Rok výroby:2007Typ motoru:2,5Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:427 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:13,5 l/100 kmVloženo:3. 3. 2010
Crafter od nového stavu má nepřekonatelné stabilní poruchy
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenost? V roce 2007 zakoupen nový. 1.v 67000km-nefunkční turbo 2.v 85000km-zcela nefunkční kardan 3.v 135000km-výměna motoru(kouřil jak dýmovnice) 4.v 155000km-opět nefunkční turbo 5.v 175000km-opět nefunkční kardan 6.v 185000km-nefukční tempomat 7.v 215000km-opět nefunkční turbo 8.v 228000km-vybitá náprava+1část kardanu 9.v 251000km-nefunkční topení a ventilátor 10 v 310000km-klepaní v motoru-kouřivost 11 v 355000km-opět zkáza turba 12 v 366000km-silná kouřivost motoru,spotřeba oleje,silná vůle na kardanu(neuznaná reklamace,údajně podle importéra tohle je normální!!! 13.v této době najeto 427000km,silná kouřivost,a spotřeba oleje na 1000km-1litr oleje za 450Kč.Motor jak kýbl šroubů,a o spotřebě nemluvě.
Nepoučili se a koupili dalšího VW Craftera nového. K našemu úžasu ty samé problémy jako s prvním,jen s tím rozdílem,že mu odešla spojka v 198000km.Samozřejmě vše na osobní náklady v záruce vozidla.Nemluvě o silné 37000Kč investici v 25000km v zázrak jménem-filtr pevných částic! Totalní propadák na motor,kardan a servisní řešení. Opravdu velmi finanční maraton udržet toto vozidlo v provozní pohodě!!!
Mám vw Crafter 2,5tdi 100kw a naprostá spokojenost najeto mám aktuálně 430 000 a jen výměna olejů každých 15 000 a nic víc c po mě posledních 100 000km neptá
Zdravím vyměnil jsem Filtr PDF a pořád problém mužu radu co dělat? Děkuji Martin
16.10.2018 | 21:49:19 | Martin
| 109.164.71.*Reagovat
Prosba
Zdravím mám Craftra jako Mikrobus dělal jsem motor a ted mě mechanik řekl že je tam jiná hlava že není pro filtr PDF je to možné jsou dva druhy hlav Motor mám Typ BJM. Dík za odpověd. Martin
04.10.2018 | 20:09:23 | Martin
| 109.164.71.*Reagovat
crafter
Taky jsem majitel vW Crafter 2,5 z roku 209. Kupoval jsem ho ojety z bazaru (https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/) a má najeto 400 tis. zatim jsem měnil jen koutouce a spojku. Takze za me spokojenost...
31.01.2018 | 12:53:57 | mischal mis
| 80.250.30.*Reagovat
Mám najeto 282000/Km. Zatím jenom výměna oleje 5w30 každých 10t/Km.Výměna kotoučů a destiček. Takuju jenom naftu od ověřených Benzinek.Když se zapne čistič PDF tak nechám motor z1000 otáček doběhnou v klidu na 800 jak mi říkal mechanik. Jezdím s ní sám tak asi proto jí mám do dnes !Znám spoustu lidí kolem sebe a jak s tím jezdí zaměstnanci radši ani nemluvit.Pak se není čemu divit,že je to pořád v opravě. Zatím velká spokojenost (zatím)
Máte někdo zkušenost u craftru,spadne do nouzového režimu,diagnostika hlásí pokles tlaku v palivovém systému,ovšem potřebuji se zaměřit co ten pokles způsobuje.Díky za info
Zdravím Tiež som majitel VW Crafter 2,5 Tdi r.v. 2009..Kupoval som ho nový. Teraz najazdených 370000..Turbo pôvodné,filter pevných častíc pôvodný,kardan pôvodný,vstreky pôvodné...jediné čo som menil tak kotúče,platničky a pri 240000km spojka..ale pri tolkých kilometroch som spojku už čakal.. Možno auto vydržalo tolko aj preto že jazdím s ním iba ja,pravidelný servis nie po 30000km ale po 15000km(auto bolo dost drahé a tak sa on radšej postarám), jazda po dialnici max 120km/h..samozrejme občas dostal aj zabrat...nevzpomínam si že by som riešil klímu alebo niečo podobné...
Nevím pánové kdo se Vám na těch autech střídá ale já koupil auto nové od Porsche Brno je to 5t 2,5ka 120kw 5ti válec a jsem nad míru spokojený po provozování několika Transitů mam už 4 roky WV a nedám na něj dopustit auto neustále tahá vlek a vozí 6t nákladu dohromady celková váha soupravy se často blíží k 10tunám a pořát mluvím o takové té malé dodávce od WV!!!!! Filtr pevných částic základní kámen úrazu ten musí bezpodmínečně ven ta kravina rozežírá auto ze vnítř a výrazně zkracuje životnost motoru!!! mam nalítáno 320tis km a jen z provozníma opravama je jasný že po 200000km s taháním přívěsu turbo jde na repas to jsou normální věci nebo že kardan bez údržby se po 150tisících rozpadne strašně záleží kdo s tím jezdí a jak se k tomu autu chová a nebo jakou do toho lejete naftu, je jasné že kdo bere naftu u ONO a podobné nejlevnější pumpy nesmí pak brečet že mu pak propouští a odkapávají vstřiky a propálení pístu je pak jen otázka času než se to stane.
