Rok výroby:2003Typ motoru:1.2 6VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:72 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:11. 9. 2006
Během 3 let provozu převážně v městském provozu se projevily některé závady. Ještě během záruční doby byly vyměněny vibrující plastová obruba sání, vedení ostřikovače zadního okna (ostřikovalo to do kufru).
Těsně po záruce řídící klapka škrtící klapky plynového pedálu (auto nepojízdné na odtah), oba motorky polohování potkávacích světel, čidlo tlaku motorového oleje, kontrolka stavu motorového oleje, čidlo sepnutí brzdových světel (svítily pořád).
Neřešené zůstávají drobnosti jako občasné nefunkční elektrické stahování okének či svícení diody vedle zámku u řidiče i za jízdy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Přes všechny popisované závady auto slouží dobře. Brzdové destičky nutno měnit po 30 tisících kilometrech, motor si řekne okolo 1 litru oleje na 1000 km. Long life olej mi vydržel 16 000 km, poté jsem ho raději již nezkoušel, jezdím na klasiku. Pozor na originální střešní nosič, jeho přední díl na autě dobře nesedí i po dotažení a dovnitř auta pak zatéká. V servisu mi řekli, že se jedná o konstrukční vadu.
Toto auto považuji za poměrně povedené a do města ideální. Jezdíme s ním poměrně často i po Evropě na dálnicích, ale výkon motoru 1.2 6V (40 kW) není dostatečný a při cca 160 km/h je na pokraji sil. Maximálně se dá na rovině jet okolo 170 km/h. Navíc poté samozřejmě stoupá spotřeba benzínu i oleje. Spotřeba je silně ovlivněna stylem jízdy, více než u jiných aut (dáno zpřevodováním tohoto motůrku).
Je pravdou, že má perfektní spotřebu, mám ho již už osm let, ale už se ho koukám zbavit. Začala zlobit elektroinstalace. V zimě blbnou přepínače blinkrů, odešla žhavící cívka, blbnou brzdová světla (prostě jsem musel razantně zabrzdit a v cíli, auto už chcípnuté a zamčené, klíče v ruce a já koukám, brzdy svítí pořád, po odpojení a znovu zapojení baterie za 5 hodin ale vše ok), a nedávno - a to byl poslední rozhodující okamžik - odešlo servo. Nové stojí kolem 20.000 korun. Na vině poruchy serva byla rozpojená hadička na zadní ostřikovače, která ostřikovala do motoru (už to tu někdo psal) ale já v nádobě měl tu nemrznoucí směs na zimu a ta pravděpodobně se solí nažrala hliníkové pouzdro serva, kterým se do něj dostala voda). Jinak - čepy, tlumiče, obložení - o tom nemluvím, tam to podle mého má nárok. Pro jednoho nebo dva lidi super, ale jak tu někdo psal - s tím olejem - to je pravda. Dolívám co tři měsíce půl litru. Používám také longlife. Protože ale jsem takovou spotřebu oleje nikdy u jiného auta neviděl (Polo je tříválec doposud jsem měl jen čtyřválce) mám obavu o pístní kroužky (motor těsní, vše je čisté), nevím co si o tom myslet.
Zapomnel jsem napsat posledni zpravu o tomto kousku. Posledni informace servisu se nesla ve smyslu, ze jedinou moznosti jak vyresit tu nadhernou spotrebu oleje (nakonec to spalovalo i litranek na 400km) je novy motor. Cena pry 80 tis. Nic jsem neresil a auto jim nechal protiuctem (za Golfa) v jinem znackovem servisu, kde jsem uvedl, ze spotreba oleje je kole litru na tisic kilometru (divali se divne), ale odkoupili to. Jsem fakt rad, ale musim rici, ze kdyby motor nezlobil, auticko je to do mesta k pohledani. Tak ani nevim, jestli to VW dealer rozebral, nebo jestli to nejak spravili a prodali...
