Recenze Renault Safrane 2,5 i
“Perfekní auto za málo peněz.”

Autor recenze: Ondra ,
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:2,5 i LPG Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:100 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: LPG (plyn) Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 24. 11. 2003

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Civic

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Proti Hondě, kterou jsem vlastnil předtím, se v Renaultu někdy ozývají drnčivé zvuky, ale jinak absolutně bez problémů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pohodlné, bezpečné auto, slušná spotřeba (12l plynu), bez poruch. Karoserie bez závad, motor super. Ideální na delší trasy po Evropě, má obrovský kufr, spoustu místa na zadních sedačkách, dělenou klimu a spousta další výbavy. Stabilní pohodlná jízda kolem 170km/h, dočasně i 230km/h. Zrychlení není ohromující, ale předjíždět se dá bezpečně. Překvapivě levné náhradní díly a servis. Búhví proč nedrží cenu: pořizovací cena kolem 1200000,-, cena po 4 letech 230 000,-Kč(srovnatelný Passat 40000,-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Safrane

Vložit komentář

2.5 121kW

Super motor, malá spotřeba a velký výkon. Jde o špičkový pětitiválec od Volva. Bohužel někomu je líto peněz za rozvody a nebo ani neví oco jde. A tak alespoň, že umí psát a dá nám o tom vědět. Jezdím s ním mnoho let a absolutně bez problému. Momentálně 265000 km. Mám ho v kůži a plné výbavě s manuálem. Nikdy ho neprodám. :)

28.01.2011 | 16:16:49 |  Reagovat

Pu

Snad blok Renault a hlava Volvo ne???
Ono ty recenze ani moc brát nemůžeš,páč se Pokaždý testuje u stejného modelu jiný kus a pokaždý to je jinak

16.12.2010 | 19:04:46 | Hamby Reagovat

Mal som záujem o tento typ a motorizáciu , všetci ju tu chvália, som však v rozpakoch po prečítaní recenzie na tip cars :Průšvihem, jaký nemá obdoby, je 2,5i 20V – pětiválec, blok Volvo, hlava Renault. A právě ta hlava to pohřbila. Hydraulická zdvihátka trpí nedostatečným tlakem oleje. Zanesou se, začnou rachotit, už jsem viděl i utržený ventil jak spadl na píst. Do 100 tis km obvykle destrukce motoru. O 2,0i 16V platí to samé – konstrukce i problémy.

04.11.2009 | 22:03:57 | PU Reagovat

to anonym

replika ulozeni zadnich tlumicu - 1150,- - 1450,-
zadni brzdic - 3 786,- - 5 255,-
čep řízení - 470,- - 580,-
axiální táhlo řízení - 355,- - 699,-

btw, jaká regulace ventilátoru?? :)

mimochodem existujou i vraky, nemusí se všechno kupovat nové ;) (nemysleno zrovna na ty podvozkove veci, ktere se z vraku brat nehodi)

16.08.2009 | 01:41:16 | Bóďa Reagovat

Souhlasím s anonymem.Když se trošku důkladněji poohlídnete,dá se opravdu spostu věci sehnat i zdruhovýroby.I to horní uložení tlumičů.Možná je třeba se jen víc snažit shánět a méně kritizovat.

26.03.2008 | 12:43:26 | Safrane3 Reagovat

Ale hoši vy byste chtěli mít velké luxusní auto nové stojí přes milion a náhradní díly v cenách na Formana ne to jste si spadli z marsu co jste čekali???Holt za luxus se musí zaplatit,ale jedno je jisté že u těhle aut vydrží orig díly trojnásobně víc než u nišších tříd na mém safrovi vydržel orig výfuk 230 tisíc km než upadl a to je co říct takže si příště kupte trabanta a třeba si nebudete stěžovat na drahý díly ,ale tam zas bude asi problém vůbec něco sehnat hmm kupte si kolo.Nazdar.

30.01.2007 | 11:56:13 | lopik Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

15.12.2024 | 12:38:59 | ńěîňđĺňü  | 37.212.49.*

A co třeba poloosa? Ta je také za zajímavou cenu. Na safrana je toho v replikách pomálu. Ale jak na který model.. Třeba výfuk seženete, ale už ne světla,atd. Mám 3 safrana.

03.03.2006 | 23:52:30 |  Reagovat

2 anonym

Aha, pan chytrej. Tak mi sezen v replice horni silentblok zadnich tlumicu. Nesezenes a stoji 2500,- Obdobny na jine auta cca 500,- Zkus koupit zadni brzdic. Jedine v renaultu za 20.000. To samekloub na rizeni. U Peugeota zalezitost do 1000,- a u Safrana 13.000 za celou tyc. Je videt ze nevis co meles

24.02.2006 | 13:16:35 | Mirek Reagovat

nevím kde vy dva kupujete náhradní díly ale v replice se dá sehnat skoro všechno a cena je podobná jako u jinech značek,tak se napřed pořádně podívejte a potom něco kupujte.

11.02.2006 | 12:48:31 |  Reagovat

re

To s těmi levnými ND je snad vtip, ne?!! Pokud se něco nedělá v druhovýrobě, tak se nedoplatíš!!

29.09.2005 | 13:44:01 | Mirek Reagovat

Co to kecáš o levnejch náhradních dílech repliky nejsou a za blbou regulaci k ventilátoru dáš 4500,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jinak je jasný že vládní auta musej bejt pohodlný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20.07.2004 | 14:09:10 | 2hdf Reagovat