Rok výroby:1999Typ motoru:1,9 TDiStav km při koupi:172 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:26. 10. 2006
Nyní zlobí čidlo chladící kapaliny cena bude 800,- jen není čas koupit a vyměnit. Ve 200 tisících byla dělána menší generálka zadní kotouče + přední/zadní destičky a kapalina. Komplet nové náplně.
Rozvody, řemeny a všude proklínaná přední náprava(naštěstí jsem sehnal novou origoš za velice lidovou cenu) se vším jsem se vlezl do 25 tisíc i s prací.
V 190 000 dány nové žhavičky cena 800,-
Zaseklý zadní stěrač, je to celkem častá závada při menším používání zarůstá a nechce se mu pracovat. Stačí rozebrat a prostříknout.
Reznou páte dveře u okna kam stéká stíraná voda. To je taky celkem častá závada hodně kombíků je v těchto místech chycených. Je to sice pozink ale chce se o to trošku starat zamazávat barvou omláceniny od kamínků.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mé zkušenosti jsou zatím spíše pozitivní, hezky se to řídí. Je fakt že nejsem moc náročný řidič, ale ten prostor a pohodlí stojí za to. V autě se dá odtahat spousta věcí a proto jsem si ho pořizoval občas se divím jak je to auto nafukovací. Co se týče vzhledu je to taková lidovka, neurazí, ale ani neuchvátí. Ale zase na druhou stranu i po těch letech vypadá pořád k světu.
Co se týká závad o každé auto je nutno se starat. Nemá cenu jezdit do značkových servisů, jsou příliš drahé a i to co se dá opravit radši vymění za nový a tudíž drahý díl. Naštěstí je spousta menších a stejně kvalitních servisů které udělájí stejnou práci za daleko méně peněz. Díky rozšířenosti tohoto vozu se dá sehnat dost dílů z druhovýroby či vrakovišť tak bych se oprav nebál.
Po motorické stránce motory TDi nejsou špatnou volbou ale jen pro ty kteří auto používají častěji. Spotřeba se u mě pohybuje od 5,8 do nějakých 8,5 litru podle vzdálenosti a stylu jízdy. Teď v zimě se trošku hůře zahřívá. Když ráno po nastartování stojíte v koloně tak se mu nechce moc ohřát. Tudíš topení pouze vlaží. Velkou nevýhodou jsou zámky sám jsem se divil jak snadno se dají otevřít, jedinou možností je totální zaslepení ale pak hrozí při vybití baterie že se do auta nedostanete.
Co říci závěrem, každý má jiné představy o vzhledu a vlastnostech vozu, ale pro člověka který potřebuje jezdit, občas odtáhnout hromadu věcí na chatu, to není špatná volba, ale je to jen čistě můj názor.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat