Rok výroby:1998Typ motoru:1.9 TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:320 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:5. 2. 2008
Mám Golfa už Tři a půl roku a nemám žádnou poruchu až na zámek pátých dveří mám najeto 325000 km a měním jen olej a filtry jinak nic tak nevím myslím že to je dobrý auto a kdo na něj nadává tak bud koupil vrak a nebo se k němu neumý chovat akašle na pravidelnej servis!
Myslím že vw je dobrá značka renaulty sou sračky a fiata bych s vw vůbec nesrovnával to se nedá!jelikož jsem automechanik tak vim o čem mluvím když jsem dělal renaulty nebo fiaty hrůza nic na tom nejde je to děs vw taky není jednička ale spon po stránce servisu je to super.
Setkal jsem se že třeba u 1.9 odcházely turba i sem ale to záleží na oleji když někdo šetří na servisu tak at se ndiví a záleží to na stylu jízdy nevím no každý ma svůj názor ale myslím že vw je dobrý kterej fiat nebo renault v dieslu najede 320000 tisíc bez poruchy! myslím že žádnej!
Jízdní vlastnosti jsou docela dobrý ale zadek občas ustřeluje je moc lehkej je to spíš žebřinák jako octavia interier docela pohoda a jinak to ujde až na převodovku zasloužila by si o jeden stupen víc.docela to ujde ale nový bych to za ty prachy nekoupil!
Tak trochu nechápu lidi co se furt navážej do TDI. Kamarád mě požádal o pomoc,protože mám na Octávii tažné.Potřeboval přitáhnout Transportéra T4 1994 z Brna.Další kamarád mu půjčil plaťák zapřáhli jsme a jeli.Nemám BE takže musel řídit on.Cesta Lovosice-Brno cca 270km,cesta tam trvala 150min se spotřebou 5,2.Snažili jsme se jet max 140kmh. V Brně jsme naložili T4 a razili jsme domů.Začal nás tlačit čas,kamarád na to začal šlapat.Začal udávat tempo ostatním řidičům na dálnici,lidé nevěřícně koukali když jsme je předjížděli v kopcích.Všechno ale musí skončit,chytli nás policajti u Humpolce prudké stoupání kamaráda svedlo aby se trochu rozjel,policie mu naměřila 178kmh.Měl obrovské štěstí,jen dva kiláky a byl by bez řidičáku.Zaplatil 3000kč a jeli jsme dál.Už si dal bacha a držel si raději 140kmh tacho.Místama se mi přiznal že zapoměl na plaťák a T4 protože to necítil i z toho důvodu jel tak rychle.A jinak spotřeba spět 6.1 150min.
16.03.2014 | 21:16:19 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Dobrá jízda
Prosím tě, to nic není, takové věci se dějí dnes a denně. T4 klidně uveze i C1. A já bych se nebál si to zapřáhnout za elektrické kolo. :D A Tdi nekupují žádné socky, Tdičko je tahoun, nekupuje se jen kvůli spotřebě. Byl jsem svědkem, jak naši čeští milionáři jezdí na dovolenou. Každá druhá Octávka 4x4 v kombíku z luxusní čtvrti má za sebou naloženou 18metrovou jachtu a to je už jiná váha. :D A ohledně spotřeby? Už se to tu psalo, čím větší hmotnost auta, tím menší spotřeba na dálku, vlastně se divím, že Tdičko nedalo obvyklých 3.5litrů na sto.
Měl jsem passata 1.9td najeto 380 000km na původní motor s původním turbem.Prodal jsem ho známému a dodnes auto jezdí bez poruchy.Renault je z mé skušenosti jenom hezký obal se skaženým obsahem.
nazdar chlapi Tak som si to tu počítal a čo, to pridam aj ja. Ja porovnam golf s lanciou dedrou s ktorou som jazdil,predtym som pouzival mesiac golf tdi. Dedra je ako zaklad pre deltu 2 rok (91-98) vzhlad necham tak,mne osobne viac rezala dedra, je tak trocha elegantnejšia a nie taká kockatá a chladná ako golf,ale o to tu nejde. Priestorom ma golf navrch, hlave v zadu na kolena, ale komfortom sedadiel a posedom sa nechytá, a taktiez obklady ci uz dverí alebo prístrojovky je na tom dedra lepsie, ale vypracovanie ma golf lepšie, určite, aspon čo sa týka interieru, ale netreba si mysliet ze to je hrkalka, len sem tam niečo vrzlo, ale na 170000 sa to dá zniesť.Vybavu so mal v dedre plnu okrem šiberu a s ked som ju kupoval tak oproti golfu o 50000sk lacnejšia. taktiež aj lepšie sedela na ceste,aj v zakrutách, a bola aj tichšia.. spotrebou nemože tds konkurovat tdi, ale mal som spotrebu 6-6,5(v zime), a nejak som sa nemaznal, golf mi robil o pol litra menej, a bol lepsi aj v dynamike , ale pri priamom porovnaní to bolo zanedbatelne. Na dedre som stočil 50000 km, stale s chorou spojkou až nakoniec odyšla,potom odyšla aj dedra, ale lanciu mam aj teraz. No za tých 50000km, som okrem rozvodou a náplni menil len platničky, predne ramena a 1 homoklb, čo nebolo tak najhoršie. Napísal som to sem na obhajobu talianských aut, na ktorych jazdim , a nie malo 30000-40000/rok a nikde ma nenechali, niesu to až také šroty ako si myslia ostatný, ale presviedčat o opaku nejdem nikoho, napisal som len fakta.Teraz jazdim s kappou a za 40000 som menil snimač otáčok, a jazdim rovnako ako kolegovia s passatmi ,A6, či volvom. Zaleži aj na tom aky kus kúpite, ale talianske auta sú tiež dobré a spolahlive, síce možno nie ako VW, audi, ale su o polovicu lacnejšie. Mýtus čo vladne o talianských autách , by už mal konečne zmiznuť. veľa štastných km. prajem
