Recenze Renault Espace Espace III
“Nahoře huj dole fuj”

Autor recenze: Petr (35 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:2,0 16V Stav km při koupi:95 000 km Stav km nyní:172 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 15. 2. 2011

Hodnocení inzerátu: 33 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Astra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Toto auto ač se to zpočátku nezdálo je vlastně jedna velká závada. Srovnám to postupně.Po opadlé nadčení z koupě vozidla jeho prostornosti přišlo toto vystřízlivění,podotýkám,ze jsem vůz koupil se serviskou od servisu/značkového,který vůz od novoty servisoval. první závadou je elektroinstalace občas praskají pojistky , svítí kontrolky airbagu,jsou špatně ukostřena světla-vzadu občas svítí vše.A potom to jde jako po másle,následující závady-L poloosa,sylenblok pod motorem,velký únik oleje kolem rozvodového kola - oprava 19 tis.,prodřená hadice klimatizace,výměna chladiče,alternátor,horní uložení,spodní čepy,druhá poloosa,LZ ložisko,PZ brzdič-normálně začal téci-zkorodoval,nedávno začala téci vodní pumpa,opět teče olej prozměnu okolo gufera vačky,nyní jsou pryč spodní čepy a spojku jsem dělal ve 150000.O výfuku se rači vůbec nezmiňuji již je postupně vyměněn celý a destičky 2x


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jinak přez veškerý výčet všech poruch a závad musím vlastně konstatovat,že se mi auto vlastně nikdy nepodařilo dát do pořádko,protože se 1 závada odstraní a druhá dned vyskytne.Technika je fakt tragická ovšem velikost a variabilita vozu je přímo parádní.Nikde nic nevrže,snad akorát občas něco upadne v interiéru-nepoužívat madla k držení a nedotýkat se lampiček vnitřního osvětlení!!! Auto je velice pohodlné,palubka přehledná a pěkná,jízdní vlastnosti ujdou.Nad 120 km/h začne již pronikat do kabiny velký hluk od motoru.Brzdy také nejsou nejlepsí mají dost potíže zastavit auto z větších rychlostí.výhodou je,že zaroserie je celá plastová,kromě přední kapoty tudíž nikdy nezkoroduje a skelet je z pozinku.Auto nedoporučuji tomu,kdo předpokládá věčí kilometrový proběh,na druhou stranu díky své ceně může dobře posloužit rodině s dětmi na běžné ježdění kuli bezpečnosti.Je ovšem otátka jestli se rodina s dětmi vypořádá s vyšší spotřebou mezi 9-13 l.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 33


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Espace

Vložit komentář

Až dolu na podvozek to fuj asi nejde

Zrovna jsem dělal u známýho čepy a měl tam Sharan klon - Galaxy 2
Spodek totál,ale nově ho stříkal, aby to nebylo vidět,až to nějaký chudák koupí, majitel ho chce střelit za 75tisíc.Osobně má Tourana a 10letý má spodek taky na kaši, to mě překvapilo, čekal jsem, že se germáni polepšili, taky jsem o něm uvažoval.

Když prohlížel mýmo 20 letýho Espace3 tak se divil - teda máš to zdravý.
Je to klasika benzín 2.0i, motor se točil, i když jsem mu zkoušel odpjovat čidla.
Dokonce zvlád i potenciometr klapky - po přidání začal chcípat, protože něvěděl její polohu,tak si sám přidal benzín,čidlo vačky musím sehnat, aby byla řídící jednotka bez chyb na STK, ne že by mu to vadilo, jede jak 77kw Octávia.

08.10.2017 | 17:53:37 | Renda  | 79.98.157.* Reagovat

Cena jde nahoru

Jen tak pro všechny pro i proti.
Mrkl jsem na cenu espace III a docela jsem koukal, uplně nesmyslný ceny.
V bazarech cena vylítla na dvojnásobek, kamarádův kolega ho kupoval a málem se o něj poprali 4 zájemci, museli hezky podle pořadí.
Možná je to proto, že konkureční Sharan klony už sežrala rez,
pokud něměli nadstandartní péči.Ten muj (bílý) 6 let parkoval v trávě na zahradě a letos jsem mu nastříkal podvozek aspoň fermeží, už mě bylo blbý se o něj vůbe nestarat.
Ta rez co vytéká od předního podběhu je od nějaké kovové spojky, co se za ty roky už rozpadla.


09.09.2017 | 16:29:52 | Zub  | 79.98.157.* Reagovat

Renault Espace 2,2 dci levno koupený dvakrát placený

Ahoj, Espace 2,2 dci jsem koupil v nepojízdném stavu za deset tisíc. Jednalo se o auto, které prošlo asi třemi dílnami a stále nejelo. Po úvaze , že motor běží na start sprej jsem si řekl, že ta důležitá část je OK. Známý elektrikář mi auto napíchnul a bylo... Odešel jeden vstřik a odpálil vysokonapěťový modul v řídící jednotce. Oprava mě přišla na pět tisíc a mám velký auto.
Jenže to nebyl konec. Začalo to záhadným boucháním. Bylo to hledání a vyměňování všeho, nakonec jsem zjistil, že jsou volné silembloky na uložení nápravy. Teď mě čeká výměna radiátoru topení a tím to nekončí, ale jezdím.

20.06.2017 | 21:28:54 | Hrabča  | 46.13.202.* Reagovat

spotřeba

Tohle auto už mám nějaký pátek, ač koly mě všichni odrazovali koupil jsem jej s motorem 2.0 8V prý mě to auto sežere, na radu jednoho mechanika jsem nechal vyměnit komplet celí výfuk od svodů, včetně katu a lamdasondy, je pravda že kat v náhražce nestojí tak moc a dá se sehnat za dvojku pokud máte známé,také obě čidla teploty motoru, a myslím i čidlo teploty sání, dlouho době používám olej Shell Helix 5W40 a do převodovky nějaký Elf pro úsporu paliv myslím NFP jedná se o originál né ten Polský Elf co se prodává na našem trhu a jsou v něm značně nekvalitní přísady, tak abych to shrnul !!!! spotřebu mám neuvěřitelě nízkou jezdím jen dálnice město každý den dvacet po dálnici patnáct přes město a to samé zpět a nebo jen dálky, ale i tak na jeden dílek palivoměru najedu 102km přesně prostě za 1000kč při ceně 33 kč za litr najedu něco málo přes 400 km, tak že mám spotřebu (a to to nešetřím ) 7,1 litru na 100km a to věřte nebo ne, ale je to tak, já jsem s toho nadšený, pro srovnání měl jsem Mareu 1.6 spotřeba 7,5 výše, golf 1.6 MPI 6,6 a více, mercede 2.5 Diesel od 7 litrů výše, octávie 2.0 benzín od 7,6, golf 2 žral skoro 8 litrů, picasso 1.8 16V od 7- 10 nebyl problém, prostě jsem s tím autem spokojený to je vše, málem jsem zapoměl na Renault megané coupe 1.6 který měl průměrnou spotřebu kolem sedmi litrů.

10.07.2015 | 07:37:58 | Radek  | 109.81.208.* Reagovat

Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Čau, tak Tarantíka znám také dlouhé měsíce se mi ozývalo bouchání od přední nápravy na mém trojkovém Espace, nejhorší na všem je to, že to bylo nepravidelné, jednou na vlekých nerovnostech pak na malých a velkých ne, nebo obráceně, prostě se to blbě popisuje, někdy sem jel šedestkou městem po totálně rozbité nebo zvlněné silnici a byli to takové duté rány. Tak že první servis že stabilizační tyčky následně výměna, vše přetrvávalo, druhý servis že to znají a že horní uložení tlumičů tak to rozhodily a zjistily prasklou pružinu, tak vyměnily obě pružiny ložiska tlumičů a horní uložení zaplatil jsem skoro deset tisíc zajásal a odjel ale bouchání přetrvávalo, byl jsem na to auto strašně naštvanej přeci mělo najeto sto devadesát tisíc, pak mi přítelkyně řekla abych zajel do značkového servisu, že mi na to dá peníze, já byl i na radu známého na STK ale vůle nápravy nezjistily, tak tedy následoval Renault servis, tam kompletně přetěsnily stabilizátor novými pouzdry, že prý nápravy čepy a uložení je v pořádku, krom čepů řízení ty vyměnily také a udělaly zbíhavost, no jenže to mlátilo pořád, asi po půl roce jsem už byl fakt zoufalej nikdo na nic nepřišel až jsem se v Plzni v Autodíly Remi potkal s Tarantíkem, kdy pouze zaslechl můj rozhovor když jsem tam přes telefon řešil ono bouchání,tak sem prostě k němu zajel a on asi po čtyřiceti minutovém laborování zjistil že to mlácení způsobuje volná baterie, prostě zezadu nebyla uchycená a dalo se sní hýbat, no a jak to přejelo nerovnost tak to poskočilo jak přepravka s nákupem a že tich nerovností u nás je, vzal kus silného hliníkového plechu provrtal přišrouboval a je po bouchání, nyní to auto miluju.

