Rok výroby:2005Typ motoru:2.0 FSIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:41 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9.4 l/100 kmVloženo:22. 7. 2006
2 000 km Tretie brzdove svetlo chybne namontovane, zlomilo sa, nutna vymena.
3 000 km Pri uzatvorenych stredovych prieduchoch, nastavenej klime na mensiu teplotu nez vonkajsia a sile ventilatoru na stupen 3 - klima piska, potichu ale neskutocne obtazujuco. Servis - pravdepodobne konstrukcna vada.
4 000 km Mikrospinac pre nastavenie bedernej opierky prestal fungovat (pouzity asi 6x), nutna vymena.
Prave okno splujazdca trci asi 2cm pri uplnom stiahnuti. 3x opravovane, 2x meneny motorcek. Zavada opet teraz pri 40000km - trci asi 1cm.
Niekedy nie je mozne otvorit zadny kufor z miesta vodica. Nutne klikat a klikat a po 10-20s sa otvori.
6 000 km Komfortne nastavenie zrkadielok a otvarania dveri sa pravidelne-nahodne resetuje do tovarneho nastavenie (zda sa ze po vlhkom pocasi).
35 000 km Automaticke ztmavovanie spetneho zrkadielka sa nahodne aktivovalo za slnecneho dna bez svetelneho impulzu. Nutne zastavit a opet nastartovat.
38 000 km Hlucne predne koleso/-a, pneuservis vylucil chybu na pneu, nastavil geometriu a doporucil servis na zaklade skusenosti s chybnymi loziskami u Passatov / novych Octavii.
od 10 000 km Obcasne nieco "klika" na lavej strane vodica - vysoko neprijemne pocas jazdy.
od 38 000 km Na nerovnej vozovke "drnci" nieco v stredovom paneli, vzadu pri prieduchoch.
Hodnocení a zkušenosti s autem
+ vyborne jazdne vlastnosti
+ perfektny priestor pre vodica a zadnych spolucestujucich
no ja mám na mojom Passate B 8 už skoro 200 tis.km a pohoda,kámoš už má novšiu B 9 a už sa to sype,,,,,,,,,,
ale aj tak si myslím,že tie označenia si majitelia cucajú s prsta,keby sa aspon trocha zaujímali,čo za auto majú doma,nepisali by tu kraviny typu B7-8-9-10,alebo robno letadlo B16
je len B5,potom facelitovaná B5.5,a súčastná B6 hawk
Ahoj všichni,vlastnim take Passat B7 rok vyroby 2007,motor 2,0Tdi,ted mam nalitano 80 tisic,koupeno v DE jako predvaci auto.Musim zatukat,neni s nim problem,jediny co mě překvapilo,že mi nedavno odešla baterka,tři roky je docela malo..Jinak auto super,prostorny,vykonny,vyborny sedačky(vybava sport)..
Vadne cele auto. zamok riadenia chybna. Chybna riadiaca jednotka - stlpik riadenia a riadiacej jednotky palub. comp. = cca. 1200Eur, Interier hned odide, hluk od kolies pri prejazde nerovnosti o 40% vyssi. Motor o 20% hlucnejsi pri jazde a na neutrale obcas hlbsie vibracie. Kufor sa pri -5 C ked sa otvori neda normalne zavriet. servis to vzdy len odflakne, hrdzave zadne svetla- preteka voda do kufra atd!!! Pozor srot!!!
Chybova hlaska zamku riadenia. Nutna vymena stlpiku riadenia a riadiacej jednotky palub. comp. = cca. 25.000CZK
Inak interier drnci ako skoda 125L pri jazde po kockach, hluk od kolies pri prejazde nerovnosti o 40% vyssi. Motor o 20% hlucnejsi pri jazde a na neutrale obcas hlbsie vibracie.
Kufor sa pri -7 C neda normalne zavriet. Znova sa uz pri 0 C nedokaze otvorit sam ... servis to vzdy len premazal namiesto vymeny posilovacov (az kym neubehla zaruka, bastardi, pozor na to a trvat na vymene).
