Rok výroby:2005Typ motoru:1.9Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:28. 1. 2010
Ano, mělo, a bohužel jich nebylo málo a byly hodně závažné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S rodinkou jsme se rozhodli pořídit si větší a bezpečnější auto než byla Octavia. Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodl pro novou Lagunu, která mě dostala svým vzhledem. Hodně známých servisáků mě však od koupi Renaultu odrazovalo - poruchovější značka, drahé opravy...no nenechal jsem se přesvědčit a měl jsem svou hlavu. Bohužel musím uznat, že kamarádi měli pravdu a dodnes se mně u píva v hospodě smějí. Nicméně rozhodnutí padlo a zbývalo jen doladit "drobnosti". Motor jsem vybral 1.9 DCI, výkon 88 KW. Po třech měsících čekání mně volali že autko je připravené. Vyrazil jsem pro něj, vyplnil papírové záležitosti a nadšen z krásného a voňavého auta jsem vyjel domů - asi 120 km. Jízdu jsem si vychutnával, motor byl ještě hodně syrový, ale i tak bylo poznat, že ta síla tam bude. Před příjezdem domů se mně na palubce rozsvítila kontrolka - dle manuálu jsem zjistil, že se jednalo o kontrolku airbegů. Po týdnu návštěva servisu, závada odstraněna s ujištěním, že se nebude opakovat. Další překvapení přišlo po kontrole oleje - olej byl asi 1 cm nad ryskou MAX. V manuálu napsáno: motor olejem nikdy nepřeplňte nad horní rysku! Bravo mechanici. Po necelém roce a najetých 18 tisících první vážná závada - výlet do Prahy, odjezd domů a ...startovací karta nic. Bylo 10 večer a těžko shánět pomoc. Přespání v Praze, zajištění servisu, oprava trvala tři dny. Odjezd domů busem, za tři dny busem zpět Praha pro Lagunu. Nějaký čas pokoj, ve 30 tisících uhnila zadní část výfuku - hodně brzo bych řekl...asi kvalitní materiál. Po opravě se opět rozzářila kontrolka airbegů. Drobnosti - padající zadní okýnko, cvrčci v palubce, poruchy zámků...to ani nezmiňuji. Asi 50 tisíc a další rána - při jízdě na dálnici se rozsvítila kontrolka tlaku oleje - okamžitě jsem zastavil a volal do servisu. Takže asistenční služba, odtahovka do servisu v Brně. Zjištěno, že selhala pouze kontrolka. ovšem kdo to může vědět... Zvlněné brzdové kotouče. Výměna. Také trochu brzo. Opět parkovací karta, opět servis a obět používání MHD. Systém varovných světel, které se po prudkém brzdění sám aktivuje, ale už to nešlo vypnout. Takže 100 kiláků jsem jel domů se "všemi čtyřmi". Palubní počítač ukazuje opačně - při volné jízdě spotřeba 40 litrů, čím víc auto točím, spotřeba klesá. Kéž by to tak bylo ve skutečnosti...dojezd na nádrž ukazuje 68000km - nejúspornější na světě. Porucha automatické ruční brzdy- po zastavení se aktivovala, ovšem po nastartování druhý den se nedeaktivovala. Možná příště. Odtahovka do servisu. Opět kontrolka airbegů. Už jsem na ni nereagoval. Devadesát tisíc - problémy se startováním - repase startéru. Nefunguje tempomat, klima vydává podivné zvuky.
Auta se chci zbavit, protože už do něj nehodlám dát ani korunu. Byl to největší omyl mého života a Renault už nikdy více. Zlatá Octavia. laguna je elegantní a pohodlné auto s dobrým motorem a výbavou, ovšem ta elektronika a spolehlivost - to je katastrofa. Auto pro hodně bohaté lidi se smyslem pro dobrodružství.
Dobry den mam Renault Lagunu r.v 1998 2.0 benzin. Obracím se na tu to recenzi ,protože s jistou závadou si neví rady ani počítač.začalo to v prosinci normálně sem přijel domu a na druhy den už jsem nemohl nastartovat chytlo mi to až po 4 dnech měl sem to i na počítači a ten neukázal žádnou závadu a už mi to udělalo po 3 a benzin sem tankoval 20 litru.
04.03.2014 | 15:54:38 | Jiří
| 46.231.74.*Reagovat
RE: Nevym si rady
ahoj mam take takovi problem nemohu na startovat.mam taky stejny auto renauta měnila jsem svičky koupila novou baterku a stale nestartuje.někdy mě musej roztlačit pak to chytne vubec nevim kde je problem až budeš vědět ten problem dej mi vědět ahoj pavla
Ahoj uz jsem nato prisel je to cerpadlem kdybys bydlela nekde poblis tak bych ti to spravil bydlim v Rymarove a kdybys mela jeste naky dotaz tak mi muzes zavolat na mob 605722941 Jirka
28.03.2014 | 13:49:39 | Jiří
| 46.231.74.*Reagovat
RE: Nevym si rady
Jestli si s tím neví rady ani počítač, tak pak už nikdo. To je konec...
V autobilde preverili Lagúnu 3, 2.0DCi, s 127 kw motorom na 100.000 km. Nejdem napínať: Dopadla lepšie ako A6, W Passat, alebo Toyota Avensis..:)) Akurát, že po 100.000 km mala vydreté ojn. ložiská a praskliny na hlave-pri žeraviacich sviečkach....presne ako PD od W...
Pisatele recenze je mě líto také jsem měl čest poznat skvost Renault jenže Megane. Hrůza. Nebylo snad ničeho co by se na uatě nevysralo a to bylo nové.
Bohužel firma Renault se dala špatnou cestou na kterou nemá a odnáší to zákazník.Před pár lety to byli dobré a celkem spolehlivá auta,mluvím o své zkušenosti a zkušenosti svých známých.Laguna I,Megane I,Clio I,II byli vcelku jednoduchá auta do kterých necpali tolik elektroniky jako dnes a nemají zatím na to aby to spolehlivě ukočírovali.
Osobní zkušenost se starším Renaultem sice se jednalo o sociální verzi ale na druhou stranu to byla asi výhra. Bylo to dá se říct čistě mechanické auto a tudíž se tam nemělo ani moc co polámat takže celkem spokojenost. A když už tak tak elektronika ještě u vozů začátkem let 1990 a níže byla celkem slušná. Osobně bych řekl že největší problémy odstartoval Megane 1996 a další:)
Nevíte co je s aktualizací tohoto webu? kdysi jsem s oblibou čítával recenze uživatelů (není nad reálné zážitky z auty), ale od prosince 09 nic nového nepřibylo, i zprávy ze světa motorismu jako kdyby zamrzly na datumu 30.12.2009....
Nevíte co je s aktualizací tohoto webu? kdysi jsem s oblibou čítával recenze uživatelů (není nad reálné zážitky z auty), ale od prosince 09 nic nového nepřibylo, i zprávy ze světa motorismu jako kdyby zamrzly na datumu 30.12.2009....
Nevíte co je s aktualizací tohoto webu? kdysi jsem s oblibou čítával recenze uživatelů (není nad reálné zážitky z auty), ale od prosince 09 nic nového nepřibylo, i zprávy ze směta motorismu jako kdyby zamrzly na datumu 30.12.2009....
Číst opravdu asi neumíš,já jsem nikde nepsal,že po vypnutí klíčku se zamkne volant,ale že máš rozum nemluvněte a IQ houpacího koně zatím si stojím.Tuplovat si sám sobě příspěvky to jen tak někdo neumí,leda že by jsi byl podle těch km řidič kamionu to by pak vše omlouvalo.A pak to nemá na těch našich silnicích vypadat,když dávaj do ruky volant takovejmhle imbecilům.
Na renault fluence jsem viděl reklamu v telce a popravdě mě zaskočila cena. Za takové "luxusní" opravdu rodinné auto, kterému nějaká O II nesahá ani po disky... ale přece jenom vědom si renomé Renaultu, ještě bych počkal co prozradí čas.
dodať, že taká Dácia Logan v teste na 100.000 km dala na frak aj japonským a nemeckým značkám... . W Touran by dal neviem čo, za jej výsledok. K závadám uvádzaným v recenzii: - zvlnené zadné kotúče: na 99% to urobia, keď sú zohriate a začne sa prudko brzdiť v daždi, - zaseknutá parkovacia brzda: opýtajte sa majiteľov W a AUDI, môžu si vymieňať skúsenosti..., -vrzganie plastov: Počul som ich na na funglovke A6, aj. Superbe... , -karta- elektronická hračka - zbytočná. Je ťažké posudzovať podľa recenzie, čo je spôsobené autom a čo majiteľom. Podľa všetkého Laguna má problémy, na druhej strane, ak by autá vyvíjali chlapi, ktorí v nich aj strávia polovicu života, tak by v živote nedávali hračky typu dažďový senzor, tlak v pneumatikách, karty, štarovanie tlačidlom, elektr. parkovačku - čo je super najmä v zime, nakoľko v zime použijem možno 1 x ručnú brzdu--- to vedeli už pred 50 rokmi..., namiesto poctivých budíkov - digitálne hračky a 100 podobných nezmyslov. Z ľavej strany tlačí do kolena madlo, ktoré sa aj tak nepoužíva, takto divoko vykrútené má najnovšie aj Ford, Lexus a podobne. Kde si vylomíte ľavú ruku, kým stlačíte ovládač... P.S. Teraz prichádza Renault Fluence. Za super cenu, super veľkosť. Ale o tom, že už vyhráva aj novinárom, je hláška, že jeho negatívom spomedzi iných...je aj to, že NEMÁ ZADNY stierač... To, že je to sedan a tie NEMAJÚ zadné stierače... , to asi neberie do úvahy. Možno je v tom šok, že za 50% ceny sa predáva auto veľkosti 406, alebo Passata. Pretože to je všetko o biznise a reklame. A peniazoch, samozrejme... . /Alebo si myslíte, že si každý vyrába sám alternátor? Okrem uhlíkov /1 x/ som nikdy s nimi nemal problémy.
jestli tam standa chodí a maskuje se, to nevím. Nemohu soudit. Ale jisté je, že to tam ukončil Karel, i Standa (ti to aspoň oznámili), dále tam přestali chodit Major a Pupkatej, Kamila, možná jsem na někoho zapomněl, nevím, ale těchto jsem si všiml. Ono není taky o co stát. Majitelů kolíňáků je málo a tudíž není vlastně s kým rozumně předávat zkušenosti a diskutovat. A pokud si někdo představuje, že je nějaká zábava donekonečna vyvracet nesmysly a opakovat do kola to samé, hlavně když to musíte obhajovat před "lidmi", kteří ve skutečnosti nepřišli aby se něco dozvěděli, ale jen plivat a urážet, tak vás můžu ujistit, že na to nemá trpělivost kadý. Zvlášť ti, co tyto recenze brali vážně. A pak zjistili, co to tady je za bandu šílenců.
Proboha, tak se poserte! Vám se nikdy nestalo, že když jste psali a o něčem jiném přemýšleli, nebo na vás někdo mluvil, tak jste nenapsali jste něco jiného? Jak říkám, abyste se neposrali, jak se vám hodí každičké zaváhání! Proč asi? protože jste ubožáci bez argumentů, tak se chytáte každičké blbosti. Ale jak chcete, jste mi celkem volní, protože lidé, kteří na druhém nenechají nit suchou jen proto, aby si pozdvihovali své vlastní ego, nejsou partnery do diskuse. Opakuji, mám lehce ojetho Mišáka (se třemi pičkami ve znaku) a o Subaru zatím přemýšlím.