04.07.2015 | 13:01:20 | Marcel  | 37.188.228.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Dobry postreh. A hadejte, co se stane, az Vam v zime chcipne baterka, jako mne? Budete namydleny, protoze inzenyri nevymyslelu nic lepsiho, nez ji uchytit sroubem M7. Klestema se tam nedostanete.

28.11.2016 | 00:19:17 | Exxxi  | 109.81.210.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Renault................. a renault servis, to by vydalo na encyklopedii.........

28.11.2016 | 07:29:32 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Taky jsme měli v práci kdysi baterku přichycenou klíčem a Renault to nebyl netvrdím že to je kdoví jakej nápad nadruhou stranu dobrý vědět jak mám přichycenou baterku a být trochu připravenej klíč byl v autě jednoduše po ruce :D V autě mám taky v autě případný vercajk i když jsem ho zatím nepoužil ničemu nepřekáží a člověk nikdy neví nic méně jako párkrát lékarničku jsem jej využil pro jiné případy :D

28.11.2016 | 19:31:18 | Nick406  | 94.112.12.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Clovek je zvykly vozit desitku, trinactku15/17, sedmicka by me v zivote nenapadla. Kdyby to udelali na sestku, tak clovek muze pouzit sroubovak, co se do nej davaji bity z akusroubovaku.
Jinak auto je pri dostatecne udrzbe spolehlive (mam 2,2DT). Co mě vadí, je nemožnost pustit si horký vzduch jen na nohy v jarních plískanicích. Z domova jedu casto prvni kilometr po prasnejsi ceste, potom mam pocit, ze auto lehce ztraci vykon uz po sedmi tisicich od vymeny vzduchoveho filtru. S novym to vzdy o nejaky procenta ozije.

28.11.2016 | 22:40:15 | Exxxi  | 109.81.210.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

No to snad..........., nejsme v éře embéček a žigulíků, dnes už by mělo být nenormální vozit v autě klíče a podobné blbiny..........

29.11.2016 | 17:32:29 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Jak je vidět někde nelze ani dobít baterii tak si nejsem moc jistej :D já to mám u rezervního kola už jsem to tam měl pravda že sám bych si to auta asi nedal nebyl ještě důvod a jak jsem říkal použil jsem to v jiných případech :)

29.11.2016 | 18:19:46 | Nick406  | 94.112.12.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Mno, já jsem s odchodem své staré škůdky veškeré nářadí (krom povinného líče na kola)v autě zrušil, a byl bych fakt na..ej, kdybych jej měl někdy potřebovat...:-), to bych taky mohl vozit deku,pumpičku,kanystr s benzínem,lahev s destilkou...............naopak vždy mám lano,rukavice,v zimě řetězy , to ano.

30.11.2016 | 08:41:25 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Co to řešíte za voloviny ,každý má svůj rozum aby věděl co může někdy potřebovat.

30.11.2016 | 19:24:39 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Nikomu nic nevnucujeme :D jen se bavíme.

30.11.2016 | 20:47:29 | Nick406  | 94.112.12.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Á pan moralista..............promiň, promiň prosím pane, že jsi to musel číst..........:-))))

01.12.2016 | 09:34:12 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Někdo potřebuje bejsbolku, někdo meč.....:-), viz Karkulka........

01.12.2016 | 09:35:10 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

...ja miesto kliesti pouzivam nabijacku (najlepsie pred zimou) ale ked jazdim pravidelne a aj dlhsie trasy nemam problem...

14.02.2017 | 22:48:36 | mish  | 85.216.154.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Mě pomohla výměna uložení tlumičů,za ty roky se totálně vytloukly.
Učitě to bylo ještě původní.

24.05.2017 | 12:09:55 | zub  | 79.98.157.* Reagovat

RE: Renault Espace a roční story s boucháním od přední nápravy

Příteli, krásně píšeš o Renaultu a i já s ním mám zkušenosti (dobré i špatné), ale prosím tě, přečti si po sobě ten článek! Čeština Tě asi ve škole nebavila, jinak si nedokážu vysvětlit ten velký počet hrubek. Měkké a tvrdé i/y ti nic neříká a skloňování je také pase. Je to Tvá velká ostuda, zvlášť v dnešní době, kdy Ti počítač říká, že máš nějakou chybu v pravopisu. Nemyslím to ve zlém, jen Tě chci upozornit, že je to problém a myslím, že všichni co ten článek četli, museli kroutit hlavou. Přeji mnoho úspěchů v životě i s espacem.

11.03.2018 | 15:48:26 | Roman  | 217.170.105.* Reagovat

Espace 2.2dci

musím se Espace zastat, mám ho pátým rokem a nemůžu si stěžovat
150tis při nákupu, 210tis teď, běžná údržba, díly dávám neoriginál (origo je k nezaplacení)
po nákupu standartní výměna radiátorů topení a nedavno táhlo řazení
jinak destičky olej filtry kotouče apod
vždy čekám že něco přijde protože dle internetu je to jeden z nejhorších motorů na světě ale zatím šlape perfektně
myslím že je vcelku jedno (až na pár vyjímek) jaká je značka auta
jde spíš jak s ním bylo zacházeno a jak bylo opravováno
momentálně koukám do budoucna za co to časem vyměním, už nám bude stačit menší ale nevím za co
jinak ze všech aut co jsem měl(cca 15) byl Renault 4 x a nějakou větší poruchovost oproti jiným jem nepozoroval

20.06.2015 | 16:47:07 | Croz  | 188.120.194.* Reagovat

RE: Espace 2.2dci

Ano přesně souhlasím s vaším příspěvkem neznamená že když se dvěma lidem rozbije 2.2 TD budou další také problematické znám dokonce lidi co mají všemi tak opěvované TDI a že by to nějak chválily? není to o značce, ale o předešlém zacházení dokonce můj otec zvolil koupě nové Fábie po 3000 km se zastavila nejde na startovat nikdo neví proč a značkoví servis to řeší už čtrnáct dní, otec naštavanej a nikdo s tím nic neudělá můj kolega měl Megane Coupe 2.0 no a protože se mu zdálo že to zlobí prodal to a koupil 3 roky starou Kia Rio Rs do dnes lituje říká nejede to, žere to, nesedí to, zlobí to, netopí to, tak takhle nějak.

20.06.2015 | 18:07:55 | Jirka  | 37.188.235.* Reagovat

Espace 2.2 DTI

Tak že krátce, s Espace 2.2 DT jsem najezdil 185 tisíc krom běžných oprav vše v pohodě nyní se ohlížím po novějším.

01.07.2015 | 13:18:53 | Michal  | 109.81.208.* Reagovat

KATALIZÁTOR

Dobrý den všem, rád bych se podělil o svou zkušenost pár let vlastím Renault Espace r.v.1998 s benzínovým dvou litrem před několika týdny jsem cítil jak auto slábne a nemá už takoví tah jako před rokem, jelikož jezdím stále po dálnici kde jsou kopce táhlé ten výkon opravdu chyběl, ale poslední dobou auto přestalo táhnout úplně nebylo schopno vyjet kopec, no jelikož je hodně samozvaných mechaniků s drahým vybavením a moudrými radami co všechno umí a znají neměl jsem důvod nedůvěřovat, nejprve jeden odborník na Renaulty, tvrdil závadu v elektronice postupně se vyměnily všechny cívky čidla snímače prostě vše co na motoru je, jenže výsledek žádný, a cena 6500kč po té druhý ještě větší borec který prý auta dělá patnáct let se stím projel a radostněji vykřikoval, no jo to je mi jasné podpálené ventily, ono se to totiž jevilo jako když to jde na tři válce, motor se klepal i řadící páka vlastně celé auto se chvělo a netáhlo, tak že to udělá, ale moje nedůvěra k němu byla velká tak sem toto svěřil jinému servisu po týdnu kdy vyměnily těsnění pod hlavou sedla ventilů rozvody kladky i drážkoví řemen včetně zabroušení a simeringů ventilů se stalo to že to jelo ještě hůř tedy vůbec a co zaplatil jsem 14300 kč už jsem byl tak zoufalí že jsem pročítal různá diskuze rady a zkoušel vše možné až padla slova na pana Tarantíka s Uherec u Nýřan ( z Plzně severu) kterému je jak již dneska vím 65 let a celí život opravoval auta a dokonce pracoval na vývoji a výzkumu závodních motorů také byl první a to už v roce 1985 kdy měl od MNV povoleno opravovat a upravovat motory a převody os. aut, tak že jsem se k němu vydal protože člověku který mi o něm vyprávěl jsem neměl důvod nevěřit po dvou hodinách plazení se silnicemi jsem dorazil a našel p. Tarantíka čekal jsem dílnu a mnoho aut a světe div se obyčejná malá garáž a v ní sem tam nějaké vybavení, po té co mi řekl nastartuj a zvyš otáčky což jsem udělal mi povídá, kopou se vám výfukové plyny ve válcích nejsou odváděny máte ucpaný katalyzátor pak vzal trubku lehl si na zem dal si ji k uchu a k výfuku a tak postupoval za chodu motoru od svodu a poslouchal prý plyny ve výfuku pak řekl máte to ucpané deset cm za katem, já myslel že se budu smát, on vzal telefon volal kam si do auto Dílů pak se mi zeptal mám li 930kč že mi sehnal náhradu ale není tam kat ale rezonátor jinak svod výfuku souhlasí já ke všemu skeptický sem řekl jasně že mám a škodo libě sem se usmíval on mi posadil do své Octávie a jeli jsem do Plzně pro onu část, po té co jsem se vrátily postavil s cihel a fošen nájezdy to už jsem myslel že puknu smíchy a řekl, abych tam najel, vlezl si s flexou a klíči pod auto a za deset minut byl kat venku uřízl přesně tam kde říkal a k mému překvapení právě onom místě byl kus katalyzátoru velký jako kámen a nešel ano pořádně ven a celí kat se rozsypal a ucpal výfuk, po té co nasadil tuto náhradu dotáhl a řekl abych to projel jsem nevěřil, tak hle to auto nikdy živé nebylo neuvěřitelně to jelo, pán si za práci neřekl ani fenik ani za odvoz chtěl jen těch devět stovek, cestou domů jsem po dálnici letěl 140 kopec nekopec na půl plynu a přemýšlel o panu Tarantíkovy, dnes už vím že draze vybavené dílny nic neznamenají oni prý i ten kat měřily a zkoumaly a na nic nepřišly, tak to je má zkušenost s Katalyzátorem a jedním starým automechanikem, nikam jinam než za ním už nikdy nepojedu a víte co dokonce mi sebou dal i olej a filtr za nákupku, prý už je v důchodu a nemá důvod okrádat lidi a nikdy prý to nedělal, pane Tarantíku smekám před vámi a děkuji.