To anonym...Moje manželka měla polo šest let, a od té doby, co jsme ho koupili, jsem mohl v servisu bydlet. Značkový servis wv jsou největší amatéři na světě. Koupil jsem ho jako nový, a byl to 1.2 40 kw. Během záruky jakš takš chodil, jen jsem jim tam rok se pokoušel vysvětlit, že v kufru něco klepe. Můj neznačkový automechanik mi potvrdil, že je to tlumič. Po tom, co jsem jim toto řekl, mi dali na jevo, že jsem jen blbý zákazník, ale tlumič vyměnili. Samožřejmě jen jeden. Po skončení záruky to začlo. Odešla výšková regulace světel, po dvou týdnech cívka, po dalším týdnu centrál, ten už se potom opakoval každý měsíc, jen dveře se střídali. Po garanční prohlídce tekl přez vypouštěcí šroub olej, protože nějaký mechoš potřeboval to těsnění pod něj, a mě je tam prostě nedal, A plastový kryt nad motor nasadí jen na dvě gumy, misto na čtyři. Asi dva dny po návratu z této prohlídky jsem zjistil, že netroubí klakson. Po telefonu mi řekli: Jasně, dojeďte, vyměníme. Protože ale už značkovému wv servisu absolutně nevěřím, zajel jsem za známým, a ten po chvíli zjistil, že tam vůbec není pojistka. A já přitom do elektriky vůbec nelezu, takže asi tuším, kde skončila..... Pak odešel spínač brzdových světěl, že svítili pořát. Asi po čtyřech letech najednou auto ztratilo výkon. Tři nezávislí neznačkoví mechanici mi potvrdili, že je to jakási závada vynechávání spalování druhého válce, a opravdu prý je to na výměnu hlavy. Po návštěvě značkového servisu ale byla diagnostika naprosto v pořádku. Takže zase se pokoušeli z něčeho vyzout. Mám ale neoficiálně potvrzené, že Škoda o tomto problému s tímto motorem ví, a poskytuje na to záruku 4 roky. Jestli je to ale pravda, nevím. Takže i když by se někdo rozhodl koupit toto auto, všem doporučuji vynechat značkový servis, a pokud už tam někdo jede, Tak vše důkladně překontrojovat, přotože tam zřejmě neplatí, že co je na faktuře k zaplacení, je i provedené. Alespoň v Brně. Myslím si, že české servisy wv jsou stokrát horší, než jakýkoli samouk doma v garáži.
Za repas hlavy 15.000kč? To jako s ní budou dělat co? Když ti rupne hlava, tak svaření, broušení, nové těsnění pod hlavou, kompletace atd. je za cca 10.000kč.
Ahoj všichni.v dubnu roku 2005 sem si koupil vw polo 1.2 40kw.až doted vše fajn.mam najeto 25tis.nastartuji..a sotva sem dojel do servisu.nejelo to.prej není komprese na 1 a2 valci..musí se dat nova hlava oprava prej cca 32tis.a zaruka se na to nevztahuje a importer se od toho distancuje.nabídli mi repasi hlavy za 15tis..nic jineho mi nezbývá,nemam tolik peněz,splacím ůvěr.prej sem tento rok už čtvrtej...díky za radu....řidič z vysočiny....
Nestíhám se divit co se dočítám.Já mám vw polo 40 kW 3 roky a najeto 36 000 km.Jezdím všude možně i s vozíkem a ještě jsem na něm nemněl jedinou závadu.No a ta spotřeba se mi zdá taky trochu ujetá ono když si někdo koupí auto s 40kw motorem a pak s tím chce jezdit jak se závoďákem tak to jo.Já jezdím v létě tak za 5.6 a teď v zimě tak 6.5 ato na krátké trasy.Mám palubní počítač a podle toho kolik tankuju to taky lehce spočítám.Ale je fakt asi že záleží na jaký kus člověk natrefí.S tím olejem doporučuju opravdu přejít na klasický roční na longlife se vykašlete páč to opravdu 2 roky nevydrží.A žraní oleje je taky nesmysl já jezdím od výměny k výměně a neubyde ani deci