"O Subaru jsem přemýšlel nad těmito příspěvky." Můžeš mně říct, kde se tu mluví o Subaru? Navíc tato recenze je na Lagunu, ale to je Renault, kdybys to nevěděl. Prostě jenom kecáš,nemáš ani Subaru ani M.Outlander a o autech víš úplný hovno.
Vidím, že po mé recenzi se tu strhla opravdu zajímavá diskuse, která se bohužel vždy netýká pouze aut. Myslím že čtenáři nejsou zvědaví na urážky a na velikosti pinďourů různých diskutérů. Jinak ti co o mé recenzi pochybují a nevěří jí, mají možnost se přijet na zázrak podívat a doložím klidně i servisní knížku. A ti co se Renaultu zastávají, přál bych jim zažít to co já - a i několik dalších známých, kteří si tyto podivné výtvory zakoupilo. Mimochodem, ve čtvrtek se objevila další závada - porucha alternátoru, laicky řečeno shořel a z baterky stříkala kyselina. Opravdu velmi kvalitní a spolehlivé auto.:)).
No tak mají krátké auto. Někdo má malý penis, někdo má malé sebevědomí, někdo je malý celý (tito právě mají nejčastěji velká auta:-)) ale nejhorší jsou ti duševní liliputáni, co mají sice auto dlouhé, ale rozum jako pivovarská kobyla.
Mitsubishi, samozřejmě. O Subaru jsem přemýšlel nad těmito příspěvky, tak se mi to tam nějak dostalo :-)) Je vidět, že Radek - na rozdíl od ostatních - zná a ví :-))
No bože, tak mají malé auto,ale nesmíte zapomenout, že mezi námi žije spousta liliputánů a i jinak vzrůstově postižených lidí, kteří toto autíčko prostě potřebují. Vždyť i Jirka Krytinář prý uvažoval o C1 než si koupil Superba.
nevím sice, proč tě to zajímá, ale moje auto je lehce ojeté Subaru Outlander. Předtím jsem měl Citroen Xantia HDI, předtím jsem měl Peugeot 205, předtím Škodovky, takže nejsem zaujatý, ale Renaulta opravdu neee.
Ano, máš postřeh. Mé auto je C1 s najetými 60 000 km, bez závad a ke vší spokojenosti. Nestydím se za to a uvádím to i v diskuzích ke recenzím Kolíňat. Že tam už nechodí Standa je škoda.
prý tě hledá, že jsi u něho dlouho nebyl. Řekl jsem mu, že je to na tobě vidět, tvůj stav se zhoršuje. Prý se máš dostavit na pár injekcí, klecové lůžko máž už připravené. Tak alou zpátky do léčebny! :-))
To je nějaká vaše nemoc? Schizofrenie? Přiřazovat anonymům jména (Standa, ing. Pelikán, a další), nebo dokonce dedukovat, že hájí sami sebe? Nemám to za potřebí. XY je někdo úplně jiný, a pokud projeví souhlas s nějakým názorem, třeba mým, neznamená to snad, že jsem to já. Spíš mi připadá, že vás deptá, že nemáte nikoho konkrétního, komu nadávat. To je taky důvod, proč volím raději login anonym. A nejsem sám. Ale pokud ti dělá dobře mi přiřazovat jakákoli jména, vlastnosti, a schpnosti, budiž, klidně si posluž. Mě to nic neudělá, tobě se uleví a na mém názoru, že je tady 90 procent nevyzrálých dementů, pubescentů a dětí to taky nic nezmění. Na seriozní recenze chodím samozřejmě řádně přihlášen. Tam se ale věcně diskutuje, příspěvky vkládá ten, kdo o tématu opravdu něco ví a neuráží jen bezhlavě toho, kdo s ním nesouhlasí. Tady je to o ničem. Takže raději anonym.
Renaulty jsou popravdě auta krásná, elegantní a velmi komfortní. Avšak v současné době bych si Renault nekoupil, ani kdyby byl za polovinu. Má natolik pošramocené renomé, že koupit si to může jen dobrodruh, nebo blázen. Počkal bych nějaký rok, jestli se kvalita Renaultů nezlepší, jinak ani náhodou.
V příspěvku anonyma ve 21.55 (ne 21.25) jsem nic na "pětiletý"rozum nenašel. Ale to slovo "stupidní" se ti moc líbí, tak jsi ho musel hned použít že? Názory pětiletého máš ty. A urážet něčí ženu, zvlášť když si sám pindíš hoňoura je trapné. Další puberťáček? P.S.: Volant se opravdu zamkne až po vyjmutí klíčku. Už od dob Trabantů. (Tam byla ještě jedna pojistka navíc-klíček se musel zatlačit a potom pootočit, takže auto, kde s vypnutím motoru zamkneš volant můžou vyrobit leda v Číně, nebo spíš ve tvé fantazii, ty "řidiči"! A neurážej nikoho, koho neznáš. Možná by ses od něho mohl učit. Ale ty jsi už od narození chytrej (a pořád stejně, že?)
jestli já neumím číst, to nevím, tvé příspěvky čtu celkem ladně, ale ty neumíš psát (viz tvůj čas v příspěvku). Jestli ty řídíš dýl než moje žena, to fakt nevím, a jisté ale je, že to asi moc neumíš. Jinak bys nepsal hovadiny, jako že se volant zamkne po vypnutí motoru. A moji "starou" si laskavě nebert do huby. Stará je možná tvoje máma.
Anonyme ty jsi fakt stupidní debil,Renaulta nemám a řídím dýl a líp než tvoje žena.Neboť takovýhle pako jako jseš ty,s názorama pětiletýho dítětete si může vzít leda pěkná husa. Číst asi taky asi neumíš.No chudák tvoje stará.
Boze,to je zase telat co nkdy v Renaultu nesedeli:),samozrejme ze z nemeckym autem se to porovnat neda je to tragac,mozna spolehlivost ma vyssi,ale ja radsi jezdim pohodlne i kdyz to bude stat trosku vic.Jinak kdyz zhasnu motor volant se nezamkne,to udela az otevru dvere to jen pro upresneni. Taky sem mel Lagunu za 9000 Baccaru 3.0 12v automat a pohoda
Možná jsem špatně informovaný ale ještě jsem neviděl a ani jsem se nesetkal s autem kterému by se zamkl volant při otevření dveří:O Mě se volant zamkne vždy když s ním na místě při vypnutém motoru trochu pohnu.A takovým způsobem jsem se setkal zatím u každého druhého auta.
ale situácia v Toyote je veľmi vážna. Dnes dokonca vystúpil vnuk zakladateľa koncernu, pán Toyoda, ospravedlnil sa za problémy so stiahnutím 8 miliónov áut!!! Dokonca agentúra S+P zvažuje žnížiť raiting automobilke a jej dodávateľom. Takže dalšie straty koncernu v čase krízy...
si koupí jen chytej člověk, jako třeba já, jsem si koupil lagunu 1997 rok 2,0RXE s max. výbavou za 9tisíc korun, už na ní mám najeto přes 19tisíc km a ještě jsem na ni nešáhl...Krásná červená perleť...digiklima, el. sedačky..atd. atd...Ten samej rok např. passat v té výbavě s 2,0 motorem bude stát tak 80 tisíc:-))))I kdyby se něco posralo, myslíte že dám do oprav 70 tyček?:-)))Měl bych za to dalších 7 lagun:-))))
Ty. Ak by si mal 1 mil. km, tak budeš vedieť a porozumieš...., že.... "auto nekontrolovateľne" zrýchlilo hocikedy a hocikde. Ale Ty, pán Dokonalý to určite vieš. Všetci sú kokoti. Lebo podľa seba súdiš iných... . P.S. A ak by si mal ten mil. km, tak budeš mať ľavú nohu vystrčenú z okna. A budeš sa dívať na TV. Aj to sa dá. Predstav si.
mám najeto něco okolo milionu km téměř ve všem, co má kola i pásy. Problém zde popisovaný se týká "zaseknutí" plynu při plném plynu. Ty když zastavuješ u baráku, nebo dojíždíš do křižovatky na červenou, nebo na benzínku, tak máš plný plyn? Uklidni se bratře, zase plácáš nesmysly. A jestli ty při řízení vozidla za jízdy čteš noviny, internet, telefonuješ, tak jsi kokot a ne řidič.
vodiči sa sťažovali na ONESKORENÚ reakciu bŕzd, idú skontrolovať aj iné modely, takže neviem, neviem... . Asi to nebude také jednoduché. Anonym 21:51: Koľko máš km za sebou? Alebo iba jazdíš medzi dedinami, alebo do kostola a tak 2-5.000 km/ročne..., lebo inak by si také hlúposti nenapísal. Napadlo Ťa, že Ti môže auto zrýchliť na križovatke, na červenú, pri prechádzaní z pruhu do pruhu, pri vjazde na benzínku, pri zastavovaní pred domom a 1.000 ďalších možných situácií?! Aôebo ak sa nudíš a čítaš internet, noviny, piješ vodu, telefonuješ,dávaš pozor na deti, kvákaš s posádkou a podobne, ..... v 99,9% prípadov zareaguješ NESKORO a v 99 % aj NESPRÁVNE..... Ale iba TY, anonymný frajer, Ty si pán Dokonalý... Iba sa modli, aby sa Ti nič podobné neprihodilo. Na 99,99 % to NEZVLÁDNEŠ...
To spíš vypadá na špatně naladěný podvozek - pérování, pokud odskakují kola. ABS v tomto případě pracuje dobře a plní svou funkci, protože odskočené kolo, které je na zlomek vteřiny ve vzduchu, se chová jako by blokovalo - zastaví se. A ABS zasahuje. Tuto zkušenost jsem měl v autě jiné renomované značky: Při brzdění na roletě, kdy začala kola odskakovat, zasahovalo ABS. Ale kupodivu to nikdo neřeší a auto se dělá stále. Zřejmě to nepovažují za závadu, ale za fyzikální jev :-)) Takže opět: Toyota si dělá hlavu z věcí, které jiní neřeší.
tam o tom hovoria každú chvíľu. Prius nebrzdí na nerovnom povrchu, odskakujú mu kolesá, idú prestavovať elektroniku.... Podľa všetkého je zlé ABS, stráca kontakt a brzdy sú "dopletené..." A aj v ČSFR sa budú zvolávať Toyoty. Tak sa upokoj. Pokiaľ padlo toto rozhodnutie, mali najvyšší v T. veľa bezssenných nocí..:(
Mluví z tebe zkušenost Renaulťáka? "že vyřadit půjde, že motor zhasne".... no u Renaulta asi opravdu nikdy nevíš. U normálního auta samozřejmě motor zhasne a vyřadit půjde. A pokud zmiňuješ moji ženu, tak vzhledem, ke tvým stupidním názorům, má najeto určitě víc než ty. Řídí od roku 2000 a jezdí denně, v létě v zimně. A s autem si vždy poradila.
Panebože, máš vůbec řidičák? Ty jsi opravdu tak blbej, nebo jsi v autě nikdy neseděl? Ty vážně nevíš, že po vypnutí zapalování se NEZAMKNE volant? Kolik pitomců se tady ještě bude projevovat? A jestli je někdo řidič, jedno jestli ženská nebo chlap, musí umět vůz ovládat. Jestli to nedokáže, není řidič. Když neumí vypnout motor, ale jen ječet a zakrýt si oči, tak ji nepouštěj za volant. Blbe.