Musím se taky přidat,ale náš Crafter 2,5 5ti válec 120 kw do 3,5t byl nový v Kyjově v r.2008 a sice nějaké závady jsou,ale nic velkého a jsem relativně spokojen. Samozřejmě spotřeba je věc druhá,auto dokáže jezdit za 10 litrů, ale i za 17 litrů,záleží co vezete,jak jedete a kudy jedete a co táhnete. S autem stabilně naloženým cca na 3,2 - 3,3 tuny jezdím po okrskách za průměr asi 10,5 -12 l,dálnice s těžkou nohou při rychlosti 130 - 145 km/h není problém jet za 14,5 l, a jízda plně naložený auto (bývalo i přes 4 t) + vlek dvounáprava 3,0 t(stabilně takto minimálně naložený) klidně za 17 litrů, ale bereme to jako daň za to, že to odvezeme. Co se týkalo zajíždění,tak asi po dvou letech konečně spadla spotřeba asi 1,5 l, spotřeba oleje je pořád stabilní - od výměny k výměně (nyní najeto asi 180 tis. km). Co se týká závad: 55 tis km - výměna př. i zadních kotoučů+destiček (tahání vleku a přeložený auto) + část lanovodu ruční brzdy,v 60 tis km svolávací akce - provedena výměna turba v záruce,ve 140 tis. km výměna ložiska kardanu, asi ve 140 tis. opět výměna komplet brzd,výměna chladiče klimy (děravý jak řešeto),ve 160 tis.km oprava bočních posuvných dveří - opotřebení a pak samozřejmě během té doby výměny opotřebených dílů,ale nic zásadního. Vstřiky jsou původní,turbo taky,motor nekouří - samozřejmě s filtrem DPF. U auta pravidelný servis ve VW po 40 tis.km. Co se týká přepravy a tažení vleků - tomuto autu to nedělá problémy.
Máme i Iveco 3,0 l - věčně v servisu,pořád něco svítí na palubce a spotřeba je oproti Craftru podobná - všechny auta jsou jako pojízdné dílny a vozíme i další díly a materiál.
Tak abych se přidal,máme 2 nové vozy r.v 2012 prosinec a do dnešního dne u obou vozidel výměna spětného vedení,u jednoho už dvakrát,oba mají nové motory a to podotýkám po zhruba 70000km,nepočítám ani 1 krát dg ventil a 1krát čidlo turba,jinak spotřeba oleje zhruba 1 litr na 10tis.kylometru,kouřivost žádná zatím.Tyto výměny byli zaplatpanbuch na záruku.Co se týče odstranění fil.pevných částic našel jsem už před lety kdy jsme si pořídili prvního craftera hned po LT člověka z Liberce co to uměl a umí do dnes za 15000kč bez problému a to nám po tom ještě klesla spotřeba o 1 litr na 100.Soukromníci a menší podnikatelé střeste se tohoto vozu
Dobrý den mám Crafter od r.2007 120 kw koupeno nové má najeto 470 tis už to nikdy nekoupím ve 120 tis kardan,ve 160 tis čerpadlo,ve 250 filtr p.č. diferencial ve 360 a ted znovu auto je orezlé jak 100 let stará škodovka stálo nove 850 tis kvalita nikde servis ani nemluvím 1 lit oleje na 2 000 km kouří to jako děs
Dobrý den. Čtu tady tu hanu na CRAFTERY tak se musim přidat. Provozuji autodopravu. Před dvěma lety jsm postupně koupil šest nových vozů a problémy na sebe nedaly dlouho čekat. Kardany, spínací skříňky, řízení, turba . neustále svítící diagnostika motoru spojená s problémy DPF a AD Blue. Dnes mají auta v průměru 200 tis km a už dlouho se nepovedlo aby jezdila všechna najednou. Z těchto vozů jsem tak otráven, že už nikdy více !!!!! Nová motorizace 20TDI je dle stanoviska mého obchodního partnera ještě věčí katastrofa ( litr oleje na 1000km velká spotřeba a k tomu závady popisované na začátku) A navíc si ani nedovedu představit,jak na auto s tímto motorem dáte 8 palet,nebo třeba v odtahovce táhnete dvouvlek když sotva jede ve VW MULTIVAN. Jsou to prostě magoři !!! Z kraje tohoto roku jsem koupil 2x fiat ducato 30 JTD při 110tis km zatím bez závady. Tím nechci říct, že to nemůže přijít , ale zatím super !!
Omlouvám se jestli jsem někoho spokojeného s těmito vozy urazil,ale musel jsem si prostě ulevit.
151000km - 1x zadřený motor, 3x turbo, 1x kompet celá přední náprava, 1x filtr pevných částic, 2x nefunkční kabinový ventilátor, 1x kompresor klimatizace a 1x vstřikovače. Už jde z domu, chudák ten co to koupí
Zdravím, jak jsem již psal níž, filtr jsme si čistili 2x sami, systemem chemie + Vapka. Kouří na volnoběh stále ale jen v režimu vypalování!! Prosím kde se dají lacině sehnat kvalitní vstříky na Craftra (100KW) popřípadě repas. Na internetu je toho mraky ale nic ověřeno ( předchozí zkušenosti ). Taky chceme vykopat ten nesmyslný filtr pev.částic, ale jen u někoho opravdu ověřeného, jako ne že udělal 1 filtr !! Díky za info!! brummi@seznam.cz
Najeto 240000 Km a taková kouřivost že se nedá jezdit. Spotřeba se vyšplhala na 14L a olej 1L na 2000 Km. Dle servisu v Německu nový motor. Cena 11000EUR. Už jsme koupili jiný auto. Běs
crafter 2007: 100 000km kardan,spínacia skrinka,turbo,hrdzavé ako stará škodovka,motor klepe,dymivost,spotreba 16litrov.tak toto auto sa im skutočne podarilo!
Jasné.... spotreba 16 litrov, to je tak po meste a "plný kotol".