Mám golfa...trojku...dobrou....málo jetou, ale über auto to není :-) Je to auto jako každý jiný. Víte škoda 120 je úžasně spolehlivé auto....ehm, spolehlivé? No, jak se to vezme, ale spíš je to cena náhradních dílů co jí drží při životě. A snad teď, ač coby golfista, žádného jiného golfistu neurazím, ale u golfa je to podobné :-) Je přehledný, snadno opravitelný a menší závady lezou do peněz asi jako u Felície...Rozdíl ceny za servis u VW Golf III 1.6 (98´) a servis třeba u Renault Mégane 1.6 (98´) bude jasně vidět. Otázka je, je proto VW golf spolehlivější? Co design, nezaspal tak trošicku dobu? Typické české silničky...hrbol, díra, hrbol díra? Myslím že tady "pitomý" francouz zase trošičku nahrabe na bodech, protože přeci jen bude jeho chod kultivovanější. Golf je čupr kára a když se jí trochu pomůže, tak se ani dneska neztratí, co víc, jen tak Vás někde viset nenechá a "čumákem" stromy přeráží...ale rozhodně to není pomyslnej "TOP"...takže každej si jezděte tím, čím uznáte za vhodný. A co se italů týče, bohužel s nima ještě nemám zkušenosti, ale jednou si u Lančie vzpomenou, že kdysi tu bylo něco, čemu se říkalo Lancia Delta Integrale se svým, na svojí dobu neporazitelným, designem a až tu potvoru vzkřísí...pak VW Golf GTi bůh pomáhej. Jinak čumák u Grande Punta fakt nemá chybu...Zaparkovala vedle mě pitomá 1.2ka a ač mám trojkovýho golfa, zasáhnul mě pocit méněcenosti....sakra! Jak může někdo obšehnout design z Aston Ventage a vrazit to na nákupní tašku? :-) A tak...i italové mají pořád co říct (nemluvě o Lamborghini, Ferrarri etc.). Respektuju chlápky s italskejma bourákama, ale....stejně zůstanu věrnej VW :-)
"Taliáni jsou mistři v malířství, sochařství, architektuře, hudbě, ale co se týče preciznosti a technické zručnosti tak to je katastrofa."
Chceš tým povedať, že aj také exkluzívne značky ako ferrari, Lamborghini, Maserati nie sú precízne, technicky zručné a je to katastrofa? :-) Nezdá sa mi...
viem ze asi odveci ale celkove diesle su pre zzenstilych... necitite sa ako pod papucou ked na vas pride jasnejsia chvilka, mate volnu cestu zosliapnete plyn az na podlahu a namiesto krasnych 6 7 tisic otaciek vas ten buzerantsky krochtak nepusti cez 4 tisic?
VW Golf = überauto..něco víc než vyšší střední třída...spolehlivostí je toto auto daleko před jakoukoliv Toyotou...písmena TDI jsou něco jako zaklínadlo..které když majitel vysloví..nebo napíše v internetové diskuzi promění jeho povoz s očouzenou prdelí v monopost F1 .... takhle nějak by mohla vypadat recenze na Golfa aby se nad ní majitelé nepohoršovali
Zapomeň te na tabulky z STK.To není objektivní ani trochu.Nemůžete posuzovat auta podle toho kolik jich neprojde přes STK.To by v čechách ty tabulky vypadaly velmi zajímavě.
ale viete o co ide lebo citroen diesel si kupi drzgros kery ho chce mat sto rokov... potom ho aj ma sto rokov, jazdi za 5 korun a spieva po celom svete ake ma super auto
Když se koukneme na procenta, tak je to ještě zajímavější. Ty rozdíly mezi ve středu takulky ,že se dá říci, že je to o zachovalosti individuálního vozu, než o značce VW, Fiat, Citroen, Renault.... .
Naschvál som si v tej tabuľke pozrel, ako si vedú tie podľa teba francúzske krámy, ktoré sa na to nikdy nevyhrabú. A aká sranda. Vek 4 - 5 rokov, kde píšeš, že Golf je na krásnom 27. mieste, tak Citroen C3 je na ešte krajšom 20. mieste. A nejak si "zabudol" spomenúť kategóriu 10 - 11 rokov. Tam si Golf "polepšil" a je na krásnom 36. mieste. Ale spolu s Citroenom Saxo. Odhliadnuc od toho, že na 20. mieste je Peugeot 406 a na 22. Citroen Xantia. Vážne neviem, či sa nebude jednať o chybu v ich štatistike, pretože ako odborne píšeš, francúzske krámy sa na to nikdy nevyhrabú. takže rada na záver. Sám si ešte raz a poriadne preštuduj tie tabuľky. Aspoň skôr, ako to začneš odporúčať iným. Zdravím.
