Rok výroby:2005Typ motoru:Diesel 1,5l 82kStav km při koupi:0 kmStav km nyní:39 950 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:7. 1. 2006
Prvních 1 000km bez vad. Poté začala skřípad odkládací schránka před spolujezdcem, vrzat železná přepážka k nákladovému prostoru a vrzat držák pásu u řidiče (v servisu údajně vypěněno a od té doby je alespoň toto v klidu).
Pravá půlka dveří nákl. prostoru se i po seřízení v servisu dovírá jen nahoře ... dole to dovírám přitlačením nohou - lehce.
Ruční brzda byla dotahována a zase na 3. zubu nedrží.. takže ji tahám až k bradě.
Jinak bez závad :o)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Servis v Kutné Hoře je poměrně vstřícný a rychlý - ono za ty peníze bych taky byl - zpětné zrcátko bez laku a vyhřívání Kč 2500,- když přítelkyně couvala, Kč 650 za gumičky na stěrače a Kč 125 za žárovku H4.
Motor je můj první diesel a naučil mně jezdit v nižších otáčkách. Zátah je pěkný až k 3000 ot. pak slábne, já řadim u 4250, kde je teoreticky nejvyšší výkon, omezovač začne prudit u zhruba 4500, ale není problém jít na 4750 na 2ku. :o)) Největším problémem je asi převodovka která je nepřesná 3ka je na místě, kde bývá 5ka a 5ka je tam taky - jak to tam ti frantíci nacpali ?? :o)
Další problém a ten mne nejvíce trápí jsou krátké převodové stupně. Rozumím, že jde o vozidlo na dopravu nákladu, ale točit na 5ku 2000 ot (nejvyšší kroutˇák) a jet 85Km/hod je silná káva. Při cestovní rychlosti 120km/hod točíte 2750ot. Pak už motor jen slábne a zastaví se na 4350ot. při 180km/hod dle tachomeru při použití silného větru a silném klesání. Normálně může jít do 170ti. Spotřeba je do 6litrů, eko jízda lze 4 l/100km (nesmíte překročit 80km/hod). Brzdy dobrý, bez ABS, trochu klouže předek na mokru.
No to se opravdu nauč jezdít s dieslem. Chtěl bych tě vidět jak jezdíš za 6l nebo dokonce ,,eko" za 4l s tímto zbůsobem jízdy. Tohle 60kW dCi nemá rádo příliš nízke otáčky, ale řadit přes 4000ot/min? To si kup Porsche a tam můžeš až na 10000. Koukám že jsi měl Escorta se 150 koni. Chceš snad přirovnávat 150k : 80k. Ještě si mladej a máš se hodně co učit. Přeji ti hodně km bez nehod.
No...píšeš, že Tě to auto naučilo jezdit v nižších otáčkách, že to je tvůj první diesel...tak tedy nerozumím tomu, když píšeš, že odřazuješ ve 4250ot/min.:-) Zdají se Ti to nízký otáčky???Jasně, benzíňák teprve začíná ožívat, ale u nafty???Chlape,prober se.Buď si (s odpuštěním) magor,co necítí auto nebo...se vrať k benzínu.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo
No to se opravdu nauč jezdít s dieslem. Chtěl bych tě vidět jak jezdíš za 6l nebo dokonce ,,eko" za 4l s tímto zbůsobem jízdy. Tohle 60kW dCi nemá rádo příliš nízke otáčky, ale řadit přes 4000ot/min? To si kup Porsche a tam můžeš až na 10000. Koukám že jsi měl Escorta se 150 koni. Chceš snad přirovnávat 150k : 80k. Ještě si mladej a máš se hodně co učit. Přeji ti hodně km bez nehod.
17.02.2009 | 23:37:14 | rosta Reagovat
Takhle jezdit s dieslem?! To auto mít ruce, tak tě už dávno utlouklo.
07.10.2006 | 21:49:19 | Reagovat
Ach jo...
No...píšeš, že Tě to auto naučilo jezdit v nižších otáčkách, že to je tvůj první diesel...tak tedy nerozumím tomu, když píšeš, že odřazuješ ve 4250ot/min.:-) Zdají se Ti to nízký otáčky???Jasně, benzíňák teprve začíná ožívat, ale u nafty???Chlape,prober se.Buď si (s odpuštěním) magor,co necítí auto nebo...se vrať k benzínu.
21.06.2006 | 19:22:40 | Kamil K. Reagovat