Keď neviete jazdiť, tak si kúpte rikše a sami sa zapriahnite. Tiež som sa bál, Mercedes Sprinter, 21 m3 skriňa, pre súkromné účely, spotreba mi klesla na 10-10,5 litrov, všetko OK , klop-klop na drevo/.
Doufam, ze vsichni, kdo tady tak z vesela propaguji odstraneni FAP/DPF, chcipnou na rakovinu plic, pro jistotu si k výfuku strcte svoje deti, treba pochopite, protoze ty vase smrady dychame my vsichni! Copak lidi nemate rozum? A ten debílek co tady psal Avia n.1. To uz je moc, fakt, táhněte s těmi vraky do pr**** somráci.
Je vidět vážený Pane, že jste vskutku odborníkem na problém exhalací a výfukových plynů. Kdyby jste občas použil vlastní hlavu, nebo jen slepě nevěřil propagandě výrobců a finančních ekologů, nikdy by jste toto nenapsal.
22.01.2013 | 16:59:18 | Petr Němeček
| 81.200.55.*Reagovat
RE:
No když už tady urážíš lidi ty Rouro - ne tají ti rodiče,že jsi Dement?
22.04.2016 | 06:38:05 | Mara
| 77.242.90.*Reagovat
RE:
Sám jsi trubka a socka. Něco si o tom nastuduj, pak něco piš a nedělěj ze sebe debila. Ty mikročástice co jdou z auta s DPF jsou 1000x horší než smrad z nějaké Liazky nebo Tatry. Ten humus vychrchláš, ale ty mikročástice z DPF se ti usazují v plicích, v krvi, všude. Takže spíš na tu rakovinu zdechneš ty.
17.08.2017 | 15:24:18 | Michal
| 83.208.45.*Reagovat
RE:
DPF reguluje častice ale nikoli smog, resp. smrad. Tento je cítený a subjektívne uvádzaný v konečných meraniach pred odstránením filtra. Tudíž preto neporovnávaj auto z Liaskou.
17.08.2017 | 17:11:44 | Wolfgang Inklegot
| 95.103.5.*Reagovat
nebrat
170.000km výměna převodky řízení,po dalších 70.000km znovu výměna formou reklamace na vyměněný díl.koroze neuvěřitelná.zázrak jménem filtr pevných částic.velké zklamání,nebrat
klimchoo: Namiesto toho, aby W priznal, že jednoducho NEVIE robiť dieslové motory a jeho FAP-y sú na hovno, tak Ty by si radšej dýchal smrady ?!!
Nie si tak trochu mimo?
Pešo, alebo bicyklom jazdi Ty, každému, kto by vyrezal FAP by som zobral papiere od auta.
Alebo si kúpi benzín, alebo nech chodí pešo, tým, že sa nebudú predávať nepodarky od W a spol, ktorí diesle nevedia, by sa vyčistil vzduch, príp. by zlacnili autá....
Pretože ani "Japonci" v nafťáčikoch, tiež žiadna výhra..:(
dpf=eko-kur*itko,aneb do p*ci (s) filtrom je strasne velka blbost na ktoru patri karbobruska a preprogramovanie v rj.Nie kupovat nove(je to drahe,nezmyselne)ale vyhodit...a ekologovia nech si jazdia byciklom v priekope pri ceste
RE: odkuspf...ked mas nejake senosti z dpf tak daj vediet ja mam problem a to mam 100 000t km
dkuspf...ked mas nejake skusenosti z dpf tak daj vediet ja mam problem a to mam 100 000t km
24.05.2012 | 21:13:02 | Rado
| 46.34.240.*Reagovat
iveco
nechapem ludi čo si myslia že ked kupia nemecke auto maju vyhrate. pre zaújmavost vozovy park dodavky iba iveco + ducato samozrejme iba s iveco motorom a iveca maju cca 350000km.tie od roku 2007 a ziadne vstrekovače,kardany,napravy,spotreba oleja,motor v háji alebo turba sa nekonaju. Neverite kupte si Iveco a pochopite že talianska avia je number 1. vela km prajem bez poruchy
Dobrý den, v současné době mám r. mastera 2.2 dci (2002) a hrůza, najeto 400tis( poctivých), měnil jsem všechny vstřiky, spojku, poloosy, brzdy, agr ventil, čepy atd. Už ho nechci ani vidět, neboť povolit něco na něm, všechno zarezlé, šrouby se hned strhnou, prostě Francouz. Chtěl bych Vás poprosit o radu, jezdím po Evropě rozhoduji se mezi Sprinterem od r. 96 do 04 nebo wv LT které je z nich lepší co se týče poruchovosti a jaké jsou na nich nejčastější poruchu respektivě na co si dát pozor a nejlepší motorizace.. Zda motor cdi nebo jestlí radějí starší TDi. Mockrát děkuji všem za radu. Pište prosím na email - noxplode@seznam.cz .
Jedině LT, ma spičkovej 100% spolehlivej řadovej 5 valcovej motor 2,5TDi, pri spravne údržbě dá až 1000000 km, sama mam LT uz čtvrtým rokem a krom nových rozvodů, motor šlape jak hodinky bezporuchy, najeto má 370000 km, nekouří a neklpe a hlavně nežere olej,olej měním po 10000 km Total9000 5w40,jede krasně a plynule,kasle je totožná se Sprinterem
Plně souhlasím s názory na VW Crafter. Velká spotřeba, neskutečně drahý servis. Auto přijede ze servisu z výměny turba na dvůr, zakouří se z palubní desky a shoří kompletně ovládání klimatizace. Jeden mravenec a musí se koupit celý díl za 15.000,-. Chvíli jezdí, ovšem abychom byli ve střehu, rozsvítí se kontrolka - filtr pevných částic. 48.000,-. Měli jsme i Forda Transita, byl před rozpadem, najel 700.000,- spotřeba 9 litrů prázdnej i naloženej. Krása. No a pak se nám líbil Crafter :-( Ale našli jsme stránky na odstranění filtru pevných částic, tak jdeme do toho.