Tak jseme tu opet se zpravou o stavu. Vymena hlavy valcu nepomohla, pokud jedu po dalnici rekneme kolem 120, tak je spotreba okolo 1 litru oleje na 300-400 km. Po meste mene, ujede to i 1000 km. Jde o to, ze mam dojem, ze olej jde vrchem a kdyz se jede rychleji vychlista se ho vice. Pres vanu nejde ani kapicka. Na plastovem krytu je stale videt olej jak jde vrchem. V servisu opet vymenili hlavu, protoze vubec nevedi co s tim, prej jinak vymena motoru za 80 tis.. Pokud byste nekdo vedel co s tim, budu rad, jako druhe auto ho nechci davat pryc, kdyz uz jsem do nej nastrkal tolik penez. Dalsi zavady se kolem 100 tis vyskytly - nefunkcni svetla zpatecky, uplne nefunkcni ostrikovace (nejde motorek), vyzvejkane silentbloky na prednich kolech. Zdravi Honza
Vlastnim též POLO 1.2 40 kw a jsem s ním velmi spokojen. Po cca dvou letech mám najeto 31000 km a doposud jsem neměl žádný problem, když do toho nezapočítám dvě prasklé přední žárovky.Samozřejmě že 1.2 40kw není žádný rychlík,ale vše záleží na stylu jízdy a na těžké noze. Na dovolenou se bez potíží dostanu na 5.3l a v městském provozu mu chutná i 7.5 l.Jediné co mě trápí je horší nástup brzd a zvuk tříválcového motoru.Na longlife olej jsem najel cca 22500 km a pak stačí podle mého názoru olej 5W 40 o spotřebě oleje nemůže být řeč.Na závěr je škoda ,že tento vůz se nevyrábí v kombi ,protože i má rodina se rozrůstá a tudíž budu muset od tohoto vozidla upustit.
mám na seatu cordoba sdi najeto 210 000 a naprostá spokojenost -neskutečnej dělník - vyměněn pouze zadní výfuk a přední kotouče. olej se mění po 15 tis. a neubyde ani kousek. Takže ono je to trochu také o štěstí na jaký kus narazíte. Osobně bych radši seat vyroben ve španělsku, než WV v mexiku. Neznám nikoho kdo by měl se seatem jakékoliv vážné problémy
Tak po vymene hlavy valcu je po ujeti 5 tis km spotreba oleje okolo 1l/ 300-400 km. Uz se tomu jenom smeju, necham to prevazit, at s tim neco udelaj, ale pak jde mile auto z domu. Skoda...tech prachu v tom. Perlicka na zaver, misto tohoto auta jsem si dovezl od znameho bazaristy v SRN Zafiru 1.8, 103 kW, uv. do pr. 2006 a ackoliv jsem byl na miste ubezpecen o perfektnim stavu, nesel posilovac rizeni. Vymena za 35 tis ihned potesila, ted se hadam o zaruku!!! Tak si rikam, ze to je asi mnou...
Tak jsem tu opět po nějaké době se zprávou o recenzovaném kousku. Posledním hitem v cca 90 tis po 4 letech se stala výměna hlavy motoru za cca 37 tis. Motor žral více a více oleje, pořád mi ríkali, že to je normální (což mám dojem ale není), po nějakém čase se dostavili vibrace jako když je v tahu např. cívka. No, cívka to nebyla a řekli mi, že tato závada musela být již z výroby. Na kulanci to ale neuznali. Sice jsem do toho ty peníze vrazil, ale k autu a vůbec VW nemám už vůbec žádnou důvěru, nejraději bych opravdu své hodnocení spolehlivosti tohoto auta opravil.
Tiež som mal Polo 1,2 47 kW r.v. 2002 a som rád, že som sa ho pred rokom zbavil. Ako prvá závada v nekonečnom poradí, vyskytlo sa to, že mi odišla cievka na vstrekovači pri cca. 25 000 km. Žiarovky stretávacích predných svetiel som menil tak asi 1x do mesiaca a už to šlo do peňazí. Na kontrolnej prehliadke mi zistili ohnuté rameno pravej prednej poloosy a to som na tom jazdil iba ja, takže viem, že to neurobil nikto iný a že by som to urobil ja, o tom neviem. Daľšia závada bola tá, že začal tiecť olej cez gufero vačkového hriadeľa!!!
