Rok výroby:1994Typ motoru:1400Stav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:72 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:18. 4. 2009
těsnění pod hlavou ventily chladící system ložiska na předních kolech mizerná antikorozní ochrana
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pro všechny potencionalní zájemce o koupi Roveru - už delší dobu se pohybuji v mateřské zemi Roveru - Velke Británii a nemohu o Roveru napsat nic dobrého. Vozy Rover jsou levné, pohodlné a poměrně prostorné...Problém je v motorech - 74 kW na motor 1,4 vypadá dobře, ale ve skutečnosti motor jede hůř, než stará 8v 1,4 z Fabie 44kW. Spotřeba 7.5 litrů je taky víc, než jsem čekal. Největší bolestí je však těsnění pod hlavou - dle slov místních mechaniků, když se zadaří, tak je potřeba měnit těsnění každých 10t. km...týká se to téměř všech motorizací Rover včetně novějších modelů kolem rv. 2000.....takže sami uvažte, zdali je ve Vašich možnostech si Rover dovolit..
Som majitelom Rovera 414 Si uz viac ako 5 rokov a nemozem suhlasit s touto recenziou. Je pravda ze Rover nie je bezproblemove auto, hlavne elektronika je dost poruchova. Taktiez vela plastu a ten sa casom lame a praska. Pokial mam vsak reagovat na tesnenie pod hlavou tak ja som ho menil az po 180000km, teraz mam na aute 200000 a ziaden problem. Bol som v Anglicku a viem o automechanikoch svoje, nedal by som si tam opravit ani kolobezku. :o)
Srovnani motoru 1.4 K serie s Fabii jsem se vazne pobavil. Mam s timto motorem odjeto cca 50000km a musim nesouhlasit. V otackach, kdy Fabia 1.4 konci s dechem a jen rve a netahne, Rover teprve ukazuje co v nem je. Ono taky srovnavat 8v s 16v je tak trochu ptakovina, ne? :-)
No s oběma autama jsem najezdil pěkných pár tisíc km a na starou dobrou 8v 1,4 z fabie nedám dopustit, asi jsem měl nějaký extra motor...přes Německo 160 furt pryč, maximálka 185 po rovině a papírový výkon jen 44 kW...rover s o 30 kW větším výkonem prostě takhle nejel...
:DD si děláš prdel ne?Ta tvoje fobie než se na těch 185 rozjede tak rover bude na druhé straně zeměkoule.
Motory v roverech tzv. K-series byli ve své době velice moderní a povedené motory, to že se ve 100t km muselo měnit těsnění pod hlavou bylo vlivem konstrukční chyby těsnění, nicměně po této výměně se již podobný problém nevyskytuje...
44 kw-185,55kw-195,66kw-205,74kw-215,85kw-225,a tak dále .Nakonec se dostanem s 125kw na 290km-h,a to všechno po rovině ,nádhera.Má to jen malou chybičku,je to nesmysl pokud ta rychlost bude opravdová ne tachmetrová.
no musis mit poradny pech kdyz si najel 2000 km a potkalo Te tolik nestesti. Kazdopadne Rovery nehaz do jednoho kose, v Uk jsou hodne levne a za tu cenu nabizi hodne muziky. Krom toho jejich servis je take hodne levny. Divim se, ze jsi vubec sel do takove stare plecky. Za £1000 koupis v pohode rok vyroby 2000 a nemusi mit ani hodne najeto. Co se tyce tesneni pod hlavou tak je to hlavne problem motoru 1.8, kdybych sel do roveru tak bych sel do 2.0 nafty, ktera je v podstate motor od BMW, jenom o par koniku osizen.
No neviděl bych to tak tragicky, rodiče mají rovra 200 td rv. 98 a auto funguje dobře, akorát jsou hůř destupné některé díly a nebo jsou drahé na tak malé a levné auto. A co vím, tak 1,4 jsou v pohodě, horší jsou 1,6 tam se sipe těsnění atd.