Při vypnutí motoru se volant nezamkne, zamyká se možná u Renaultu. Proč by nešlo vyřadit? U manuálnu bez problémů (pedál zcela vlevo je spojka), u automatu přesunout páku z D na N je taky detektivka.
Ty jseš vůl a ještě půl,já Renaulta nevlastním,ale štve mně jak se tady namachrovaní týpci jako jseš ty naparujou s japoncema a navážej do jedný značky.A vida jak se něco týká jejich bezproblémových japončíků tak to neviděj,neslyšej. Anonyme ty jsi prosim Tě zkus někdy vypnout klíčky za jízdy,abys viděl jak to jde pěkně.Ty to možná zvládneš,ale ženský asi těžko co.
Anonyme jsi normální a borec, takže pokud se auto rozjíždí a nejde zastavit, nejprve vypneš zapalování, v tom fofru aby jsi někoho nenabořil otočíš klíčkem trochu víc, zamkneš si řízení a bez posilovače brzd a možnosti zatočit se zabiješ, díky nechci. Já to sice taky zvládnul, ale nikde není psáno, že vyřadit půjde, že motor zhasneš a HLAVNĚ zkus si předtavit, že to auto řídí třeba tvoje žena, která jezdí většinou tak do Alberta a domů.
Vymyslet na Toyotu štvavou kampaň je stejně zakrývací manévr úplně jiných problémů - amerických. Je to stejné, jako když naši politici tvrdí, že nejsou peníze protože je moc důchodců. A ve skutečnosti je to zástěrka - ne důchodců, ale cikánů je moc. Ale my budeme dělat jako že o tom nic nevíme a raději oškubeme ty, co celý život makali. Aby bylo právě na ty cikány. Nikdo v Evropě už je nechce živit, jen ti naši pitomečci - poslanci, senátoři, vláda, a arciblb kocáb.
No jasně, Jiříku, bez posilovače řízení jsem jezdil 25 let, to možná ty to bez něj neumíš. A brzdy se taky zmáknou, s větším tlakem na pedál a za pomoci RB. Ale pokud toto nevíš, tak jsi toho asi za volantem moc nezažil. Jen bych byl pro opačný postup - nejprve vypnout zapalování a potom vyřadit. Jinak motor po odlehčení vylítne do otáček. Sice se trochu "namočí" kaťák, ale v tomto případě není tak podstatné, je horký a rychle se vypálí. Akorát nevím, co tu řešíme za teorie. Upadlých brzdových obložení na Thalii, jsem viděl dost na vlastní oči, taky Kangoo, které šlo nastartovat a potom zase nešlo, Lagunu které při předjíždění chcípl motor, to vše jsem v našich končinách viděl. Ale toyotu se zaseklým plynem ještě nikdy.
Jaký záchranný práce, vždy je nebezpečných prvních pár vteřin, než nezkušený člověk správně zareaguje, normální člověk zařadí neutrál, popř. u ruční převodovky zmáčkne spojku a vyřadí, vypne zapalování a v pohodě dobrzdí. Případy, kdy se nazařadí neutrál a nevypne zapalování jede se vesele dál je oblíbeným námětem mnoha akčních filmů....
Co se stalo v Německu?? Nový dálniční komisař Tom Kranich měl vskutku nečekaný vstup do zaměstnání: hned první den měl nehodu, když nabourá na kole do Mercedesu. Jeho řidička Sussane Tomovi nabídla, že ho sveze do práce. Tím začíná drama. Na dálnici se zasekne plynový pedál ve 160kilometrové rychlosti. Semir se dozvídá, že jeho nový kolega Tom je v nesnázích. Záchranné akce se rozbíhají a začíná souboj s časem... A TO BYL MERCEDES!! Takže nejen toyoty a rendly..
No to je úžasný,jak všichni a hlavně VŠEMU tak moc rozumíte-těm problémům,co maj různý automobilky,atd-koukám,je to tady samej indženýr-lidi vy jste tak k smíchu,až se mi může huba roztrhnout... Jen tak dál
s brzdami na novej T. Prius. Hm, jedno nebrzdí, druhé pridáva plyn do bezvedomia... . Na 405, al. 406 som brzdil ako vlak a ani ma nenapadlo, že je to zlými brzdami... . To bol fakt, s ktorým som sa zmieril. Ľudia sú dnes rozmaznaní...
co ve Francii byl malér, protože Renault (nevím už přesně typ,ale tuším Vel Satis nebo Laguna) jel po dálnici a stále zrychloval, nešel zastavit!!! Pamatuju si to, protože frantíci tvrdili, že to není možné a že se to nikdy nestalo a já to měl pár let předtím u svého francouzského krámu totéž - klika, že to neskončilo pěkným malérem. Ale "nikdy se nám to nestalo" :-)))))
No jasně, vždyť to říkám: Toyota porazila GM, tak je nutno v USA vytáhnout do boje. A použít jakoukoli zbraň. I nekalou. Média vládnou světem. Účel světí prostředky, zvláště když jde o miliardy dolarů.
No nevím, poslouchal jsem dnes americká rádia (bohužel v pracovní době -:) a pokud jsem tomu aspoň něčemu rozuměl,tak tam říkali, že si lidé již dříve stěžovali Toytotě a ta dlouho mlžila i když se někteří lidé již zranili , a dále říkali že technici tvrdí, že to není mechanická záležitost ale zřejmě něco v nastavení řídicí jednotky. Toyotu prý v USA mohou čekat těžké problémy a dlouhé soudy, věnuje se tomu v rádiu hodně času a je to obrovská aféra. Rozhodně to není banální svolávačka jakých je u jiných automobilek dost a nikdo o tom téměř neví. Mluví tam v rádiu zranění a pozůstalí dost rozhořčeně a půjde asi o velké peníze. A do toho teď ještě Prius se špatnýma brzdama.
Svolávací akce neznbamená nekvalitní vůz. Znamená to, že výrobce je seriozní a pokud zjistí, že něco není jak by mělo být, tak často i preventivně dá vše zdarma do pořádku. Na rozdíl od firmy, která se tváří, že vše je v pořádku a že za to, že se jeho vozům běžně utrhne brzdové obložení, nebo chcípne motor při předjíždění si může řidič sám. Na blití! Zlatá Toyota!
A jéje, Jiříček nám zde opět zveřejňuje své nikdy nenaplněné mokré sny. Srovnávat kvalitu Rencku a Toyoty...ale prosím Tě. Toyota udělala jednou kiks, ano, ale staví se k němu čelem a zodpovědně. Rencek dělá kiksy po celou svou historii až po teď a svou pověst si vybudoval sám tím, co mu sjíždí s linky. Mé šest let staré Toyotě nešahají nové výrobky pičky ve znaku ani po dezén pneumatik. Myslím že ty obcházíš parkyngy a ty jejich loga snad obsouložuješ, když Tě ten Renault tak fascinuje. Přečti si recenzi tohoto pána myslíš že lže? Vymýšlí si? Nebo jen tak z nudy špiní "dobrou pověst" Renaultu??
A hlavně, zase to bylo jen rozvířeno novináři. Zná někdo z vás někoho, komu se v toyotě zasekl plyn? Já ne a dělám do toyot už několik let. Navíc to byly nějaké exportní verze pro USA, vůbec jsem na fotce nepoznal pedál plynu které znám u nás. A ta kráva, co v televizi kdákala, že se jí to stalo, chtěla být akorát zajímavá mediální hvězda a zviditelnila se tím, že se jí zasek plyn o kojeneckou láhev a zhrnutý kobereček na podlaze. A ještě k tomu když se lekla, spletla si plyn s brzdou. Vím, co takový krávy vozej v autě za pičoviny. Eště, že si nemalovala hubu a nepráskla do stromu. To by řekla, že se jí zaseklo řízení. Je to prostě blbost a zavání to nekalou soutěží.
A co brzdy u Priusu a nebylo těch svolávácích akcí za 5 let u Toyoty nějak moc?A já nemám chorou teorii.Chorej jseš asi ty,já tu píšu podložený fakta a nejsem fanouškem ani jedný značky.Tak stáhni vocas taky.
Jak málo stačí někomu k tomu, aby na tom postavil chorou teorii. Uvědom si, že je to JEDINÁ závada zjištěná a netutlaná, u Toyoty, zatímco Renault jich má tolik, že to ani nemůže zveřejnit.
Jasně,když někdo napíše podloženou pravdu tak už nemáš věcný argumenty a meleš nesmysly.Zastrč vocas a smiř se s tím taky.Já srovnávám nekvalitu a životunebezpečnost!!!!!!!!
Tomášku nebuď naivní.Dělaj to auta od 2005 a nemysli si,že se to nesnažili ututlat.V USA to způsobilo 19 nehod při kterých zahynuli lidi,pak s tímteprv začli něco dělat.Se prober a nebreč furt.Koupil jsi ještě větší verk než si měl,tak se s tím smiř.
Procentuální šance poruchy pedálu u toyoty je jedna ku milionu, a Toyota se k tomu staví čelem a je si vědoma byť minimálního rizika. Proto dělá svolávací akci takových parametrů. Klobouk dolů. Chtěl bych vidět jinou automobilku, obzvláště francouzskou, která by něco podobného uskutečnila. V případě Renaultu by těch závadných dílů museli měnit desítky. Specialitou Rencku bylo zhasínání motoru a světel při jízdě...to je alespoň závada. A navíc ty telata nikdy nepřišly na to proč to dělá, jen chtěli sypat prachy za nějaké jejich diagnostiky. Drahý Jašine, já nemám důvod se vztekat, jsem klidný člověk. To že Rencky jsou největší šmejdy na světě ví hooodně lidí a nic s tím neuděláš.
vysoký zisk, to NIE JE skoro nikdy DOBRÉ. V čase krízy -zisk: MUSEL ŠETRIŤ. Na čom sa šetrí? Na nákladoch. mzdách, subdodávkach tovaru a podobne..:))..
Měl jsem lagunu 2,0 8V, pak 3,0 24V, kromě spotřebáku žádně poruchy. Brácha tam sem tam něco řešil (2,0 16V) ale zas nic zásadního. Roky a roky spokojenýho užívání vozidel zn. Renault laguna. Tome, a podobní, můžete se vztekat jak chcete, ale prostě je to tak, a s tím nic neuděláte.
Tvé výblitky jsou typickými pindy majitele zázraku Renault, který si je vědom smradlavosti hovna, které si koupil. Ale buď v klidu, i já jsem kdysi značku Renault hájil a závady na autě omlouval, aby jsem nemusel přiznat, že jsem debil který koupil šmejda. Elektronika, kterou rencek používá nikdy žádnou kontrolou nejspíš neprošla, jinak by nebylo možné tak vysoké procentuální číslo poruch těchto klenotů. Jinak tě ujišťuji, že za volantem jsem nucen trávit více času než je mně milé, ale ze všech aut které mně prošly pod rukama, se kurvily jenom Renaulty. Nebo možná neumím jezdit jen s Renaultama. A frustrovaný nejsem rozhodně, jezdím si Toyotkou, která mně navíc nestála ani jedinou korunu mimo spotřebních věcí.