To je dobre, ze slysim, ze muze Polo takhle drzet, asi mam holt smulu. S temi soucastkami mi nezbyva nez verit autoservisu, jezdit tam proste musim, kdyz se holt neco pokazi, nebo me tam odtahnou. Mam ted 80tis po 3,5 letech, asi ho letos prodam. K zavadam jsem jeste zapomnel totalni zaneseni osvetleni zadni SPZ bahnem az to cele shnilo a prestalo svitit, toto vse jiz po roce a pul provozu - spatna izolace..
Honza , ja mam polo 1,2 47 kW a za prvych 39t KM nemalo ziadnu zavadu. Do servisu s nim nechodim, aby mi nemohli vymontovat diely a vymenit ich za znicene. Neviem ako v CR ale u nas je to uplne bezna vec. Zrejme sa to stalo aj Tebe. Okrem svojho poznam aj par 1,4iek a tiez behaju bez poruch...
Kup si toyotu nebo mazdu.Taky jsem si jí koupil,protože mě VW taky unavilo.Teď leju naftu a jezdim!Denně!Mám ji rok a najel jsem skoro 40tis.km bez jediné závady.S mazdou jsem to měl taky tak = spokojenost.Když koukneš na recenze těchto značek, najdeš vesměs jen spokojenost s výjimkou několika prudilů,ale Ti ta auta nemají.Jen je štve,že evropský(především německý) auta už nejsou co bejvaly.Fauvéčkem teď zatím jezdí žena a kluk.Najedou tak 5-7tkm ročně,tak snad se nic "nevyjebe" než se toho zbavíme.
S tim long life olejem nevim, v autorizovanem servisu mi ho po tom co vydrzel pouze 16 tis km vymenili za normal a od te doby to tak mam. Jinak od doby co jsme psal tento prispevek je na aute dalsich par zavad (opet cidlo na brzde, dalsi odtah po to mco odesla civka atd atd) a uz me to fakt zacina unavovat. Mel jsem dojem, ze kdyz koupim nove auto, ze do tech cca 100 tis km by pri pravidelnem servisu nemuselo tolik zlobit. Ted fakt nevim, co koupit.
Přejít z Longlife na jiný olej je podle autorizovaného servisu(CAR Point K.Vary) nemožné!Taky jsem to chtěl,protože teď jezdím míň a Long life se nevyplatí.(takže to na jaře prostě prodám)Přechod může tedy být důvodem tvé jednoznačně nadměrné spotřeby oleje.
VWčko už ani omylem.Není to dávno,co bejvalo. Vyrábí to kde jaká opice a pak to takhle vypadá.i litr oleje na 5 tis.km je hodně!S longlife TDičkem jsem s litrem vystačil na 50 tis.km a ještě mi dvě deci zbyli.
Tak tedy nevím, co si myslet o autě, které má výkon 40 kw, spotřebu 7,5/100 a oleje 1 l na 1 000 se spoustou vad. Kdyby tam nebylo napsáno, že se jedná o zánovní Polo, řekl bych, že někdo popisuje Oltcita.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo
Polo nebrat!
Je pravdou, že má perfektní spotřebu, mám ho již už osm let, ale už se ho koukám zbavit. Začala zlobit elektroinstalace. V zimě blbnou přepínače blinkrů, odešla žhavící cívka, blbnou brzdová světla (prostě jsem musel razantně zabrzdit a v cíli, auto už chcípnuté a zamčené, klíče v ruce a já koukám, brzdy svítí pořád, po odpojení a znovu zapojení baterie za 5 hodin ale vše ok), a nedávno - a to byl poslední rozhodující okamžik - odešlo servo. Nové stojí kolem 20.000 korun. Na vině poruchy serva byla rozpojená hadička na zadní ostřikovače, která ostřikovala do motoru (už to tu někdo psal) ale já v nádobě měl tu nemrznoucí směs na zimu a ta pravděpodobně se solí nažrala hliníkové pouzdro serva, kterým se do něj dostala voda). Jinak - čepy, tlumiče, obložení - o tom nemluvím, tam to podle mého má nárok. Pro jednoho nebo dva lidi super, ale jak tu někdo psal - s tím olejem - to je pravda. Dolívám co tři měsíce půl litru. Používám také longlife. Protože ale jsem takovou spotřebu oleje nikdy u jiného auta neviděl (Polo je tříválec doposud jsem měl jen čtyřválce) mám obavu o pístní kroužky (motor těsní, vše je čisté), nevím co si o tom myslet.
