Recenze Seat Cordoba sedan
“Auto dobré, servis neodpovídá ceně vozu.”

Autor recenze: Jitule (21 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:3 100 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 12. 11. 2006

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Siera

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto je v provozu tři měsíce. Vytekl olej ze zadních tlumičů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Na tlumiče čekám již šestnáct dní, údajně nebyli na skladě. Prý se posílají ze Španělska. Nejsem spokojená s přístupem servisního technika, který má uvedenou věc vyřídit. Koupila jsem si nové auto v domění, že nebudu mít problémy s opravami a že o auto bude vždy dobře postaráno.

S autem jako takovým jsem velice spokojená, je pohodlné, živé, pěkné na pohled.

Jsem spokojená i s provozními náklady.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Seat Cordoba

Vložit komentář

Problém ze servisem

To že ten či onen servis je horší je samozřejmě škoda, ale bohužel mohu zcela zasvěceně říct, že nejvíc "špíny" se mi dostává z celé ČR na servisy v západních čechách, takže na tom bude zřejmě něco pravdy.
Jinak s náhradními díly je problém a to né že né!!! Náhradní díly na vůz Seat v záruce se musí žádat od výrobce - tedy ze Španělska, narozdíl od ostatních značek i v rámci koncernu tyto díly "chodí" v průměru 14 dní.
Samozřejmě většina běžných dílů(i tlumiče) lze použít i s dílny VW a ty jsou ve většině servisů ihned, ale servis v rámci záručních oprav jako takový musí žádat o náhradní díly ze SPA.

Tudíž nadávat a vyhrožovat se může, ale je to víceméně o tom, aby dotyčný z náhradních dílů poslal žádost do SPA + stejný díl si "vypůjčil" z VW nebo Škoda, namontoval ho na Váš vůz a poté co díl dojde ho založil zpět k dílům VW.
Což je samozřejmě postup, který ne-všichni rádi udělají, protože je to pro ně nejen práce navíc, ale je to vlastně vydaný díl, který není zadán ve skladovém programu - musí si vést vlastní poznámky o těchto transakcích, které nejsou v jejich povinostech - pouze na jejich triko.
Ideální stav je takový, že zadaný díl je na skladě daného autorizovaného servisu, ale pokud je stav prodejů SEAT v ČR (hlavně menší města) takový jaký je, tedy že prodeje jsou mizerné, nulové, žádné - těžko se najde mnoho prodejců, kteří si naskladní díly, které se používají pouze v mizivém procentu případů /oproti VW nebo Škoda/.
Což je problém dlouhodobý a může ho změnit pouze vzrůstající zájem nových zákazníků o značku Seat(nebuďme naivní) a nebo změna systému řešení záručních oprav - a to je všechno otázkou času

15.02.2007 | 10:46:06 | Marek Reagovat

tlumiče

Píšete: Na tlumiče čekám již šestnáct dní, údajně nebyli na skladě. Prý se posílají ze Španělska. Nejsem spokojená s přístupem servisního technika.
Možná to chce být trochu (na)asertivnější a nenechat se odbýt. Tlumiče jsou přece normální spotřební materiál a nějaké bláboly o "dovážení ze Španělska" si nenechte líbit. Taková věc je běžně skladem, popř. se dodává do 24 hod od výrobců Monroe, SACHS nebo Kayaba.
Rovněž nemusíte auto reklamovat tam kde jste ho koupila ale u ktréhokoliv jiného dealera SEATu.

04.12.2006 | 15:14:39 | Michal Reagovat