Mám zkušenosti S VW T4, VW T5, VW TOURAN. Není se čemu divit. Prostě se to sype a sype. Divil bych se, kdyby tady někdo psal, že jezdí s novým VW bez poruch.
mam dojem ze cim dalej robia horsie auta, co sa kvalitou tyka. Inak moj otec kupoval v roku 2001 tiez noveho a do 50 tis.km mal stale nejake poruchy, po 50 tis.km ani jedna okrem beznych veci.
A teraz ma napadlo ze prave zadne dvere boli spatne zosadene od vyroby. Pozrite sa na auto zozadu tak 1.5m tak ze licujete oko s pravym okrajom kufra. Dal som to opravit, ale to som netusil ze bude potrebne "tresnut" aby sa poriadne zavreli . Takze trieskam ako majitel Skoda 125.
Mam tiez 2.0 FSI a motor je na dialnici hlucnejsi ako som cakal a takisto mi znepriemnuje jazdu hluk od prednych kolies. Mam ten isty problem s drncanim v oblasti prednej palubovky na konzole a na zadnych lavycg dverach, nic prijemne pocas jazdy. Takisto mi odislo zadne lave brzdove svetlo + dalsie nepriemnosti. UZ aj Alfy Romeo su kvalitnejsie ako nove Passaty lebo, kamarat ktory si kupil Alfa Romeo 159 a ma na nej nabehanych 100 000 km nemal doteraz ziadne poruchy.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Passat
Máme ve firmě kolem 15 kusů Passatů B6, B7, CC a svojí spolehlivostí patří ke špičce.
11.07.2014 | 18:04:14 | Já | 194.228.20.* Reagovat
Passat B16
no ja mám na mojom Passate B 8 už skoro 200 tis.km a pohoda,kámoš už má novšiu B 9 a už sa to sype,,,,,,,,,,
ale aj tak si myslím,že tie označenia si majitelia cucajú s prsta,keby sa aspon trocha zaujímali,čo za auto majú doma,nepisali by tu kraviny typu B7-8-9-10,alebo robno letadlo B16
je len B5,potom facelitovaná B5.5,a súčastná B6 hawk
12.03.2010 | 22:57:02 | buggy Reagovat
Bez problemu
Ahoj všichni,vlastnim take Passat B7 rok vyroby 2007,motor 2,0Tdi,ted mam nalitano 80 tisic,koupeno v DE jako predvaci auto.Musim zatukat,neni s nim problem,jediny co mě překvapilo,že mi nedavno odešla baterka,tři roky je docela malo..Jinak auto super,prostorny,vykonny,vyborny sedačky(vybava sport)..
12.03.2010 | 21:58:57 | david Reagovat
Passat rok 2005 B7
Vadne cele auto. zamok riadenia chybna. Chybna riadiaca jednotka - stlpik riadenia a riadiacej jednotky palub. comp. = cca. 1200Eur, Interier hned odide, hluk od kolies pri prejazde nerovnosti o 40% vyssi. Motor o 20% hlucnejsi pri jazde a na neutrale obcas hlbsie vibracie. Kufor sa pri -5 C ked sa otvori neda normalne zavriet. servis to vzdy len odflakne, hrdzave zadne svetla- preteka voda do kufra atd!!! Pozor srot!!!
12.03.2010 | 21:08:35 | Klara Kascova Reagovat
Stav 138 000km
Chybova hlaska zamku riadenia. Nutna vymena stlpiku riadenia a riadiacej jednotky palub. comp. = cca. 25.000CZK
Inak interier drnci ako skoda 125L pri jazde po kockach, hluk od kolies pri prejazde nerovnosti o 40% vyssi. Motor o 20% hlucnejsi pri jazde a na neutrale obcas hlbsie vibracie.
Kufor sa pri -7 C neda normalne zavriet. Znova sa uz pri 0 C nedokaze otvorit sam ... servis to vzdy len premazal namiesto vymeny posilovacov (az kym neubehla zaruka, bastardi, pozor na to a trvat na vymene).
