Rok výroby:2005Typ motoru:1900Stav km při koupi:194 000 kmStav km nyní:208 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:17. 9. 2010
Všetko záleží na poctivom servisovaní a jazdení. Zatial len servis : výmena ramena,klbu,rozvody,kladky,filtre,platničky,... Doviezol som ho z Viedne a hned´ sa spravil servis . 2krát horší štart(na 4krát,teplota -20ráno, 5ročná baterka, nejaký zbytkový alkohol z chaty)-len som ho chcel preparkovat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to auto na každodenné vozenie,dostatočne pohodlný podvozok,ale interier skor pre štyroch.Kombi je velmi praktické,vozím tam všetko možné ,čo potrebujem. Ked´ treba je to dobrá noclaháreň.Je to základná výbava Trendline,74kw,5kvalt,klimatronik,vyhr.zrkadlá a sedadlá.mne to bohato postačuje ,lebo som bol zvyknutý na kadečo.
Výhody: priestranný, aj na plecháčoch dobre drží na ceste, pohodlie, dobré na dialnice, dostupnost dielov dostatočný tah motora spotreba od 5 do 8 L nafty ked je dobrý kus ,tak sa dá naň spolahnút´
Nevýhody: je to v každom 2 dvore, po cestách ich je hromada-velmi tuctové auto, na naše cesty citlivá predná náprava, velký záujem zlodejov, problém z rozjazdom na snehu-aj s novými zimáčmi. studený motor je hlučný,trocha ako traktor
Mne to auto vyhovuje,spotreba je slušná,diely sa dajú a sú dobre dostupné. Ked´ je dobrý kúsok tak neprekvapí žiadnymi nepríjemnost´ami. Kto nechce kusové auto,ktorých sa vyrobili 1000000000.... kusov,tak sa obzrie po niečom inom(ale to je zvačša v inej cenovej relácii)
Materiál disků nemá žádný vliv (krom hmotnosti - neodpružené hmoty). Vliv mají jen použité pneumatiky, které zpravidla na hlínách bývají nižší a širší. Pokud jsou stejné jako na plecháčích, není řeč o jiných vlastnostech, jsou to jen kecy, kterým by rádi věřili sami majitelé hlín.
Maju hliniky vplyv na jazdne vlastnosti, i ked maly, ale maju. Lahsi odvod tepla pri hlinikoch, plechove disky sa malinko prehybaju - nemaju taku tuhost a samozrejme by mali byt lahsie(co nie je pravidlom), cize nizsia hmotnost neodpruzenej hmoty.
Plecháče nemají vliv na držení na cestě.Když nahodíš lité kola a stejné pneumatiky rozdíl nepoznáš,spíše to může mít horší akceleraci .Většina běžných litých ráfků má větší hmotnost než plechové.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat
hliny
Tak ja som hlinik-disk uz oskrel, ale neohol (znackove s TUV cert.). Plechac sa ohol.
20.09.2010 | 15:45:32 | MickeyMon Reagovat
Materiál disků nemá žádný vliv (krom hmotnosti - neodpružené hmoty). Vliv mají jen použité pneumatiky, které zpravidla na hlínách bývají nižší a širší. Pokud jsou stejné jako na plecháčích, není řeč o jiných vlastnostech, jsou to jen kecy, kterým by rádi věřili sami majitelé hlín.
19.09.2010 | 20:14:30 | Reagovat
hlink vs plech
Maju hliniky vplyv na jazdne vlastnosti, i ked maly, ale maju. Lahsi odvod tepla pri hlinikoch, plechove disky sa malinko prehybaju - nemaju taku tuhost a samozrejme by mali byt lahsie(co nie je pravidlom), cize nizsia hmotnost neodpruzenej hmoty.
19.09.2010 | 19:42:27 | olso Reagovat
Plecháče nemají vliv na držení na cestě.Když nahodíš lité kola a stejné pneumatiky rozdíl nepoznáš,spíše to může mít horší akceleraci .Většina běžných litých ráfků má větší hmotnost než plechové.
19.09.2010 | 07:30:58 | Reagovat