Dobrý den, jsem technik firmy, která vlastní 8 vozidel VW Crafter od roku výroby 2006. Vše co jsem tady četl je pravda, prošli jsme si také s těmito velkými finančními problémy (neustálý nouzový režim, výměna turba, výměna DPF) a zásadní průser je v tomto filtru pevných částic (výměna 48000 Kč). Od tohoto paskvilu vzniká následná celková poruchovost motorů. Při jeho odstranění je klid. Nyní však také řeším velkou spotřebu motorového oleje. Naše vozy mají naj. kolem 300 000 km a u dvou je spotřeba mot. oleje 1-2 litru/ 1000 Km, což je neúnosné. Nevíte někdo v čem je příčina této velké spotřeby mot. oleje? U dvou vozů jsem to dokázal odstranit výměnou pístních kroužků, ale další dva vozy jsou po GO motoru a spotřeba oleje je stále stejná. Email na mne je filip.rulc@rulc.cz. Děkuji za info.
Dobrý den, čtu to tady a nestihám se divit. Máme ty samé problémy jen ptochu protikladné. Kouří to na volnoběh ale spadla tomu spotřeba PHM asi o litr, výkon neztratil!!! Přední náprava komplet výměna(postupně od 120000-130000km) Spotřeba - 11,5 - 13litrů - podle dálnice či státních silnic
Tohle auto nikomu nedoporučuji, ani tomu nej nej nej nepříteli!!!
Měl jsem pujčený Boxer r.v. 2009 a jel jsem Hranice - Košice a zpět za 7,5l/100km!!!
Tak naozaj neviem čo mám kúpiť. Chcel som nového sprintera alebo craftera. Ale teraz som na pochybách dosť silných. Mám Mastera, zatiaľ úžasné auto, len priestor na nakladanie neporiešili a ani nový nie je v tom o nič lepší.
súhlasím s názorom autora lipovskypitrs. Crafter je auto pre bohatých ktrorí nevedia čo s peniazmi. Máme s vozidlom podobné skúsenosti na 90%. Poruchovosť vozidla je vysoká a vozidlo sa viac opravuje ako jazdí. Navyše naše vozidlo sme kúpili nové v máji 2007 a v septembri 2007 sme reklamovali koróziu. Vyjadrenie importéra je že koróziu spôsobili odskakujúce kamienky. "kamienky v lete". Naše vozidlo má 370000km a je to pojazdná dymovnica, spotreba oleja 1,5l na 1000km. Závady máme tie iste ako autor, navyše nám odišlo servo a 3x stropné ložisko. Teraz aj zadný kardan. Problém s vozidlom od začiatku prevádzky asi po 60.000km pravidelne každý 1,5 mesiaca. Môžem zaslať foto s koróziou. Crafter už nikdy viac ani zadarmo.
Dostal sem nabídku na koupi VW crafter 2008 70000km najeto ještě v záruce. Majitel sám přiznal že má vyšší provozní náklady musím potvrdit že auto více stojí jak jezdí, kvůli závadám to není ale méně práce. Za ty kilometry odešlo ložisko na kardanu a v záruce oprava převodovky,,hučení.Vlastním LT a Sprintera 312D,ale kvůli kilometrům co naběhám uvažuji o novějším. Mám hodně smíšené pocity z meda a craftra, Zkus jste se podělit děkuji za info.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Crafter
SPOKOJENOST
Dobrý den,
Mám vw Crafter 2,5tdi 100kw a naprostá spokojenost najeto mám aktuálně 430 000 a jen výměna olejů každých 15 000 a nic víc c po mě posledních 100 000km neptá
20.07.2021 | 20:17:38 | JK | 37.188.237.* Reagovat
Zdravím mám problém s craftrem r.v. 2009 furt mi padá do nouzáku a už nevím čím to může být. Prosím o radu dekuji
04.05.2020 | 14:23:37 | Honza | 109.81.213.* Reagovat
Filtr PDF
Zdravím vyměnil jsem Filtr PDF a pořád problém mužu radu co dělat?
Děkuji Martin
16.10.2018 | 21:49:19 | Martin | 109.164.71.* Reagovat
Prosba
Zdravím mám Craftra jako Mikrobus dělal jsem motor a ted mě mechanik řekl že je tam jiná hlava že není pro filtr PDF je to možné jsou dva druhy hlav Motor mám Typ BJM.
Dík za odpověd.
Martin
04.10.2018 | 20:09:23 | Martin | 109.164.71.* Reagovat
crafter
Taky jsem majitel vW Crafter 2,5 z roku 209. Kupoval jsem ho ojety z bazaru (https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/) a má najeto 400 tis. zatim jsem měnil jen koutouce a spojku. Takze za me spokojenost...
31.01.2018 | 12:53:57 | mischal mis | 80.250.30.* Reagovat
Mercedes je na tom líp
15.08.2017 | 11:45:13 | blázen | 185.61.86.* Reagovat
Crafter 120Kw 2007
Mám najeto 282000/Km.
Zatím jenom výměna oleje 5w30 každých 10t/Km.Výměna kotoučů a destiček.
Takuju jenom naftu od ověřených Benzinek.Když se zapne čistič PDF tak nechám motor z1000 otáček doběhnou v klidu na 800 jak mi říkal mechanik.
Jezdím s ní sám tak asi proto jí mám do dnes !Znám spoustu lidí kolem sebe a jak s tím jezdí zaměstnanci radši ani nemluvit.Pak se není čemu divit,že je to pořád v opravě.
