Recenze Rover 414 Sli
“nikdy více”

Autor recenze: bubak (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:1400 Stav km při koupi:70 000 km Stav km nyní:72 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km Vloženo: 18. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

těsnění pod hlavou
ventily
chladící system
ložiska na předních kolech
mizerná antikorozní ochrana


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pro všechny potencionalní zájemce o koupi Roveru - už delší dobu se pohybuji v mateřské zemi Roveru - Velke Británii a nemohu o Roveru napsat nic dobrého. Vozy Rover jsou levné, pohodlné a poměrně prostorné...Problém je v motorech - 74 kW na motor 1,4 vypadá dobře, ale ve skutečnosti motor jede hůř, než stará 8v 1,4 z Fabie 44kW. Spotřeba 7.5 litrů je taky víc, než jsem čekal. Největší bolestí je však těsnění pod hlavou - dle slov místních mechaniků, když se zadaří, tak je potřeba měnit těsnění každých 10t. km...týká se to téměř všech motorizací Rover včetně novějších modelů kolem rv. 2000.....takže sami uvažte, zdali je ve Vašich možnostech si Rover dovolit..

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Rover 414

Vložit komentář

Nesúhlas

Som majitelom Rovera 414 Si uz viac ako 5 rokov a nemozem suhlasit s touto recenziou. Je pravda ze Rover nie je bezproblemove auto, hlavne elektronika je dost poruchova. Taktiez vela plastu a ten sa casom lame a praska. Pokial mam vsak reagovat na tesnenie pod hlavou tak ja som ho menil az po 180000km, teraz mam na aute 200000 a ziaden problem. Bol som v Anglicku a viem o automechanikoch svoje, nedal by som si tam opravit ani kolobezku. :o)

25.07.2009 | 23:46:12 | Rover 414 Reagovat

srovnání

Srovnani motoru 1.4 K serie s Fabii jsem se vazne pobavil. Mam s timto motorem odjeto cca 50000km a musim nesouhlasit. V otackach, kdy Fabia 1.4 konci s dechem a jen rve a netahne, Rover teprve ukazuje co v nem je. Ono taky srovnavat 8v s 16v je tak trochu ptakovina, ne? :-)

15.06.2009 | 08:28:31 | kolemjdouci Reagovat

RE: srovnání

No s oběma autama jsem najezdil pěkných pár tisíc km a na starou dobrou 8v 1,4 z fabie nedám dopustit, asi jsem měl nějaký extra motor...přes Německo 160 furt pryč, maximálka 185 po rovině a papírový výkon jen 44 kW...rover s o 30 kW větším výkonem prostě takhle nejel...

07.02.2012 | 21:51:37 | bubak  | 81.111.217.* Reagovat

RE: srovnání

:DD si děláš prdel ne?Ta tvoje fobie než se na těch 185 rozjede tak rover bude na druhé straně zeměkoule.

Motory v roverech tzv. K-series byli ve své době velice moderní a povedené motory, to že se ve 100t km muselo měnit těsnění pod hlavou bylo vlivem konstrukční chyby těsnění, nicměně po této výměně se již podobný problém nevyskytuje...

01.10.2013 | 16:37:35 | Kamartek  | 80.251.250.* Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

17.12.2024 | 09:49:55 | âîň ýňč  | 37.212.52.*

RE: srovnání

44 kw-185,55kw-195,66kw-205,74kw-215,85kw-225,a tak dále .Nakonec se dostanem s 125kw na 290km-h,a to všechno po rovině ,nádhera.Má to jen malou chybičku,je to nesmysl pokud ta rychlost bude opravdová ne tachmetrová.

01.10.2013 | 21:39:23 |   | 88.100.179.* Reagovat

pech

no musis mit poradny pech kdyz si najel 2000 km a potkalo Te tolik nestesti. Kazdopadne Rovery nehaz do jednoho kose, v Uk jsou hodne levne a za tu cenu nabizi hodne muziky. Krom toho jejich servis je take hodne levny. Divim se, ze jsi vubec sel do takove stare plecky. Za £1000 koupis v pohode rok vyroby 2000 a nemusi mit ani hodne najeto. Co se tyce tesneni pod hlavou tak je to hlavne problem motoru 1.8, kdybych sel do roveru tak bych sel do 2.0 nafty, ktera je v podstate motor od BMW, jenom o par koniku osizen.

21.04.2009 | 13:10:22 |  Reagovat

RE: pech

problem neni v bloku motoru (rover mám myslím 1,4 od hondy), ale v hlavě motoru a všem ostatním = to je origo rover...a stejný je to i s dieslem...

07.02.2012 | 21:54:37 | bubak  | 81.111.217.* Reagovat

Bebe

No neviděl bych to tak tragicky, rodiče mají rovra 200 td rv. 98 a auto funguje dobře, akorát jsou hůř destupné některé díly a nebo jsou drahé na tak malé a levné auto. A co vím, tak 1,4 jsou v pohodě, horší jsou 1,6 tam se sipe těsnění atd.

20.04.2009 | 20:57:12 |  Reagovat