Rok výroby:1998Typ motoru:1,9 TDI-PDStav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:157 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:18. 4. 2004
Při koupi auto se jevilo o.k. cca po 5000 km se auto začalo projevovat horšími jizdními vlastnostmi a začalo mírně "mlátit" v přední nápravě". V servisu mi sdělili při běžné prohlídce že je vše o.k. a cca po dalších 2000 km se to projevilo na me peněžence 30000,- za kompletní přední nápravu + práce. Po opravě jsem se bavil s mechanikem co mi tuto činnost provaděl, že je to stará nemoc těchto vozů,a že ho spatřím asi za dalších 50000 km... :o/
...a to jsem měl jet za kamarádem do Francie. Ochota při zpáteční cestě v servisu mne těžce zarazila, kde šéf příjmu zakázek-oprav mne prostě vyhodil z prodejny a že jenom dělají do 17,00 a to bylo 16:45!!! - LUCEMBURSKO!!! Asi měl místní zaměstanec na této pozici měsíčky, bo co...
...ALE OMYL ujel jsem jenom 13700 km a ejhle ono mlaceni již je tu znova s jiným dalším zvukem !!! prostě bez komentáře...
A to auto mám s původnim techničákem "D" a nebourané !!! S garančkama...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Střepat se nejdříve tohoto auta a nikdy nekupovat prostě Volkswagen :o(.
Špatně brzdí z vysokých rychlostí cca z 200 na 0 !!! pokud si nevytuníte brzdy a zároveň ta náprava prostě jedním slovem "ŠROT"... ...asi skončím u seveřanů...
Je to tak ze cela naprava se sklada z 12 hlinikovejch ramen bez moznosti vymeny cepu a v servisu je pro ne lepsi kseft kdyz vam vymnenej vsechny! Drive se cena cele sady pohybovala kolem 25000 dnes se nemeckej SWAG necha sehnat za 12000. Proste a jednoduse je to sice dobre vymyslena naprava ale pro nemecke silnice ne pro nase? Podivejte se za jakou cenu jsou dnes ty passaty nabizeny v autobazarech a musi vam docvaknout ze je na tom aute neco spatne. A ted trochu zaujatej nazor ode mne vuci VW. Mne by VW nesmnel do baraku ani omylem 1 vysoka porizovaci cena (vuci konkurenci) a chuda vybava(vuci konkurenci).2 Novy VW zavady uz po malo najetejch km a nehorazny ceny za opravy. Ojete vemu to letem svetem 1.6 motor shit kazdej druhej death na vrakovistich nedostatek a proto predrazeny ceny z nejistym stavem,, 18 20v linej a obrovska spotreba, 1.8 turbo nechte si hned 20 tis na turbo, 2.0 ok, all TDI pripravte si hned love na vahu vzduchu cca 5tis a pomalu setrete na egr ventil cca 3tis commonrail vstriky cca 2.5 tis oprava jeden a pak ZASADNE!!! netankovat levnou naftu vymnena cerpadla cca 25tis bez prace. proste a jednoduse znam spoustu aut at uz benzinovejch(japonsko) nebo naftovech ( Hdi tady je ale lepsi 2.0 a vis nee 1.4hdi) za ktery dam pri koupi polovinu penez pri nejmene srovnatelne vybave ? spise lepsi. PS: Nebojte se nejsem tak naivni ze bych si myslel ze dokazu zbourat mytus rozsirenej v CR o VW a jeho nemeckej spolehlivosti preciznosti a dokonalosti?????
Mám B5 kombi syncro 1.9Tdi v kůži a jsem s nim maximálně spokojenej mám najeto 240000km a v zimě i při rozbitejch silnicích mi nic nevrže takže kvalita zpracování je super vždy jsem nastartoval i při mrazech - 30 a stěma nápravama se musí počítat inovace přišla až v roce 2002 a jinak 30000 za nápravu tak to je šílenství ste hlupák dát takový prachy dá se sehnat od Delphi se slevou za 11 tisíc kvalitka která s rozumnym řidičem vydrží 60000 pracovat bez vůle a práce se dá udělat doma pač žádnej stahovák neni třeba..
