Rok výroby:1990Typ motoru:1995 (LPG)Stav km při koupi:132 000 kmStav km nyní:208 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:30. 1. 2004
Poruchy jsou tzv. běžného charakteru, které se při tomto počtu km již vyskytují, ale není to nic ničícího (pokud nedáte vůz do značkového servisu) mimo jedné, kdy praskla vačková hřídel (z vrakáče druhá komplet hlava)
- ložiska přední nápravy (doporučuji nekupovat ty nejlevněší - radši přidat pár stokorun)
Auto je původem ze Švýcarska, kde bylo servisováno a při těchto kilometrech BEZ RZI!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento model u nás není mnoho rozšířený (myslím tím 5ti dvéřový 2 lt 12V 99kW), jehož vlastnosti ještě dnes nenajdou konkurenta v cenových relacích na trhu.
Je to velice dobré auto s perfektní výbavou (el. šíbr, okna v el., nastavitelný volant, palubní počítač, ABS, výškově nastavitelné sedačky řidiče i spolujezdce a ve všech komfortní sezení, dělené 1:3 zadní sedačky, orig. autorádio s ovládáním pod volantem).
Před rokem jsem provedl přestavbu na LPG a se spotřebou v zimě 10 - 12 lt (v létě niží o cca 1.5 lt) s nádrží místo rezervy (která originální v kufru nezabere moc místa - je pouze malá dojezdová).
S 99kW a 15" koly se úžasně vychutnává jízda hlavně technickými pasážemi, kde jede auto "jako po kolejích", což se o předchozí 21 s 1.7 motorem nedalo říci.
Trochu jste mě překvapili svým hodnocením motoru 12V. Pokud vím, tenhle model R 21 byl atyp, který nebyl moc rozšířen a v autobazarech většinou vzácný a opomíjený - právě kvůli motoru... Možná pro normálního smrtelníka nezajímavý model, ale pro nadšence, který si ho hledí a umí vypiplat, parádní kousek. Předpokládám, že na něm bylo i jiné odladění podvozku, protože R 21 je všechno jiné než jízda jako po kolejích - vždy jsem musel pečlivě dávkovat rychlost nájezdu a výjezdu ze zatáček a i tak jsem měl někdy nepříjemné pocity, že je to na hraně...
Mužu opravdu potvrdit,co je výše uvedeno :-).
Vlastním taky takového krasavce:R21 2.0,12V TXI 99 Kw,139 šemíků.
Po roční kompletní generálce je auto,je nové a je bezkonkurenční, co se týká výbavy,pohodlí,atd.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R21
Překvapivé hodnocení
Trochu jste mě překvapili svým hodnocením motoru 12V. Pokud vím, tenhle model R 21 byl atyp, který nebyl moc rozšířen a v autobazarech většinou vzácný a opomíjený - právě kvůli motoru... Možná pro normálního smrtelníka nezajímavý model, ale pro nadšence, který si ho hledí a umí vypiplat, parádní kousek. Předpokládám, že na něm bylo i jiné odladění podvozku, protože R 21 je všechno jiné než jízda jako po kolejích - vždy jsem musel pečlivě dávkovat rychlost nájezdu a výjezdu ze zatáček a i tak jsem měl někdy nepříjemné pocity, že je to na hraně...
18.06.2006 | 21:59:05 | jarda Reagovat
Souhlas
Mužu opravdu potvrdit,co je výše uvedeno :-). Vlastním taky takového krasavce:R21 2.0,12V TXI 99 Kw,139 šemíků. Po roční kompletní generálce je auto,je nové a je bezkonkurenční, co se týká výbavy,pohodlí,atd.
22.05.2006 | 23:05:05 | Mirek Reagovat