Recenze Renault R19 16 V
“Auto ocení především mladí lidé, kteří se rádi vyblbnout, jízdí vlastnosti jsou super, komfort zajištěn, horší je to však s poruchovostí ( můžete ho vychytávat stále donekonečna...)”
Rok výroby:1991Typ motoru:1800 cmm 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?17 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:13. 9. 2007
Za tu dobu se vyskytly problémy s dobíjením ( vada na alternátoru, takže to bylo vyřešeno novým repasovaným alternátorem ), a na řízení, kde byla vůle asi 4 cm, než auto začlo zatáčet, takže nové silentbloky a čepy plus improvizovaný zasah automechanika.
Dále jsem se potýkala s drobnostmi, jakože přestala fungovat přepínací páčka světel pod volantem, přestávalo fungovat centrální zamykání, vyhřívání zadního skla a problém se zpátečkou.
Nyní začíná odcházet zadní část výfuku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jezdí jako drak, akcelerace se projeví hlavně v menších otáčkách a starty stojí za to...
Je velmi citlivý plyn, chce to získat k tomu autu citlivý přístup, aby jízda byla pohodlná. Auto drží dobře na silnici, rychlejší projetí zatáčkou není problém, komfort je zajištěn i sportovními pohodlnými sedačkami.
Takže jízdní vlastnosti jsou super, dá se s tímhle autem řádně vyblbnout, mám z každé jízdy požitek.
Auto vypadá na svůj věk atraktivně, je to takový bonbonek.
Co se týče užívání vozu, nemohu nic vytknout, horší je to s poruchovostí... Především špatně vyřešené řízení ( specialita 16 V ), které může odcházet pořád dokola.
Nyní se poohlížím po nějakém novějším voze, ale loučení s mou 19tkou nebude jednoduché!
A co je na tom směšnýho 0-100 za 8.s měl jsem R19 54kw a na 2 vytáhla 80km 0-100 kolem 11.s.A 16v má 99kw takže není problém 0-100 za 8s .hlavně když má 1050kg 16v možná i mín.Ted mám Peugeot 406 2.0 99kw 0-100 9.9.s ,ale váží 1420kg což je půl tuny víc jak R19 16v .Kdo nezná neví ,a proto má blbí řeči .
Servisman dělal tedy těsnění pod hlavou, rozvody, ventily, kapaliny, olej( bylo toho víc než jen to těsnění) a mnoho dalšího...prostě by se dalo říct, že má za sebou generálku motoru. Teď jsou nové ještě brzdy a je úspěšně po STK a emisích. Je to stále ještě mrštný stařík;-) Pořídila jsem si nové auto, takže rencek je nyní k mání. Kdo by měl zájem, ozvěte se mi na mejla. Je momentálně bez investic a vychytaný. Až bych řekla, že je škoda ho prodávat. Bratr a tatínek budou plakat:)). Prodám včetně liťáků na léto a zimními koly. Je i s fotkami na cars.cz.
Hlavu přeměřovali a byla v pohodě , takže nevidim jedinej důvod ji rovnat...Stejně tak těsnění víka ventilů atd. A těsnění pod hlavou stojí cca 1000kč , takže 2000 i s prací.
Když se dělá těsnění, tak by se měla srovnat hlava, při tej příležitosti aspoň vyměnit gufera ventilů, vaček, těsnění víka ventilů, atd.. Pak je tam ještě nějaká práce, takže těch 9L včetně těch dalších kravin je uplně normální cena... Se ani nedivim, že už si to dělal dvakrát, protože kdybys to napoprvý udělal pořádně, měl bys pokoj.
Tak pokud ti servisman nedělal i rozvody , tak tě teda pěkně natáhl. Těsnění pod hlavou jsem měnil dvakrát a pokaždý jsem se vešel do 2000kč. Jinak těsnění pod hlavou je oblíbená závada 16V .
Dodávám k recenzi pár podrobností, jak si žije moje auto... Tak mne rencek trosku potrapil. Behem jednoho mesice jsem nechala měnit zadní část výfuku, lanko u spojky, zadní tlumiče. To by ještě šlo.;) Ovšem vyjezdu ze servisu a po 40km jízdy se propalilo těsnění mezi válcema a to byl panečku rachot... dojela jsem s ním silou vůle nazpět a kupodivu po tak dlouhé jízdě mi servisman auto opravil... za 9000kc...tak trošku generálka motoru;))vymenil co bylo potřeba. nový řemen, nejake drobnosti, kde zahledl plus výměna oleje, která mne už čekala...No nevim, už tomu autu moc nevěřím..čekám, co mě čeká dál. :)) Zdar a sílu všem, co mají renaulta...
Bohužel se pleteš , měl jsem dvě " céerixa " , a jelikož mi jedno ukradly a druhý jsem musel kvůli prostoru prodat tak bych asi CRXko měl dodneška. Samozřejmě že japonci jsou celkově spolehlivější ale v případné koupi auta rozhoduje mnoho faktorů...
Tak dnes jsem mu tak protáhla ventily, že se sním asi loučit nebudu a že asi u mě dožije, mám ho prostě ráda...kdyby s ním jezdil někdo jiný, tak bych mu ho záviděla... do auta se dá vážně zamilovat :P ...
musim souhlasit z majitelem mam zkusenosti z timto vozem na svuj vek a na to ze to neni zadnej sportak ma vynikajici motor a vykon....myslim ze za tu cenu na ktere se tyto vozy pohubujou ...je to dobra koupe
Stovku na dvojku tento motor dává!:) Jinak jsem zažil upraveného který dal na stovku 6.5 sekund.Ovšem sériově vyráběny motor to dal v tomto autě za 8 sekund.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R19
0-100
A co je na tom směšnýho 0-100 za 8.s měl jsem R19 54kw a na 2 vytáhla 80km 0-100 kolem 11.s.A 16v má 99kw takže není problém 0-100 za 8s .hlavně když má 1050kg 16v možná i mín.Ted mám Peugeot 406 2.0 99kw 0-100 9.9.s ,ale váží 1420kg což je půl tuny víc jak R19 16v .Kdo nezná neví ,a proto má blbí řeči .