Zatím velká spokojenost (zatím)
07.04.2017 | 18:39:25 | Maty | 89.177.118.* Reagovat
Crafter
Máte někdo zkušenost u craftru,spadne do nouzového režimu,diagnostika hlásí pokles tlaku v palivovém systému,ovšem potřebuji se zaměřit co ten pokles způsobuje.Díky za info
09.02.2017 | 11:27:56 | Zbyněk | 37.188.129.* Reagovat
Crafter
Zdravím
Tiež som majitel VW Crafter 2,5 Tdi r.v. 2009..Kupoval som ho nový. Teraz najazdených 370000..Turbo pôvodné,filter pevných častíc pôvodný,kardan pôvodný,vstreky pôvodné...jediné čo som menil tak kotúče,platničky a pri 240000km spojka..ale pri tolkých kilometroch som spojku už čakal..
Možno auto vydržalo tolko aj preto že jazdím s ním iba ja,pravidelný servis nie po 30000km ale po 15000km(auto bolo dost drahé a tak sa on radšej postarám), jazda po dialnici max 120km/h..samozrejme občas dostal aj zabrat...nevzpomínam si že by som riešil klímu alebo niečo podobné...
26.12.2016 | 23:13:02 | Braňo | 91.127.229.* Reagovat
Zavada motoru
Zdravi, setkal jste se uz nekdo se zavadou rizeni vyhrivani nadrze pro regulacni cinidlo. Na autokomu je to kod P202B. Diky za info
08.03.2016 | 23:18:35 | Zbynek | 46.135.3.* Reagovat
Crafter
Nevím pánové kdo se Vám na těch autech střídá ale já koupil auto nové od Porsche Brno je to 5t 2,5ka 120kw 5ti válec a jsem nad míru spokojený po provozování několika Transitů mam už 4 roky WV a nedám na něj dopustit auto neustále tahá vlek a vozí 6t nákladu dohromady celková váha soupravy se často blíží k 10tunám a pořát mluvím o takové té malé dodávce od WV!!!!! Filtr pevných částic základní kámen úrazu ten musí bezpodmínečně ven ta kravina rozežírá auto ze vnítř a výrazně zkracuje životnost motoru!!! mam nalítáno 320tis km a jen z provozníma opravama je jasný že po 200000km s taháním přívěsu turbo jde na repas to jsou normální věci nebo že kardan bez údržby se po 150tisících rozpadne strašně záleží kdo s tím jezdí a jak se k tomu autu chová a nebo jakou do toho lejete naftu, je jasné že kdo bere naftu u ONO a podobné nejlevnější pumpy nesmí pak brečet že mu pak propouští a odkapávají vstřiky a propálení pístu je pak jen otázka času než se to stane.
11.02.2014 | 18:18:53 | Dino | 89.203.201.* Reagovat
RE: Crafter
Musím se taky přidat,ale náš Crafter 2,5 5ti válec 120 kw do 3,5t byl nový v Kyjově v r.2008 a sice nějaké závady jsou,ale nic velkého a jsem relativně spokojen. Samozřejmě spotřeba je věc druhá,auto dokáže jezdit za 10 litrů, ale i za 17 litrů,záleží co vezete,jak jedete a kudy jedete a co táhnete. S autem stabilně naloženým cca na 3,2 - 3,3 tuny jezdím po okrskách za průměr asi 10,5 -12 l,dálnice s těžkou nohou při rychlosti 130 - 145 km/h není problém jet za 14,5 l, a jízda plně naložený auto (bývalo i přes 4 t) + vlek dvounáprava 3,0 t(stabilně takto minimálně naložený) klidně za 17 litrů, ale bereme to jako daň za to, že to odvezeme. Co se týkalo zajíždění,tak asi po dvou letech konečně spadla spotřeba asi 1,5 l, spotřeba oleje je pořád stabilní - od výměny k výměně (nyní najeto asi 180 tis. km). Co se týká závad: 55 tis km - výměna př. i zadních kotoučů+destiček (tahání vleku a přeložený auto) + část lanovodu ruční brzdy,v 60 tis km svolávací akce - provedena výměna turba v záruce,ve 140 tis. km výměna ložiska kardanu, asi ve 140 tis. opět výměna komplet brzd,výměna chladiče klimy (děravý jak řešeto),ve 160 tis.km oprava bočních posuvných dveří - opotřebení a pak samozřejmě během té doby výměny opotřebených dílů,ale nic zásadního. Vstřiky jsou původní,turbo taky,motor nekouří - samozřejmě s filtrem DPF. U auta pravidelný servis ve VW po 40 tis.km.
Co se týká přepravy a tažení vleků - tomuto autu to nedělá problémy.
Máme i Iveco 3,0 l - věčně v servisu,pořád něco svítí na palubce a spotřeba je oproti Craftru podobná - všechny auta jsou jako pojízdné dílny a vozíme i další díly a materiál.