Je pravda, že Japonci mají zadní ložisko hodně drahá, protože se jedná o celý náboj a ne jen o samotné ložisko a navíc je to SKF. Jinak zase pro změnu je výrazně levnější přední tlumič Kayaba, kdy zadní odejde spíš jen proto, že se poškodí prachovka. Jinak jízdní vlastnosti super, motor s řetazem vyjma nafty, takže bezúdržbovka a kdo se sveze v priměře p11, tak už nechce nic jiného-můj případ. Měl jsem oktávku i passata, ale Japonec jednoznačně koncern převyšuje v jízdě, lepším benzínovém motoru a prostoru uvnitř a spolehlivosti. O tom žádná.....
To ano, zkuste japonce... Mam Nissana Primeru P10.. S motorem nikdy zadny problem.. ale jinak.. rezne... Jedno lozisko na zadni kolo 5500kc ( auto kelly ) zadni tlumic 2500kc... a pak to skace.. takze ano..zkuste japonce..ale ty dily to je pak palka..
Nebudu se dlouze rozepisovat. Po 8 různých vozech jsem skončil u japonského vozu (po doporučení) a až nyní jsem pochopil, co to znamená mít opravdu spolehlivý vůz. Dá se říct, že liju jenom benzín.....
No jak si tady čtu,tak vidím,že hodně fandum skopčácký kvality konečně došlo,že na spáry mezi dílama karoserie auta nejezdí!Taky se mi líbí Passatky v bazarech,ale jakmile si představím ty všeobecně známé problémy s užasnou nápravou,tak okamžitě přidávám do kroku a mířím do sektoru aut lidovek.
Mam už v pořadí 4 VW PASSAT momentalne B6,koupený od nova,najeto 130.000 km.V poslední době se ze závadami roztrhl pytel.Važne turecka kvalita.VW už nikdy více.
Volkswagen má zajisté spoustu předností,držáky motory,slušné dílenské zpracování.Jezdil jsem v golfa i passata,ale mám dojem,že poslední léta těží jen z pověsti,a slávy dávno minulé.Nedá se srovnávat s opravdovou špičkou,samozřejmě vyjma ceny.
Cetla jsem si problemy, co mate, uprimne pri dovozu u nemecka, bylo vetsina aut bourana, kdyz to nepoznate, neni nic jednodussiho, nez pozadat a zaplatit si technika? Ja najedu "by oko" 50t rocne, pašik byl taky jiz bourany a opraveny, ale problemy s nim nejsou. Jedina vymena, co absolvoval byl homokinetak, ale s tim se pocita. Koupila jsem si r.v.2000 a 1.TDi PD a spokojenost nad spokojenost...obcas ta nim tahneme i lod a no problem. Jede si to, jako by za sebou nic nemel. Pri vytahovani z vody ocenuji protiprokluz jak se rika "silu agregatu" je to takovy pracant, ale moc moc pohldnej. Ocenuji i dostupnost nahradnich dilu a servisu, ceny jsou take prijatelne. Srovnavam napr. s hondou accord, kde me dily stoji obcas i o nejakych par tisic vic. Tak tu mate jednu kladnou recenzi, ojeteho, dovoz a bourany puvod francie...
NO,KDYŽ JSTE SI KOUPIL 6LET STARÝ VW TDI KTERÝ MÁ PRÝ NAJETO JEN 115TKM,TAK TO UŽ MLUVÍ SAMO ZA SEBE A JEŠTĚ K TOMO S D.NIKDO VÁM TAM VW V NAFTĚ S TOLIKA KM NEPRODÁ!!!!!!!PRŮMĚRNÝ NĚMEC S TÍMTO AUTEM NAJEDE 40TKM ROČNĚ!!!TAKŽE KDYŽ MÁTE AUTO KTERÉ MA NAJETO MINIMÁLNĚ 250TKM TAK SE NEDIVTE ŽE TAM VŠE POMALU ODCHÁZÍ.
I my máme naprosto stejné zkušnosti s passatem, máme ho 3 roky....a nápravu uplně rozhašenou......na druhou stranu kloubouk dolu před motorem....náš passat má najeto 390 tis. a nikdo by to na něm nepoznal.