21.05.2010 | 23:52:12 | Pavel Reagovat
Posledni zprava
Zapomnel jsem napsat posledni zpravu o tomto kousku. Posledni informace servisu se nesla ve smyslu, ze jedinou moznosti jak vyresit tu nadhernou spotrebu oleje (nakonec to spalovalo i litranek na 400km) je novy motor. Cena pry 80 tis. Nic jsem neresil a auto jim nechal protiuctem (za Golfa) v jinem znackovem servisu, kde jsem uvedl, ze spotreba oleje je kole litru na tisic kilometru (divali se divne), ale odkoupili to. Jsem fakt rad, ale musim rici, ze kdyby motor nezlobil, auticko je to do mesta k pohledani. Tak ani nevim, jestli to VW dealer rozebral, nebo jestli to nejak spravili a prodali...
07.02.2009 | 19:02:41 | Honza Reagovat
WV nebrat
To anonym...Moje manželka měla polo šest let, a od té doby, co jsme ho koupili, jsem mohl v servisu bydlet. Značkový servis wv jsou největší amatéři na světě. Koupil jsem ho jako nový, a byl to 1.2 40 kw. Během záruky jakš takš chodil, jen jsem jim tam rok se pokoušel vysvětlit, že v kufru něco klepe. Můj neznačkový automechanik mi potvrdil, že je to tlumič. Po tom, co jsem jim toto řekl, mi dali na jevo, že jsem jen blbý zákazník, ale tlumič vyměnili. Samožřejmě jen jeden. Po skončení záruky to začlo. Odešla výšková regulace světel, po dvou týdnech cívka, po dalším týdnu centrál, ten už se potom opakoval každý měsíc, jen dveře se střídali. Po garanční prohlídce tekl přez vypouštěcí šroub olej, protože nějaký mechoš potřeboval to těsnění pod něj, a mě je tam prostě nedal, A plastový kryt nad motor nasadí jen na dvě gumy, misto na čtyři. Asi dva dny po návratu z této prohlídky jsem zjistil, že netroubí klakson. Po telefonu mi řekli: Jasně, dojeďte, vyměníme. Protože ale už značkovému wv servisu absolutně nevěřím, zajel jsem za známým, a ten po chvíli zjistil, že tam vůbec není pojistka. A já přitom do elektriky vůbec nelezu, takže asi tuším, kde skončila..... Pak odešel spínač brzdových světěl, že svítili pořát. Asi po čtyřech letech najednou auto ztratilo výkon. Tři nezávislí neznačkoví mechanici mi potvrdili, že je to jakási závada vynechávání spalování druhého válce, a opravdu prý je to na výměnu hlavy. Po návštěvě značkového servisu ale byla diagnostika naprosto v pořádku. Takže zase se pokoušeli z něčeho vyzout. Mám ale neoficiálně potvrzené, že Škoda o tomto problému s tímto motorem ví, a poskytuje na to záruku 4 roky. Jestli je to ale pravda, nevím. Takže i když by se někdo rozhodl koupit toto auto, všem doporučuji vynechat značkový servis, a pokud už tam někdo jede, Tak vše důkladně překontrojovat, přotože tam zřejmě neplatí, že co je na faktuře k zaplacení, je i provedené. Alespoň v Brně. Myslím si, že české servisy wv jsou stokrát horší, než jakýkoli samouk doma v garáži.
02.01.2009 | 19:30:27 | Tomas Reagovat
Za repas hlavy 15.000kč? To jako s ní budou dělat co? Když ti rupne hlava, tak svaření, broušení, nové těsnění pod hlavou, kompletace atd. je za cca 10.000kč.
05.12.2008 | 17:07:22 | Radek Reagovat
polo 1.2
Ahoj všichni.v dubnu roku 2005 sem si koupil vw polo 1.2 40kw.až doted vše fajn.mam najeto 25tis.nastartuji..a sotva sem dojel do servisu.nejelo to.prej není komprese na 1 a2 valci..musí se dat nova hlava oprava prej cca 32tis.a zaruka se na to nevztahuje a importer se od toho distancuje.nabídli mi repasi hlavy za 15tis..nic jineho mi nezbývá,nemam tolik peněz,splacím ůvěr.prej sem tento rok už čtvrtej...díky za radu....řidič z vysočiny....