Neviem, kde si v mojom príspevku videl kritiku, ale dobre. Tým, že si umiestnenie Golfu spresnil, si mi dal vlastne za pravdu, ak som tvrdil, že ho nenájdeme v prvej dvadsiatke. Takže študovať tabuľky už určite nemusím, pretože na rozdiel od jedincov, ktorí stále dookola pripomínajú jeho umiestnenie v prvej trojke, som ich už videl. A nehnevaj sa na mňa, ale ak auto behom štvrtého roka padne v spoľahlivosti o 24 miest, niečo asi v poriadku nebude. Za druhé neviem, prečo sem ťaháš Francúzske autá, ale keď tak, tak jedno viem určite. Tak pohodlné autá, ako robia oni, navyše pekné a designovo príťažlivé vo VW nevyrobia nikdy. A nielen pre mňa, je toto pri výbere auta dosť dôležité.
Do tří let 3. místo, u 4-5 let stáří je Golf na krásném 27. místě, což je stále lépe, než první třetina, 6-7let je na 27.místě což se rovná lépe, než první třetina 8-9 let na 23. místě-polepšil si , opět lépe než první třetina. Na to se francouzké krámy nikdy nevyhrabou, takže bych zase na tvém místě nekritizoval. prostuduj si TUV na www.idnes.cz/spolehlivost. Zdravím.
Fiat Fiat Fiat-zase nedělejte z fiatu vzor spolehlivosti a dílenského zpracování.Já dostal v práci momentálně též italský výrobek.Není to auto.Je to hudební nástroj.Někdo řekne no a?Za těch pár korun.Pánové ten nástroj stál 180 000Kč, takže je srovnatelný s velmi slušným ojetým autem.Dílenské zpracování děs běs.uštípané rohy-tak se to přejede kitem a je to.Slícování částí?Hrůza!Osazení spínačů na tištěném spoji?Kdybych to vrtal ručně bylo by to možná rovnější.Po otevření nástroje na mě koukala kupa pilin a prachu z výroby.A další je rozptýlená po chladičích výkonového zesilovače a podobně.A to nejlepší.K nástroji přiložen papír-High Qality Control-vše testováno, zkoušeno před expotrem z fabriky a podepsáno že je v pořádku.Akorát mi během 14 dní musí dovézt novou CPU(procesorovou desku).Nástroj totiž od samého začátku funguje jen napůl. A já říkal od začátku-koupíme němce(Ahlborn),ale né-ital(Viscount) je super a je levnější.Proti gustu žádnej dišputát... Jestli podobně "spěšně" dělají i auta tak potěš koště.Díky bohu že jsem si italské auto nekoupil. Taliáni jsou mistři v malířství, sochařství, architektuře, hudbě, ale co se týče preciznosti a technické zručnosti tak to je katastrofa.Čus a hádejte se dál:)
Vážení priatelia. K tej spoľahlivosti asi toľko. Pozrite si tú slávnu štatistiku TUV celú. Pri autách do troch rokov síce Golf obsadil krásne tretie miesto, ale... Tá tabuľka totiž pokračuje aj autami staršími. Pokiaľ si pamätám, tak až do 12 rokov veku auta. A treba povedať, že v žiadnej ďalšej kategórii ( je ich celkovo 5 alebo 6 ) už Golf nenájdete ani v prvej dvadsiatke. Sedliackym rozumom z toho vychádza, že Golf je spoľahlivý tak do veku tri roky, potom to ide prudko dole. Ako inak si vysvetliť ten prepad z tretieho miesta. K tomu ťahu len toľko, že oproti TDI je u C-R možno slabší, ale bohato to nahrádza fakt, že C-R má ťah plynulejší a má väčšie využiteľné spektrum otáčok. A čo sa týka plniaceho tlaku, tak je to individuálne pri každom type motora. Napr. 2.2 HDi využíva plniaci tlak 1800 barov, takže nie je pravdou, že takýto tlak je výsadou TDI.
Je vidět, jací sem píšou samozvaní odborníci. VW Golf je podle TUV do tří let stáří špička 3. místo po Mazdě 2 a 3. Takže o spolehlivosti bych pomlčel. Motory TDI nejsou zastaralé, pouze mají jinou technologii než Commonn Rail-pravda, že VW začal kvůli přísným ekologickým normám dělat také CR, ale ty nemají tak dobrý zátah 1800bar oproti 1600bar CR mají nižší tlaky, také je u CR problematické vstřikovací potrubí.
jsem jednu věc, když je to auto tak skvělé, proč by si mladý pán již další auto od tohoto výrobce nekoupil? Můžete mi to někdo vysvětlit? Myslím, že tato recenze je opravdu na " vysoké úrovni " a svědčí o bohatých zkušenostech v autoopravárenství
Ano, motor není celé auto. Ale recenzent právě vyzdvihuje chrochtací muzejní noblesu TDi a tím, že není nic spolehlivějšího. Fiat má rezervy, to ano, ale ty "poruchy" jsou ve škatulce "obtěžující" (osvětlení částí palubovky, pazvuky atd.), tj. nevyřadí vozidlo z provozu. VW je o něco dál v kvalitě zpracování, odsune pazvuky o cca 30.000km později než-li začne chrastit Fiat. Na našich silnicích nic vyjímečného.