16.12.2016 | 18:36:59 | Staňa | 95.82.173.* Reagovat
Crafter
Tak abych se přidal,máme 2 nové vozy r.v 2012 prosinec a do dnešního dne u obou vozidel výměna spětného vedení,u jednoho už dvakrát,oba mají nové motory a to podotýkám po zhruba 70000km,nepočítám ani 1 krát dg ventil a 1krát čidlo turba,jinak spotřeba oleje zhruba 1 litr na 10tis.kylometru,kouřivost žádná zatím.Tyto výměny byli zaplatpanbuch na záruku.Co se týče odstranění fil.pevných částic našel jsem už před lety kdy jsme si pořídili prvního craftera hned po LT člověka z Liberce co to uměl a umí do dnes za 15000kč bez problému a to nám po tom ještě klesla spotřeba o 1 litr na 100.Soukromníci a menší podnikatelé střeste se tohoto vozu
26.09.2013 | 07:48:29 | Sendy | 176.102.76.* Reagovat
RE: Crafter
Dobrý den mám Crafter od r.2007 120 kw koupeno nové má najeto 470 tis už to nikdy nekoupím ve 120 tis kardan,ve 160 tis čerpadlo,ve 250 filtr p.č.
diferencial ve 360 a ted znovu auto je orezlé jak 100 let stará škodovka stálo nove 850 tis kvalita nikde servis ani nemluvím 1 lit oleje na 2 000 km kouří to jako děs
16.03.2015 | 21:51:56 | Jirka | 194.228.11.* Reagovat
Crafter 25 TDI KATASTROFA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobrý den. Čtu tady tu hanu na CRAFTERY tak se musim přidat.
Provozuji autodopravu. Před dvěma lety jsm postupně koupil šest nových vozů a problémy na sebe nedaly dlouho čekat. Kardany, spínací skříňky, řízení, turba . neustále svítící diagnostika motoru spojená s problémy DPF a AD Blue. Dnes mají auta v průměru 200 tis km a už dlouho se nepovedlo aby jezdila všechna najednou.
Z těchto vozů jsem tak otráven, že už nikdy více !!!!! Nová motorizace 20TDI je dle stanoviska mého obchodního partnera ještě věčí katastrofa ( litr oleje na 1000km velká spotřeba a k tomu závady popisované na začátku) A navíc si ani nedovedu představit,jak na auto s tímto motorem dáte 8 palet,nebo třeba v odtahovce táhnete dvouvlek když sotva jede ve VW MULTIVAN. Jsou to prostě magoři !!! Z kraje tohoto roku jsem koupil 2x fiat ducato 30 JTD při 110tis km zatím bez závady.
Tím nechci říct, že to nemůže přijít , ale zatím super !!
Omlouvám se jestli jsem někoho spokojeného s těmito vozy urazil,ale musel jsem si prostě ulevit.
02.09.2013 | 12:37:11 | Honza | 90.182.76.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 19:04:45 | ňčďŕ ňŕęîăî | 37.212.81.*
neskutečně poruchové auto
151000km - 1x zadřený motor, 3x turbo, 1x kompet celá přední náprava, 1x filtr pevných částic, 2x nefunkční kabinový ventilátor, 1x kompresor klimatizace a 1x vstřikovače. Už jde z domu, chudák ten co to koupí
21.06.2012 | 14:59:51 | Lukáš | 90.176.36.* Reagovat
Crafter - pomoc
Zdravím,
jak jsem již psal níž, filtr jsme si čistili 2x sami, systemem chemie + Vapka. Kouří na volnoběh stále ale jen v režimu vypalování!!
Prosím kde se dají lacině sehnat kvalitní vstříky na Craftra (100KW) popřípadě repas. Na internetu je toho mraky ale nic ověřeno ( předchozí zkušenosti ).
Taky chceme vykopat ten nesmyslný filtr pev.částic, ale jen u někoho opravdu ověřeného, jako ne že udělal 1 filtr !!
Díky za info!!
brummi@seznam.cz
09.06.2012 | 14:29:51 | BRUMMI | 85.71.187.* Reagovat
je to srac
pozor pozor wv crafter 370000 km turbo 2x kardan2x řizeni 1x dpf 1x atd je to srot!!!!!! varuji
08.06.2012 | 19:01:09 | sv | 178.209.151.* Reagovat
3X nové turbo
Najeto 240000 Km a taková kouřivost že se nedá jezdit. Spotřeba se vyšplhala na 14L a olej 1L na 2000 Km. Dle servisu v Německu nový motor. Cena 11000EUR. Už jsme koupili jiný auto. Běs
30.09.2011 | 20:37:27 | | 62.24.87.* Reagovat
RE: 3X nové turbo
crafter 2007: 100 000km kardan,spínacia skrinka,turbo,hrdzavé ako stará škodovka,motor klepe,dymivost,spotreba 16litrov.tak toto auto sa im skutočne podarilo!
09.10.2011 | 21:35:17 | feričko | 85.248.11.* Reagovat
RE: 3X nové turbo
Jasné.... spotreba 16 litrov, to je tak po meste a "plný kotol".
Keď neviete jazdiť, tak si kúpte rikše a sami sa zapriahnite. Tiež som sa bál, Mercedes Sprinter, 21 m3 skriňa, pre súkromné účely, spotreba mi klesla na 10-10,5 litrov, všetko OK , klop-klop na drevo/.
Stačí mi, keď ma v 150 km/h obieha dodávka....
10.10.2011 | 00:44:51 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
stokrát raději Iveco než tento nacistický paskvil!!!
08.03.2011 | 11:33:56 | Reagovat
Doufam, ze vsichni, kdo tady tak z vesela propaguji odstraneni FAP/DPF, chcipnou na rakovinu plic, pro jistotu si k výfuku strcte svoje deti, treba pochopite, protoze ty vase smrady dychame my vsichni! Copak lidi nemate rozum? A ten debílek co tady psal Avia n.1. To uz je moc, fakt, táhněte s těmi vraky do pr**** somráci.
08.03.2011 | 08:37:40 | Reagovat
RE: FAP/DPF
Je vidět vážený Pane, že jste vskutku odborníkem na problém exhalací a výfukových plynů. Kdyby jste občas použil vlastní hlavu, nebo jen slepě nevěřil propagandě výrobců a finančních ekologů, nikdy by jste toto nenapsal.