30.05.2015 | 14:20:43 | Jiří  | 37.188.238.* Reagovat

Spojka

Pana Tarantíka znám také, ale s jiným problémem, poslední dobou mi můj Espace při rozjezdu hrozně škubal a trhal celým autem, při záběru spojky na jedničku, připadal jsem si jako v autoškole nedalo se s tím už vůbec rozjet, po všech možných radách a informacích mi bylo zděleno, že je nutná komplet výměna spojky, po telefonické domluvě s panem Tarantíkem jsem k němu dorazil, že mu tam auto nechám a no ho udělá, po projetí auta mi sdělil že ze spojkou nic není, tedy že je pouze zaolejovaná a přilepená lamela, Cože ??? zeptal jsem se, běžný jev, krvácí vám převodovka, natekl tam olej, teplem se přilepila lamela, to se stává odpověděl, pod auto dal plastovou vaničku a velkou injekční stříkačkou na jejimž konci byla hadička a v ní slabá trubička, kterou nasál benzín s kanystru, vsunul do otvoru mezi motorem a převodovkou jak je snímač setrvačníku, vždy úplně na doraz a mezi setrvačník a přítlačný talíř k lamele a prudce zmáčkl stříkačku, toto dělal asi půl hodiny a otáčel motorem, za pomocí klíče nasazeném na řemenici, já nevěřícně kroutil hlavou co je to za pitomost a kouřil jedno cígo za druhým, no ale když jsem vyděl co vyteklo za bordel jako vazelína s otvoru pod autem nestačil jsem se divit dělal to tak dlouho dokud netekl čistý benzín, pak nasadil pistoli na hadici kompresoru a vše vysušil tlakem vzduchu, pak dolil do převodovky asi půl litru oleje 70w80 myslím NFP zkontroloval uložení motoru a převodovky (bylo bez vůlí) spodek převodovky umyl benzínem vysušil hadrem a provedl asi dvacet plynulých rozjezdů bez sebe menšího zaškubání, řekl mi že kdybych toto provedl každou výměnu oleje najedu stou spojkou ještě minimálně sto tisíc km ( jedná se o Espace 2.o Benzín najeto 209 000 km) tak to shrnu od této provedené opravy dá li se to tak nazvat už jezdím přes rok a bez škubnutí, kdyby prý toto uděl každý na svém starším autě vydržely by nám spojky při rozumném zacházení přes tři sta tisíc řekl. zaplatil jsem za to 360kč a spokojeně odjel domů a to mi v autoservisu chtěly měnit spojkovou sadu za 15 tisíc tak kdyby takových mechaniků jako je pan Tarantík bylo víc, ušetřily bychom všichni hromadu peněz.( ještě pro případné rejpaly, prováděl toto na motoru po jeho vychladnutí)Díky. Jirka

01.07.2015 | 09:07:59 | Jirka  | 109.81.208.* Reagovat

RE: Spojka

Dobrý večer čítal som váš rkomentár ako vám pomohol pán Tarantík chcel by som vás požiadať o radu alebo o kontakt nan ja mám stejní renault espace 20 84kw a moj stratil ťah a ide ako na tri valce ked mu pridávam za jazdy sviečky káble indučky a aj filtre som pomenil a stále šklbe tlaky v motoru sú 12 atmosfer neviete mi poradiť prosím ak áno napíste mi na meil Majko 1974@post.sk ešte raz dakujem

10.03.2017 | 21:03:47 | Marian Duriš  | 195.168.209.* Reagovat

RE: KATALIZÁTOR

Velice trefný a pěkný příběh.Popisujete přesně můj problém,který zrovna řeším.Auto ztratilo náhle výkon,plazil jsem se dálnicí 60kou a musel ho odstavit.Pak zase chvíli jelo,než jsem doskákal domů.Nikdo si s tím neporadil ani s diagnostikou.Dnes jsem doskákal k servisu,ke kterému mám důvěru a po popsání problému mi hned řekli,že půjde nejpravděpodobněji o vysypaný katalyzátor a auto se dusí.Vesnický servis v Dolním Pihelu (Českolipsko),dva servisáci k nezaplacení.
Espace III mám rád,i když je na něm občas co řešit.Díly se však dají sehnat levně a takřka na každém rohu,tak co.Je to pojízdný obývák,ložnice i autobus.Jsme velká rodina (7 lidí) a za ten pocit prostoru a pohodlí ta námaha stojí.Zainvestoval jsem nový LPG systém a tak je to navíc i velmi laciné na provoz.

25.01.2017 | 22:57:22 | Pavel K.  | 46.13.31.* Reagovat

auto néni angličák

já teda mám chvilku toto auto ale pokud vím tak auto pokud jezdí a nejsem detailista a vím že auto v naší republice trpí ale jinak Petře auto je starý už po pěti letech jedině si opravdu kup noví a dej ho do vitriny jako angličák potom ti vydrží i sto let. Bacha nesmíš s tím jezdit ať se ti nepoškrabe láček. Jinak vždy je auto pojízdná pokladnička ať noví nebo starý.

13.01.2015 | 06:51:17 | jindřich  | 176.74.154.* Reagovat

Všechno na jedno kopyto

Dobrý den, je ůplně jedno jestly zvolíte Renault Esapce, VW Sharan, Alhambru, Vojager, Huidai Trajet, Nisan Serena nebo co koli jiného, všechno jsou to už skoro dvacet let ojeté šlupky obrovská mpv které na našich sinicích trpí, hlavně si je kupuji většinou lidé na vození dětí do školy jezdění po městě a podobně, je to jedno každé má své pro a proti a podle toho to také vypadá nemá cenu něco kritizovat, jen proto že nám někdo říká mám Galaxi a maximální spokojenost blbost, dobré auto poznáte když sním denně jezdíte sto a více km a auto drží , pokud sním občas vyjedete nebo popojíždíte po městě je to pro auto hrob.