05.12.2008 | 17:00:06 | Reagovat
chudoba?
05.03.2008 | 21:24:03 | Reagovat
kto to kupuje
29.01.2008 | 23:01:02 | Reagovat
Nestíhám se divit co se dočítám.Já mám vw polo 40 kW 3 roky a najeto 36 000 km.Jezdím všude možně i s vozíkem a ještě jsem na něm nemněl jedinou závadu.No a ta spotřeba se mi zdá taky trochu ujetá ono když si někdo koupí auto s 40kw motorem a pak s tím chce jezdit jak se závoďákem tak to jo.Já jezdím v létě tak za 5.6 a teď v zimě tak 6.5 ato na krátké trasy.Mám palubní počítač a podle toho kolik tankuju to taky lehce spočítám.Ale je fakt asi že záleží na jaký kus člověk natrefí.S tím olejem doporučuju opravdu přejít na klasický roční na longlife se vykašlete páč to opravdu 2 roky nevydrží.A žraní oleje je taky nesmysl já jezdím od výměny k výměně a neubyde ani deci
24.01.2008 | 08:50:17 | Petr Reagovat
Opet po case zprava
Tak jseme tu opet se zpravou o stavu. Vymena hlavy valcu nepomohla, pokud jedu po dalnici rekneme kolem 120, tak je spotreba okolo 1 litru oleje na 300-400 km. Po meste mene, ujede to i 1000 km. Jde o to, ze mam dojem, ze olej jde vrchem a kdyz se jede rychleji vychlista se ho vice. Pres vanu nejde ani kapicka. Na plastovem krytu je stale videt olej jak jde vrchem. V servisu opet vymenili hlavu, protoze vubec nevedi co s tim, prej jinak vymena motoru za 80 tis.. Pokud byste nekdo vedel co s tim, budu rad, jako druhe auto ho nechci davat pryc, kdyz uz jsem do nej nastrkal tolik penez. Dalsi zavady se kolem 100 tis vyskytly - nefunkcni svetla zpatecky, uplne nefunkcni ostrikovace (nejde motorek), vyzvejkane silentbloky na prednich kolech. Zdravi Honza
06.01.2008 | 20:41:48 | Honza Reagovat
Vlastnim též POLO 1.2 40 kw a jsem s ním velmi spokojen. Po cca dvou letech mám najeto 31000 km a doposud jsem neměl žádný problem, když do toho nezapočítám dvě prasklé přední žárovky.Samozřejmě že 1.2 40kw není žádný rychlík,ale vše záleží na stylu jízdy a na těžké noze. Na dovolenou se bez potíží dostanu na 5.3l a v městském provozu mu chutná i 7.5 l.Jediné co mě trápí je horší nástup brzd a zvuk tříválcového motoru.Na longlife olej jsem najel cca 22500 km a pak stačí podle mého názoru olej 5W 40 o spotřebě oleje nemůže být řeč.Na závěr je škoda ,že tento vůz se nevyrábí v kombi ,protože i má rodina se rozrůstá a tudíž budu muset od tohoto vozidla upustit.
21.12.2007 | 15:42:04 | jirka Reagovat
mám na seatu cordoba sdi najeto 210 000 a naprostá spokojenost -neskutečnej dělník - vyměněn pouze zadní výfuk a přední kotouče. olej se mění po 15 tis. a neubyde ani kousek. Takže ono je to trochu také o štěstí na jaký kus narazíte. Osobně bych radši seat vyroben ve španělsku, než WV v mexiku. Neznám nikoho kdo by měl se seatem jakékoliv vážné problémy
01.10.2007 | 09:10:03 | Reagovat
Opet po case
Tak po vymene hlavy valcu je po ujeti 5 tis km spotreba oleje okolo 1l/ 300-400 km. Uz se tomu jenom smeju, necham to prevazit, at s tim neco udelaj, ale pak jde mile auto z domu. Skoda...tech prachu v tom. Perlicka na zaver, misto tohoto auta jsem si dovezl od znameho bazaristy v SRN Zafiru 1.8, 103 kW, uv. do pr. 2006 a ackoliv jsem byl na miste ubezpecen o perfektnim stavu, nesel posilovac rizeni. Vymena za 35 tis ihned potesila, ted se hadam o zaruku!!! Tak si rikam, ze to je asi mnou...
