Rok výroby:2003Typ motoru:1.9TDI 96KWStav km při koupi:123 000 kmStav km nyní:155 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:7. 12. 2007
Když jsem ho koupil, bylo po servisu.Při najeti dalšich 20tis km jsem měnil ramena, předni desky.Ted mě čeka vyměna cele spojky a pletenec vyfuku.
Cena cca 13000tis všechno.Jinak mu dopřavam pravidelny servis a měnim vždy všechny filtry.Funguje paradně i s čipem (170PS) Je to velke a prostorne auto , asi bych neměnil, možna za AUDI a navic si pořad drži cenu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
CHCETE LI SUPERBOVEHO WOLKSVAGENA KUPTE SI PASSATA:
Celoročně se s nim da jezdi kolem 7l nafty, na dlouho štreku se dostanete i pod 6l i s klimou.Diky čipu se spotřeba snižila o neceleho pul litru.Muj nazor je, že tenhle motor nas prěžije.Mam najeto 155000 s čipem (170PS,395Nm) a na motoru to neni vubec poznat,akorat sem možna odrovnal tu spojku.Sehnal sem ale originl celou sadu za 8560kč, takže mě to zas tak neboli.
Jak se o něho kdo stara, tak mu i slouži.Ja jezdim jen do VW, mam tam znameho,takže je o auto dobře postarano.Ten kdo ho pak koupi určitě neproděla.Nemi snad nic co by se mě na něm nelibylo,prostor,brzdy, pohodli,motor všechno paradni i cenova dostupnost nahradnich dilu.
Vyzkoušel jem škodovku,chrislera i forda ale VW to u mě vyhral na cele čaře. Odkaz pro všechny:nebojte se čipu a šup tam snim.Užijete si paradni zatah od spoda.
Tento vynález možná zlepšuje kulturu běhu motoru, ale zejména při podtáčení nebo brzdění motorem může velmi rychle odejít. Zničený dvouhmotový setrvačník o sobě dává vědět rázy při změně zatížení – například řazení nebo přidání plynu. Postupně to dospěje tak daleko, že rána provází každý pohyb plynového pedálu. Na nový setrvačník si musíte připravit pětadvacet tisíc korun.
Mohl by mě někdo poradit co dělat s načatym dvouhmotnostnim setrvakem?Zajima mě jestli se da nějak opravit,nebo se musi koupit novy a za kolik. Slyšel sem že se prodava nějaka sada,cely komplet i se spojkou.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
bum
tak a mam po autě...tankoval jsem na benzině a zezadu mě sestřelil borec s fbkou!!!!passat na odpis...do te doby bez problemu.Škoda
13.01.2010 | 15:05:11 | Hanes Reagovat
Dodatek
No zatim to s motorem necuka i při řazeni je klid.Jenomže nedavno mě měnili spojku a pry už to neni ono ten setrvak,tak nevim.
15.03.2008 | 11:39:13 | Reagovat
doplňek
Ještě doplňuji, že by tam teoreticky šla dát jednohmota, rozdíl v chodu motoru není znatelný.
14.03.2008 | 18:00:08 | Bob Reagovat
dvojhmoťák
Tento vynález možná zlepšuje kulturu běhu motoru, ale zejména při podtáčení nebo brzdění motorem může velmi rychle odejít. Zničený dvouhmotový setrvačník o sobě dává vědět rázy při změně zatížení – například řazení nebo přidání plynu. Postupně to dospěje tak daleko, že rána provází každý pohyb plynového pedálu. Na nový setrvačník si musíte připravit pětadvacet tisíc korun.
14.03.2008 | 17:57:12 | Bob Reagovat
dvouhmotak
Mohl by mě někdo poradit co dělat s načatym dvouhmotnostnim setrvakem?Zajima mě jestli se da nějak opravit,nebo se musi koupit novy a za kolik. Slyšel sem že se prodava nějaka sada,cely komplet i se spojkou.
14.03.2008 | 16:35:11 | Hanes Reagovat