07.01.2015 | 11:46:42 | Jarda Kebrle  | 37.188.238.* Reagovat

zlatá cesta

Dobrý den vážení čtenáři. Musím také vložit svůj příspěvek na Matra Espace. Koupil jsem si Espace benzínoví motor s osmi ventilovou technikou a to na v červenci 2014, auto je rok výroby 1998, hlavní důvod proč jsem si vybral zmíněný vůz je že mám špatná záda a potřeboval jsem velké prostorné auto s vyšším nastupováním a hlavně se mi líbí. Proč jsem si nevybral Galaxi, Alhambru,Sharana nikdy se mi moc nelíbily a navíc proč jsou tak předražené, to nechápu do dnes. Já jsem nikdy neřešil jaký auto je lepší nebo horší prostě se mi musí líbit to je důvod. Tak a nyní, pravdou je že na autě se už po několika dnech začaly vyskytovat závady, nejprve prasklé pružiny jak ve předu tak vzadu vymlácené uložení tlumičů včetně ložisek stabilizační tyčky a uložení stabilizátoru (jelikož bratr pracuje v autodílech ceny pro mne jsou směšně malé) po té se zjistilo že vytéká olej kolem těsnění hlavy válců,(bylo to tak dobře zamaskováno nějakým přípravkem že ani mechanik toto nepoznal a projevilo se to až po výměně oleje) tak že se udělala komplet hlava se vším co k tomu patří, ale i pístní kroužky s čepy ojnic samozřejmostí jsou všechny těsnění. protože jsem nechtěl nechat nic náhodě přišla na řadu i veškerá čidla a snímače včetně potenciometru a škrtící klapky a rozvody, díky cenám v druhovýrobě a bratranci vlastnící auto servis cena velmi přijatelná, jenomže se starým těsněním hlavy a totálně ohnutou hlavou se po opravě zjistilo že tečou radiátory topení a to oba, před tím netekly protože tlak motoru s vadným těsněním byl malí a v chladící kapalině nějaký utěsnovač radiátorů, toto jsem ale svěřil raději odborníkovy pracujícím patnáct let v servisu Renault mající s tímto druhem závady velké zkušenosti, koupily se dvoudílné originál radiátory leví a pravý a ted nevěřte lidem co píšou na netu že si toto opravily sami v garáži za dvě dopoledne, já byl u toho speciální ližiny po kterých celá palubka putovala na místo předních sedadel, jen rozebrání trvalo dvě odpoledne a to nemluvím o smontování, tohle nikdo bez zkušeností doma nedá, v Renaultu to trvá tři dny, já tuhle variantu zvolil, chtěl jsem poctivou práci, jak to nyní topí je neuvěřitelné s novým termostatem a chladící kapalinou po ujetí dvou km provozní teplota a opravdu hodně horký vzduch, pro mě je záhadou jak mohly původní radiátory být tak to prožrané ale hlavně byly úplně neprůchozí, no nakonec se vyměnil celý komplet výfuk, to auto nyní jede nádherně za plynem jde jako blázen a hlavně na dálky po dálnici (kde převážně jezdím) spotřeba sedm a město do devíti litrů na sto (takovou spotřebu měla má bývalá Marea a to byla jednašestka. Nyní jsem a autem maximálně spokojen a neměnil bych ho!!! a to i po všech opravách, ovšem co bylo zajímavé zjištění že vrzání od předku při průjezdu nerovností nezpůsobuje podvozek a vše sním spojené ale silemblok motoru. Jsem rád že toto auto mám, původně jsem je chtěl předělat na plyn ale byl jsem pánem z Renaultu výslovně varován před vážným poškozením motoru, toto prý doporučují pouze firmy předělávající auta na plyn a samy jsou si vědomi škod a nepomůže vám ani přimázávání plynu protože odlitek hliníkové slitiny hlav válců je z materiálu který není na plyn stavěný to platí i o ventilech sedlech vodítkách a pístech. tak že poslední hodnocení čtyři a půl hvězdičky z pěti, postrádám apsenci otáčkoměru, palubního počítače a cd mechaniky jinak spokojenost neuvěřitelná. Děkuji za možnost napsání vlastního názoru na tento vůz. hezký den všem. Jirka

27.11.2014 | 12:08:38 | jirka  | 37.188.141.* Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

17.12.2024 | 10:30:53 | ďîäîáíîĺ  | 37.212.55.*

Těsnění pod hlavou

Dobrý den, mám Renault espace benzín 2.0 8V a už nějakou dobu mi tekl olej kolem těsnění hlavy válců, prosakovala to mezi blokem motoru a hlavou válců, nejprve pomohlo nějaké silikonové těsnění ale po půl roce to začalo opět prolínat a později i téci tak jsem se rozhodl tuto závadu řešit a nechat těsnění vyměnit, svěřil jsem to panu Vaněčkovi z Plzně který pracoval v servisu Renault sám Espace vlastní a servisuje prostě ví kam sáhnout, po sundání hlavy se zjistilo když se rovnala že byla o 1.3mm ohnutá do luku a to od prostředka ke stranám olej netekl jenom ven ale i do spalovacího prostoru a vše bylo jako by se to polilo olejem, těsnění hlavy nebylo vůbec narušené vypadalo jako nové jen mastné tak a to celé jako by jste ho máchaly v kýblu s olejem, komprese samozřejmě utíkala ven což ale nebylo poznat ani nešla voda do oleje či naopak, prostě mi bylo sděleno že je toto normální jev a trpí tím i jiné značky automobilů které mají najeto více než 200tisíc km a na první pohled se tváří že jsou naprosto v pořádku. Hlava se srovnala, vyměnily se gufera ventilů a vačky, zabrousily se ventily dalo nové těsnění sání výfuk, pod hlavu na plastovou skřín termostatu, novou chladící kapalinu originál Renault, dále těsnění víka ventilů, rozvody a kladky také se vyčistila a nastavila škrtící klapka, výsledná cena toho všeho 11600, neuvěřitelně levné a za tři dny hotovo. Ted mi to příjde jako bych jel z jiným autem také se používá nějaká chemie, že když je sundaná hlava sundá se olejová vana a do válců se naleje nějaká srajda a chemickým procesem to kompletně vyžere bordel s pístů a drážek kroužků tak že se povolí kroužky a motor je jako noví pak olej Elf 5W40 a kompresi to má ohromnou motor jde tak tiše a pravidelně že na křižovatkácách tukám do plynu abych se přesvědčil jestli motor běží jsem neuvěřitelně mile překvapen hlavně chytne okamžitě co se dotknu klíčku ani se nepřetočí drb a jde, mám radost a spotřeba šla o litr a půl dolů jsem na necelích osmi.

16.11.2014 | 12:52:46 | Milan  | 37.188.237.* Reagovat

Renda Espík Benzínek

Nevím koukám, že nějakého uživatele pěkně rozhodilo, to že si někdo dovolí zastat se Espace, je to o tom, mít perfektní a bezpečné bezporuchové auto, přeci kdyby jsme měli na nové koupíme auto za třičtvrtě mega a budeme vysmátý, vlastně né ona zkončí garančka a pak se s toho zblázníme co každý díl a oprava stojí, bratránek dělá ve Fordu a hodina práce 600kč plus díly sranda ne, nebo si snad myslíte že auto, ojetina za sto a více tisíc je bezproblémová to by nesměla jezdit po českých silnicích na české palivo a nesměl by ho řídit šetřiví čech, prostě jsem jeden stěch mechaniků kterému vadí každá kapička oleje vrznutí a zvuk co do auta nepatří, protože vozim přítelkyni po Rokycanských silnicích, tedy tankodromu, spíše připomínající zorané pole, musí auto toto zkousnout, kdybych bydlel na domažlicku kde jsou silnice jako když střelí nemusím každé dva roky řešit celí podvozek, navíc auto je mím koníčkem mím přítelem a chovám se k nemu jako k vlastní rodině pokud je problém ihed se řeší, najezdil jsem sedmdesát tisíc km po doma i evropě niky žádný problém ani v chorvatsku v zácpě popojíždění dvě a půl hodiny při teplotách 32 ve stínu. A vůbec nechápu co si představujete vážený pane, že snad tady v čechách koupíte bezproblémovou ojetinu která vám bude jenoum sloužit, já bych vám přál vydět fotky toho co jsem vyděl já jaké totáky se vozí ze zahraničí do čech opravují se horkou jehlou a prodávají jako nádherné leštěnky nebourané se servisní knihou, no jo naše zákony přejou podvodníkům proto se toto děje beztrestně dokonce jsem vyděl pasata TDI ztočeného o 480tisíc km na 250 tisíc a jak ho dokázaly prodat jako leštěnku po prvním majitely, ale to se odbočilo mě je padesát lecos jsem zažil a řídil měl sem mnoho aut a stojím si zatím že espase je na naších silnicích velmi pohodlný a spolehlivý výborně filtruje nerovnosti tedy pokud je v pořádku.

11.10.2014 | 11:24:26 |   | 37.188.130.* Reagovat

Renda Espík Benzínek

Dobrý den mám Espace r.v 1998 tak že jeden s prvních, samo že benzín koupil jsem ho za třicet pět, musím nechat že ze začátku byla ivestice dosti vysoká,ale mi stím počítaly, říkal jsem si dvoulitr v tak velkým autě to sotva poleze, no jízdní vlastnosti nic moc a tak jsem hodil auto do garáže a tím příběh začal, nejprve jsem vyměnil, horní uložení předních tlumičů i s pružinamy a ložisky a stabilizační tyčky, zadní tlumiče pružiny uložení prižin a příčné zpěry, uložení předního stabilizátoru celý výfuk od předu až do zadu nový, pak jsem se vrhl na motor, rozvody mají ještě čas a spojka byla dva roky stará tak jsem zaůtočil na elektroniku, výměna civek a kabelů spolu se svíčkama, obě čidla taploty, termostat a chladící kapalinu spolu s destilovanou vodou, volnoběžný ventil, snímač polohy vačky, snímač klykové hřídele, čidlo teploty nasávaného vzduchu, senzor Map, všechny hadice podlaky atd jsem zkontroloval a dotáhl popřípadě vyměnil skpásky, očistil kostry a nakonzervoval, vystríkal dutiny a spodek, vyměnil palivoví filtr a ventil tlaku paliva, já postupoval při koupy tak že jsem měl na auto šedesát tisíc proto tato koupě a ivestice, no všechno jsem umyl, motor proplách přípravkem TEC 2000 to samé do nádrže, a spostu dalších věcí, lidi to auto mi dělá nezkutečnou radost jede ůplně bezkonkurečně jezdím tedy jenom dálky převážně dálnice ale nemužu uvěřit tomu že to má jenom 84kw zdá se mi to jako neuvěřitelná blbost to by tak nejelo, já stím lítam 140 kopec nekopec ve 130 když chci předjet jenom přišlápnu a auto nezkutečně zabere, tak pochybuji čím že většina lidí je stím nezpokojená, tak hladký tichý a pravidelný chod jsem naposledy zažil u známého pět let staré miciny

09.10.2014 | 10:40:09 |   | 37.188.132.* Reagovat

RE: Renda Espík Benzínek

Že si si to nepostavil od nova, když jsi vyměnil půl auta :-), bože přece není dnes účel koupit auto a strávit pod ním 1/2 rok než to začne vůbec jezdit........