22.03.2011 | 03:24:02 | luke20 Reagovat
to Lád´a
Zrychleni z 0-100 je 8,5 sekundy :D
23.02.2009 | 08:40:37 | jamieson Reagovat
;)
Servisman dělal tedy těsnění pod hlavou, rozvody, ventily, kapaliny, olej( bylo toho víc než jen to těsnění) a mnoho dalšího...prostě by se dalo říct, že má za sebou generálku motoru.
Teď jsou nové ještě brzdy a je úspěšně po STK a emisích. Je to stále ještě mrštný stařík;-)
Pořídila jsem si nové auto, takže rencek je nyní k mání. Kdo by měl zájem, ozvěte se mi na mejla.
Je momentálně bez investic a vychytaný. Až bych řekla, že je škoda ho prodávat. Bratr a tatínek budou plakat:)). Prodám včetně liťáků na léto a zimními koly. Je i s fotkami na cars.cz.
29.02.2008 | 22:35:51 | KatkaKrp Reagovat
TIBI
Hlavu přeměřovali a byla v pohodě , takže nevidim jedinej důvod ji rovnat...Stejně tak těsnění víka ventilů atd. A těsnění pod hlavou stojí cca 1000kč , takže 2000 i s prací.
19.02.2008 | 16:08:42 | Ruda73 Reagovat
Rudo
Když se dělá těsnění, tak by se měla srovnat hlava, při tej příležitosti aspoň vyměnit gufera ventilů, vaček, těsnění víka ventilů, atd.. Pak je tam ještě nějaká práce, takže těch 9L včetně těch dalších kravin je uplně normální cena... Se ani nedivim, že už si to dělal dvakrát, protože kdybys to napoprvý udělal pořádně, měl bys pokoj.
18.02.2008 | 20:54:49 | TIBI Reagovat
Tak pokud ti servisman nedělal i rozvody , tak tě teda pěkně natáhl. Těsnění pod hlavou jsem měnil dvakrát a pokaždý jsem se vešel do 2000kč. Jinak těsnění pod hlavou je oblíbená závada 16V .
18.02.2008 | 16:28:03 | Ruda 73 Reagovat
dodatek k recenzi;)
Dodávám k recenzi pár podrobností, jak si žije moje auto...
Tak mne rencek trosku potrapil. Behem jednoho mesice jsem nechala měnit zadní část výfuku, lanko u spojky, zadní tlumiče. To by ještě šlo.;) Ovšem vyjezdu ze servisu a po 40km jízdy se propalilo těsnění mezi válcema a to byl panečku rachot... dojela jsem s ním silou vůle nazpět a kupodivu po tak dlouhé jízdě mi servisman auto opravil... za 9000kc...tak trošku generálka motoru;))vymenil co bylo potřeba. nový řemen, nejake drobnosti, kde zahledl plus výměna oleje, která mne už čekala...No nevim, už tomu autu moc nevěřím..čekám, co mě čeká dál. :)) Zdar a sílu všem, co mají renaulta...
08.02.2008 | 17:37:22 | KatkaKrp Reagovat
Bohužel se pleteš , měl jsem dvě " céerixa " , a jelikož mi jedno ukradly a druhý jsem musel kvůli prostoru prodat tak bych asi CRXko měl dodneška. Samozřejmě že japonci jsou celkově spolehlivější ale v případné koupi auta rozhoduje mnoho faktorů...
01.10.2007 | 10:37:42 | Ruda 73 Reagovat
Francouský pekáč
To jste asi ještě nejeli v japonci,že tak chválíte pekáče Renaulta,měl jsem ho jednou a už bych ho nechtěl ani zadarmo pekáče Francouskýho..
30.09.2007 | 21:33:03 | Venca Reagovat
Tak s tím zamilováním máš pravdu , zvlášt když ho má člověk 7 let , při 95 ti zakročí omezovač.
30.09.2007 | 19:14:05 | Ruda 73 Reagovat
Tak dnes jsem mu tak protáhla ventily, že se sním asi loučit nebudu a že asi u mě dožije, mám ho prostě ráda...kdyby s ním jezdil někdo jiný, tak bych mu ho záviděla... do auta se dá vážně zamilovat :P ...
23.09.2007 | 22:29:14 | KatkaKrp Reagovat
musim souhlasit z majitelem mam zkusenosti z timto vozem na svuj vek a na to ze to neni zadnej sportak ma vynikajici motor a vykon....myslim ze za tu cenu na ktere se tyto vozy pohubujou ...je to dobra koupe
20.09.2007 | 19:38:22 | Jarda Reagovat
6.9? Pardon, ale dost pochybuju. Zvládá stovku na dvojku? I kdyby ano, stejně tomu údaji nevěřím.
15.09.2007 | 10:49:31 | Giotto Reagovat
RE:
Stovku na dvojku tento motor dává!:) Jinak jsem zažil upraveného který dal na stovku 6.5 sekund.Ovšem sériově vyráběny motor to dal v tomto autě za 8 sekund.
04.07.2013 | 12:16:02 | | 94.112.66.* Reagovat
Jezdil jsem v R 19 1.8 16v a mohu souhlasit,že je to pila - 0 na 100 km/h za 6.9 sec.......
15.09.2007 | 02:18:51 | laďa Reagovat