..nezapoměň na to, že výrobce třeba nepřevezme od dodavatele díly jen proto, že jsou srovnané jinak v "bedně" než ostatní a jsou problémy s robotizovaným úchopem... nebo se poodlepí kódové štítky ...nebo ... Výstupní kontrola subdodavatelů je pod velkým tlakem, protože pokud nebude plnit co má, zákazník si zvolí jiného (stejně už tak bývají subdodavatelé minimálně zdvojováni). Navíc, pokud odejde zmetek k zákazníkovi, lze jednoduchou cestou zjistit, který Ferda se pod to podespal a ten má "smůlu".
presne tak,švagor robí vo firme,ktorá robí pristrojovky,obklady dverí a iné pre veľa značiek,napr.VW,Peugeot,Rover,Porsche a pod.Vyrobia kusy,odošlú do výroby a vadné sa im vrátia aj napriek tomu,že ich výstupnou kontrolou tu prešli.Zaujímavé je,že napr.Rover vráti zo 100 ks napr.8,ale peugeot nevráti ani jeden.Namontujú proste všetko.Tak isto to bude s káblovými zväzkami a inými vecami robenými dodavaťelsky.
hochu, není mě 20 a Rendl nebyl moje 1.auto, ale asi se pořád zhoršuju :-( . Už jsem to někde psal a je mi líto, ale ani ta 120-tka mě tolik netrápila a to byla stavebnice. Že se spousta dílů vyrábí na stejném místě je známý fakt, ale každá automobilka má své specifikace a normy kvality, nehledě na to, že ty hlavní díly si dělá každá automobilka sama. Stejně to funguje i u jiných výrovků např. domácí spotřebiče, ke kterým mám opravdu blízko díky profesi a leccos o tom vím, byl jsem i v několika továrnách a věř nebo ne prestižněší výrobce si velmi vybírá co nakoupí, kvalita musí být IA, nezřídka má na výstupní kontrole svého zaměstnance a také pochopitelně za skoro stejný komponent nabo sestavu daleko více platí.
kdyby jste vy Trumpetky věděly, že podsestavy do Renaulta se dělají ve stejné fabrice, jen na vedlejší lince se "stejnými" lidmi, a kontrolou s obdobnými postupy jako třeba pro Porsche nebo Volvo... nebo. To kdyby věděl Němčour, že jezdí v Porscheti, na který šáhl český dělňas, tak se poblinká do klína. Rozdíl je v tom, že frustrovaný majitel Renaulta (např.Vašek, Tom...) své zážitky s chutí pustí do světa ale majitel "nóblesnější" značky si to radši nechá pro sebe, aby nevypadal jako blb, že za drahý prachy koupil kus, který je horší, než ten sousedovic Rendl. Docela mě pobavili výsledky testů na 100000 km, na které už tu někdo upozorňoval. Ten ukazuje na to, že Vašek nebo Tom akorát neumí jezdit :-))
Mám podobné zkušenosti i přes odrazovaní jsem koupil Kangoo 1,9d jsem měl rok 2001 auto bylo prostorné, dobře ovladatelné, perfektní brzdy jen řazení by mohlo být přesnější. Spotřeba 6,1 l/100 průměr, občas sem tahal i vozík ale na autě se pořád něco kazilo např. výměna zadní nápravy, egr ventil ,pružný díl výfuku,neustale se rozsvěcovali airbagy, elektronika ale problém byl i s motorem atd. Jen sem si potvrdil co se o Renaultu říka takové množství závad bych nečekal na žádné značce kdybych tím neprošel tak bych tomu ani nevěřil.Doporučuji provozovat jen po dobu záruky.
Mam rok 2006 najeto 87000km poctivych z toho jsem najel 2000km ja,predtim sem mel 3 jednickove Laguny a zadny problem,tady zatim taky ne,ale rikam najel jsem malo.Je pravda ze mam benzin 3.0 24v automat ten bude asi spolehlivejsi.Ja jsem zatim spokojen nadmiru
Jde vidět, že Renault neudělal pokrok vůbec žádný, navzdory řečím majitelů těchto skvostů. Podobné problémy jako recenzent jsem zažíval rovněž, jenomže s Cliem. Šmejdy nejhrubšího zrna.
tak takhle jsem se uz nepobavil hodne dlouho :D:D:D
nejvic tohle: --------Palubní počítač ukazuje opačně - při volné jízdě spotřeba 40 litrů, čím víc auto točím, spotřeba klesá. Kéž by to tak bylo ve skutečnosti...dojezd na nádrž ukazuje 68000km - nejúspornější na světě.------- ja bych treba renault nikdy nekoupil, uz jen z toho duvodu,ze se mi ty auta nikdy nelibiliy a taky kvuli heslu Renault horsi Peugeot...ale ze to bude az tak katastrofalni,to jsem teda necekal,obzvlaste u noveho auta... jinak autorovi chci dat diky za pobaveni a doufam,ze bude nasledovat nejaka dalsi vtipna a nezaujata recenze :)
autorovi recenze k objektivnímu názoru, přesto, že se jedná o jeho vůz. Tady to spíše často bývá schůze různých zakomplexovanců, co vše komentují, ale daný automobil neviděli ani z rychlíku, maximálně ho měl kámoš jejich tety.............
Jen více takových objektivních recenzí od lidí, kteří dokáží přiznat pravdu. Pouze kladné recenze nám příliš nepomůžou. Každý (čest výjimkám), kdo měl v živitě min. 3-4 auta musí uznat, že někdy šlápnul vedle (já osobně kdysi s ojetou Škodou 130, ne že by to byla až tak špatná auta, ale trefil jsem špatně a za chvíli jsem byl na ceně jeté Felicie, byl rok cca 2000).
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
ranault laguna 2002
dobrý večer cez odvetravač klukovky mi vystriekuje olej čo ma nasledok množstvo oleja do sania. V čom je problem neviem si rady vymenil som aj turbo,
06.12.2014 | 19:25:13 | jany | 195.28.75.* Reagovat
Nevym si rady
Dobry den mam Renault Lagunu r.v 1998 2.0 benzin. Obracím se na tu to recenzi ,protože s jistou závadou si neví rady ani počítač.začalo to v prosinci normálně sem přijel domu a na druhy den už jsem nemohl nastartovat chytlo mi to až po 4 dnech měl sem to i na počítači a ten neukázal žádnou závadu a už mi to udělalo po 3 a benzin sem tankoval 20 litru.
04.03.2014 | 15:54:38 | Jiří | 46.231.74.* Reagovat
RE: Nevym si rady
ahoj mam take takovi problem nemohu na startovat.mam taky stejny auto renauta měnila jsem svičky koupila novou baterku a stale nestartuje.někdy mě musej roztlačit pak to chytne vubec nevim kde je problem až budeš vědět ten problem dej mi vědět ahoj pavla
09.03.2014 | 09:16:38 | | 213.129.146.* Reagovat
RE: Nevym si rady
Ahoj uz jsem nato prisel je to cerpadlem kdybys bydlela nekde poblis tak bych ti to spravil bydlim v Rymarove a kdybys mela jeste naky dotaz tak mi muzes zavolat na mob 605722941 Jirka
28.03.2014 | 13:49:39 | Jiří | 46.231.74.* Reagovat
RE: Nevym si rady
Jestli si s tím neví rady ani počítač, tak pak už nikdo. To je konec...
27.02.2022 | 10:39:21 | Ital | 46.135.30.* Reagovat
RE: Nevym si rady
Ta závada je celkem jasná, jmenuje se Renault....
28.02.2022 | 12:36:07 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
A teraz babo raď!!!
V autobilde preverili Lagúnu 3, 2.0DCi, s 127 kw motorom na 100.000 km.
Nejdem napínať: Dopadla lepšie ako A6, W Passat, alebo Toyota Avensis..:))
Akurát, že po 100.000 km mala vydreté ojn. ložiská a praskliny na hlave-pri žeraviacich sviečkach....presne ako PD od W...
03.03.2010 | 20:03:02 | ľuboš Reagovat
Pisatele recenze je mě líto také jsem měl čest poznat skvost Renault jenže Megane. Hrůza. Nebylo snad ničeho co by se na uatě nevysralo a to bylo nové.
03.03.2010 | 18:08:52 | Reagovat
Bohužel firma Renault se dala špatnou cestou na kterou nemá a odnáší to zákazník.Před pár lety to byli dobré a celkem spolehlivá auta,mluvím o své zkušenosti a zkušenosti svých známých.Laguna I,Megane I,Clio I,II byli vcelku jednoduchá auta do kterých necpali tolik elektroniky jako dnes a nemají zatím na to aby to spolehlivě ukočírovali.
14.02.2010 | 18:06:18 | Reagovat
Nebrat!
Tyto recenze podtrhávají i mou zkušenost s Renaultem. Bohužel Renault není a nikdy nebyl schopný vyrábět funkční a kvalitní auta.
14.02.2010 | 13:32:27 | Reagovat
RE: Nebrat!
ale bol len je to uz davno. Mozno to zacalo R11 do ktorej zacali strkat mnozstvo zbytocnej elektroniky lebo pred nou to boli celkom slusne auta
16.04.2013 | 16:30:59 | ja | 2.100.95.* Reagovat
RE: Nebrat!
Osobní zkušenost se starším Renaultem sice se jednalo o sociální verzi ale na druhou stranu to byla asi výhra.
Bylo to dá se říct čistě mechanické auto a tudíž se tam nemělo ani moc co polámat takže celkem spokojenost.
A když už tak tak elektronika ještě u vozů začátkem let 1990 a níže byla celkem slušná.
Osobně bych řekl že největší problémy odstartoval Megane 1996 a další:)
16.04.2013 | 16:37:59 | | 94.112.66.* Reagovat
jejda kéž by web skončil, ale toho se asi nedočkáme :-D
10.02.2010 | 02:29:36 | Reagovat
Web je v piči stejně jak Renault.
09.02.2010 | 23:44:20 | Reagovat
Web skončil?
Nevíte co je s aktualizací tohoto webu? kdysi jsem s oblibou čítával recenze uživatelů (není nad reálné zážitky z auty), ale od prosince 09 nic nového nepřibylo, i zprávy ze světa motorismu jako kdyby zamrzly na datumu 30.12.2009....
08.02.2010 | 18:25:14 | tom brava Reagovat
Web skončil??
Nevíte co je s aktualizací tohoto webu? kdysi jsem s oblibou čítával recenze uživatelů (není nad reálné zážitky z auty), ale od prosince 09 nic nového nepřibylo, i zprávy ze světa motorismu jako kdyby zamrzly na datumu 30.12.2009....
08.02.2010 | 15:33:19 | tom brava Reagovat
Web skončil??
Nevíte co je s aktualizací tohoto webu? kdysi jsem s oblibou čítával recenze uživatelů (není nad reálné zážitky z auty), ale od prosince 09 nic nového nepřibylo, i zprávy ze směta motorismu jako kdyby zamrzly na datumu 30.12.2009....
08.02.2010 | 15:33:18 | tom brava Reagovat
Bezstarostnější jízda ve vlaku nežli v autě s píčou ve znaku.
08.02.2010 | 14:10:48 | Reagovat
Jirka
Viš co, ty řidičský embryo? Polib mi prdel.
07.02.2010 | 20:00:46 | XY Reagovat
Anonym +XY 10:32,10:39
Číst opravdu asi neumíš,já jsem nikde nepsal,že po vypnutí klíčku se zamkne volant,ale že máš rozum nemluvněte a IQ houpacího koně zatím si stojím.Tuplovat si sám sobě příspěvky to jen tak někdo neumí,leda že by jsi byl podle těch km řidič kamionu to by pak vše omlouvalo.A pak to nemá na těch našich silnicích vypadat,když dávaj do ruky volant takovejmhle imbecilům.