ASI JSTE KÁPNUL NA VADNEJ KUS, PROTOŽE JÁ JSEM PLNĚ SPOKOJEN, ŽÁDNÉ ZÁVÁDY, JEN JEZDÍM, NAJETO 180000KM, ROK 1997 A OSTATNÍ CO MAJÍ TOTÉŽ AUTO JSOU TAKÉ SPOKOJENI. JINAK ZA NÁPRAVU BYCH URČITĚ NEDAL 30.000,- JSOU I ROZUMĚJŠÍ SERVISY.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
Naprava VW B5
Je to tak ze cela naprava se sklada z 12 hlinikovejch ramen bez moznosti vymeny cepu a v servisu je pro ne lepsi kseft kdyz vam vymnenej vsechny! Drive se cena cele sady pohybovala kolem 25000 dnes se nemeckej SWAG necha sehnat za 12000. Proste a jednoduse je to sice dobre vymyslena naprava ale pro nemecke silnice ne pro nase? Podivejte se za jakou cenu jsou dnes ty passaty nabizeny v autobazarech a musi vam docvaknout ze je na tom aute neco spatne.
A ted trochu zaujatej nazor ode mne vuci VW. Mne by VW nesmnel do baraku ani omylem 1 vysoka porizovaci cena (vuci konkurenci) a chuda vybava(vuci konkurenci).2 Novy VW zavady uz po malo najetejch km a
nehorazny ceny za opravy. Ojete vemu to letem svetem 1.6 motor shit kazdej druhej death na vrakovistich nedostatek a proto predrazeny ceny z nejistym stavem,, 18 20v linej a obrovska spotreba, 1.8 turbo nechte si hned 20 tis na turbo, 2.0 ok, all TDI pripravte si hned love na vahu vzduchu cca 5tis a pomalu setrete na egr ventil cca 3tis commonrail vstriky cca 2.5 tis oprava jeden a pak ZASADNE!!! netankovat levnou naftu vymnena cerpadla cca 25tis bez prace. proste a jednoduse znam spoustu aut at uz benzinovejch(japonsko) nebo naftovech ( Hdi tady je ale lepsi 2.0 a vis nee 1.4hdi) za ktery dam pri koupi polovinu penez pri nejmene srovnatelne vybave ? spise lepsi.
PS: Nebojte se nejsem tak naivni ze bych si myslel ze dokazu zbourat mytus rozsirenej v CR o VW a jeho nemeckej spolehlivosti preciznosti a dokonalosti?????
15.03.2011 | 21:46:27 | John II Reagovat
Syncro 1,9 TDI
Mám B5 kombi syncro 1.9Tdi v kůži a jsem s nim maximálně spokojenej mám najeto 240000km a v zimě i při rozbitejch silnicích mi nic nevrže takže kvalita zpracování je super vždy jsem nastartoval i při mrazech - 30 a stěma nápravama se musí počítat inovace přišla až v roce 2002 a jinak 30000 za nápravu tak to je šílenství ste hlupák dát takový prachy dá se sehnat od Delphi se slevou za 11 tisíc kvalitka která s rozumnym řidičem vydrží 60000 pracovat bez vůle a práce se dá udělat doma pač žádnej stahovák neni třeba..
29.01.2011 | 18:43:47 | Mulisha Reagovat
Japonec
Je pravda, že Japonci mají zadní ložisko hodně drahá, protože se jedná o celý náboj a ne jen o samotné ložisko a navíc je to SKF. Jinak zase pro změnu je výrazně levnější přední tlumič Kayaba, kdy zadní odejde spíš jen proto, že se poškodí prachovka. Jinak jízdní vlastnosti super, motor s řetazem vyjma nafty, takže bezúdržbovka a kdo se sveze v priměře p11, tak už nechce nic jiného-můj případ. Měl jsem oktávku i passata, ale Japonec jednoznačně koncern převyšuje v jízdě, lepším benzínovém motoru a prostoru uvnitř a spolehlivosti. O tom žádná.....
22.02.2010 | 13:14:06 | Standa Reagovat
Japonce
To ano, zkuste japonce... Mam Nissana Primeru P10.. S motorem nikdy zadny problem.. ale jinak.. rezne... Jedno lozisko na zadni kolo 5500kc ( auto kelly ) zadni tlumic 2500kc... a pak to skace.. takze ano..zkuste japonce..ale ty dily to je pak palka..
22.02.2010 | 11:11:39 | Reagovat
Zkuste Japonce
Nebudu se dlouze rozepisovat. Po 8 různých vozech jsem skončil u japonského vozu (po doporučení) a až nyní jsem pochopil, co to znamená mít opravdu spolehlivý vůz. Dá se říct, že liju jenom benzín.....