10.10.2014 | 14:03:49 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Standa Mádlo

A koukám že Vašík se svím IQ betonového psa opruzuje i na těchto stránkách. Berte prosím tohoto polointeligenta, Homostupido, s velkou lezervou, on pravděpodobně, nevychodil ani zvláštní školu, a snaží se seč může někde se prosadit, přitom jeho ego je tak velké že se sním nevejde ani do autobusu, vlastně si myslím že ho rodiče drží doma na řetězu a jediný kontak se světem má skrze počítač, což vlastně je patrné z jeho příspěvků, my ti Vašíků budeme držet palce, snad v příštím životě na tom budeš trochu lépe, myslím že žížala nebo tak něco je k tobě ideální.

11.10.2014 | 15:20:31 |   | 37.188.232.* Reagovat

RE: Standa Mádlo

Ani žížala by nenasekala tolik pravopisných chyb, jako ty, kdyby chodila do školy alespoň 9 let. Vím, že to tady není o pravopisu, ale je to hrůza a kazí to celkový dojem.

15.02.2015 | 00:02:45 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Standa Mádlo

Zdravím vás kolegové češtináři, musím uznat že vaše předhánění se v pravopisu a odsuzování jeden druhého je typická vlastnost lidí s malým egem, za každou cenu si dokázat že jsem lepší než ten druhý a právě moje pravda je ta nejlepší, ostatní mi mají za debila tak tady vám to nandám když mě neznáte, proboha proberte se, víte znám člověka co je schopný napsat hrubku i ve slově lopata, přitom je to špička mezi elitními vojáky a kdybych vám napsal jeho výši platu raní vás mrtvice, ono to není vše jen o pravopisu, každý dělá co umí, toto je stránka o Renaultech tak by to mělo zůstat, člověk zde má načerpat informace o daných modelech nic více nic méně a udělat si o tom obrázek sám, to je vše přeji krásný den všem.

17.06.2015 | 13:37:23 | Miloš  | 37.188.143.* Reagovat

RE: Renda Espík Benzínek

Ty jsi ale mimoň . Jsi osoba co nemá cenu reagovat a já to porušil Sakra.

14.02.2015 | 07:35:49 | EngelKulicka  | 94.112.126.* Reagovat

RE: Renda Espík Benzínek

Pro Vašíka

14.02.2015 | 07:40:06 | EngelKulicka  | 94.112.126.* Reagovat

RE: Renda Espík Benzínek

Zdravím Vás,mám tak též Espace, ale r.v. 1992 a trápí mě elektrika nevíte ,kdo by mě ji pomohl zrenovovat.Například mi stále svítí mazání motoru,přehřívání motoru.Přitom ručička teploty ukazuje normálně a olej v motoru je na ryskách jak má být.Prostě když otočím klíčkem při startu rozsvítí se všechny kontrolky,ale po startu nezhasne teplota vody , mazání motoru a podsvícení ručičky oleje.Jinak vše jde v pohodě motor i auto jede dobře.Tak si nevím rady.Petr.TEL:603750756 Benešov u Prahy

02.05.2016 | 19:29:50 | Petr  | 82.100.31.* Reagovat

Cože ??????

Jaký drahý díly ? jaký drahý servisy ? jaký strach sním vyjet ? Díly jsou stejně drahý jako na jaké koly mpv stejných rozměrů a váhy, jestly tlumiče péra, snímače a čidla dokonce levnější než na Galaxi TDI r.v. 2001, velká spotřeba nízký výkon, mě ten benzínovej 2.0 84kw jede lépe než segry grand picasso 1.6 HDI 88kw r.v.2010, živější rychlejší, fotr má otku v TDI combi 81KW a že bych mu někde na dálnici nestačil? blbost, jo problémy vychytány, ucpaný kat nyní trubka, výměna, palivový filtr,dekarbonizace pomocí BG prostředků, čidla, snímače, tedy všechny co jsou na motoru, nový výfuk, táhne to jak magor kopec nekopec, míval jsem otku 2.0 85kw, možná trochu lepší zrychlení ale tahne stejně a že by mi do kopce chyběl výkon? to těžko, spotřeba 7,2 - 9,8 tak že na to jak to je velký dobrý ne, a co je bolest těch aut, praskající pružiny způsobené překládáním auta tak že stejnej proglém jako Sharan, Galaxi,atd. mam ho šest let najedu ročně tak 25-30 tisíc a příští auto zase espace. proč ne, jenomže nesnažte se na něm šetřit myslím díly a opravy jinak vás to auto zničí, ale to platí o každém takle velkém vozu protože ani kvalita vw už není to co byla. tak se proberte troubové, já to auto miluju a nehodlam to měnit a to sem měl aut asi sedm různých značek, tohle je osm z deseti hvězdičet do těch desiti by muselo mít otáčkoměr a mp3 a dal bych deset z deseti. Přesto ho nikomu nedoporučím, protože si tohle auto koupí lidi pouze kvůly tomu jak je to levný a velký, snaží se na tom šetřit a šetřit jezdí stím pět kyláků tam a pět zpátky motor karbonuje a odchází olejové čerpadlo a termostaty, nemají peníze na opravy ženou to do poslední chvíle a když už z toho udělají ukrutnou hujdu, tak to strčí do bazaru ten to vysaje naleští venku ve vnitř, promaží panty a dosedací plochy napastují rozleští dají nízkou cenu hlupák na to skočí a pak aby se noví majitel zbláznil co do toho nasype proto tak negativní recenze, není to chyba auta, ale předešlích majitelů, protože si to zpousta lidi plete z dodávkou, ale to fakticky není, tak při koupy bacha!!!!Tohle auto nekupujte pokud o autech vůbec nic nevíte!!!

06.10.2014 | 13:54:25 | pavel  | 37.188.227.* Reagovat

RE: Cože ??????

Naprosto s tebou souhlasim já měl 20i16v r.v.1999 měl jsem ho 11let najezdil jsem s ním 80.000km a to už měl 118.000km najeto když jsem ho koupil nedal jsem do něj mimo kotoučů a destiček a to až po 40.000km ani korunu nedám na něj dopustit

