Recenze Renault R19 1,8 16V
“Anděl s ďáblem v těle.”

Autor recenze: Kristensen (23 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1991 Typ motoru:1,8 16V Stav km při koupi:270 000 km Stav km nyní:300 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7,5-13 l/100 km Vloženo: 23. 5. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.6

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Hned po koupi byla nutná výměna spojky a po cca měsíci výměna těsnění pod hlavou.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto má slušné jízdní vlastnosti a vzhledem k objemu a výkonu má při rozumné jízdě přijatelnou spotřebu okolo 7,5 L.

Problém nastavá při opravách díky konstrukci vozidla.

Především velkou překážkou je rám pod motorem který hodně komplikuje některé opravy a konstrukce odpružení zadní nápravy pomocí torzních tyčí které obvzláště u tohoto modelu rády praskají.

Z přehledu závad jsou nejčastější problémy s elekroinstalací vozu (osvětlení přístrojů), řízením motoru ( řídící jednotka, snímač polohy škrtící klapky, el. mag. ventil volnoběhu atd), životností motoru (spotřeba oleje, hydraulická zdvihátka ventilů) a podvozkových součástí (zavěšení kol, tlumiče, řízení)

Ceny některých náhradních dílů (převážně spotřebních - brzdové obložení, kotouče, lanovody, ruční brzdy, olejový filtr atd)jsou, proti některým konkurenčním vozům této kategorie a věku, přijatelné. Ceny ostatních dílů při větších opravách motoru, převodovky nebo karoserie jsou už podstatně vyšší až přehnané. Dostupnost použitých náhradních dílů je dobrá.

Karoserie po x letech nedisponuje výraznou korozí.
Odhlučnění interiéru není kvalitní, obvzláště při vyšších rychlostech.

Motor má dostatek síly na provokaci novějších vozidel, bohužel se ale musí pro využití jeho charakteru dosti vytáčet, pokud na to někdo zapomene a bude se držet s ručičkou otáčkoměru do 4000ot/min tak ho překvapí i leckterá Felicie. Při velice razantní jízdě je omezovač otáček dobrý kamarád.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault R19

Vložit komentář

Rejži si nech domu na dvorek na tu nejsem zvědavej. A jestli umíš číst, jako že zřejmě asi ne, zkus to pěkně pomalu a znova, neodsuzuju ani nevychvaluju Renaulty jen píšu svoji skušenost s určitým typem auta v určitém věku a stavu.

12.05.2008 | 20:07:23 | Kristensen Reagovat

Tak to se mi líbí.Každej tu kritizuje Renaulty,ale v čem je Japonec lepší???S pomalu stejně drahými náhradními díly jako R19 16v???Nebo s obtížně dostupnými díly než na Renaulta???Lidi Otevřete oči

22.02.2008 | 15:29:28 | Danny_5 Reagovat

Já od toho nic neočekávám a se závadama se počítá jen popisuji svoji skušenost s šestnáctiletým autem se spoustou km. Ale pořád si myslím že je lepší koupit starý auto za 15 000 občas do něj něco investovat a za dva roky ho postavit na vrakáč než koupit o trošku mladší auto za 100 000 které se té ceny drží z posledního, investovat do něj stejně jako do starého auta a za dva roky ho prodat stěží za 50 000.

25.05.2007 | 13:50:34 | Kristensen Reagovat

Neočekával jste doufám u šestnáct let starého vozu s počtem najetých kilometrů za hranicí životnosti spolehlivost nové Toyoty? Pokud ano vaše volba byla špatná, příště buď výrazně mladší ročník, nebo jinou značku a hlavně menší počet najetých kilometrů.

24.05.2007 | 10:48:13 | karel N. Reagovat