Recenze Renault Kangoo 1,2
“Kde se stala chyba?”

Autor recenze: papa joe (48 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:benzín 1200 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:130 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 6. 7. 2005

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Různé - služební.

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Zadřený motor ve 120 000 km. Indikátor na tachometru hlásil OIL OK, ale v motoru nebyl žádný olej. Přitom vůz byl pravidelně servisován v autorizovaném servisu. Ukázalo se, že byl ucpaný elektronický měřič stavu oleje. Sdělení servisu - vina na straně uživatele, cena opravy 93000 Kč. Řešeno koupí motoru z vrakoviště - 15000 Kč + 7000 Kč za montáž.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pozor na elektronický měřič stavu oleje, je potřeba měřit ruční měrkou.

Jinak je auto dobré, splňuje očekávání, prostorný interiér, na dovoz zaměstnanců do práce ideální.

Motor 1,2 je slabý (šetřili jsme při koupi - vlastní vina).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo

Vložit komentář

Topení

Já jsem vlastnil Kangoo 1,2 dovezené z Německa najeto cca 50tisKM a musel jsem měnit topení. Znamenalo to demontovat celou palubku. Na topení byl vadný výměník- obdoba chladiče. Jinak to bylo nezničitelné auto prostě držák.

26.08.2009 | 11:41:04 | Hawk Reagovat

Tohoto "klokánka" mám v práci jako služebáka. Má najeto 160 tisíc, pravidelně servisován, závada jen jedna: Čidlo teploty nevímčeho. Pokud vám chyběl olej v motoru, pak je to buď chyba servisu (od výměny do výměny to nemůže tolik sežrat, jedině že by ho v servisu vůbec neměnili několikrát po sobě), nebo vám někudy vytekl. A to by byla chyba vaše. Motor byl jinak živý, ale jen při malém zatížení. Po naložení už stíhal jen taktak. Brzdy velice jedovaté. Odpružení perfektní, panelku, po které Felicie Pick-Up poskakovala, žehlil perfektně. Vcelku dobré auto.

16.05.2009 | 21:18:02 | Standa Reagovat

Nechápu jak se někdo může spoléhat na kontrolu oleje jenom na měrák a ne na měrku která je směrodatná.Tohle může jenom diletatn tak at se potom nediví!!!

16.05.2009 | 20:25:44 |  Reagovat

RE:

Tak v mém služebním Kangoo třeba žádná měrka není a nikdy ani nebyla - jen ten měřák -)

16.10.2014 | 22:51:46 | Tom  | 89.177.62.* Reagovat

olej

Nejlepší jsou lidi co do auta lejou jenom benzín a kapotu neotevřou, pod auto se nepodívají a pak se diví. Jak se dělá v některých servisech o tom se snad není třeba rozepisovat!

22.11.2007 | 07:08:16 | shark Reagovat

Při nadměrné zátěži motor olej žere každý. Pokud jsi na to pořád šlapal a vytáčel, tak je to možné.

22.11.2007 | 07:03:44 | Radek Reagovat

Celkem nechápu

Mám kangoo už cca 10 let a najeto mám 190 tis km. Pokaždé při výměně oleje dám nový olej a starý vypustím. Nikdy jsem nemusel během roku nic dolévat. Nechápu jak se Vám mohlo stát, že nebyl v motoru olej?? To by jste musel ujet minimálně 40 tis km bez výměny, aby ho tolik ubylo a zadrřel se motor??

21.11.2007 | 21:13:52 | Mytys Reagovat

to je sila

to je jasny ze vse je treba kontrolovat vizualne pred kazdou delsi jizdou na to mrknu nebo alespon jednou za mesic....

17.04.2006 | 19:29:06 | peta Reagovat

oprava

pardon - kulových kloubů

06.08.2005 | 19:25:33 | papa joe Reagovat

Další závady

135 000 km
výměna obou dolních kulových čepů předních ramen
výměna obou tyčí řízení (3 klouby)
výměna pravé poloosy
(tak jsem si to ježdění nepředstavoval)

06.08.2005 | 19:21:55 | papa joe Reagovat