Recenze Volkswagen Passat B7 Combi
“mierne sklamanie”

Autor recenze: makos (26 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:2.0 TDI Stav km při koupi:149 000 km Stav km nyní:150 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 1. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia Peugeot 406

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Automobil nechce naštartovať. Porucha zatiaľ nezistená.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Kúpil som si cca pred 2 týždnami nový Passat Combi B7, 2.0TDI avšak tento motor má 88 kw, z čoho som bol velmi prekvapený, pretože som ešte takýto motor v passatoch nenašiel, resp. na oficiálnych stránkach VW.
S autom som velmi spokojný ale hned po takom krátkom používaní ma táto zatial nezistená závada dosť zaskočila. Auto som mal naštartované a po cca 10 min sa začal motor triasť (dosť neznesiteľne) a tak som ho radšej zhasol. Odvtedy nechce naštartovať....

Výhody:
- veľký priestor a dobrý výkon (motor Peugeota 406, 2.0 HDI sa nechytá vo výkone, avšak s týmto motorom som nemal žiaden problém)

Nevýhody:
- zatiaľ nemôžem veľmi hodnotiť, ale závada po krátkom používaní ma trošku sklamala, dúfam, že to nebude nič vážne.

máte niekto skúsenosti s týmto druhom motora??

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

mam cerpadlo ake potrebujete.0903267183

10.02.2009 | 13:22:15 |  Reagovat

takže pokazené je čerpadlo, ktore je v nádrži. Dúfam, že ho zoženiem čo najskôr. Inak auto v - 8 štartovalo na prvý krát bez problémov dovtedy ;)

03.01.2009 | 21:49:30 | makos Reagovat

Jo

tak to já jsem viděl Rusa co si usekl ruku,přišili mu místo ní vemeno a on nadojil denně 5 litrů.

03.01.2009 | 21:10:05 | Paroubek a spol Reagovat

TDi

A koukal jsi na rozvoďák??? Třeba Opla Omegu jsem viděl běžet s prasklim rozvoďákem a nepotkalse

03.01.2009 | 20:50:56 | Franko Reagovat

benzín je benzín ;)

Menej problémov a starostí ;)
A hlavne teraz cez cez zimu ;)
Ráno -10°C, kamošovo BMW 525 d (2006) chytí na 5 krát ;), môj focusík 1.6i (2001), chytí na prvý šup ;)

03.01.2009 | 13:02:26 | OVCA Reagovat

kdbys měl 407 a 20hdi 100kw tak bys mluvil naopak. Ono 81kw a 88kw se srovnávat moc nedá.

03.01.2009 | 09:41:57 |  Reagovat

Pardón, ospravedlňujem

sa, je to 2006. Aj tak, skúste k niekomu známemu do teplej garáže na 2-3 dni. Dajte vedieť.ľuboš

02.01.2009 | 18:20:37 |  Reagovat

Ak ste ho už mali

v servise, pozrek Vám naftový filter? Nebol tam parafín? Nejde mi do hlavy, že ste 10 min. vrkali a potom zhasol. Ešte nie sú také tuhé mrazy na naftu. Ak bolo v servise teplo, mohli ste ho tam nechať ohriať. No, bude malý zázrak, ak by to bolo naftou. Ak je rok 07 a má toľko km, tak nebolo s ním zaobchádzané v rukavičkách..., keď si už ani nedali námahu opraviť KM... Veľa šťastia.

02.01.2009 | 18:17:31 | ľuboš Reagovat

Benzín

Z nafty už jsem vyléčený, sice papá o trochu méně, ale v konečném důsledku je to vždy dražší režie než benzínové auto. Benzín je benzín.

02.01.2009 | 16:29:08 | Pavel Reagovat

ale taký problém by vyhodilo na diagnostike, či nie? na počítači vypísalo, že tam nie je žiadna porucha...

a údajne čo bolo auto naštartované, tak to mohol byť zbytok nafty tak teraz neviem

02.01.2009 | 13:25:21 | makos Reagovat

nafta

Bratře, nafta to nebude,to bys nenakopl vůbec. Obávám se nejhoršího ,hlava nebo ŘJ

02.01.2009 | 12:55:00 | Paroubek a spol Reagovat

takže diagnostika neukázala žiadny problém, dnes som bol s autom v servise. Podla mechanika je pravdepodobne zamrznutá nafta, čo môže byť pravda, kedže som auto kúpil bolo tam 3/4 starej nafty (možno letná zmes). Tak dúfam, že to bude ok :)

a auto je dovoz z Francuzka, lenže tam som nenašiel ani na oficiálnej stránke tento druh motora. Idem pozrieť ešte belgickú :)

02.01.2009 | 12:17:15 | makos Reagovat

Toto je normálny

motor 2.0 TDI. Akurát, že je dovezený asi z Belgicka. Tam sú výkony motorov priškrtené kvôli daniam, platia sa z výkonu. Ale nie je to až taký rozdiel. Čo hovorí diagnostika? Nemohol odísť filter pevných častíc? Akú závadu Vám vypísal počítač v prístrojovke? Takto na diaľku je hlúposť niečo riešiť...

02.01.2009 | 11:10:43 | ľuboš Reagovat