07.02.2010 | 19:29:57 | Jirka Reagovat
Na renault fluence jsem viděl reklamu v telce a popravdě mě zaskočila cena. Za takové "luxusní" opravdu rodinné auto, kterému nějaká O II nesahá ani po disky... ale přece jenom vědom si renomé Renaultu, ještě bych počkal co prozradí čas.
07.02.2010 | 19:16:16 | XY Reagovat
Iba čisto pre objektívnosť by bolo dobré
dodať, že taká Dácia Logan v teste na 100.000 km dala na frak aj japonským a nemeckým značkám... . W Touran by dal neviem čo, za jej výsledok.
K závadám uvádzaným v recenzii:
- zvlnené zadné kotúče: na 99% to urobia, keď sú zohriate a začne sa prudko brzdiť v daždi,
- zaseknutá parkovacia brzda: opýtajte sa majiteľov W a AUDI, môžu si vymieňať skúsenosti...,
-vrzganie plastov: Počul som ich na na funglovke A6, aj. Superbe... ,
-karta- elektronická hračka - zbytočná.
Je ťažké posudzovať podľa recenzie, čo je spôsobené autom a čo majiteľom.
Podľa všetkého Laguna má problémy, na druhej strane, ak by autá vyvíjali chlapi, ktorí v nich aj strávia polovicu života, tak by v živote nedávali hračky typu dažďový senzor, tlak v pneumatikách, karty, štarovanie tlačidlom, elektr. parkovačku - čo je super najmä v zime, nakoľko v zime použijem možno 1 x ručnú brzdu--- to vedeli už pred 50 rokmi..., namiesto poctivých budíkov - digitálne hračky a 100 podobných nezmyslov.
Z ľavej strany tlačí do kolena madlo, ktoré sa aj tak nepoužíva, takto divoko vykrútené má najnovšie aj Ford, Lexus a podobne. Kde si vylomíte ľavú ruku, kým stlačíte ovládač...
P.S. Teraz prichádza Renault Fluence.
Za super cenu, super veľkosť. Ale o tom, že už vyhráva aj novinárom, je hláška, že jeho negatívom spomedzi iných...je aj to, že NEMÁ ZADNY stierač...
To, že je to sedan a tie NEMAJÚ zadné stierače... , to asi neberie do úvahy.
Možno je v tom šok, že za 50% ceny sa predáva auto veľkosti 406, alebo Passata.
Pretože to je všetko o biznise a reklame.
A peniazoch, samozrejme... .
/Alebo si myslíte, že si každý vyrába sám alternátor? Okrem uhlíkov /1 x/ som nikdy s nimi nemal problémy.
07.02.2010 | 15:10:09 | ľuboš Reagovat
jestli tam standa chodí a maskuje se, to nevím. Nemohu soudit. Ale jisté je, že to tam ukončil Karel, i Standa (ti to aspoň oznámili), dále tam přestali chodit Major a Pupkatej, Kamila, možná jsem na někoho zapomněl, nevím, ale těchto jsem si všiml. Ono není taky o co stát. Majitelů kolíňáků je málo a tudíž není vlastně s kým rozumně předávat zkušenosti a diskutovat. A pokud si někdo představuje, že je nějaká zábava donekonečna vyvracet nesmysly a opakovat do kola to samé, hlavně když to musíte obhajovat před "lidmi", kteří ve skutečnosti nepřišli aby se něco dozvěděli, ale jen plivat a urážet, tak vás můžu ujistit, že na to nemá trpělivost kadý. Zvlášť ti, co tyto recenze brali vážně. A pak zjistili, co to tady je za bandu šílenců.
07.02.2010 | 14:07:44 | XY Reagovat
Pavel a ostatni
Proboha, tak se poserte! Vám se nikdy nestalo, že když jste psali a o něčem jiném přemýšleli, nebo na vás někdo mluvil, tak jste nenapsali jste něco jiného? Jak říkám, abyste se neposrali, jak se vám hodí každičké zaváhání! Proč asi? protože jste ubožáci bez argumentů, tak se chytáte každičké blbosti. Ale jak chcete, jste mi celkem volní, protože lidé, kteří na druhém nenechají nit suchou jen proto, aby si pozdvihovali své vlastní ego, nejsou partnery do diskuse. Opakuji, mám lehce ojetho Mišáka (se třemi pičkami ve znaku) a o Subaru zatím přemýšlím.
07.02.2010 | 14:02:28 | Reagovat
anonym 12:24
"O Subaru jsem přemýšlel nad těmito příspěvky." Můžeš mně říct, kde se tu mluví o Subaru? Navíc tato recenze je na Lagunu, ale to je Renault, kdybys to nevěděl. Prostě jenom kecáš,nemáš ani Subaru ani M.Outlander a o autech víš úplný hovno.
07.02.2010 | 13:45:04 | Pavel Reagovat
XY
Ale on tam Standa chodí, jenže se maskuje,co?:-))
07.02.2010 | 13:35:59 | Reagovat
12:24
Nějak se do toho zamotáváš, co? Jasně, někdo si splete značku vlastního auta:-)) Tak si ty tvoje pohádky nech pro vlastní děti, je to trapný.
07.02.2010 | 13:24:48 | Reagovat
Vidím, že po mé recenzi se tu strhla opravdu zajímavá diskuse, která se bohužel vždy netýká pouze aut. Myslím že čtenáři nejsou zvědaví na urážky a na velikosti pinďourů různých diskutérů. Jinak ti co o mé recenzi pochybují a nevěří jí, mají možnost se přijet na zázrak podívat a doložím klidně i servisní knížku. A ti co se Renaultu zastávají, přál bych jim zažít to co já - a i několik dalších známých, kteří si tyto podivné výtvory zakoupilo. Mimochodem, ve čtvrtek se objevila další závada - porucha alternátoru, laicky řečeno shořel a z baterky stříkala kyselina. Opravdu velmi kvalitní a spolehlivé auto.:)).
07.02.2010 | 13:09:36 | Radek - autor Reagovat
Anonym 12:15
No tak mají krátké auto. Někdo má malý penis, někdo má malé sebevědomí, někdo je malý celý (tito právě mají nejčastěji velká auta:-)) ale nejhorší jsou ti duševní liliputáni, co mají sice auto dlouhé, ale rozum jako pivovarská kobyla.
07.02.2010 | 12:26:39 | XY Reagovat
Mitsubishi, samozřejmě. O Subaru jsem přemýšlel nad těmito příspěvky, tak se mi to tam nějak dostalo :-)) Je vidět, že Radek - na rozdíl od ostatních - zná a ví :-))
07.02.2010 | 12:24:21 | Reagovat
Subaru Outlander? Co to je?:-)
07.02.2010 | 12:19:50 | Radek Reagovat
No bože, tak mají malé auto,ale nesmíte zapomenout, že mezi námi žije spousta liliputánů a i jinak vzrůstově postižených lidí, kteří toto autíčko prostě potřebují. Vždyť i Jirka Krytinář prý uvažoval o C1 než si koupil Superba.
07.02.2010 | 12:15:58 | Reagovat
pro anonyma
nevím sice, proč tě to zajímá, ale moje auto je lehce ojeté Subaru Outlander. Předtím jsem měl Citroen Xantia HDI, předtím jsem měl Peugeot 205, předtím Škodovky, takže nejsem zaujatý, ale Renaulta opravdu neee.
07.02.2010 | 12:13:17 | Anonym Reagovat
Ano, máš postřeh. Mé auto je C1 s najetými 60 000 km, bez závad a ke vší spokojenosti. Nestydím se za to a uvádím to i v diskuzích ke recenzím Kolíňat. Že tam už nechodí Standa je škoda.
07.02.2010 | 12:03:21 | XY Reagovat
anonym 11:28 a XY
Ještě mi prosím "oba" sdělte, jaké máte auto. Není to čirou náhodou C1 s najetými cca 60 000km, tak jako "třetí z vás" Standa? :-))
07.02.2010 | 11:53:36 | Reagovat
anonym 11:25
To asi ten problém, schizofrenie. Ale nikoliv moje.
07.02.2010 | 11:35:31 | Reagovat
Luboši, Chocholoušek
prý tě hledá, že jsi u něho dlouho nebyl. Řekl jsem mu, že je to na tobě vidět, tvůj stav se zhoršuje. Prý se máš dostavit na pár injekcí, klecové lůžko máž už připravené. Tak alou zpátky do léčebny! :-))
07.02.2010 | 11:28:56 | Reagovat
Anonym 11:17
To je nějaká vaše nemoc? Schizofrenie? Přiřazovat anonymům jména (Standa, ing. Pelikán, a další), nebo dokonce dedukovat, že hájí sami sebe? Nemám to za potřebí. XY je někdo úplně jiný, a pokud projeví souhlas s nějakým názorem, třeba mým, neznamená to snad, že jsem to já. Spíš mi připadá, že vás deptá, že nemáte nikoho konkrétního, komu nadávat. To je taky důvod, proč volím raději login anonym. A nejsem sám. Ale pokud ti dělá dobře mi přiřazovat jakákoli jména, vlastnosti, a schpnosti, budiž, klidně si posluž. Mě to nic neudělá, tobě se uleví a na mém názoru, že je tady 90 procent nevyzrálých dementů, pubescentů a dětí to taky nic nezmění. Na seriozní recenze chodím samozřejmě řádně přihlášen. Tam se ale věcně diskutuje, příspěvky vkládá ten, kdo o tématu opravdu něco ví a neuráží jen bezhlavě toho, kdo s ním nesouhlasí. Tady je to o ničem. Takže raději anonym.
07.02.2010 | 11:25:17 | Reagovat
Anonym 10:41: Ach, ako mi odľahlo,
keď to hovoríš Ty, náš najmúdrejší... .
Ako sa má doktor Chocholoušek...?
Pozdrav ho. Nech sa o Teba lepšie strará.
07.02.2010 | 11:21:32 | ľuboš Reagovat
anonyme 10:32
Proč vystupuješ jako anonym a pak obhajuješ sám sebe jako XY? Je to hodně ubohé, ale děláš to tu bohužel hodně často.
07.02.2010 | 11:17:24 | Reagovat
Renaulty jsou popravdě auta krásná, elegantní a velmi komfortní. Avšak v současné době bych si Renault nekoupil, ani kdyby byl za polovinu. Má natolik pošramocené renomé, že koupit si to může jen dobrodruh, nebo blázen. Počkal bych nějaký rok, jestli se kvalita Renaultů nezlepší, jinak ani náhodou.
07.02.2010 | 10:53:26 | XY Reagovat
Luboš
Omyl, kokot jsi jen ty.
07.02.2010 | 10:41:17 | Reagovat
Jirka
V příspěvku anonyma ve 21.55 (ne 21.25) jsem nic na "pětiletý"rozum nenašel. Ale to slovo "stupidní" se ti moc líbí, tak jsi ho musel hned použít že? Názory pětiletého máš ty. A urážet něčí ženu, zvlášť když si sám pindíš hoňoura je trapné. Další puberťáček? P.S.: Volant se opravdu zamkne až po vyjmutí klíčku. Už od dob Trabantů. (Tam byla ještě jedna pojistka navíc-klíček se musel zatlačit a potom pootočit, takže auto, kde s vypnutím motoru zamkneš volant můžou vyrobit leda v Číně, nebo spíš ve tvé fantazii, ty "řidiči"! A neurážej nikoho, koho neznáš. Možná by ses od něho mohl učit. Ale ty jsi už od narození chytrej (a pořád stejně, že?)