17.04.2016 | 16:02:35 |   | 109.72.12.* Reagovat

Pár ověřených rad ze servisu Renault

Potíže s praskajícími radiátory topení (výměniky tepla jsou dva)jsou způsobeny jen a pouze špatnou nebo žádnou funkcí šroubovací zátky expanzní nádobky na dolívání chladící kapaliny, kdy je nefunkčností příliš vysoký tlak, který způsobí nejen nafouknutí hadic že jsou jako kámen, ale také poškodí oba výměníky, popřípadě chladič, v extrémních případech toto poškodilo i těsnění pod hlavou a to převážě u dieselů 2,2 td, doporučuji tuhle zátku vyměnit každý dva roky při ceně např. autodíly Remi cena 68kč je tato položka zanedbatelná, hadice od chladiče musí jít normálně zmáčknout nesmí být natlakované!!!!!, a to ani po delší jízdě po dílnici, dále každé dva roky vyměnte komplet chladící kapalinu třeba G12 plus destilku, těmito dvěma ůkony se ochráníte od problému s radiátory, chladičem či těsněním hlavy válců, dále doporučuji plně sintetický olej 5W40 to jak pro diesel tak pro benzín, diesel každých osm tisíc výměna, benzín každých deset tisíc výměna,né víc !!! nevěřte udajům udávajících vyrobcem oljeje co se týče nájezdu km a následné výměny, každý motor je jiný, co platí u BMW neplatí u VW či renault, dále pokud se setkáte s mokvajícím těsněním hlavy válců, prostě pokud máte mezi hlavou válců a blokem motoru jak je vydět těsnění hlavy olej, který otřete a po další jízdě se objeví znovu nejedná se o poškozené těsnění hlavy válců je to konstrukční chyba a takto vlhnou i mnohem novější motry příkladně z roku 2008 je to nemoc i 1.6 megene či 2.0 laguna, pečlivě toto místo omijte benzínem poté odmastěte sprejem na brzdy, nechte chvilku působit, neotírejte !!! kupte tekuté bezbarvé těsnění (lepidlo) na olejové vany a celou tuto spáru zalepte milimetrovou vrstvou nechte 24 hodin působit, neotírejte!! a problém je vyřešen, dále doporučuji ihned po koupy vyměnit snímač klykové hřídele u benzínovích motorů, odchází bez varování a rád, to samé zapalovací cívky, zvýšená spotřebu benzínovích 2.0 8 Ventilů je způsebena vadnou lamda sondou a čidlem teploty nasávaného vzduch, je umístěn (nacvaknut) v nasavací hadici mezi filtr boxem a škrtící klapkou, nedostatečný výkon těchto motorů je způsobený nefunkčním dílem a to Snímačem tlaku sacího potrubí umístěn v motorovém prostoru nad posilovačem brzd černá krabička s konektorem a černou hadicí, nesprávný či nepravidelný volnoběh je způsobený netěsnostmi některých hadic, připevněných k sání, od podtlaku brzd, až po hadici krokového motorku, nesmíte jimi volně otáčet či snimi hýbat, pokud ano použijte svorky, vysoké volnoběžné otáčky jsou většinou způsobené vypadlou gumovou záslepkou z levé strany (u spolujezdce v motorovém prostoru), sacího potrubí slouží k uzavření trubičky o pruměru zhruba 0,5cm, doporučuji u všech motoru at benzín ale hlavně diesel odpojit hadici oddechu klykové skříně, sání se zaslepí, na odlučovač oleje napojíte třeba zahradní hadici a odvedete pod auto, nezanáší se po té škrtící plapky sání turbodmychadla či sací ventoly atd, není na škodu každých deset tisíc km zkontrolovat popřípadě doplnit olej v převodovce většinou 75W90, a použít tekutý přípravek zabranující ůniku oleje z převodovek a rozvodeovek os.automobilů přeba BG, nebo Wins atd, nemalou pozornost věnujte čidlům teploty a termostatu většinou jsou po sto tisících uplně v prdely, tak to je asi tak všechno tyto rady vám doufám dopomohou předejít závadám a jsou to nazbírané dlouholeté zkušenosti pracovníků servisu Renault, jinak já pokladám renault espace za jedno z lepších a spolehlivějších MPV na našem trhu, ale pokud se o něj bývalí majetel nestaral a jen sním pět či více let jezdil připravte si nejméně dvacet tisíc na opravy ale to vlastně platí i vozech jiných značek, tak hezký den a štastné kylometry

25.09.2014 | 16:34:53 | Jirka  | 37.188.229.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

Díky moc,za užitečné informace,právě jsem koupil ESPASE 2.0 16V rv.2001 najeto prý 200.000Km...Ale věřím tomu co píšete o těch závadách,všicni se v podstatě shodujete.Ale to pohodlí za 50.tisíc!NO uvídíme dál...Ale horské kolo stojí víc a také se se do něj vráží peníze!

26.02.2015 | 23:42:16 | Jiri  | 188.12.91.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

Dobrý den, mám zájem koupit espace 2.0 8V viz. odkaz. Zajímalo by mě několik věcí. 1) Jak na jisto zjistím, že to auto nebylo bourané, slepené atd. 2) Osmiventil po kompltení opravě uvažuji o přestvbě na plyn. Jaké jsou skutečné praktické zkušenosti takové úpravy?
Díky předem za Vaše zkušenosti.

22.03.2015 | 12:06:45 | Tatík  | 93.99.141.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

Ahoj, jestli můžu reagovat, tak tyhle modely jsem opravoval a servisoval, nabouraného poznáš i jako laik, plastové panely s kterých je sestaven už nikdy nesedí jako originál vlastně se velmi špatně opravují, ač koly ty odřeniny a boule bude mít každý, co se týče LPG, tak toho se vyvaruj jako v každém MPV je motor nacpaný až vzadu a je velmi mizerný přístup ke všemu a každý mechanik tě pak odmítne jakou koly opravu, hlavně tyto motory mají hydraulické zdvihátka doplněna podložkami které se mechanicky vymezují každých sto tisíc km jenže si tato jinak velmi skvělá mechanika nerozumí s LPG tento osmy ventiloví vysoko zdvihoví motor známí ještě z Renaultů 21 je velmi spolehliví, jen zmodernizovaná elektronika nahrazující rozdělovač a jednobod, jen pro jistotu okamžitě vyměnit obě cívky a snímač klikové hřídele, ušetříš si pozdější starosti, olej použij Shell Helix Ultra 5W40 další neřest a to všech Renaultů je Katalyzátor je složen ze dvou do sebe zapadajících dílů a druhý díl se vždy vysype a rozpadne přičenž ucpe výfuk, další neřest jsou tekoucí převodovky doporučuji všem do převodovek typu J nebo P jenž jsou v Espace použít jedině olej Elf NFP 75W80 je to olej vytvořený právě pro tyto problémové převodovky a po výměně zhruba po ujetí 5000 km se převodovka ustálí a stiší tento olej má velkou ochranu proti opotřebení a únikům oleje a zvýšenou ochranu pro sinchrony právě těchto převodovek sám mám Espace 2.0 8V a používám tento olej najeto 320 tisíc a převodovka šlape jako víno mé zkušenosti jsou se servisu Renault.

17.06.2015 | 17:49:23 | Jakub  | 37.188.237.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

Zdravím,já mám problém s volnoběhem a to takový,že za studena běží motor jak má,ale po zahřátí chcípne vžde po vyřazení rachlosti,např na křižovatce.Nemáte skušenost?

18.11.2015 | 15:29:25 | Michal  | 176.74.129.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

S výměnami po 8000 km souhlasím. U vzduchového filtru už někdy po 7000km cítím pokles výkonu.

21.10.2016 | 13:29:20 | Exxxi  | 109.81.210.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

Dobrý den
Mám prosbu. Nejde mi vypnout motorek topení. Nastartuji, na ovládacím panelu je větrák vypnut ale topení jede a po pár kilometrech normálně topí. Děkuji za odpověď.
Karel Břoušek, Vyškov

18.11.2018 | 00:49:53 | Karel  | 94.199.195.* Reagovat

RE: Pár ověřených rad ze servisu Renault

Jinými slovy, pokud si koupíte Renault, nastudjte si také všechny konstrukční a projekční vady, možné vady materiálů, pohlídejte, které z nich se vás týkají a pak pravidelně odstraňujet preventivně, pak se vá snad nic velkého nepřihodí - hrůza v r. 2018....

18.11.2018 | 10:25:09 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

mitsubishi space gear

No tak jsem vystrašen rencenzemi na Espíky kopil Mitsubisi space gear r.v.2000 obsah 2.0 16V 83,5kw, no, dovoz z německa, servisní historie jeden majitel, po měsíci to ale začlo má to náhon na zadek nejdříve kardan, po té hodně začla krvácet převodovka praskl simering vytekl olej, po té spojka, nasledoval senzor map, který není schopen v druhovírobě nikdo sehnat, tak že opravdu jen originál, svíčky pouze NGK dále škrtící klapka, po tom co to mechanik zvedl na zdviž koroze jako u škody 100, o výfuku ani nemluvě kakto bych mohl pokračovat stále ivestice za rok přesáhly koupy auta, vážně super, radiji vy vtipálkové pomlouvejte pouze svoje konkrétní auto a důvody proč se tak stalo, né výrobce tedy znařku auta, myslím si že Espík by mi sloužil do dnes ne jako tenhle vrak.

23.09.2014 | 16:06:35 | Zdenda  | 37.188.236.* Reagovat

RE: mitsubishi space gear

Jako vrak jsi to už koupil, nebo myslíš, že koroze jako u š 100 vznikla za rok tvého používání? Rovněž tak ostatní závady. Kupovals to se zavázanejma očima? Germán to prodal v pravej čas a ty jsi v roli hejla, kterej ten horkej brambor koupil.

22.03.2015 | 17:06:51 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: mitsubishi space gear

Mitsubishi Space Gear jsem vlastnil také, kupoval jsem ho jako pět let staré auto s osmdesáti tisíci km během čtyř let se to doslova rozpadalo a rozbilo se na něm úplně všechno takhle snad nekoroduje ani starý Mercedes Vito co se tam po zimě vždy objevilo za korozi bylo neuvěřitelné to auto si žilo svým životem jelo-nejelo a chovalo se jako mentál a to doslova, hlavně se polovina věcí nevyrábí v druhovýrobě tak že past na peněženku, i když slova jednoho velmi zkušeného automechanika zněla: velké MPV bez rozdílu značky, si koupí jen zoufalec je to nekonečná pokladnička tak tohle je můj příspěvek. Tom.

