pravidlo, ale vetsina vozu je co se kvality tyce prumer). Individualne zalezi jake auto si pri koupi "vylosujes" a s tim primou umerou souvisi cetnost kontrol v prubehu vyroby vozu.
12.03.2008 | 08:56:52 | Honza Reagovat
NEdokazem pochopit preco sa Franc. automobilky neznazia nieco robit s kvalitou ich modelov za poslednych vele vela rokov. Keby design sucastnych modelov Renault,Citroen ci Peugeot a ich dobru bezpecnost spojili aspon s priemernou kvalitou boli by to velmi dobre auta. Keby som nevidel ako sa sipu znamim Franc.auta pod rukami tak by som si kludne nejaky sucastny model kupil. Po estet.stranke je urcite z coho vyberat.
11.03.2008 | 09:00:53 | Roman Reagovat
Renault-dárek servisům
Dovolte,abych rovněž připojil osobní zkušenosts Renaultem Clio II 1,5Dci 60kw
1.Bylo to úplně nové autíčko, které jsem zakoupil 5/02, atraktivní bledě modrá metalíza,akční model,famozní diesel- velmi živý a neskutečně úsporný, po zajetí na palubním počítači při ustálené 90km/hod spotřeba pouze 1,7 l nafty, celkově 3,5lnafty / 100km, prostě jsem1x/měsíc natankoval a pořád jen jezdil a jezdil...., ale tím chvilka poezie a chvály skončila, záhy přišlo probuzení
2.U nového vozu 3x za sebou závažná porucha přední nápravy, k tomu neprofesionální přístup servisu, kde zřejmě neměli potuchy , co s tím, ani chuti se problému věnovat.
Renault je zřejmě vděčné auto pro servisy, které takto mají z čeho žít. Po 3 . reklamaci jsem se rozhodl vůz prodat a od značky Renault odešel. V současné době bych k této značce přistupoval se značnou nedůvěrou, nehledě k problematickému designu zádě vozů,který mi připadá mírně řečeno nepochopitelný....
10.03.2008 | 21:45:02 | Dr.Ti Reagovat
Rencci
No já mám novou Thalii a mladá má Clio I z 95tého. Měl jsem Megana, Escorta, R 19, Swifta, Corsu, Felicii a Fabii. Závady typecké Renaultu jako je zatékání do interiéru mohu potvrdit. Ložiska taktéž, ale jak mohli odejít rozvody po roce, to nechápu, to jako odešel celý motor, nebo co? Ostatní závady přisuzuji servisu Renault. Možná by bylo dobré zmínit o jaký servis se jednalo, abychom tam náhodou nejeli.
10.03.2008 | 13:02:43 | Grami Reagovat
hmmm
tu nejde o francuza, ale o pristup servisu. Typicky priklad, ako servis dokaze kazit meno znacke. Verim tomu, ze keby bol tento frantik od zaciatku riadne servisovany v dobrom servise, mal by lepsiu "kondicku"
10.03.2008 | 10:54:05 | Reagovat
to Anonym
Kľudne kritizujte francúzske autá, nakoľko som nikdy nepovedal, že sú bez chyby, alebo nedajbože najlepšie. Ale keď kritika, tak nech je aspoň objektívna. Pretože ak sa niekto sťažuje, že na jazdenom aute mu niečo odišlo a on to musel dať vymeniť, tak je to trochu od veci. S výmenou materiálu treba rátať pri každom jazdenom aute. Pri niektorých viac, pri iných menej.
10.03.2008 | 10:06:38 | Petrík Reagovat
tfuj francouzi
Renaulty jsou všeobecně šmějdy,mám Lagunu a tolik závad jsem v životě neviděl,nakonec jsem byl rád,že jsem ho prodal a koupil jsem si VW Golf a plná spokojenost...
10.03.2008 | 09:08:21 | Pavel Reagovat
Musim si Petríka zastat. Su tam spominane opakujuce sa zavady napr."Výměna rozvodů ,vydržely necelý rok", chyba nebude asi v aute, ale najskor v servise or v nekvalitnych dieloch. PS: Nemam francuza
09.03.2008 | 23:46:22 | olso Reagovat
Pozor nekritizovat francouzské auta jinak se nám Petrik rozlobí a bude zlý.
09.03.2008 | 23:38:07 | Reagovat
Vždy ma fascinuje, ako si niekto kúpi auto so 100 tisíc najazdenými kilometrami a potom pindá, že je tam treba niečo meniť. Rada do budúcna : kúpte si nové, aspoň budete mať istotu, že na tom nejazdilo nejaké prasa, ktoré šetrilo na údržbe a servise.
09.03.2008 | 22:03:07 | Petrík Reagovat