07.02.2010 | 10:39:15 | XY Reagovat
Jirko,
jestli já neumím číst, to nevím, tvé příspěvky čtu celkem ladně, ale ty neumíš psát (viz tvůj čas v příspěvku). Jestli ty řídíš dýl než moje žena, to fakt nevím, a jisté ale je, že to asi moc neumíš. Jinak bys nepsal hovadiny, jako že se volant zamkne po vypnutí motoru. A moji "starou" si laskavě nebert do huby. Stará je možná tvoje máma.
07.02.2010 | 10:32:19 | Reagovat
Všichni co se zastávají Renaultu si nevidí na špičku vlastního nosu. Kurví se tam všechno, hrozné. Ostuda automobilového průmyslu.
07.02.2010 | 03:34:20 | rudamalík Reagovat
21:25
Anonyme ty jsi fakt stupidní debil,Renaulta nemám a řídím dýl a líp než tvoje žena.Neboť takovýhle pako jako jseš ty,s názorama pětiletýho dítětete si může vzít leda pěkná husa.
Číst asi taky asi neumíš.No chudák tvoje stará.
06.02.2010 | 20:38:44 | Jirka Reagovat
Boze,to je zase telat co nkdy v Renaultu nesedeli:),samozrejme ze z nemeckym autem se to porovnat neda je to tragac,mozna spolehlivost ma vyssi,ale ja radsi jezdim pohodlne i kdyz to bude stat trosku vic.Jinak kdyz zhasnu motor volant se nezamkne,to udela az otevru dvere to jen pro upresneni.
Taky sem mel Lagunu za 9000 Baccaru 3.0 12v automat a pohoda
06.02.2010 | 08:22:37 | ToJa Reagovat
RE: zamykanie volantu
este som sa nestretol s tym ze volant zamkne po otvoreni dveri-vacsinou mi to pripadalo ze ho zamkne po vybrati kluca zo spinacky. ci???
16.04.2013 | 16:16:58 | ja | 2.100.95.* Reagovat
RE:
Možná jsem špatně informovaný ale ještě jsem neviděl a ani jsem se nesetkal s autem kterému by se zamkl volant při otevření dveří:O
Mě se volant zamkne vždy když s ním na místě při vypnutém motoru trochu pohnu.A takovým způsobem jsem se setkal zatím u každého druhého auta.
16.04.2013 | 16:29:57 | | 94.112.66.* Reagovat
No jo, opět duo přechytrákovanejch Luboš Všetkoznám a Standa Anonymůj! Jděte už do prdele!
06.02.2010 | 00:44:28 | Reagovat
Plachej
seš čurák a debil a lakunu za 9 tisic hod do hnoje bo jinam se nehodi
05.02.2010 | 23:42:32 | Anti-renault Reagovat
Anonym 22:28: Problém s brzdami ohlásil aj Ford,
ale situácia v Toyote je veľmi vážna.
Dnes dokonca vystúpil vnuk zakladateľa koncernu, pán Toyoda, ospravedlnil sa za problémy so stiahnutím 8 miliónov áut!!!
Dokonca agentúra S+P zvažuje žnížiť raiting automobilke a jej dodávateľom.
Takže dalšie straty koncernu v čase krízy...
05.02.2010 | 23:21:36 | ľuboš Reagovat
Renaulta
si koupí jen chytej člověk, jako třeba já, jsem si koupil lagunu 1997 rok 2,0RXE s max. výbavou za 9tisíc korun, už na ní mám najeto přes 19tisíc km a ještě jsem na ni nešáhl...Krásná červená perleť...digiklima, el. sedačky..atd. atd...Ten samej rok např. passat v té výbavě s 2,0 motorem bude stát tak 80 tisíc:-))))I kdyby se něco posralo, myslíte že dám do oprav 70 tyček?:-)))Měl bych za to dalších 7 lagun:-))))
05.02.2010 | 23:07:47 | Plachý Reagovat
Renault
Renaulta si koupí jenom dement klucííííííííí.........
05.02.2010 | 23:00:20 | pepe Reagovat
Upokoj sa, plácaš teraz
Ty. Ak by si mal 1 mil. km, tak budeš vedieť a porozumieš...., že.... "auto nekontrolovateľne" zrýchlilo hocikedy a hocikde.
Ale Ty, pán Dokonalý to určite vieš.
Všetci sú kokoti. Lebo podľa seba súdiš iných... .
P.S. A ak by si mal ten mil. km, tak budeš mať ľavú nohu vystrčenú z okna. A budeš sa dívať na TV. Aj to sa dá. Predstav si.
05.02.2010 | 22:56:56 | ľuboš Reagovat
Luboši
mám najeto něco okolo milionu km téměř ve všem, co má kola i pásy. Problém zde popisovaný se týká "zaseknutí" plynu při plném plynu. Ty když zastavuješ u baráku, nebo dojíždíš do křižovatky na červenou, nebo na benzínku, tak máš plný plyn? Uklidni se bratře, zase plácáš nesmysly. A jestli ty při řízení vozidla za jízdy čteš noviny, internet, telefonuješ, tak jsi kokot a ne řidič.
05.02.2010 | 22:46:36 | Reagovat
Akurát som si to kukol ešte raz,
vodiči sa sťažovali na ONESKORENÚ reakciu bŕzd, idú skontrolovať aj iné modely, takže neviem, neviem... . Asi to nebude také jednoduché.
Anonym 21:51: Koľko máš km za sebou? Alebo iba jazdíš medzi dedinami, alebo do kostola a tak 2-5.000 km/ročne..., lebo inak by si také hlúposti nenapísal.
Napadlo Ťa, že Ti môže auto zrýchliť na križovatke, na červenú, pri prechádzaní z pruhu do pruhu, pri vjazde na benzínku, pri zastavovaní pred domom a 1.000 ďalších možných situácií?!
Aôebo ak sa nudíš a čítaš internet, noviny, piješ vodu, telefonuješ,dávaš pozor na deti, kvákaš s posádkou a podobne, ..... v 99,9% prípadov zareaguješ NESKORO a v 99 % aj NESPRÁVNE.....
Ale iba TY, anonymný frajer, Ty si pán Dokonalý...
Iba sa modli, aby sa Ti nič podobné neprihodilo. Na 99,99 % to NEZVLÁDNEŠ...
05.02.2010 | 22:40:27 | ľuboš Reagovat
To spíš vypadá na špatně naladěný podvozek - pérování, pokud odskakují kola. ABS v tomto případě pracuje dobře a plní svou funkci, protože odskočené kolo, které je na zlomek vteřiny ve vzduchu, se chová jako by blokovalo - zastaví se. A ABS zasahuje. Tuto zkušenost jsem měl v autě jiné renomované značky: Při brzdění na roletě, kdy začala kola odskakovat, zasahovalo ABS. Ale kupodivu to nikdo neřeší a auto se dělá stále. Zřejmě to nepovažují za závadu, ale za fyzikální jev :-)) Takže opět: Toyota si dělá hlavu z věcí, které jiní neřeší.
05.02.2010 | 22:28:31 | Reagovat
11:49, Anonym: Pusti si CNN,
tam o tom hovoria každú chvíľu. Prius nebrzdí na nerovnom povrchu, odskakujú mu kolesá, idú prestavovať elektroniku....
Podľa všetkého je zlé ABS, stráca kontakt a brzdy sú "dopletené..."
A aj v ČSFR sa budú zvolávať Toyoty. Tak sa upokoj. Pokiaľ padlo toto rozhodnutie, mali najvyšší v T. veľa bezssenných nocí..:(
05.02.2010 | 22:18:16 | Reagovat
Jirka
Mluví z tebe zkušenost Renaulťáka? "že vyřadit půjde, že motor zhasne".... no u Renaulta asi opravdu nikdy nevíš. U normálního auta samozřejmě motor zhasne a vyřadit půjde. A pokud zmiňuješ moji ženu, tak vzhledem, ke tvým stupidním názorům, má najeto určitě víc než ty. Řídí od roku 2000 a jezdí denně, v létě v zimně. A s autem si vždy poradila.
05.02.2010 | 21:55:32 | Reagovat
Vašku
Panebože, máš vůbec řidičák? Ty jsi opravdu tak blbej, nebo jsi v autě nikdy neseděl? Ty vážně nevíš, že po vypnutí zapalování se NEZAMKNE volant? Kolik pitomců se tady ještě bude projevovat? A jestli je někdo řidič, jedno jestli ženská nebo chlap, musí umět vůz ovládat. Jestli to nedokáže, není řidič. Když neumí vypnout motor, ale jen ječet a zakrýt si oči, tak ji nepouštěj za volant. Blbe.
05.02.2010 | 21:51:53 | Reagovat
To vím,myslím to s těma ženskejma.
05.02.2010 | 21:13:03 | Jirka Reagovat
Vašek, Jirka
Při vypnutí motoru se volant nezamkne, zamyká se možná u Renaultu. Proč by nešlo vyřadit? U manuálnu bez problémů (pedál zcela vlevo je spojka), u automatu přesunout páku z D na N je taky detektivka.
05.02.2010 | 21:11:05 | Radek Reagovat
Tak mně Vašek předběhl.To je samozřejmě na Radka a Anonyma.Dokonce mi ukradl i myšlenku.
05.02.2010 | 21:01:30 | Jirka Reagovat
Ty jseš vůl a ještě půl,já Renaulta nevlastním,ale štve mně jak se tady namachrovaní týpci jako jseš ty naparujou s japoncema a navážej do jedný značky.A vida jak se něco týká jejich bezproblémových japončíků tak to neviděj,neslyšej.
Anonyme ty jsi prosim Tě zkus někdy vypnout klíčky za jízdy,abys viděl jak to jde pěkně.Ty to možná zvládneš,ale ženský asi těžko co.
05.02.2010 | 20:55:29 | Jirka Reagovat
Jasně
Anonyme jsi normální a borec, takže pokud se auto rozjíždí a nejde zastavit, nejprve vypneš zapalování, v tom fofru aby jsi někoho nenabořil otočíš klíčkem trochu víc, zamkneš si řízení a bez posilovače brzd a možnosti zatočit se zabiješ, díky nechci. Já to sice taky zvládnul, ale nikde není psáno, že vyřadit půjde, že motor zhasneš a HLAVNĚ zkus si předtavit, že to auto řídí třeba tvoje žena, která jezdí většinou tak do Alberta a domů.
05.02.2010 | 20:45:10 | Vašek Reagovat
Jirka
Renaulťáku, ulož si do mobilu čísla všech servisů a odtahovek po trase, jenž jezdíš. Ale to už jsi udělal, co?
05.02.2010 | 20:41:53 | Radek Reagovat
Vymyslet na Toyotu štvavou kampaň je stejně zakrývací manévr úplně jiných problémů - amerických. Je to stejné, jako když naši politici tvrdí, že nejsou peníze protože je moc důchodců. A ve skutečnosti je to zástěrka - ne důchodců, ale cikánů je moc. Ale my budeme dělat jako že o tom nic nevíme a raději oškubeme ty, co celý život makali. Aby bylo právě na ty cikány. Nikdo v Evropě už je nechce živit, jen ti naši pitomečci - poslanci, senátoři, vláda, a arciblb kocáb.