19.06.2015 | 12:47:14 | Tomáš  | 37.188.141.* Reagovat

kia carnival 2.9 crdi

Tak tedy, jak bych začal. Jelikož jsem přečetl všchny možné negativní recenze na Renault Espace a to při hledání nákupu vhodného MPV pro mou rodinku a jelikož jsem se bál koroze, proto jsem rovnou vyloučil různé Sharany a Galaxi, rozhodl jsem se pro Kia Carnival 2.9 CRDI s velmi výkoným a pružným čtyřválcovím motorem a automatickou převodovkou, bohužel auto je nezkutečný žrout peněz ač to byl pět let starý dovoz, kupoval jsem ji v roce 2006 za čtyři roky provozu jsme do auta nasypali takřka neuvěřitelných stočtiřicet tisíc korun a pořád se to kazilo, od turba, rozvodů, těsnšní hlavy, v Holandsku odešlo podávací čerpadlo, na Slovensku vstřiky, v Chorvatsku vylítlo těsnění pod hlavou už ve svích poctivích 75000km, o automatu ani nemluvím, věčně nefunkční klima, velmi slabé topení které není schopno auto vytopit, pro nefunkci olejového čerpadla, totálně přidřený motor a tak bych mohl pokračovat neustále a to jsem jezdil do servisu KIA musím napsat tohle auto mi zrujnovalo, dnes mám již starého Espíka z roku 2000 a po tří letém provozu a počtu kilometrů 269000 km služebních či soukromích cestách dovolených cestou i necestou při ročním nájezdu třicet tisíc km musím prohlásit Espíka za miláčka jasně, servisy jsou, ale běžné opotřebení, jako tlumiče horní uložení rozvody oleje filtry jezdím na olej 5 W 30 co mi lijí v servisu přímo Elf spotřeba a výkon ůměrný váze nedám na něj dopustit až doslouží příde na řadu další,nejvíce bodů za komfort pohodlí totiš já nechal hned po koupy vyměnit spodní ramena s čepy, ložiska, tlumiče, pružiny, dorazy, horní uložení vše Monroe, a to jak ve předu tak v zadu, neuvěřitelně pohodlné auto neměnil bych ho sice to není sportovní vůz ale o tom MPV není.

19.09.2014 | 13:02:20 | Martin  | 37.188.135.* Reagovat

autoopravovna

Dobrý den všem, musím se rozčílit hned ze začátku nad pomluvmi Espace, proboha lidi co čekáte koupíte si jedno z největších Mpv na českém trhu a myslíte si že náhradní díly budou stejně drahé jako na favorita či felicii, a spotřeba, tak a nyní vám něco napíši, máme větší autoservis a možná by jste se divily jak je Renault Espace spolehliví například o proti Fordu C-max nebo S-max, protože výměna turbodmychadla a v střiků vyjde skoro na třicet tisíc to nemluvím o spojce, rozvodech a co filtr pevných částič nasypat do tohoto ojetého auta za každý rok čtiřicet až padesát tisíc za servis není vůbec problém a co tepřiv elektrika doma si na tom neuděláte vůbec nic, a co pasat 2.0 Tdi tam potřebujete počítač diagostiku i na výměnu kotoučů a destiček zadní nápravy a co třeba VW sharan, Galaxi, Alhambra měly jste to někdy na zdviži to jsou auta co reznou a rozpadají se za jízdy tak sežraný auta jako tyhle tím pádem nebezpečné s totálně shnilíma nosníkama karoserie je prostě vrchol, spolehlivost motorů Tdi to už dávno není pravda všechnu tuto spolehlivost pohřbily nároky na zpřísnujícíse emise, a benzín že to žere, je to přece dvoulitr to musí žrát, co třeba odtáve combi s motorem 2.0 85kw stou když pojedete trochu svižně tak pod devět nepůjde, opel 2.0 16V to samí v bledě modrém, nebo snad by jste chtěly galaxi 2.3i tohle je tak nespolehlivej a rozežranej motor co žere oleje stejně jako benzínu ano je svižnej s nezkutečným zátahem a za cenu spotřeby ruského Kamaze, ono ani nemusíte chodit daleko co třeba ostávie 1.8 20V to je nezkutečné zvěrstvo žere to jak tank každý druhý má v hajzlu vačky a hydroštosy a víte na kolik vyjde oprava vaček a hidroštosů u octávie 1.8 RS za to koupíte celé jiné auto, že prý jsou náhradní díly a servisy na renaulty drahé tak to jste asi nevlastnily staršího japonce přeba hondu ta by vás s toho vyléčila,ale nemusí to bejt honda ono by stačilo třeba mercedes vito cdi tak když odejdou vstřiky to je sranda pak se doma sedí a brečí kde se na to veme hlavně si uvědomte že auto jako Mpv je půl dodávka všechno je tam větší a težší, no prostě kdo bydlí na vsi tak chodí do hospody a jistě zná majitele autoopravoven ve své vsi či okolí vždycky se dá tento pán poprosit zda by nesehnal tu nebo onu součástku sehnat levněji a věřte mi že ceny pro autoopravovny jsou více jak poloviční než co platíte vy, prostě mechanik vydělává na marži né na odvedené práci, koupit co nejlevněji naůčtovat co jedráže to půjde, s toho mají prachy né z toho co vydělají na výměně kotoučů a destičk, já například svím zákazníkům dávam nemalé slevy na díly a dávam jim i možnost jednotlyvích výrobců proto třeba pánovy stály obě čidla teploty na espace 2.0 8V pouhých 320kč obě než 380kč za jedno co mu nabízely v autodílech a cena výměny padesát korun, no to není důležité prostě věřte mi že espace je hodně dobrá kára pokud se kní člověk chová slušně a řeší závadu hned jak se objeví, a nenechává vše na poslední chvíly hlavně všechny tyhle auta zabíjejí popojíždění a krátké vzdálenosti na to sy kupte litrovího fiata nebo smarta, ne espíka ten potřebuje být v taha a jet jet a jet ne popojíždět, jednoho mám do práce a zpátky 38km tak to samé zpátky spotřeba 8 i méně žádnej problém olej 5W40 castrol magnatec C3 jedná se o motor 2.0 8V r.v. 1999, nejdůležitější je u espace tohoto motoru vyměnit zapalovácí cívky, kabely svíčky a snímač klikové hřídele a to součastně, hlavně nekupovat čínu, kupte teslu, svíčky NGK a použijte mnou jmenovaný olej vyměnte obě čidla teploty a termostat a nikdy nebudete mít problém hlavně si pamatujte výfuk koroduje nejprve ze vnetř, tam se rozpadá a tlumicí vata ho začne ucpávat což má za násladek špatný chod motoru a vysokou spotřebu. tak hezký den, Radeček

19.09.2014 | 07:25:08 | Radekček  | 37.188.135.* Reagovat

RE: autoopravovna

Dobrý večer mám renault espace 20 84kw stratil tah a šklbe sním ked mu pridávam sviečky som vymenil káble indučky filtre a je to stejné tlaky v motoru sú 12 atmosfer tak sa idem opítať či stým mi neviete pomocť dakujem Duriš slovensko Liptovský Mikuláš

10.03.2017 | 20:56:56 | Marian Duriš  | 195.168.209.* Reagovat

mám espace 2.0 8V 84kw RT

Vůbec nechápu vás co pomlouváte jeden druhého uznáváte jen své značky a v našem poskomunistickém státě se stále uznává hordou pitomců že nejlepší auto je právě škoda nebo VW máme v rodině šest aut a právě škoda nebo VW jsou nezkutečně ulítané hujdy s vylítanými motory a jen hlupák koupí takto předražené auto, máme třeba octávii 1,9 TDi vw golf 1.6, nebo audi A3 a mužu vám napsat že se neustále serou čím víc stím jezdíte tím víc se to sype a to je máme od navejch, nebudu tady hájit tu nebo onu značku protože od toku 1990 všechny auta stojí za prd, v autech se pohybuji přes dvacet let prošlo mi rukama snad třicet ojetin různých značek i dovezených, a všechno běs a hrůza přes pasata 2.0 Tdi až po picasso 1.8 16V víte ono se vlastně ani nedá koupit bezproblémové ojeté auto, protože němci se toho zbaví protože cítí průser zato hloupí čecháček to koupí protože si myslí že auto ze zahraičí bude to pravé, nebudu se chlubit svími zkušenostmi že stavím motory a to jak závodní tak civilní, ale chci napsat pár rad, nikdy nekupujte auto podle nějakých názorů Pepi či Vaška, je ůplně jedno jaký znak má auto ve předu ale kdo ho měl před vámi a jak se o něj staral, proto když máte padesát tisíc na auto tak ho kupte za třicet pět a zbytek vražte ihned do dílů, tím částěčně souhlasím s pánem co napsal článek,příspěvek, 12.7.2012, prostě kupte auto okamžitě provedte výplach motoru, použijte olej dané specifikace ale vycházejme s toho že oleje se zlepšují rok od roku proto neplatí dnes to co před pěti lety vyvarujme se olejů starline a podobných sraček a do všech aut 5w40 nebo 5w30 tento olej má už předepsaný například náš vw golf 1.6 55kw r.v.1997, dále okamžitě vyměnit termostet, chladící kapalinu všechny filtry, ložiska v kolech, brzdy, veškerá čidla a snímače co jich na motoru je rozvody nezapomínat na olej v převodovce, protože doživotní nápln neexistuje kontrola tlumičů, popřípadě výměna komplet s ložisky a horním uložením, komplet výfuk, lamdasondu a diagostiku na tohle vše vám budou stačit ušetřené peníze atd, vše má vliv na spotřebu, ono se totiž ukázalo že když se takto postupuje při koupi třeba espase tak se projeví jako jedna ze spolehlivějších ojetin, ač se tomu nechce věřit, jenomže u nás se postupuje koupím auto aby bylo pohledově co nejlepší za co nejméně hlavně aby mělo velké hliníkové kola pak sním budu jen jezdit protože nemám na opravy a když se něco stane tak se to opraví způsobem , nějak to spravte hlavně at to moc nestojí, panebože lidi přestante lhát už sami sobě, a pomlouvat auta tomu druhému on opravdu dobře udělaný espace 2.0 8V máme ho ve firmě dokáže jezdit i pod osm litrů benzínu teda dálky ale kdo si koupí takové auto na popjíždění za vsi do vsi nebo po městě nemůže čekat že bude fungovat a to platí u každého auta protože a kdo si k tomuto určení koupí diesel je prostě debil, kdyby jste měly budík na teplotu oleje zjistily by jste že olej se v motoru ohřeje až po 15-20 minutách stále jízdy do té doby se vněm sráží voda a působí jiné né dobré chemické rekce proto karbonují motory z nedostatku prohřátí motorového oleje pak se zapékaj pístní kroužky a další komponetky v motoru, no to je asi tak všechno na zamyšlení a ještě jedna věc nevěřte servisní knihám ty dokážu sehnat na jaké koli auto dokonce jsou u nás lidé kteří se živí paděláním servisních knížek na dovezéné auta protože se předpokládá že nikdo nebude třeba z francie zjištovat informace o svém dovezeném peugotu 1.6 HDI no prostě razítko vám dneska udělá každá firma jaké koliv, dokonce je šest stejných servisních knížek k jedné dobvezené octávii upraví se km a je to tak hezký den a v še z rozumem. Jirka