Komentáře uživatelů k recenzi Rover 414
Nesúhlas
Som majitelom Rovera 414 Si uz viac ako 5 rokov a nemozem suhlasit s touto recenziou. Je pravda ze Rover nie je bezproblemove auto, hlavne elektronika je dost poruchova. Taktiez vela plastu a ten sa casom lame a praska. Pokial mam vsak reagovat na tesnenie pod hlavou tak ja som ho menil az po 180000km, teraz mam na aute 200000 a ziaden problem. Bol som v Anglicku a viem o automechanikoch svoje, nedal by som si tam opravit ani kolobezku. :o)
25.07.2009 | 23:46:12 | Rover 414 Reagovat
srovnání
Srovnani motoru 1.4 K serie s Fabii jsem se vazne pobavil. Mam s timto motorem odjeto cca 50000km a musim nesouhlasit. V otackach, kdy Fabia 1.4 konci s dechem a jen rve a netahne, Rover teprve ukazuje co v nem je. Ono taky srovnavat 8v s 16v je tak trochu ptakovina, ne? :-)
15.06.2009 | 08:28:31 | kolemjdouci Reagovat
RE: srovnání
No s oběma autama jsem najezdil pěkných pár tisíc km a na starou dobrou 8v 1,4 z fabie nedám dopustit, asi jsem měl nějaký extra motor...přes Německo 160 furt pryč, maximálka 185 po rovině a papírový výkon jen 44 kW...rover s o 30 kW větším výkonem prostě takhle nejel...
07.02.2012 | 21:51:37 | bubak | 81.111.217.* Reagovat
RE: srovnání
:DD si děláš prdel ne?Ta tvoje fobie než se na těch 185 rozjede tak rover bude na druhé straně zeměkoule.
Motory v roverech tzv. K-series byli ve své době velice moderní a povedené motory, to že se ve 100t km muselo měnit těsnění pod hlavou bylo vlivem konstrukční chyby těsnění, nicměně po této výměně se již podobný problém nevyskytuje...
01.10.2013 | 16:37:35 | Kamartek | 80.251.250.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 09:49:55 | âîň ýňč | 37.212.52.*
RE: srovnání
44 kw-185,55kw-195,66kw-205,74kw-215,85kw-225,a tak dále .Nakonec se dostanem s 125kw na 290km-h,a to všechno po rovině ,nádhera.Má to jen malou chybičku,je to nesmysl pokud ta rychlost bude opravdová ne tachmetrová.
01.10.2013 | 21:39:23 | | 88.100.179.* Reagovat
pech
no musis mit poradny pech kdyz si najel 2000 km a potkalo Te tolik nestesti. Kazdopadne Rovery nehaz do jednoho kose, v Uk jsou hodne levne a za tu cenu nabizi hodne muziky. Krom toho jejich servis je take hodne levny. Divim se, ze jsi vubec sel do takove stare plecky. Za £1000 koupis v pohode rok vyroby 2000 a nemusi mit ani hodne najeto. Co se tyce tesneni pod hlavou tak je to hlavne problem motoru 1.8, kdybych sel do roveru tak bych sel do 2.0 nafty, ktera je v podstate motor od BMW, jenom o par koniku osizen.
21.04.2009 | 13:10:22 | Reagovat
RE: pech
problem neni v bloku motoru (rover mám myslím 1,4 od hondy), ale v hlavě motoru a všem ostatním = to je origo rover...a stejný je to i s dieslem...
07.02.2012 | 21:54:37 | bubak | 81.111.217.* Reagovat
Bebe
No neviděl bych to tak tragicky, rodiče mají rovra 200 td rv. 98 a auto funguje dobře, akorát jsou hůř destupné některé díly a nebo jsou drahé na tak malé a levné auto. A co vím, tak 1,4 jsou v pohodě, horší jsou 1,6 tam se sipe těsnění atd.
20.04.2009 | 20:57:12 | Reagovat