04.09.2007 | 21:14:29 | Pavel Reagovat
No jak si tady čtu,tak vidím,že hodně fandum skopčácký kvality konečně došlo,že na spáry mezi dílama karoserie auta nejezdí!Taky se mi líbí Passatky v bazarech,ale jakmile si představím ty všeobecně známé problémy s užasnou nápravou,tak okamžitě přidávám do kroku a mířím do sektoru aut lidovek.
14.03.2007 | 07:13:09 | Reagovat
VW už nikdy
Mam už v pořadí 4 VW PASSAT momentalne B6,koupený od nova,najeto 130.000 km.V poslední době se ze závadami roztrhl pytel.Važne turecka kvalita.VW už nikdy více.
06.10.2006 | 12:02:18 | Miki Reagovat
turecká kvalita
Volkswagen má zajisté spoustu předností,držáky motory,slušné dílenské zpracování.Jezdil jsem v golfa i passata,ale mám dojem,že poslední léta těží jen z pověsti,a slávy dávno minulé.Nedá se srovnávat s opravdovou špičkou,samozřejmě vyjma ceny.
17.03.2006 | 22:12:56 | jir Reagovat
Passat B5 combi
Cetla jsem si problemy, co mate, uprimne pri dovozu u nemecka, bylo vetsina aut bourana, kdyz to nepoznate, neni nic jednodussiho, nez pozadat a zaplatit si technika? Ja najedu "by oko" 50t rocne, pašik byl taky jiz bourany a opraveny, ale problemy s nim nejsou. Jedina vymena, co absolvoval byl homokinetak, ale s tim se pocita. Koupila jsem si r.v.2000 a 1.TDi PD a spokojenost nad spokojenost...obcas ta nim tahneme i lod a no problem. Jede si to, jako by za sebou nic nemel. Pri vytahovani z vody ocenuji protiprokluz jak se rika "silu agregatu" je to takovy pracant, ale moc moc pohldnej. Ocenuji i dostupnost nahradnich dilu a servisu, ceny jsou take prijatelne. Srovnavam napr. s hondou accord, kde me dily stoji obcas i o nejakych par tisic vic. Tak tu mate jednu kladnou recenzi, ojeteho, dovoz a bourany puvod francie...
22.08.2005 | 06:46:50 | Rodrigezka Reagovat
NO,KDYŽ JSTE SI KOUPIL 6LET STARÝ VW TDI KTERÝ MÁ PRÝ NAJETO JEN 115TKM,TAK TO UŽ MLUVÍ SAMO ZA SEBE A JEŠTĚ K TOMO S D.NIKDO VÁM TAM VW V NAFTĚ S TOLIKA KM NEPRODÁ!!!!!!!PRŮMĚRNÝ NĚMEC S TÍMTO AUTEM NAJEDE 40TKM ROČNĚ!!!TAKŽE KDYŽ MÁTE AUTO KTERÉ MA NAJETO MINIMÁLNĚ 250TKM TAK SE NEDIVTE ŽE TAM VŠE POMALU ODCHÁZÍ.
03.07.2005 | 09:49:10 | eifelik Reagovat
jojo ach ta prokletá néprava to znám.
13.06.2005 | 23:09:31 | honza Reagovat
I my máme naprosto stejné zkušnosti s passatem, máme ho 3 roky....a nápravu uplně rozhašenou......na druhou stranu kloubouk dolu před motorem....náš passat má najeto 390 tis. a nikdo by to na něm nepoznal.
09.12.2004 | 11:56:27 | passat Reagovat
ASI JSTE KÁPNUL NA VADNEJ KUS, PROTOŽE JÁ JSEM PLNĚ SPOKOJEN, ŽÁDNÉ ZÁVÁDY, JEN JEZDÍM, NAJETO 180000KM, ROK 1997 A OSTATNÍ CO MAJÍ TOTÉŽ AUTO JSOU TAKÉ SPOKOJENI. JINAK ZA NÁPRAVU BYCH URČITĚ NEDAL 30.000,- JSOU I ROZUMĚJŠÍ SERVISY.
24.07.2004 | 10:39:14 | manas Reagovat