05.02.2010 | 20:35:14 | Reagovat
Jirka
No jasně, Jiříku, bez posilovače řízení jsem jezdil 25 let, to možná ty to bez něj neumíš. A brzdy se taky zmáknou, s větším tlakem na pedál a za pomoci RB. Ale pokud toto nevíš, tak jsi toho asi za volantem moc nezažil. Jen bych byl pro opačný postup - nejprve vypnout zapalování a potom vyřadit. Jinak motor po odlehčení vylítne do otáček. Sice se trochu "namočí" kaťák, ale v tomto případě není tak podstatné, je horký a rychle se vypálí. Akorát nevím, co tu řešíme za teorie. Upadlých brzdových obložení na Thalii, jsem viděl dost na vlastní oči, taky Kangoo, které šlo nastartovat a potom zase nešlo, Lagunu které při předjíždění chcípl motor, to vše jsem v našich končinách viděl. Ale toyotu se zaseklým plynem ještě nikdy.
05.02.2010 | 20:29:16 | Reagovat
Toyoťáci,zapalování prosím nevypínejte,bez posilovače brzd a řízení se blbě brzdí a zatáčí.
05.02.2010 | 20:13:24 | Jirka Reagovat
Jaký záchranný práce, vždy je nebezpečných prvních pár vteřin, než nezkušený člověk správně zareaguje, normální člověk zařadí neutrál, popř. u ruční převodovky zmáčkne spojku a vyřadí, vypne zapalování a v pohodě dobrzdí.
Případy, kdy se nazařadí neutrál a nevypne zapalování jede se vesele dál je oblíbeným námětem mnoha akčních filmů....
05.02.2010 | 18:34:09 | Reagovat
Dieter
05.02.2010 | 16:22:13 | Reagovat
Pamatujete si
Co se stalo v Německu?? Nový dálniční komisař Tom Kranich měl vskutku nečekaný vstup do zaměstnání: hned první den měl nehodu, když nabourá na kole do Mercedesu. Jeho řidička Sussane Tomovi nabídla, že ho sveze do práce. Tím začíná drama. Na dálnici se zasekne plynový pedál ve 160kilometrové rychlosti. Semir se dozvídá, že jeho nový kolega Tom je v nesnázích. Záchranné akce se rozbíhají a začíná souboj s časem...
A TO BYL MERCEDES!! Takže nejen toyoty a rendly..
05.02.2010 | 15:13:55 | Dieter Reagovat
Gedeon
Právě že o nějakých problémech automobilek,atd vůbec nic nevim,tak mě udivuje.kolik je tady fakt "vzdělaných" lidí,co o tom tolik ví....
05.02.2010 | 12:25:18 | Reagovat
pro Anonym 11:49
Teď je jen otázka, jestli se tomu směješ proto, že vůbec nemáš tuchu o čem je řeč a nebo jsi ředitel zeměkoule a víš úplně všechno :-))
05.02.2010 | 12:01:43 | Gedeon Reagovat
No to je úžasný,jak všichni a hlavně VŠEMU tak moc rozumíte-těm problémům,co maj různý automobilky,atd-koukám,je to tady samej indženýr-lidi vy jste tak k smíchu,až se mi může huba roztrhnout...
Jen tak dál
05.02.2010 | 11:49:05 | Reagovat
Najnovšie má Toyota problém
s brzdami na novej T. Prius.
Hm, jedno nebrzdí, druhé pridáva plyn do bezvedomia... .
Na 405, al. 406 som brzdil ako vlak a ani ma nenapadlo, že je to zlými brzdami... . To bol fakt, s ktorým som sa zmieril.
Ľudia sú dnes rozmaznaní...
05.02.2010 | 10:51:52 | ľuboš Reagovat
Vašíku...
jen jestli sis nespletl brzdu s plynem, to pak auto opravdu zrychluje :-)))
05.02.2010 | 09:22:04 | Krocan Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 08:04:27 | çäĺńü! | 37.212.84.*
Není to tak dávno,
co ve Francii byl malér, protože Renault (nevím už přesně typ,ale tuším Vel Satis nebo Laguna) jel po dálnici a stále zrychloval, nešel zastavit!!! Pamatuju si to, protože frantíci tvrdili, že to není možné a že se to nikdy nestalo a já to měl pár let předtím u svého francouzského krámu totéž - klika, že to neskončilo pěkným malérem. Ale "nikdy se nám to nestalo" :-)))))
05.02.2010 | 09:01:18 | Vašek Reagovat
Jen aby se neukázalo, že to byla jedna velká bublina. Je potřeba chápat i širší souvislosti. Právě v době krize.
04.02.2010 | 21:24:35 | Reagovat
právníci vládly světu už dávno a nejen v době krize, stačí se třeba podívat na film Byl jsem při tom (Being There 1979).
04.02.2010 | 20:14:39 | Reagovat
Právnici pozostalých
si Toyotu vychutnajú..., ak T. prehrá, pôjde doslova o MLD USD..., z toho tak 70% zoberú právne firmy...
Je kríza, žiť sa musí..:))
04.02.2010 | 20:09:24 | ľuboš Reagovat
jo jo, takovej Renault nemůže GM ohrozit, tak proč nafukovat jeho chronické závady. Ale u konkurenčně silné Toyoty, to je žrádlo, tam se napaseme...
04.02.2010 | 20:06:39 | Reagovat
No jasně, vždyť to říkám: Toyota porazila GM, tak je nutno v USA vytáhnout do boje. A použít jakoukoli zbraň. I nekalou. Média vládnou světem. Účel světí prostředky, zvláště když jde o miliardy dolarů.
04.02.2010 | 20:04:51 | Hanz Reagovat
No nevím, poslouchal jsem dnes americká rádia (bohužel v pracovní době -:) a pokud jsem tomu aspoň něčemu rozuměl,tak tam říkali, že si lidé již dříve stěžovali Toytotě a ta dlouho mlžila i když se někteří lidé již zranili , a dále říkali že technici tvrdí, že to není mechanická záležitost ale zřejmě něco v nastavení řídicí jednotky. Toyotu prý v USA mohou čekat těžké problémy a dlouhé soudy, věnuje se tomu v rádiu hodně času a je to obrovská aféra. Rozhodně to není banální svolávačka jakých je u jiných automobilek dost a nikdo o tom téměř neví. Mluví tam v rádiu zranění a pozůstalí dost rozhořčeně a půjde asi o velké peníze. A do toho teď ještě Prius se špatnýma brzdama.
04.02.2010 | 19:58:02 | Reagovat
chrému jurovi
Osle buď rád že někdo o svoje klienty dbá tak jak toyota. Že i s nesmyslama zve lidi do servisu. Rencky by museli měnit célé!
04.02.2010 | 19:50:05 | barták Reagovat
Svolávací akce neznbamená nekvalitní vůz. Znamená to, že výrobce je seriozní a pokud zjistí, že něco není jak by mělo být, tak často i preventivně dá vše zdarma do pořádku. Na rozdíl od firmy, která se tváří, že vše je v pořádku a že za to, že se jeho vozům běžně utrhne brzdové obložení, nebo chcípne motor při předjíždění si může řidič sám. Na blití! Zlatá Toyota!
04.02.2010 | 19:49:09 | Reagovat
pobavils mě
A jéje, Jiříček nám zde opět zveřejňuje své nikdy nenaplněné mokré sny. Srovnávat kvalitu Rencku a Toyoty...ale prosím Tě. Toyota udělala jednou kiks, ano, ale staví se k němu čelem a zodpovědně. Rencek dělá kiksy po celou svou historii až po teď a svou pověst si vybudoval sám tím, co mu sjíždí s linky.
Mé šest let staré Toyotě nešahají nové výrobky pičky ve znaku ani po dezén pneumatik. Myslím že ty obcházíš parkyngy a ty jejich loga snad obsouložuješ, když Tě ten Renault tak fascinuje. Přečti si recenzi tohoto pána myslíš že lže? Vymýšlí si? Nebo jen tak z nudy špiní "dobrou pověst" Renaultu??
04.02.2010 | 19:44:00 | tom Reagovat
A hlavně, zase to bylo jen rozvířeno novináři. Zná někdo z vás někoho, komu se v toyotě zasekl plyn? Já ne a dělám do toyot už několik let. Navíc to byly nějaké exportní verze pro USA, vůbec jsem na fotce nepoznal pedál plynu které znám u nás. A ta kráva, co v televizi kdákala, že se jí to stalo, chtěla být akorát zajímavá mediální hvězda a zviditelnila se tím, že se jí zasek plyn o kojeneckou láhev a zhrnutý kobereček na podlaze. A ještě k tomu když se lekla, spletla si plyn s brzdou. Vím, co takový krávy vozej v autě za pičoviny. Eště, že si nemalovala hubu a nepráskla do stromu. To by řekla, že se jí zaseklo řízení. Je to prostě blbost a zavání to nekalou soutěží.
04.02.2010 | 19:43:13 | Hanz Reagovat
A co brzdy u Priusu a nebylo těch svolávácích akcí za 5 let u
Toyoty nějak moc?A já nemám chorou teorii.Chorej jseš asi ty,já tu píšu podložený fakta a nejsem fanouškem ani jedný značky.Tak stáhni vocas taky.
04.02.2010 | 19:37:43 | Jirka Reagovat
Jirka
Jak málo stačí někomu k tomu, aby na tom postavil chorou teorii. Uvědom si, že je to JEDINÁ závada zjištěná a netutlaná, u Toyoty, zatímco Renault jich má tolik, že to ani nemůže zveřejnit.
04.02.2010 | 19:30:31 | Reagovat
Jasně,když někdo napíše podloženou pravdu tak už nemáš věcný argumenty a meleš nesmysly.Zastrč vocas a smiř se s tím taky.Já srovnávám nekvalitu a životunebezpečnost!!!!!!!!
04.02.2010 | 19:15:20 | Jirka Reagovat
Srovnávat kvalitu Toyoty a Renaultu může jen vyšinutý, nesvéprávný člověk.
04.02.2010 | 18:56:56 | Radek Reagovat
Tomášku nebuď naivní.Dělaj to auta od 2005 a nemysli si,že se to nesnažili ututlat.V USA to způsobilo 19 nehod při kterých zahynuli lidi,pak s tímteprv začli něco dělat.Se prober a nebreč furt.Koupil jsi ještě větší verk než si měl,tak se s tím smiř.
04.02.2010 | 18:46:19 | Jirka Reagovat
Procentuální šance poruchy pedálu u toyoty je jedna ku milionu, a Toyota se k tomu staví čelem a je si vědoma byť minimálního rizika. Proto dělá svolávací akci takových parametrů. Klobouk dolů. Chtěl bych vidět jinou automobilku, obzvláště francouzskou, která by něco podobného uskutečnila. V případě Renaultu by těch závadných dílů museli měnit desítky. Specialitou Rencku bylo zhasínání motoru a světel při jízdě...to je alespoň závada. A navíc ty telata nikdy nepřišly na to proč to dělá, jen chtěli sypat prachy za nějaké jejich diagnostiky.
Drahý Jašine, já nemám důvod se vztekat, jsem klidný člověk. To že Rencky jsou největší šmejdy na světě ví hooodně lidí a nic s tím neuděláš.
04.02.2010 | 17:54:56 | tom Reagovat
Anonym 3. února 2010 | 22:54 |
:-) tak teď jsi mě dostal náměstku. Závist je hrozná vlastnost, co?:-)
04.02.2010 | 17:31:40 | Radek Reagovat
Bacha na plyn a na brzdy u Toyot.To už není prdel,žádná elektronika,tady jde o život.
