Recenze Volkswagen Passat Combi
“Paráda.”

Autor recenze: HANES (28 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1.9TDI 96KW Stav km při koupi:123 000 km Stav km nyní:155 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 7. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Focus

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Když jsem ho koupil, bylo po servisu.Při najeti dalšich 20tis km jsem měnil ramena, předni desky.Ted mě čeka vyměna cele spojky a pletenec vyfuku.

Cena cca 13000tis všechno.Jinak mu dopřavam pravidelny servis a měnim vždy všechny filtry.Funguje paradně i s čipem (170PS) Je to velke a prostorne auto , asi bych neměnil, možna za AUDI a navic si pořad drži cenu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

CHCETE LI SUPERBOVEHO WOLKSVAGENA KUPTE SI PASSATA:

Celoročně se s nim da jezdi kolem 7l nafty, na dlouho štreku se dostanete i pod 6l i s klimou.Diky čipu se spotřeba snižila o neceleho pul litru.Muj nazor je, že tenhle motor nas prěžije.Mam najeto 155000 s čipem (170PS,395Nm) a na motoru to neni vubec poznat,akorat sem možna odrovnal tu spojku.Sehnal sem ale originl celou sadu za 8560kč, takže mě to zas tak neboli.

Jak se o něho kdo stara, tak mu i slouži.Ja jezdim jen do VW, mam tam znameho,takže je o auto dobře postarano.Ten kdo ho pak koupi určitě neproděla.Nemi snad nic co by se mě na něm nelibylo,prostor,brzdy, pohodli,motor všechno paradni i cenova dostupnost nahradnich dilu.

Vyzkoušel jem škodovku,chrislera i forda ale VW to u mě vyhral na cele čaře. Odkaz pro všechny:nebojte se čipu a šup tam snim.Užijete si paradni zatah od spoda.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

bum

tak a mam po autě...tankoval jsem na benzině a zezadu mě sestřelil borec s fbkou!!!!passat na odpis...do te doby bez problemu.Škoda

13.01.2010 | 15:05:11 | Hanes Reagovat

Dodatek

No zatim to s motorem necuka i při řazeni je klid.Jenomže nedavno mě měnili spojku a pry už to neni ono ten setrvak,tak nevim.

15.03.2008 | 11:39:13 |  Reagovat

doplňek

Ještě doplňuji, že by tam teoreticky šla dát jednohmota, rozdíl v chodu motoru není znatelný.

14.03.2008 | 18:00:08 | Bob Reagovat

dvojhmoťák

Tento vynález možná zlepšuje kulturu běhu motoru, ale zejména při podtáčení nebo brzdění motorem může velmi rychle odejít. Zničený dvouhmotový setrvačník o sobě dává vědět rázy při změně zatížení – například řazení nebo přidání plynu. Postupně to dospěje tak daleko, že rána provází každý pohyb plynového pedálu. Na nový setrvačník si musíte připravit pětadvacet tisíc korun.

14.03.2008 | 17:57:12 | Bob Reagovat

dvouhmotak

Mohl by mě někdo poradit co dělat s načatym dvouhmotnostnim setrvakem?Zajima mě jestli se da nějak opravit,nebo se musi koupit novy a za kolik. Slyšel sem že se prodava nějaka sada,cely komplet i se spojkou.

14.03.2008 | 16:35:11 | Hanes Reagovat