22.01.2013 | 16:59:18 | Petr Němeček | 81.200.55.* Reagovat
RE:
No když už tady urážíš lidi ty Rouro - ne tají ti rodiče,že jsi Dement?
22.04.2016 | 06:38:05 | Mara | 77.242.90.* Reagovat
RE:
Sám jsi trubka a socka. Něco si o tom nastuduj, pak něco piš a nedělěj ze sebe debila. Ty mikročástice co jdou z auta s DPF jsou 1000x horší než smrad z nějaké Liazky nebo Tatry. Ten humus vychrchláš, ale ty mikročástice z DPF se ti usazují v plicích, v krvi, všude. Takže spíš na tu rakovinu zdechneš ty.
17.08.2017 | 15:24:18 | Michal | 83.208.45.* Reagovat
RE:
DPF reguluje častice ale nikoli smog, resp. smrad. Tento je cítený a subjektívne uvádzaný v konečných meraniach pred odstránením filtra. Tudíž preto neporovnávaj auto z Liaskou.
17.08.2017 | 17:11:44 | Wolfgang Inklegot | 95.103.5.* Reagovat
nebrat
170.000km výměna převodky řízení,po dalších 70.000km znovu výměna formou reklamace na vyměněný díl.koroze neuvěřitelná.zázrak jménem filtr pevných částic.velké zklamání,nebrat
07.03.2011 | 20:23:19 | moni Reagovat
klimchoo: Namiesto toho, aby W priznal, že jednoducho NEVIE robiť dieslové motory a jeho FAP-y sú na hovno, tak Ty by si radšej dýchal smrady ?!!
Nie si tak trochu mimo?
Pešo, alebo bicyklom jazdi Ty, každému, kto by vyrezal FAP by som zobral papiere od auta.
Alebo si kúpi benzín, alebo nech chodí pešo, tým, že sa nebudú predávať nepodarky od W a spol, ktorí diesle nevedia, by sa vyčistil vzduch, príp. by zlacnili autá....
Pretože ani "Japonci" v nafťáčikoch, tiež žiadna výhra..:(
06.03.2011 | 13:30:47 | ľuboš Reagovat
o dpf...
dpf=eko-kur*itko,aneb do p*ci (s) filtrom je strasne velka blbost na ktoru patri karbobruska a preprogramovanie v rj.Nie kupovat nove(je to drahe,nezmyselne)ale vyhodit...a ekologovia nech si jazdia byciklom v priekope pri ceste
05.03.2011 | 22:06:43 | klimchoo Reagovat
RE: odkuspf...ked mas nejake senosti z dpf tak daj vediet ja mam problem a to mam 100 000t km
dkuspf...ked mas nejake skusenosti z dpf tak daj vediet ja mam problem a to mam 100 000t km
24.05.2012 | 21:13:02 | Rado | 46.34.240.* Reagovat
iveco
nechapem ludi čo si myslia že ked kupia nemecke auto maju vyhrate. pre zaújmavost vozovy park dodavky iba iveco + ducato samozrejme iba s iveco motorom a iveca maju cca 350000km.tie od roku 2007 a ziadne vstrekovače,kardany,napravy,spotreba oleja,motor v háji alebo turba sa nekonaju. Neverite kupte si Iveco a pochopite že talianska avia je number 1. vela km prajem bez poruchy
05.03.2011 | 20:17:07 | Reagovat
Prosím o radu
Dobrý den, v současné době mám r. mastera 2.2 dci (2002) a hrůza, najeto 400tis( poctivých), měnil jsem všechny vstřiky, spojku, poloosy, brzdy, agr ventil, čepy atd. Už ho nechci ani vidět, neboť povolit něco na něm, všechno zarezlé, šrouby se hned strhnou, prostě Francouz.
Chtěl bych Vás poprosit o radu, jezdím po Evropě rozhoduji se mezi Sprinterem od r. 96 do 04 nebo wv LT které je z nich lepší co se týče poruchovosti a jaké jsou na nich nejčastější poruchu respektivě na co si dát pozor a nejlepší motorizace.. Zda motor cdi nebo jestlí radějí starší TDi. Mockrát děkuji všem za radu. Pište prosím na email - noxplode@seznam.cz .
02.11.2010 | 23:37:28 | Jarda Reagovat
RE: Prosím o radu
Jedině LT, ma spičkovej 100% spolehlivej řadovej 5 valcovej motor 2,5TDi, pri spravne údržbě dá až 1000000 km, sama mam LT uz čtvrtým rokem a krom nových rozvodů, motor šlape jak hodinky bezporuchy, najeto má 370000 km, nekouří a neklpe a hlavně nežere olej,olej měním po 10000 km Total9000 5w40,jede krasně a plynule,kasle je totožná se Sprinterem
11.07.2017 | 00:08:44 | VW LT 35 | 37.48.36.* Reagovat
Crafter
Plně souhlasím s názory na VW Crafter. Velká spotřeba, neskutečně drahý servis. Auto přijede ze servisu z výměny turba na dvůr, zakouří se z palubní desky a shoří kompletně ovládání klimatizace. Jeden mravenec a musí se koupit celý díl za 15.000,-. Chvíli jezdí, ovšem abychom byli ve střehu, rozsvítí se kontrolka - filtr pevných částic. 48.000,-. Měli jsme i Forda Transita, byl před rozpadem, najel 700.000,- spotřeba 9 litrů prázdnej i naloženej. Krása. No a pak se nám líbil Crafter :-( Ale našli jsme stránky na odstranění filtru pevných částic, tak jdeme do toho.