18.09.2014 | 17:30:03 | Jorka  | 37.188.137.* Reagovat

Kde jste?

Luboši,Jirko...........

10.11.2013 | 10:40:54 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

spotřeba Renault Espace lll, 2l 8v 1998

Míval jsem spotřebu kolem 11l. Člověk, který tyto motory zná mi poradil pár věcí a já je udělal, spotřebu mám 8l.
1.výměna komplet výfuku a katalyzátoru( dal jsem od 2l do 2,5l)a originál lambda sondu( repliky nebrat)
2.dal jsem termostat 85st.
3.tepelná čidla na motoru jsem dal teplotově stejná 80st.
4.omezil jsem v létě používání klimatizace, auto má dobrou ventilaci samo o sobě.
5.toto auto není sporták cihla na plynu dělá své, rychlost do 100km
6. dobře fouklé gumy, žádný brzda plyn, olej 5w-40
auto mám od roku 2001 a nedal bych ho.

12.07.2012 | 17:33:36 | fortknox  | 89.103.150.* Reagovat

spotřeba Citroen C1, 1l 12v 2007

Míval jsem spotřebu kolem 4,5l. Člověk, který tyto motory zná mi poradil pár věcí a já je udělal, spotřebu mám 2,5l. 1.výměna komplet výfuku a katalyzátoru( dal jsem od 2l do 2,5l)a originál lambda sondu( repliky nebrat) 2.dal jsem termostat 85st. 3.tepelná čidla na motoru jsem dal teplotově stejná 80st. 4.úplně jsem zrušil v létě používání klimatizace, auto má dobrou ventilaci samo o sobě. 5.toto auto není sporták cihla na plynu dělá své, rychlost do 65km 6. dobře fouklé gumy, žádný brzda plyn, olej 5w-40 auto mám od roku 2007 a nedal bych ho.

10.11.2013 | 11:30:14 |   | 89.102.165.* Reagovat

RE: spotřeba Citroen C1, 1l 12v 2007

:-)))))))))))))))))))))

Já mám spotřebu (čaj,rohlík,svíčková,malé pivo,káva,20dkg uheráku,3 chleby,2dc červeného), člověk , který mne zná (můj dietolog) mi poradil pár věcí a mám spotřebu (zelný čaj, celozrné pečivo, salát s kuřecím masem,voda, jogur,další voda), celý to ale je kua dražší.......

10.11.2013 | 11:47:45 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Espace je ostuda

Souhlasím se všemi, kteří zde napsali kritickou recenzi na Espace III. Stres s ním vyjet. Stres navštívit zn.servis. Stres s ním udělat STK. Ano, auto prostorné, pohodlné, užitečné, ale dost svérázné a jankovité. Chodí do servisu častěji než žena ke kadeřníkovi. Spotřeba 2.0 8V otřesná. Proč ho neprodám? Protože za jeho dnešní cenu 50tis. nic lepšího nekoupím. ASi Frantíci už v r.1998 nasadili moderní trend - auto na 6 let a do šrotu.? A nová generace prý není o nic lepší.

07.07.2012 | 12:21:05 | Jirka  | 89.103.34.* Reagovat

RE: Espace je ostuda

No já musím napsat že Espace mám a že by byl stres sním jezdit kromě běžných oprav a údržby slouží naprosto perfektně spotřeba a výkon v pohodě a to píši o benzínovém 2.0 nevím mám na něm najeto asi tři sta tisíc a šlape jako víno, před tím sem měl sedm let starý Ford Galaxi Tdci a běs a hrůza nechápu ale měl najeto sto tisíc a těch závad neustále přibývala nafta do oleje a ani ve Ford Hornát nepřišly na to čím to je co to stálo všechno peněz no už bych ho nechtěl ani zadarmo. Tak to je vše.

19.06.2015 | 12:56:18 | Martin  | 37.188.141.* Reagovat

RE: Espace je ostuda

Tak já nevím, Rendu Espace vlastním tři roky 2.0 benzín, a naprostá pohoda před tím jsem měl Alhambru ale než jsem stačil na ní něco udělat rez mi jí sežral před očima, a Galaxi jsem nechtěl znám dva lidi co je měli a oběma je ukradly, já jsem spokojenej, pohodlný, velký, bezpečný prostě jedním slovem OK.

01.07.2015 | 13:14:39 | David  | 109.81.208.* Reagovat

50%souhlas

s druhou půlkou článku souhlasím ale s první ne! Největším problémem je servis a ceny náhradních dílů - autorizovaný servis dost často oškubává a připadá mi že něco na autě "načasují" a zákazník je do měsíce zpět s jinou závadou.

12.10.2011 | 22:26:22 | ali  | 89.176.26.* Reagovat

RE: 50%souhlas

S 50% souhlas, nesouhlasím, největší problém je Renault :-( .

13.10.2011 | 07:35:36 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE: 50%souhlas

Tak to nesouhlasím bratranec dovážel auta, zhruba za 180 dovezených aut desítky z nich byl právě Renault nejčastěji Scenic, mě dovezl Espace mám ho šestý rok běžné opravy a to je všechno, o značce vozu do budoucna mám jasno.

20.06.2015 | 17:58:00 | Vladimír Kos  | 37.188.235.* Reagovat

Mám za to, že vaše auto nenajelo avizovaných 9500km/rok.

16.02.2011 | 08:24:53 | Honza Reagovat

Espace 3 1997 - 2.0 8v

Espace 3 máme 4 roky a opravy jsou sem tam nějaký spotřebák,nějaký věci při koupi(rozvody,stabilizátory,tlumič pod motorem)

Teď za 3.200 ložisko zadní kolo(má 230000,ale nevím kolikrát),
Hodil jsem do toho levnou verzi plynu za 19000,mazání na flashlube(viděl jsem v servise espace lpg s podpálenými ventily) a Výlet do Tater v 6ti udělal za 11 litrů,Couračky tak za 12 a protože to bere plynu stejně ať jedu jak chci,tak 140 po dálnici je docela legrace,když v pravým pruhu míjíte nový auta s řidiči zírajícími na palubní počítač :).

Jo a je to celý z laminátu,jen přední halpna je z plechu a na podvozku to má prý 25kg zinku,takže nemá jinou povrchovou úpravu.
Škoda,že Espace 4 už tak není dělaný.

Design:
Mám pocit,že kdyby Němci vzali krabici a přidělali k ní kola,tak polovina lidí bude unešená z nadčasovýho designu.

09.11.2013 | 23:06:58 | Zub  | 217.29.8.* Reagovat

RE: Espace 3 1997 - 2.0 8v

Ano plně souhlasím také nechápu ty lidi co mají znak VW nebo Audi vytetovaný na čele a nic jiného nejsou schopni uznat. Renault je Francouz a je to dobrý auto dávám devět z desíti

19.06.2015 | 13:01:18 | Vlasta  | 37.188.141.* Reagovat

RE: Espace 3 1997 - 2.0 8v

Po třech letech na LPG stále ok.
Ventilové vůle ok ,tlaky 11bar+-0.5
Občas se mi rozscvěcelo ve vlhku při zapnutí ABS(napájení elektroventilů),
prostříkal jsem kontakty rele a trochu prasecky konektory v pojistkový skříňce ne levém podběhu a je ok.

10.03.2016 | 11:43:15 | Zub  | 81.92.151.* Reagovat