Jenže motor není bohužel celé auto, že? Nikdo tu nic neříká že fiat neumí motory, zvláště malé benzíny, ale pak je tu na autě dalších 1000 věcí které sou taky důležité a bohužel tam má fiat ještě furt co dohánět. Stejně sou na tom třebas i francouzká auta....vypadají úžesně ,ale dál už to tak slavné není. Zkrátka podle mně sou německá a japonská auta v celkové kvalitě o kus dál, ale zase pokulhávají v designu ajn.každý at si kupuje co chce, tak to vidím já.
Vo všetkom súhlasím s Radekom. Fiaty ľudia posudzujú podľa toho, kto čo nakecá. jeho otca koňa brat mal fiata a ten mu hovoril, že je to šrot.... ale že mal cez 500 tisíc a že bol dovezený z Italy to nikdo nepovie. Zaujímavé je, že keď sa pokazí VW tak všetci na to: však auto sa občas pokazí no nie, ale ke´d sa pokazí Fiat hneď sa neho zosypú nadávky ako šrot, rachotina a dokonca niektorí zajdú ešte ďalej, začnú nazývať talianov cigánmi, ktorý vedia hrať len futbal. Ľudia zobuďte sa motory JTD patria k špičke vo svete ako píše Radek, a motory Fire, ktoré sa nepotkají keď sa roztrhne rozvodák, s výkonom a malou spotrebou neponúka žiadna iná automobilka. Nechcem sa tu biť za Fiat, hoci je zrejmé, že som Fiaťák ale treba chodiť s otvorenými očami.
Jo kluci a odkud je to TDI????Kouknete na mikroshif u VW ...patented by FIAT...Jo motory talianu v ford,opel ...Dnesny passat strach a hruza -vstreky,8x Al ramena atd atd ...jo kluci co litaj na lizing jsou zticha ale jak skonci vuz jde rychle na prodej ...
16.03.2014 | 19:44:35 | jack
| 91.219.132.*Reagovat
Bohužel mám opačnou zkušenost a musím říct že mi golf nesmí do baráku. Měl jsem dva oba v naftě a jsem rád že už jsou pryč. Paradoxně jsem šel do Peugeotu taky v naftě a nevím co je to servis. Tak nevím. Ono zase VW nebude taková sláva.
Velice pochybuji, že jakékoliv vozidlo (snad vyjma kamionu) za 320.000km nemělo poruchu. Minimálně váha vzduchu se odporoučí (normální, ale je to holt Bosch), o turbu bych taky pochyboval, že by nepotřebovalo nějaký, byť, drobný, zásah. Fiat, samozřejmě, kvalitou zpracování pokulhává. Na našich silnicích je z něj lego poměrně rychle, ovšem Golf není vyjímka (taky jsem měl tu čest se vést).
golf je vydarene auto a s fiatmi sa podla mna vazne nemoze porovnavat, nemci pozeraju na detaily, fiat diesel, mozno vydrzi motor vela, ale k tomu to auto vyzera inac, napravy, plechy, interier urcite nestihaju, kamoska od novoty jazdi na brave, pravidelny servis atd.. a to auto uz knuka ze ma po 150 000 dost... to ze diesel stale ide este nic neznamena, v golfe ides a interier ti neprezradi kolko ma auto najazdene,dojem z jazdy celkove pohodlie - golf - brava 1 : 0
Źe by plody VW byly zase takové hvězdy, to asi ne. Nechápu, proč si někdo si pořád bere do huby Fiat? Někdo si dotáhl vylítaný vrak z Italie a pořád se sral, z toho plyne, že stojí za hovno. Mimochodem, v kolikati Fiatech si jezdil? Fiat jsem měl (motor 350000km a zcela bez potíží) a chce jen PRAVIDELNÝ servis. Jinak motory JTD od Fiatu jsou špička už 10let. TDi vymyslel taky Fiat, takže bych s vychvalováním motoru TDi od VW zklidnil hormon.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf
Dobrá jízda
Tak trochu nechápu lidi co se furt navážej do TDI.
Kamarád mě požádal o pomoc,protože mám na Octávii tažné.Potřeboval přitáhnout Transportéra T4 1994 z Brna.Další kamarád mu půjčil plaťák zapřáhli jsme a jeli.Nemám BE takže musel řídit on.Cesta Lovosice-Brno cca 270km,cesta tam trvala 150min se spotřebou 5,2.Snažili jsme se jet max 140kmh.
V Brně jsme naložili T4 a razili jsme domů.Začal nás tlačit čas,kamarád na to začal šlapat.Začal udávat tempo ostatním řidičům na dálnici,lidé nevěřícně koukali když jsme je předjížděli v kopcích.Všechno ale musí skončit,chytli nás policajti u Humpolce prudké stoupání kamaráda svedlo aby se trochu rozjel,policie mu naměřila 178kmh.Měl obrovské štěstí,jen dva kiláky a byl by bez řidičáku.Zaplatil 3000kč a jeli jsme dál.Už si dal bacha a držel si raději 140kmh tacho.Místama se mi přiznal že zapoměl na plaťák a T4 protože to necítil i z toho důvodu jel tak rychle.A jinak spotřeba spět 6.1 150min.
