Rok výroby:2003
Typ motoru:1461cm3 - turbo diesel
Stav km při koupi:68 000 km
Stav km nyní:81 000 km
Způsob řazení:manuál
Status vozu při koupi:ojetý
Jak dlouho auto používáte?
5 měsíců
Palivo:
Diesel
Průměrná spotřeba:
4,3 l/100 km
Vloženo:
11. 5. 2006
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
Mno,
Mám otázečku, není 48kw na common rail s obsahem 1,5 litru nějak tragicky málo?
K tomu benzínu (naftě) nejvíc záleží myslím na kvalitě uskladnění přímo na čerpačce(jestli nejsou v nádrži kondenzáty vody , nesákne ,čistí se ap.
A ještě k té JETce, taky jsem tam rád tankoval, palivo dobré, ceny mírné a prostředí super (nejraději jsem měl tu v Mohelnici), ale nějaký pátek už to není JET , ale Lukoil a soudruhy podporovat nehodlám (stejně jako OMV - ti mi k srdci taky nepřirostli po těch blokádách hranic).
24.03.2009 | 13:54:39 | Vašek Reagovat
no podla mna OMV a Shell na SK predavaju vlastne produkty, niekde som pocul ze jeden druh paliva musia brat od slovnaftu...
24.03.2009 | 13:14:26 | Reagovat
O tom to je!
K benzínce můžou poslat palivo jak chtějí kvalitní, ale když ho už při dopravě třeba řidič pančuje (protože má odbyt načerno a doplní nějakým svinstvem), ne každá benzinka na to přijde. Ne všechny si dělají po každém příjmu paliva kontrolu. A o tom to právě je: Kvylitní značková pumpa dělá kontrolu vzorků, toho co přivezli, pochybné pumpy ne. A řidič cisterny to ví. A taky ne všechny pumpy mají čisté nádrže.
12.11.2008 | 11:53:11 | Standa Reagovat
kvalita nafty..
ceska rafinerska dodava asi do 60% cerpacich stanic v CR, a to v naprosto stejne kvalite, nebot ma na miseni nafty ma urcity pocet tanku (3 v kralupech, v litvinove nevim) a z tech expeduje vsem odberatelum. Kazdy tan po namichani je atestovan a kvalita je nekolikrat testovana...Takze jestli dodava jednomu horsia druhemu lepsi... Vsem stejny, viz prusvih s primichanim benzinu do nafty (po ceste z atestovaneho tanku se omylem primichal benzin z jineho vinou lidskeho selhani), kdy se vadne palivo objevilo jak v makru, tak na shell... A rozdily v nafte, jak jednotlivi prodejci inzeruji jako sva nejlepsi paliva, spociva v tom, ze primo pri plneni do autocisteren se tam pridava aditivum, ktere si doda primo odberatel (shell, conoco, omv atd..) a nadavkuje se v mnozstvi presne pozadovanem odberatelem... Takze rozdil v kvalite nafty u jednotlivych cerpacich stanic spociva pouze ve zpusoby prepravy, skladovani a peci na benzinkach...
12.11.2008 | 10:18:08 | sua Reagovat
Nafta
bezpredmetne ?
ani ne
tesco ma taky na regalech znackove vyrboky, a pokud se zeptate v konkretnich firmach tak vam povi ze ano my v tescu take prodavame ALE horsi kusy, nebo predem osmele kvuli cene
to same je to s phm
navic tu hraji roli aditiva...
08.08.2007 | 12:06:33 | Naz Reagovat
Čerpačky
No, kolega je zjevně ze Slovenska - a tam asi nedodává Česká rafinérská. Možná Slovnaft nebo OMV. Nevím.
Četl jsem v jednom sk moto časopisu výsledky inspekce kvality PHM tamních "značkových" čerpaček a nejlépe dopadlo Conoco JET a nejhůř Aral. U nás jsem takovou recenzi zatím nenašel. Já tankuji na JET nebo Shell.
22.03.2007 | 11:50:07 | Jordan Reagovat
Nafta
poměrně často zde diskutujete kvalitu nafty, ale všechny větší společnosti - Benzina, JET, Shell a pod. berou od stejného dodavatele a tím je Česká rafinérská. Takže diskuse o tom jestli Shell nebo Benzina jsou bezpředmětné!
13.12.2006 | 10:12:54 | alligator Reagovat