04.02.2010 | 16:56:36 | Jirka Reagovat
Ja jsem taky s Lagunou spokojen uz mam ted ctvrtou a pohoda
04.02.2010 | 15:16:29 | ToJa Reagovat
Ak výrobcovi vyskočí
vysoký zisk, to NIE JE skoro nikdy DOBRÉ.
V čase krízy -zisk: MUSEL ŠETRIŤ. Na čom sa šetrí? Na nákladoch. mzdách, subdodávkach tovaru a podobne..:))..
04.02.2010 | 12:56:35 | ľuboš Reagovat
japonec nakonec
accord ale neni toyota :) http://www.ct24.cz/ekonomika/79899-honde-vyskocil-zisk-o-rekordnich-565-procent/
04.02.2010 | 12:09:31 | Reagovat
japonec nakonec:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml?id=659708
04.02.2010 | 08:46:49 | Reagovat
nechapu
proc si radsi nekoupite accorda....-)
04.02.2010 | 08:00:33 | SonnyX Reagovat
Další píčus Radek-tak nazáviď a hoň si ho taky :-) ikdyž podle toho tanku co sis pořídil-stačí 1cm a je z tebe královna viď? :-D
03.02.2010 | 22:54:21 | Reagovat
moje zkušenost
Měl jsem lagunu 2,0 8V, pak 3,0 24V, kromě spotřebáku žádně poruchy. Brácha tam sem tam něco řešil (2,0 16V) ale zas nic zásadního. Roky a roky spokojenýho užívání vozidel zn. Renault laguna. Tome, a podobní, můžete se vztekat jak chcete, ale prostě je to tak, a s tím nic neuděláte.
03.02.2010 | 22:36:15 | Jašin Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 04:17:02 | đĺęîěĺíäóţ | 37.212.55.*
Vidím, že klasická koncernová masturbační parta už je tu. Pravda ale je, že co do spolehlivosti je Octavia podprůměr, kdežto Laguna je úplně v (_._) .
03.02.2010 | 21:57:36 | Radek Reagovat
Anonyme,
dalo ti hodně práce vymyslet si tu Imprezu? Seš měkkej, já mám Bigfoota. A manželka Techart Magnum.
03.02.2010 | 21:27:09 | Reagovat
Jerry
Subaru Impreza. Octavii má žena, tak nějak vím, co je to za šunku.
03.02.2010 | 20:45:15 | Reagovat
Krocane, Krocane
Tvé výblitky jsou typickými pindy majitele zázraku Renault, který si je vědom smradlavosti hovna, které si koupil. Ale buď v klidu, i já jsem kdysi značku Renault hájil a závady na autě omlouval, aby jsem nemusel přiznat, že jsem debil který koupil šmejda. Elektronika, kterou rencek používá nikdy žádnou kontrolou nejspíš neprošla, jinak by nebylo možné tak vysoké procentuální číslo poruch těchto klenotů.
Jinak tě ujišťuji, že za volantem jsem nucen trávit více času než je mně milé, ale ze všech aut které mně prošly pod rukama, se kurvily jenom Renaulty. Nebo možná neumím jezdit jen s Renaultama. A frustrovaný nejsem rozhodně, jezdím si Toyotkou, která mně navíc nestála ani jedinou korunu mimo spotřebních věcí.
03.02.2010 | 19:18:22 | tom Reagovat
Anonyme 10:12, není od tebe hezké závidět, sám bys tu Oktávku bral, co? Ale seš línej, tak na ni prostě nemáš a jezdíš v angličáku....
03.02.2010 | 13:34:55 | Reagovat
Dobrá anonyme-jsem blbec-máš pravdu!!!!
Ale při každém otočení klíčkem se nestrachuju kdo mě zase dneska odkud potáhne. A propo-v čem jezdíš ty?
03.02.2010 | 12:17:20 | Jerry Reagovat
to Buggy
..nezapoměň na to, že výrobce třeba nepřevezme od dodavatele díly jen proto, že jsou srovnané jinak v "bedně" než ostatní a jsou problémy s robotizovaným úchopem... nebo se poodlepí kódové štítky ...nebo ... Výstupní kontrola subdodavatelů je pod velkým tlakem, protože pokud nebude plnit co má, zákazník si zvolí jiného (stejně už tak bývají subdodavatelé minimálně zdvojováni). Navíc, pokud odejde zmetek k zákazníkovi, lze jednoduchou cestou zjistit, který Ferda se pod to podespal a ten má "smůlu".
03.02.2010 | 11:25:57 | Krocan Reagovat
"zlatá Octavia"....napíše jen stejnej blbec, jako je ten, co si koupí auto s rytmem života.
03.02.2010 | 10:12:17 | Reagovat
presne tak,švagor robí vo firme,ktorá robí pristrojovky,obklady dverí a iné pre veľa značiek,napr.VW,Peugeot,Rover,Porsche a pod.Vyrobia kusy,odošlú do výroby a vadné sa im vrátia aj napriek tomu,že ich výstupnou kontrolou tu prešli.Zaujímavé je,že napr.Rover vráti zo 100 ks napr.8,ale peugeot nevráti ani jeden.Namontujú proste všetko.Tak isto to bude s káblovými zväzkami a inými vecami robenými dodavaťelsky.
03.02.2010 | 09:03:37 | buggy Reagovat
Krocane
hochu, není mě 20 a Rendl nebyl moje 1.auto, ale asi se pořád zhoršuju :-( .
Už jsem to někde psal a je mi líto, ale ani ta 120-tka mě tolik netrápila a to byla stavebnice.
Že se spousta dílů vyrábí na stejném místě je známý fakt, ale každá automobilka má své specifikace a normy kvality, nehledě na to, že ty hlavní díly si dělá každá automobilka sama. Stejně to funguje i u jiných výrovků např. domácí spotřebiče, ke kterým mám opravdu blízko díky profesi a leccos o tom vím, byl jsem i v několika továrnách a věř nebo ne prestižněší výrobce si velmi vybírá co nakoupí, kvalita musí být IA, nezřídka má na výstupní kontrole svého zaměstnance a také pochopitelně za skoro stejný komponent nabo sestavu daleko více platí.
03.02.2010 | 08:48:14 | Vašek Reagovat
Ach jo.
kdyby jste vy Trumpetky věděly, že podsestavy do Renaulta se dělají ve stejné fabrice, jen na vedlejší lince se "stejnými" lidmi, a kontrolou s obdobnými postupy jako třeba pro Porsche nebo Volvo... nebo. To kdyby věděl Němčour, že jezdí v Porscheti, na který šáhl český dělňas, tak se poblinká do klína.
Rozdíl je v tom, že frustrovaný majitel Renaulta (např.Vašek, Tom...) své zážitky s chutí pustí do světa ale majitel "nóblesnější" značky si to radši nechá pro sebe, aby nevypadal jako blb, že za drahý prachy koupil kus, který je horší, než ten sousedovic Rendl. Docela mě pobavili výsledky testů na 100000 km, na které už tu někdo upozorňoval. Ten ukazuje na to, že Vašek nebo Tom akorát neumí jezdit :-))
03.02.2010 | 08:24:09 | Krocan Reagovat
:-/
Když to čtu, tak mi běhá mráz po zádech... Nu co dodat -vím že budu sežrán zaživa-ale... zlatá Octavia :-)
03.02.2010 | 00:32:44 | Jerry Reagovat
renault
Mám podobné zkušenosti i přes odrazovaní jsem koupil Kangoo 1,9d jsem měl rok 2001 auto bylo prostorné, dobře ovladatelné, perfektní brzdy jen řazení by mohlo být přesnější. Spotřeba 6,1 l/100 průměr, občas sem tahal i vozík ale na autě se pořád něco kazilo např. výměna zadní nápravy, egr ventil ,pružný díl výfuku,neustale se rozsvěcovali airbagy, elektronika ale problém byl i s motorem atd. Jen sem si potvrdil co se o Renaultu říka takové množství závad bych nečekal na žádné značce kdybych tím neprošel tak bych tomu ani nevěřil.Doporučuji provozovat jen po dobu záruky.
02.02.2010 | 20:13:34 | samik Reagovat
Mam rok 2006 najeto 87000km poctivych z toho jsem najel 2000km ja,predtim sem mel 3 jednickove Laguny a zadny problem,tady zatim taky ne,ale rikam najel jsem malo.Je pravda ze mam benzin 3.0 24v automat ten bude asi spolehlivejsi.Ja jsem zatim spokojen nadmiru
02.02.2010 | 19:48:16 | ToJa Reagovat
Koupit si něco takovýho, to je na mašlu.
02.02.2010 | 17:45:04 | Radek Reagovat
spolehlivost a kvalita???
Jde vidět, že Renault neudělal pokrok vůbec žádný, navzdory řečím majitelů těchto skvostů. Podobné problémy jako recenzent jsem zažíval rovněž, jenomže s Cliem. Šmejdy nejhrubšího zrna.
02.02.2010 | 17:28:47 | tom Reagovat
To Krocan
Protože jsem také bývalým vlastníkem zázraku jménem Renault...........
02.02.2010 | 13:00:36 | Vašek Reagovat
skvela recenze :D
tak takhle jsem se uz nepobavil hodne dlouho :D:D:D
nejvic tohle: --------Palubní počítač ukazuje opačně - při volné jízdě spotřeba 40 litrů, čím víc auto točím, spotřeba klesá. Kéž by to tak bylo ve skutečnosti...dojezd na nádrž ukazuje 68000km - nejúspornější na světě.------- ja bych treba renault nikdy nekoupil, uz jen z toho duvodu,ze se mi ty auta nikdy nelibiliy a taky kvuli heslu Renault horsi Peugeot...ale ze to bude az tak katastrofalni,to jsem teda necekal,obzvlaste u noveho auta... jinak autorovi chci dat diky za pobaveni a doufam,ze bude nasledovat nejaka dalsi vtipna a nezaujata recenze :)
02.02.2010 | 12:59:13 | SonnyX Reagovat
Další důkaz "ohromující kvality" francouzských pseudoaut, vyráběných zřejmě z recyklovaných hoven.
02.02.2010 | 12:47:38 | Reagovat
No ja sa asi picnem..:(
To už aj čínske auto bude kvalitnejšie..
Vďaka za vtipnú a nezaujatú recenziu. .
02.02.2010 | 12:46:02 | ľuboš Reagovat
Jsem zvědav, co zde zase budou blít fanoušci této pseudoznačky.
02.02.2010 | 12:15:49 | tom Reagovat
to Vašek
:-)... jak můžeš vědět, že je recenze objektivní ... a ještě k té hrůze autorovi gratuluješ :-). Jinak v pořádku???
02.02.2010 | 12:01:26 | Krocan Reagovat
Gratuluji
autorovi recenze k objektivnímu názoru, přesto, že se jedná o jeho vůz. Tady to spíše často bývá schůze různých zakomplexovanců, co vše komentují, ale daný automobil neviděli ani z rychlíku, maximálně ho měl kámoš jejich tety.............
02.02.2010 | 11:18:25 | Vašek Reagovat
Jen více takových objektivních recenzí od lidí, kteří dokáží přiznat pravdu. Pouze kladné recenze nám příliš nepomůžou. Každý (čest výjimkám), kdo měl v živitě min. 3-4 auta musí uznat, že někdy šlápnul vedle (já osobně kdysi s ojetou Škodou 130, ne že by to byla až tak špatná auta, ale trefil jsem špatně a za chvíli jsem byl na ceně jeté Felicie, byl rok cca 2000).
02.02.2010 | 08:51:23 | Reagovat