16.03.2014 | 21:16:19 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Dobrá jízda
Prosím tě, to nic není, takové věci se dějí dnes a denně. T4 klidně uveze i C1. A já bych se nebál si to zapřáhnout za elektrické kolo. :D
A Tdi nekupují žádné socky, Tdičko je tahoun, nekupuje se jen kvůli spotřebě. Byl jsem svědkem, jak naši čeští milionáři jezdí na dovolenou. Každá druhá Octávka 4x4 v kombíku z luxusní čtvrti má za sebou naloženou 18metrovou jachtu a to je už jiná váha. :D A ohledně spotřeby? Už se to tu psalo, čím větší hmotnost auta, tím menší spotřeba na dálku, vlastně se divím, že Tdičko nedalo obvyklých 3.5litrů na sto.
17.03.2014 | 06:44:09 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
golf III
golf 3 tdi mam a jezdim. to staci.
15.11.2011 | 14:45:37 | anb | 88.100.85.* Reagovat
auto
ja by som golfa nechcel ani zadarmo take hnusne auta,kazde druhe auto je golf..nemci to nechcu tak to poslu sem vsak tu sa predaju ..
21.02.2011 | 01:03:53 | tomas Reagovat
Měl jsem passata 1.9td najeto 380 000km na původní motor s původním turbem.Prodal jsem ho známému a dodnes auto jezdí bez poruchy.Renault je z mé skušenosti jenom hezký obal se skaženým obsahem.
31.01.2011 | 07:08:17 | Reagovat
nazdar chlapi
Tak som si to tu počítal a čo, to pridam aj ja.
Ja porovnam golf s lanciou dedrou s ktorou som jazdil,predtym som pouzival mesiac golf tdi.
Dedra je ako zaklad pre deltu 2 rok (91-98)
vzhlad necham tak,mne osobne viac rezala dedra, je tak trocha elegantnejšia a nie taká kockatá a chladná ako golf,ale o to tu nejde.
Priestorom ma golf navrch, hlave v zadu na kolena, ale komfortom sedadiel a posedom sa nechytá, a taktiez obklady ci uz dverí alebo prístrojovky je na tom dedra lepsie, ale vypracovanie ma golf lepšie, určite, aspon čo sa týka interieru, ale netreba si mysliet ze to je hrkalka, len sem tam niečo vrzlo, ale na 170000 sa to dá zniesť.Vybavu so mal v dedre plnu okrem šiberu a s ked som ju kupoval tak oproti golfu o 50000sk lacnejšia.
taktiež aj lepšie sedela na ceste,aj v zakrutách, a bola aj tichšia..
spotrebou nemože tds konkurovat tdi, ale mal som spotrebu 6-6,5(v zime), a nejak som sa nemaznal, golf mi robil o pol litra menej, a bol lepsi aj v dynamike , ale pri priamom porovnaní to bolo zanedbatelne.
Na dedre som stočil 50000 km, stale s chorou spojkou až nakoniec odyšla,potom odyšla aj dedra, ale lanciu mam aj teraz. No za tých 50000km, som okrem rozvodou a náplni menil len platničky, predne ramena a 1 homoklb, čo nebolo tak najhoršie.
Napísal som to sem na obhajobu talianských aut, na ktorych jazdim , a nie malo 30000-40000/rok a nikde ma nenechali, niesu to až také šroty ako si myslia ostatný, ale presviedčat o opaku nejdem nikoho, napisal som len fakta.Teraz jazdim s kappou a za 40000 som menil snimač otáčok, a jazdim rovnako ako kolegovia s passatmi ,A6, či volvom.
Zaleži aj na tom aky kus kúpite, ale talianske auta sú tiež dobré a spolahlive, síce možno nie ako VW, audi, ale su o polovicu lacnejšie.