09.09.2010 | 19:08:37 | Sonáta Reagovat
CRAFTER
Dobrý den, jsem technik firmy, která vlastní 8 vozidel VW Crafter od roku výroby 2006. Vše co jsem tady četl je pravda, prošli jsme si také s těmito velkými finančními problémy (neustálý nouzový režim, výměna turba, výměna DPF) a zásadní průser je v tomto filtru pevných částic (výměna 48000 Kč). Od tohoto paskvilu vzniká následná celková poruchovost motorů. Při jeho odstranění je klid. Nyní však také řeším velkou spotřebu motorového oleje. Naše vozy mají naj. kolem 300 000 km a u dvou je spotřeba mot. oleje 1-2 litru/ 1000 Km, což je neúnosné. Nevíte někdo v čem je příčina této velké spotřeby mot. oleje? U dvou vozů jsem to dokázal odstranit výměnou pístních kroužků, ale další dva vozy jsou po GO motoru a spotřeba oleje je stále stejná. Email na mne je filip.rulc@rulc.cz.
Děkuji za info.
30.08.2010 | 12:57:31 | filip Reagovat
prevodovka
Prosim o kontakt na někoho kdo dokáže opravit převodovku na craftra (hqu) nebo sehnat díly do převodovky. Dík. Vilda
01.07.2010 | 15:15:59 | Vilem Reagovat
RE: prevodovka
napiš co potřebuješ. jelec@seznam.cz
04.02.2012 | 13:04:54 | jelec | 212.96.175.* Reagovat
Crafter = HRUZA NA 2
Dobrý den,
čtu to tady a nestihám se divit. Máme ty samé problémy jen ptochu protikladné.
Kouří to na volnoběh ale spadla tomu spotřeba PHM asi o litr, výkon neztratil!!!
Přední náprava komplet výměna(postupně od 120000-130000km)
Spotřeba - 11,5 - 13litrů - podle dálnice či státních silnic
Tohle auto nikomu nedoporučuji, ani tomu nej nej nej nepříteli!!!
Měl jsem pujčený Boxer r.v. 2009 a jel jsem Hranice - Košice a zpět za 7,5l/100km!!!
23.06.2010 | 14:34:05 | BRUMMI Reagovat
RE: Crafter = HRUZA NA 2
Mam ten sam problém s kouřivostí na volnoběh,zjistili jste čím to je ?
25.10.2011 | 14:23:25 | tulik68 | 46.174.152.* Reagovat
RE: Crafter = HRUZA NA 2
Jsou to vstřikovače po výměně nekouří.
22.05.2012 | 14:43:04 | naf | 85.71.121.* Reagovat
fuha
Tak naozaj neviem čo mám kúpiť. Chcel som nového sprintera alebo craftera. Ale teraz som na pochybách dosť silných. Mám Mastera, zatiaľ úžasné auto, len priestor na nakladanie neporiešili a ani nový nie je v tom o nič lepší.
06.06.2010 | 12:53:49 | Reagovat
RE: fuha
Kup nový Transit a máš vyhráno. Máme jich ve firmě 7. a skoro bez poruch. Mají najeto od 100tis.po 400tis.
14.11.2012 | 19:52:29 | Trucker | 91.221.212.* Reagovat
hrôza
súhlasím s názorom autora lipovskypitrs. Crafter je auto pre bohatých ktrorí nevedia čo s peniazmi. Máme s vozidlom podobné skúsenosti na 90%. Poruchovosť vozidla je vysoká a vozidlo sa viac opravuje ako jazdí. Navyše naše vozidlo sme kúpili nové v máji 2007 a v septembri 2007 sme reklamovali koróziu. Vyjadrenie importéra je že koróziu spôsobili odskakujúce kamienky. "kamienky v lete". Naše vozidlo má 370000km a je to pojazdná dymovnica, spotreba oleja 1,5l na 1000km. Závady máme tie iste ako autor, navyše nám odišlo servo a 3x stropné ložisko. Teraz aj zadný kardan. Problém s vozidlom od začiatku prevádzky asi po 60.000km pravidelne každý 1,5 mesiaca. Môžem zaslať foto s koróziou. Crafter už nikdy viac ani zadarmo.
05.06.2010 | 20:52:12 | Reagovat
RE: hrôza
Dobrý deň. Čítala som Vašu reakciu na Crafter. Napíšte mi prosím na aknajka@centrum.sk, rada by som videla fotky, ktoré tu spomínate. Moc ďakujem.
25.03.2014 | 14:37:47 | hrôza | 87.197.117.* Reagovat
Dam par rad taky mam to štěstí toto vozidlo vlasnit.
07.05.2010 | 20:53:35 | majitel vw crafter Reagovat
RE:
Strašně kouří na volnoběh ,nevíš co s tím ?
25.10.2011 | 14:26:57 | tulik68 | 46.174.152.* Reagovat
crafter
Dostal sem nabídku na koupi VW crafter 2008 70000km najeto ještě v záruce. Majitel sám přiznal že má vyšší provozní náklady musím potvrdit že auto více stojí jak jezdí, kvůli závadám to není ale méně práce. Za ty kilometry odešlo ložisko na kardanu a v záruce oprava převodovky,,hučení.Vlastním LT a Sprintera 312D,ale kvůli kilometrům co naběhám uvažuji o novějším. Mám hodně smíšené pocity z meda a craftra, Zkus jste se podělit děkuji za info.
29.04.2010 | 14:52:08 | ZUB Reagovat
?
ma to prekvapilo. som myslel ze su to najlepsie vozy z dodavok
..a inak som pocul ze sa vyrabaju v polsku...
21.03.2010 | 19:47:30 | marco Reagovat
RE: ?šoky!!!!
po prečítaní tohoto pokecu na graf a sprint pravdepodobne ostanem pri IVECU a kúpim ešte jeden.Vďaka
27.04.2012 | 21:20:41 | danben | 217.119.123.* Reagovat