Rok výroby:2007Typ motoru:2.0 TDiStav km při koupi:19 000 kmStav km nyní:28 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:5,9 l/100 kmVloženo:2. 2. 2009
Protože se to tu jen hemží odbornými a "odbornými" posudky na spolehlivost, výkony a kvalitu motorů, atd., přidávám jen pár uživatelských zkušeností a postřehů řidiče primitiva, při přechodu z maximálně vybaveného Focusu, tedy z nižší střední třídy, na Passat. Pro úplnost - vždy jsem měl nižší stř.třídu (2x Opel Astra, 3x Ford Focus), vždy kombi a vždy od nového do cca 90-100t. Passat je má první limuzína. Přivezená z D vlastně na zakázku, skoro nová, cena 499t.
V čem se mi víc líbí Passat (napřeskáčku): prostor pro posádku, kvalita zpracování interiéru, minimální turbo efekt, konzervativní design exteriéru i interiéru, super palub.počítač, naprosto skvělé sedačky (jen vyšší verze), odkládací prostor pod loketní opěrkou, elektronická parkovací brzda (zatím mi funguje), spousta (10) airbagů, vyhřívání všech sedadel, obecně pocit z velkého auta (hlavně na dálnici, větší pneu), motor se rychle dostává na provozní teplotu. Jezdím klidně a tak za těch 3/4 roku mám průměr.spotřebu 5,9 L/100km. No a když si představíte tu 70L nádrž.... Pořád používám dálk.ovládané otevírání kufru-slušná vychytávka. Dobrá klimatizace (lepší než u Fordu), .....
Co je podobné Focus/Passat - obecně jízdní vlastnosti (v tom byly všichni Focusové perfektní), tvrdost podvozku, hlučnost v interiéru, výhled z vozu, vyhřívání před.+zad.skel, převodovka, spojka, kufr u VW je obrovský a tak mi limuzína proti dřívějšímu kombi ani nevadí, manévrovatelnost (což je vlastně výhoda pro většího pašíka)
Co je pro mne zklamání proti Focusu: ovládání autorádia (bez ovl. u volantu)a jeho zvuková kvalita (má jen přední repro), ovládání tempomatu je lepší u Forda, chování na sněhu horší, nízké spoilery (hlavně v předu) - nic moc při parkování, děti vzadu vidí hůře ven (jsou níž). koberec v kufru se nedá vyjmout, po sklopení zad.sedaček není plocha ideálně rovná.
pravidelne, pravidelne čítam občas hlúpostí. Ale dá sa aj veľa poučiť.... mrzí ma, keď som aj vyriešil problém a napísal riešenie, tak ani neštekli, nevadilo, že predtým zle poradili. Ide o to, akých "odborníkov" v servise počúvajú... Niekedy je lepšie všetko zvaliť na auto, než na neschopnosť to opraviť... . P.S. Niet nad vlastnú skúsenosť.
Paprdo, tohle auto s touhle motorizací je dost průser. Víc se dozvíš od Martina Vaculíka v Autoojetinách. Článek se jmenuje Jsem nemocný, ale léčím se. Hodně štěstí! Pokud je to už TDI CR, bude vše OK, ale PD má vážné problémy.
Taky mi to bylo divné ale je to tak. Základní rádio u VW obsahuje jen rádio (od r.2007, světe div se, s MP3), repro vpředu a anténu. That´s all, folks! Teprve "příplatková" verze je s repráky vpředu i vzadu a konektorem pro ext.zařízení.
Pěkný pekáč. Být tebou nechám si to auto pořádně proklepnout. Aby měla takto jinak na naše poměry velmi nadstartně vybavená limuzína pouze 2 repro vpředu, to se mi nezdá
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Dodatok: písal som o
probléme na recenzii P 607, ak by som počúval "rady" servisu a autoojetin, tak ho lacnejšie vyjde podpáliť...
05.02.2009 | 08:14:07 | ľuboš Reagovat
Autoojetiny kupujem
pravidelne, pravidelne čítam občas hlúpostí. Ale dá sa aj veľa poučiť.... mrzí ma, keď som aj vyriešil problém a napísal riešenie, tak ani neštekli, nevadilo, že predtým zle poradili. Ide o to, akých "odborníkov" v servise počúvajú... Niekedy je lepšie všetko zvaliť na auto, než na neschopnosť to opraviť... . P.S. Niet nad vlastnú skúsenosť.
05.02.2009 | 08:11:36 | uboš Reagovat
Autoojetiny si také kupiji,ale rádoby objektivnost a odbornost mě někdy fakt mrzí.
03.02.2009 | 23:50:29 | Reagovat
RE: Autoojetiny
Už jsem si ten časák koupil. Teď se ještě naučit modlit :-(
03.02.2009 | 19:02:35 | Reagovat
Autojetiny
Paprdo, tohle auto s touhle motorizací je dost průser. Víc se dozvíš od Martina Vaculíka v Autoojetinách. Článek se jmenuje Jsem nemocný, ale léčím se. Hodně štěstí!
Pokud je to už TDI CR, bude vše OK, ale PD má vážné problémy.
03.02.2009 | 15:08:07 | donald Reagovat
audio v Pašíkovi
Taky mi to bylo divné ale je to tak. Základní rádio u VW obsahuje jen rádio (od r.2007, světe div se, s MP3), repro vpředu a anténu. That´s all, folks! Teprve "příplatková" verze je s repráky vpředu i vzadu a konektorem pro ext.zařízení.
03.02.2009 | 11:18:03 | paprda Reagovat
Pěkný pekáč. Být tebou nechám si to auto pořádně proklepnout. Aby měla takto jinak na naše poměry velmi nadstartně vybavená limuzína pouze 2 repro vpředu, to se mi nezdá
03.02.2009 | 10:29:42 | Honza Reagovat