Recenze Renault Kangoo 1,5 dCi 82k
“Mile mne překvapilo ... a snad už nepřekvapí :o))”

Autor recenze: Horyn (25 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:Diesel 1,5l 82k Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:39 950 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 7. 1. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort RS 2000 150 k

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Prvních 1 000km bez vad. Poté začala skřípad odkládací schránka před spolujezdcem, vrzat železná přepážka k nákladovému prostoru a vrzat držák pásu u řidiče (v servisu údajně vypěněno a od té doby je alespoň toto v klidu).

Pravá půlka dveří nákl. prostoru se i po seřízení v servisu dovírá jen nahoře ... dole to dovírám přitlačením nohou - lehce.

Ruční brzda byla dotahována a zase na 3. zubu nedrží.. takže ji tahám až k bradě.

Jinak bez závad :o)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Servis v Kutné Hoře je poměrně vstřícný a rychlý - ono za ty peníze bych taky byl - zpětné zrcátko bez laku a vyhřívání Kč 2500,- když přítelkyně couvala, Kč 650 za gumičky na stěrače a Kč 125 za žárovku H4.

Motor je můj první diesel a naučil mně jezdit v nižších otáčkách. Zátah je pěkný až k 3000 ot. pak slábne, já řadim u 4250, kde je teoreticky nejvyšší výkon, omezovač začne prudit u zhruba 4500, ale není problém jít na 4750 na 2ku. :o)) Největším problémem je asi převodovka která je nepřesná 3ka je na místě, kde bývá 5ka a 5ka je tam taky - jak to tam ti frantíci nacpali ?? :o)

Další problém a ten mne nejvíce trápí jsou krátké převodové stupně. Rozumím, že jde o vozidlo na dopravu nákladu, ale točit na 5ku 2000 ot (nejvyšší kroutˇák) a jet 85Km/hod je silná káva. Při cestovní rychlosti 120km/hod točíte 2750ot. Pak už motor jen slábne a zastaví se na 4350ot. při 180km/hod dle tachomeru při použití silného větru a silném klesání. Normálně může jít do 170ti. Spotřeba je do 6litrů, eko jízda lze 4 l/100km (nesmíte překročit 80km/hod). Brzdy dobrý, bez ABS, trochu klouže předek na mokru.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Kangoo

Vložit komentář

No to se opravdu nauč jezdít s dieslem. Chtěl bych tě vidět jak jezdíš za 6l nebo dokonce ,,eko" za 4l s tímto zbůsobem jízdy. Tohle 60kW dCi nemá rádo příliš nízke otáčky, ale řadit přes 4000ot/min? To si kup Porsche a tam můžeš až na 10000. Koukám že jsi měl Escorta se 150 koni. Chceš snad přirovnávat 150k : 80k. Ještě si mladej a máš se hodně co učit. Přeji ti hodně km bez nehod.

17.02.2009 | 23:37:14 | rosta Reagovat

Takhle jezdit s dieslem?! To auto mít ruce, tak tě už dávno utlouklo.

07.10.2006 | 21:49:19 |  Reagovat

Ach jo...

No...píšeš, že Tě to auto naučilo jezdit v nižších otáčkách, že to je tvůj první diesel...tak tedy nerozumím tomu, když píšeš, že odřazuješ ve 4250ot/min.:-) Zdají se Ti to nízký otáčky???Jasně, benzíňák teprve začíná ožívat, ale u nafty???Chlape,prober se.Buď si (s odpuštěním) magor,co necítí auto nebo...se vrať k benzínu.

21.06.2006 | 19:22:40 | Kamil K. Reagovat