Mýtus čo vladne o talianských autách , by už mal konečne zmiznuť. veľa štastných km. prajem
25.01.2009 | 18:45:41 | 6DODIAK5.sk Reagovat
zdarec.chci se optat,jestli mi někdo poradí,jestli golfy reznou,kdybych koupil třeba 98 kombíka??viděl sem na pár zrezlí 5dveře,jak na feldě....:(
11.03.2008 | 18:10:15 | Reagovat
VW golf III
Mám golfa...trojku...dobrou....málo jetou, ale über auto to není :-) Je to auto jako každý jiný. Víte škoda 120 je úžasně spolehlivé auto....ehm, spolehlivé? No, jak se to vezme, ale spíš je to cena náhradních dílů co jí drží při životě. A snad teď, ač coby golfista, žádného jiného golfistu neurazím, ale u golfa je to podobné :-) Je přehledný, snadno opravitelný a menší závady lezou do peněz asi jako u Felície...Rozdíl ceny za servis u VW Golf III 1.6 (98´) a servis třeba u Renault Mégane 1.6 (98´) bude jasně vidět. Otázka je, je proto VW golf spolehlivější? Co design, nezaspal tak trošicku dobu? Typické české silničky...hrbol, díra, hrbol díra? Myslím že tady "pitomý" francouz zase trošičku nahrabe na bodech, protože přeci jen bude jeho chod kultivovanější. Golf je čupr kára a když se jí trochu pomůže, tak se ani dneska neztratí, co víc, jen tak Vás někde viset nenechá a "čumákem" stromy přeráží...ale rozhodně to není pomyslnej "TOP"...takže každej si jezděte tím, čím uznáte za vhodný. A co se italů týče, bohužel s nima ještě nemám zkušenosti, ale jednou si u Lančie vzpomenou, že kdysi tu bylo něco, čemu se říkalo Lancia Delta Integrale se svým, na svojí dobu neporazitelným, designem a až tu potvoru vzkřísí...pak VW Golf GTi bůh pomáhej. Jinak čumák u Grande Punta fakt nemá chybu...Zaparkovala vedle mě pitomá 1.2ka a ač mám trojkovýho golfa, zasáhnul mě pocit méněcenosti....sakra! Jak může někdo obšehnout design z Aston Ventage a vrazit to na nákupní tašku? :-) A tak...i italové mají pořád co říct (nemluvě o Lamborghini, Ferrarri etc.). Respektuju chlápky s italskejma bourákama, ale....stejně zůstanu věrnej VW :-)
13.02.2008 | 11:23:47 | Tazman Reagovat
To Tom
Napísal si:
"Taliáni jsou mistři v malířství, sochařství, architektuře, hudbě, ale co se týče preciznosti a technické zručnosti tak to je katastrofa."
Chceš tým povedať, že aj také exkluzívne značky ako ferrari, Lamborghini, Maserati nie sú precízne, technicky zručné a je to katastrofa? :-) Nezdá sa mi...
10.02.2008 | 18:06:31 | Chocholoušek Reagovat
viem ze asi odveci ale celkove diesle su pre zzenstilych... necitite sa ako pod papucou ked na vas pride jasnejsia chvilka, mate volnu cestu zosliapnete plyn az na podlahu a namiesto krasnych 6 7 tisic otaciek vas ten buzerantsky krochtak nepusti cez 4 tisic?
09.02.2008 | 17:52:46 | Reagovat
RECENZE
VW Golf = überauto..něco víc než vyšší střední třída...spolehlivostí je toto auto daleko před jakoukoliv Toyotou...písmena TDI jsou něco jako zaklínadlo..které když majitel vysloví..nebo napíše v internetové diskuzi promění jeho povoz s očouzenou prdelí v monopost F1 .... takhle nějak by mohla vypadat recenze na Golfa aby se nad ní majitelé nepohoršovali
09.02.2008 | 10:20:08 | KubikCv Reagovat
Zapomeň te na tabulky z STK.To není objektivní ani trochu.Nemůžete posuzovat auta podle toho kolik jich neprojde přes STK.To by v čechách ty tabulky vypadaly velmi zajímavě.
08.02.2008 | 23:11:15 | Reagovat
Ludia zabudnite na TUV tabulku,sú to nemecké žvásty, ktroré sú zmanipulované v prospech nemeckých aut.
08.02.2008 | 10:37:43 | PIETRO Reagovat
ale viete o co ide lebo citroen diesel si kupi drzgros kery ho chce mat sto rokov... potom ho aj ma sto rokov, jazdi za 5 korun a spieva po celom svete ake ma super auto
08.02.2008 | 08:25:44 | Reagovat
pořadí
Když se koukneme na procenta, tak je to ještě zajímavější. Ty rozdíly mezi ve středu takulky ,že se dá říci, že je to o zachovalosti individuálního vozu, než o značce VW, Fiat, Citroen, Renault.... .
08.02.2008 | 07:55:44 | Radek Reagovat
To je za to lebo si slovák
08.02.2008 | 00:04:35 | Reagovat
caute mne sa napriklad vobec nepacia peugeoty,neviem co na tom vsetci vidia..ale to je moj nazor :)
07.02.2008 | 23:52:54 | martin Reagovat
to Simon
Naschvál som si v tej tabuľke pozrel, ako si vedú tie podľa teba francúzske krámy, ktoré sa na to nikdy nevyhrabú. A aká sranda. Vek 4 - 5 rokov, kde píšeš, že Golf je na krásnom 27. mieste, tak Citroen C3 je na ešte krajšom 20. mieste.
A nejak si "zabudol" spomenúť kategóriu 10 - 11 rokov. Tam si Golf "polepšil" a je na krásnom 36. mieste. Ale spolu s Citroenom Saxo. Odhliadnuc od toho, že na 20. mieste je Peugeot 406 a na 22. Citroen Xantia. Vážne neviem, či sa nebude jednať o chybu v ich štatistike, pretože ako odborne píšeš, francúzske krámy sa na to nikdy nevyhrabú. takže rada na záver. Sám si ešte raz a poriadne preštuduj tie tabuľky. Aspoň skôr, ako to začneš odporúčať iným. Zdravím.
07.02.2008 | 23:16:19 | Petrík Reagovat
To je zase recenze jak noha. Příště třeba napiš recept na povidlový buchty a vyjde to na stejno, ty automechaniku.
