Rok výroby:2005Typ motoru:2,0 turbo benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:42 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:19. 12. 2005
Auto je v nejvyšší výbavě Privilége Luxe. Komfort je opravdu vynikající.
Akustický komfort je nečekaně vysoký, motor není slyšet, aerodynamický hluk je překvapivě také dobře utlumen. Vybavení je skoro až moc, na pár věcí si (coby technický antitalent) bez manuálu netroufnu.
Motor 165k/270Nm odspodu s výkonem trochu přemítá, nicméně od 3000 do 6000 otáček je při akceleraci neporazitelný.
Octavia 1 RS mu v přímce neujede, až po překročení dvousetkilometrové rychlosti, kdy přece jenom Scénic tratí na mnohem větším čelním odporu.
Mám scenic 1.9 cDI.Najeto za tři a půl roku 130 000 km.Prů- měr ná spotřeba 5,5 litrů nafty,plně naložený a se střešním boxem do 6,5 litrů na německých a francouzských dálnicích, včetně letníách zácep.Prostorný,nenáročný,spolehlivý.Pouze po 30 000 km na špatných šumavských silnicích měněny tyčky stabilizátoru,v rámci záruky bezplatně a na počkání.Jednou menší potíž s elkektronikou,ale to jke problém všech moderních aut,i těch nejdražších. Předtím jsem měl mondeo,sice ne špatné,ale se scenikem se nedá srovnat.Vysoká spotřeba,koroze,rychlá ztráta na ceně, špatný až amatérský (přestože značkový) servis.Prý německá kvalita.K smíchu. Mám ještě Clio II 1,4 8V r.v.99 a Thalii 1,4 16V,r.v.2001,žihadla,jimž jen tak něco nestačí.Nenáročné,absolutně spolehlivé vozy. Profesionální,rychlý a ne drahý servis ST,Č.B.i Zličín. Škoda,že nové Clio III už podobné motory nemá a navíc je dost drahé.
Jezdim s grandem 1,9 dci r. v. 2006. Souhlasim s tim, ze vpredu a na zadnich sedadlech je mista opravdu hodne (i na mých 197 cm), ale na spise provizornich sedadlech "v kufru" (6 a 7 misto) se poradne sedet nenecha. Manzelka ma 168 cm (na vysku :-) a sotva se tam nacpe i kdyz posunete zadni sedadla max. dopredu. A proto bych o 7 velkych lidech polemizoval. K motoru- ta 1,9 dci je tak akorat na klidou jizdu, na zavodeni si kupte nejen jiny motor, ale hlavne auto. Jinak po skoro roce pouzivani docela dobry, ale s mercedesem bych to nesrovnaval :-)))
Nedávno jsme koupili s otcem Grand Scenika a je to fakt vynikající..na to,že to má být nižší střední třída,je tam opravdu místa královsky jako v Mercedesech a v pohodě se tam vejde minimálne 7 velkých lidí a každej bude sedět na svým sedadle:-) A přitom je o 20 cm kratší než Laguna...výbava je taky super(privilege,confort,snad tam chybí jenom keyless entry,ale to klidně přežijem:-)Ale nejlepší je stejně motor..1,5dCi,čekal jsem,že to bude chcíplý,ale naopak,je to tak dobře zpřevodovaný,že to akceleruje nádherně,minimálně jako Octavia 1,9TDI.A přitom to žere jenom v průměru 4,8 litrů nafty.A má to dokonce sériově filtr pevných částic,takže to splnilo nejpřísnější normu Euro 4..A hlavně ten motor je tichej..tak tichej diesel jsem ještě nezažil a zvenku vůbec nic nepřipomíná,že to je diesel,spíš to přede jak benzín...to se opravdu Renaultu něco povedlo...super auto..troufnu si tvrdit,že je to lepší volba,než Laguna,kterou taky vlastníme(2,2dCi).Nevím proč to tak je,ale co do spolehlivosti určitě. .
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
Spokojenost
Mám scenic 1.9 cDI.Najeto za tři a půl roku 130 000 km.Prů-
měr ná spotřeba 5,5 litrů nafty,plně naložený a se střešním boxem do 6,5 litrů na německých a francouzských dálnicích,
včetně letníách zácep.Prostorný,nenáročný,spolehlivý.Pouze
po 30 000 km na špatných šumavských silnicích měněny tyčky
stabilizátoru,v rámci záruky bezplatně a na počkání.Jednou
menší potíž s elkektronikou,ale to jke problém všech moderních
aut,i těch nejdražších.
Předtím jsem měl mondeo,sice ne špatné,ale se scenikem se
nedá srovnat.Vysoká spotřeba,koroze,rychlá ztráta na ceně,
špatný až amatérský (přestože značkový) servis.Prý německá
kvalita.K smíchu.
Mám ještě Clio II 1,4 8V r.v.99 a Thalii 1,4 16V,r.v.2001,žihadla,jimž jen tak něco nestačí.Nenáročné,absolutně spolehlivé vozy.
Profesionální,rychlý a ne drahý servis ST,Č.B.i Zličín.
Škoda,že nové Clio III už podobné motory nemá a navíc
je dost drahé.
09.12.2007 | 08:31:34 | Yaro Reagovat
JA tedy nevim?
Jezdim s grandem 1,9 dci r. v. 2006. Souhlasim s tim, ze vpredu a na zadnich sedadlech je mista opravdu hodne (i na mých 197 cm), ale na spise provizornich sedadlech "v kufru" (6 a 7 misto) se poradne sedet nenecha. Manzelka ma 168 cm (na vysku :-) a sotva se tam nacpe i kdyz posunete zadni sedadla max. dopredu. A proto bych o 7 velkych lidech polemizoval. K motoru- ta 1,9 dci je tak akorat na klidou jizdu, na zavodeni si kupte nejen jiny motor, ale hlavne auto. Jinak po skoro roce pouzivani docela dobry, ale s mercedesem bych to nesrovnaval :-)))
20.12.2006 | 07:30:03 | Reagovat
Souhlasím
Nedávno jsme koupili s otcem Grand Scenika a je to fakt vynikající..na to,že to má být nižší střední třída,je tam opravdu místa královsky jako v Mercedesech a v pohodě se tam vejde minimálne 7 velkých lidí a každej bude sedět na svým sedadle:-) A přitom je o 20 cm kratší než Laguna...výbava je taky super(privilege,confort,snad tam chybí jenom keyless entry,ale to klidně přežijem:-)Ale nejlepší je stejně motor..1,5dCi,čekal jsem,že to bude chcíplý,ale naopak,je to tak dobře zpřevodovaný,že to akceleruje nádherně,minimálně jako Octavia 1,9TDI.A přitom to žere jenom v průměru 4,8 litrů nafty.A má to dokonce sériově filtr pevných částic,takže to splnilo nejpřísnější normu Euro 4..A hlavně ten motor je tichej..tak tichej diesel jsem ještě nezažil a zvenku vůbec nic nepřipomíná,že to je diesel,spíš to přede jak benzín...to se opravdu Renaultu něco povedlo...super auto..troufnu si tvrdit,že je to lepší volba,než Laguna,kterou taky vlastníme(2,2dCi).Nevím proč to tak je,ale co do spolehlivosti určitě. .
26.01.2006 | 08:56:00 | honza Reagovat