29.12.2008 | 00:26:28 | Reagovat
Stav 95 000 km
- vymena brzdovych kotucov a oblozenia
- ciastocne odstranenie vrzania palubnej dosky a podrucky
premazanim
- odstranenie ROCNEJ poruchy: klapka/servo motor v klime
- vymena chladiacej jednotky klimy !!! uz dlhsie som pozoroval ze dostatocne nechladi
cca 45 000, CZK dohromady po troch servisnych prehliadkach cca 75 000,- CZK / 3 roky.
pri 120 000CZK sa menia rozvody takze vyhladovo 25 000,- CZK
Za 4 roky zaplatite servisu okolo 100 000,-CZK na garanckach takze aj to by ste mali zohladnit ked si kupujete nove auto.
Celkovo zacal byt motor hlucnejsi uz od 120km/h. Hluk od narazov od vozovky je zvyseny asi tak o 40% a to mam momentalne zimne pneu, ktore tlmia viac.
Myslim, ze VW concern uz nikdy viac - kvalita je prec.
16.01.2008 | 09:38:37 | Reagovat
Tak tohle je vizitka VW. Kde je starej zlatej neznicitelnej B2... :-)
Pekna recenze. Zavidim tu trpelivost. Volkswagen Prassat? Nein, danke schön...
03.08.2007 | 13:37:05 | diego Reagovat
stav 70 000
- pokazilo sa palivove cerpadlo
- drnci cela predna palubka
20.05.2007 | 22:05:23 | Reagovat
stav 67 000
Tak myslim ze toto auto je pekny paskvil:
- zvolavacka (uz druha) na riadiacu jednotku klimatizacie
- pri jazde po dlazbe popripade len zvlena/hrbolata cesta zadrnci predna palubovka, nieco v stredovom paneli, nieco vzadu
- myslim ze pojdem vymenit otvaranie veka kufru, pri teplotach okolo 0 sa ani neotvori
- myslim ze hlucnost sa celkovo zvysila (motor) a to je slusne jazdene po dialnici - 1-2 ludia max.
18.03.2007 | 07:49:29 | Reagovat
VW standart
Mám zkušenosti S VW T4, VW T5, VW TOURAN. Není se čemu divit. Prostě se to sype a sype. Divil bych se, kdyby tady někdo psal, že jezdí s novým VW bez poruch.
21.11.2006 | 23:04:02 | VIP Reagovat
passat
mam dojem ze cim dalej robia horsie auta, co sa kvalitou tyka. Inak moj otec kupoval v roku 2001 tiez noveho a do 50 tis.km mal stale nejake poruchy, po 50 tis.km ani jedna okrem beznych veci.
16.10.2006 | 20:44:31 | Reagovat
dodatok
A teraz ma napadlo ze prave zadne dvere boli spatne zosadene od vyroby. Pozrite sa na auto zozadu tak 1.5m tak ze licujete oko s pravym okrajom kufra.
Dal som to opravit, ale to som netusil ze bude potrebne "tresnut" aby sa poriadne zavreli . Takze trieskam ako majitel Skoda 125.
03.08.2006 | 17:55:56 | Reagovat
Suhlasim
Mam tiez 2.0 FSI a motor je na dialnici hlucnejsi ako som cakal a takisto mi znepriemnuje jazdu hluk od prednych kolies. Mam ten isty problem s drncanim v oblasti prednej palubovky na konzole a na zadnych lavycg dverach, nic prijemne pocas jazdy. Takisto mi odislo zadne lave brzdove svetlo + dalsie nepriemnosti. UZ aj Alfy Romeo su kvalitnejsie ako nove Passaty
lebo, kamarat ktory si kupil Alfa Romeo 159 a ma na nej nabehanych 100 000 km nemal doteraz ziadne poruchy.
28.07.2006 | 12:54:45 | A. Reagovat
Cena
Ano, cena bola okolo 948 000CZK .
24.07.2006 | 21:19:44 | -cs- Reagovat
Ta cena novýho auta jak znám VW musela být dost mastná.Člověk potom ztrácí radost z novýho auta,když se pořád "něco děje".
24.07.2006 | 09:53:50 | REST Reagovat