07.02.2008 | 23:03:45 | Klementův moped Reagovat
to Simon
Neviem, kde si v mojom príspevku videl kritiku, ale dobre. Tým, že si umiestnenie Golfu spresnil, si mi dal vlastne za pravdu, ak som tvrdil, že ho nenájdeme v prvej dvadsiatke. Takže študovať tabuľky už určite nemusím, pretože na rozdiel od jedincov, ktorí stále dookola pripomínajú jeho umiestnenie v prvej trojke, som ich už videl. A nehnevaj sa na mňa, ale ak auto behom štvrtého roka padne v spoľahlivosti o 24 miest, niečo asi v poriadku nebude.
Za druhé neviem, prečo sem ťaháš Francúzske autá, ale keď tak, tak jedno viem určite. Tak pohodlné autá, ako robia oni, navyše pekné a designovo príťažlivé vo VW nevyrobia nikdy. A nielen pre mňa, je toto pri výbere auta dosť dôležité.
07.02.2008 | 22:53:37 | Petrík Reagovat
Petřík
Do tří let 3. místo, u 4-5 let stáří je Golf na krásném 27. místě, což je stále lépe, než první třetina, 6-7let je na 27.místě což se rovná lépe, než první třetina 8-9 let na 23. místě-polepšil si , opět lépe než první třetina. Na to se francouzké krámy nikdy nevyhrabou, takže bych zase na tvém místě nekritizoval. prostuduj si TUV na www.idnes.cz/spolehlivost. Zdravím.
07.02.2008 | 21:51:29 | Simon Reagovat
Dobrá fajn
Fiat Fiat Fiat-zase nedělejte z fiatu vzor spolehlivosti a dílenského zpracování.Já dostal v práci momentálně též italský výrobek.Není to auto.Je to hudební nástroj.Někdo řekne no a?Za těch pár korun.Pánové ten nástroj stál 180 000Kč, takže je srovnatelný s velmi slušným ojetým autem.Dílenské zpracování děs běs.uštípané rohy-tak se to přejede kitem a je to.Slícování částí?Hrůza!Osazení spínačů na tištěném spoji?Kdybych to vrtal ručně bylo by to možná rovnější.Po otevření nástroje na mě koukala kupa pilin a prachu z výroby.A další je rozptýlená po chladičích výkonového zesilovače a podobně.A to nejlepší.K nástroji přiložen papír-High Qality Control-vše testováno, zkoušeno před expotrem z fabriky a podepsáno že je v pořádku.Akorát mi během 14 dní musí dovézt novou CPU(procesorovou desku).Nástroj totiž od samého začátku funguje jen napůl.
A já říkal od začátku-koupíme němce(Ahlborn),ale né-ital(Viscount) je super a je levnější.Proti gustu žádnej dišputát...
Jestli podobně "spěšně" dělají i auta tak potěš koště.Díky bohu že jsem si italské auto nekoupil. Taliáni jsou mistři v malířství, sochařství, architektuře, hudbě, ale co se týče preciznosti a technické zručnosti tak to je katastrofa.Čus a hádejte se dál:)
07.02.2008 | 21:48:33 | Tom Reagovat
Vážení priatelia. K tej spoľahlivosti asi toľko. Pozrite si tú slávnu štatistiku TUV celú. Pri autách do troch rokov síce Golf obsadil krásne tretie miesto, ale... Tá tabuľka totiž pokračuje aj autami staršími. Pokiaľ si pamätám, tak až do 12 rokov veku auta. A treba povedať, že v žiadnej ďalšej kategórii ( je ich celkovo 5 alebo 6 ) už Golf nenájdete ani v prvej dvadsiatke. Sedliackym rozumom z toho vychádza, že Golf je spoľahlivý tak do veku tri roky, potom to ide prudko dole. Ako inak si vysvetliť ten prepad z tretieho miesta.
K tomu ťahu len toľko, že oproti TDI je u C-R možno slabší, ale bohato to nahrádza fakt, že C-R má ťah plynulejší a má väčšie využiteľné spektrum otáčok.
A čo sa týka plniaceho tlaku, tak je to individuálne pri každom type motora. Napr. 2.2 HDi využíva plniaci tlak 1800 barov, takže nie je pravdou, že takýto tlak je výsadou TDI.
07.02.2008 | 21:37:39 | Petrík Reagovat
Tak ne
Je vidět, jací sem píšou samozvaní odborníci. VW Golf je podle TUV do tří let stáří špička 3. místo po Mazdě 2 a 3. Takže o spolehlivosti bych pomlčel. Motory TDI nejsou zastaralé, pouze mají jinou technologii než Commonn Rail-pravda, že VW začal kvůli přísným ekologickým normám dělat také CR, ale ty nemají tak dobrý zátah 1800bar oproti 1600bar CR mají nižší tlaky, také je u CR problematické vstřikovací potrubí.
07.02.2008 | 21:04:21 | Simon Reagovat
Nepochopil
jsem jednu věc, když je to auto tak skvělé, proč by si mladý pán již další auto od tohoto výrobce nekoupil? Můžete mi to někdo vysvětlit? Myslím, že tato recenze je opravdu na " vysoké úrovni " a svědčí o bohatých zkušenostech v autoopravárenství
07.02.2008 | 20:57:59 | Kamil50 Reagovat
Ano, motor není celé auto. Ale recenzent právě vyzdvihuje chrochtací muzejní noblesu TDi a tím, že není nic spolehlivějšího. Fiat má rezervy, to ano, ale ty "poruchy" jsou ve škatulce "obtěžující" (osvětlení částí palubovky, pazvuky atd.), tj. nevyřadí vozidlo z provozu. VW je o něco dál v kvalitě zpracování, odsune pazvuky o cca 30.000km později než-li začne chrastit Fiat. Na našich silnicích nic vyjímečného.
07.02.2008 | 16:36:30 | Radek Reagovat
Jenže motor není bohužel celé auto, že? Nikdo tu nic neříká že fiat neumí motory, zvláště malé benzíny, ale pak je tu na autě dalších 1000 věcí které sou taky důležité a bohužel tam má fiat ještě furt co dohánět. Stejně sou na tom třebas i francouzká auta....vypadají úžesně ,ale dál už to tak slavné není. Zkrátka podle mně sou německá a japonská auta v celkové kvalitě o kus dál, ale zase pokulhávají v designu ajn.každý at si kupuje co chce, tak to vidím já.
07.02.2008 | 16:26:31 | Reagovat
re. Fiat
Vo všetkom súhlasím s Radekom. Fiaty ľudia posudzujú podľa toho, kto čo nakecá. jeho otca koňa brat mal fiata a ten mu hovoril, že je to šrot.... ale že mal cez 500 tisíc a že bol dovezený z Italy to nikdo nepovie. Zaujímavé je, že keď sa pokazí VW tak všetci na to: však auto sa občas pokazí no nie, ale ke´d sa pokazí Fiat hneď sa neho zosypú nadávky ako šrot, rachotina a dokonca niektorí zajdú ešte ďalej, začnú nazývať talianov cigánmi, ktorý vedia hrať len futbal. Ľudia zobuďte sa motory JTD patria k špičke vo svete ako píše Radek, a motory Fire, ktoré sa nepotkají keď sa roztrhne rozvodák, s výkonom a malou spotrebou neponúka žiadna iná automobilka. Nechcem sa tu biť za Fiat, hoci je zrejmé, že som Fiaťák ale treba chodiť s otvorenými očami.
07.02.2008 | 13:20:33 | pietro Reagovat
RE: re. Fiat
Jo kluci a odkud je to TDI????Kouknete na mikroshif u VW ...patented by FIAT...Jo motory talianu v ford,opel ...Dnesny passat strach a hruza -vstreky,8x Al ramena atd atd ...jo kluci co litaj na lizing jsou zticha ale jak skonci vuz jde rychle na prodej ...
16.03.2014 | 19:44:35 | jack | 91.219.132.* Reagovat
Bohužel mám opačnou zkušenost a musím říct že mi golf nesmí do baráku. Měl jsem dva oba v naftě a jsem rád že už jsou pryč. Paradoxně jsem šel do Peugeotu taky v naftě a nevím co je to servis. Tak nevím. Ono zase VW nebude taková sláva.
06.02.2008 | 19:23:07 | Pepan Reagovat
najlepsie auto na svete olietany rebrinak a ostatne su smejdy kolko to zerie tri litre pri stopadesiatke
06.02.2008 | 14:44:55 | nstar Reagovat
Velice pochybuji, že jakékoliv vozidlo (snad vyjma kamionu) za 320.000km nemělo poruchu. Minimálně váha vzduchu se odporoučí (normální, ale je to holt Bosch), o turbu bych taky pochyboval, že by nepotřebovalo nějaký, byť, drobný, zásah. Fiat, samozřejmě, kvalitou zpracování pokulhává. Na našich silnicích je z něj lego poměrně rychle, ovšem Golf není vyjímka (taky jsem měl tu čest se vést).
06.02.2008 | 14:22:38 | Radek Reagovat
golf je vydarene auto a s fiatmi sa podla mna vazne nemoze porovnavat, nemci pozeraju na detaily, fiat diesel, mozno vydrzi motor vela, ale k tomu to auto vyzera inac, napravy, plechy, interier urcite nestihaju, kamoska od novoty jazdi na brave, pravidelny servis atd.. a to auto uz knuka ze ma po 150 000 dost... to ze diesel stale ide este nic neznamena, v golfe ides a interier ti neprezradi kolko ma auto najazdene,dojem z jazdy celkove pohodlie - golf - brava 1 : 0
06.02.2008 | 14:13:24 | Reagovat
Slavnosti sněženek
Říkají o mně,že jsem odborník !!! :o)
06.02.2008 | 13:20:40 | KubikCv Reagovat
Chacháá
Pepan je automechanik a je mu 22 let. To už je opravdu zkušený odborník, který ví co říká
06.02.2008 | 13:15:00 | Chleborád Reagovat
Źe by plody VW byly zase takové hvězdy, to asi ne. Nechápu, proč si někdo si pořád bere do huby Fiat? Někdo si dotáhl vylítaný vrak z Italie a pořád se sral, z toho plyne, že stojí za hovno. Mimochodem, v kolikati Fiatech si jezdil? Fiat jsem měl (motor 350000km a zcela bez potíží) a chce jen PRAVIDELNÝ servis. Jinak motory JTD od Fiatu jsou špička už 10let. TDi vymyslel taky Fiat, takže bych s vychvalováním motoru TDi od VW zklidnil hormon.
06.02.2008 | 10:21:02 | Radek Reagovat