30.09.2007 | 23:57:00 | Honza Reagovat
Hlava válců
Tak jsem tu opět po nějaké době se zprávou o recenzovaném kousku. Posledním hitem v cca 90 tis po 4 letech se stala výměna hlavy motoru za cca 37 tis. Motor žral více a více oleje, pořád mi ríkali, že to je normální (což mám dojem ale není), po nějakém čase se dostavili vibrace jako když je v tahu např. cívka. No, cívka to nebyla a řekli mi, že tato závada musela být již z výroby. Na kulanci to ale neuznali. Sice jsem do toho ty peníze vrazil, ale k autu a vůbec VW nemám už vůbec žádnou důvěru, nejraději bych opravdu své hodnocení spolehlivosti tohoto auta opravil.
07.08.2007 | 20:27:28 | Honza Reagovat
1,2 L 47 kW
Tiež som mal Polo 1,2 47 kW r.v. 2002 a som rád, že som sa ho pred rokom zbavil. Ako prvá závada v nekonečnom poradí, vyskytlo sa to, že mi odišla cievka na vstrekovači pri cca. 25 000 km. Žiarovky stretávacích predných svetiel som menil tak asi 1x do mesiaca a už to šlo do peňazí. Na kontrolnej prehliadke mi zistili ohnuté rameno pravej prednej poloosy a to som na tom jazdil iba ja, takže viem, že to neurobil nikto iný a že by som to urobil ja, o tom neviem. Daľšia závada bola tá, že začal tiecť olej cez gufero vačkového hriadeľa!!!
05.05.2007 | 14:51:29 | jofo Reagovat
To je dobre, ze slysim, ze muze Polo takhle drzet, asi mam holt smulu. S temi soucastkami mi nezbyva nez verit autoservisu, jezdit tam proste musim, kdyz se holt neco pokazi, nebo me tam odtahnou. Mam ted 80tis po 3,5 letech, asi ho letos prodam. K zavadam jsem jeste zapomnel totalni zaneseni osvetleni zadni SPZ bahnem az to cele shnilo a prestalo svitit, toto vse jiz po roce a pul provozu - spatna izolace..
15.02.2007 | 07:29:00 | Honza Reagovat
Servisy
Honza , ja mam polo 1,2 47 kW a za prvych 39t KM nemalo ziadnu zavadu. Do servisu s nim nechodim, aby mi nemohli vymontovat diely a vymenit ich za znicene. Neviem ako v CR ale u nas je to uplne bezna vec. Zrejme sa to stalo aj Tebe. Okrem svojho poznam aj par 1,4iek a tiez behaju bez poruch...
09.02.2007 | 12:35:42 | Reagovat
4 Honza
Kup si toyotu nebo mazdu.Taky jsem si jí koupil,protože mě VW taky unavilo.Teď leju naftu a jezdim!Denně!Mám ji rok a najel jsem skoro 40tis.km bez jediné závady.S mazdou jsem to měl taky tak = spokojenost.Když koukneš na recenze těchto značek, najdeš vesměs jen spokojenost s výjimkou několika prudilů,ale Ti ta auta nemají.Jen je štve,že evropský(především německý) auta už nejsou co bejvaly.Fauvéčkem teď zatím jezdí žena a kluk.Najedou tak 5-7tkm ročně,tak snad se nic "nevyjebe" než se toho zbavíme.
09.01.2007 | 17:56:40 | Vašek Reagovat
S tim long life olejem nevim, v autorizovanem servisu mi ho po tom co vydrzel pouze 16 tis km vymenili za normal a od te doby to tak mam. Jinak od doby co jsme psal tento prispevek je na aute dalsich par zavad (opet cidlo na brzde, dalsi odtah po to mco odesla civka atd atd) a uz me to fakt zacina unavovat. Mel jsem dojem, ze kdyz koupim nove auto, ze do tech cca 100 tis km by pri pravidelnem servisu nemuselo tolik zlobit. Ted fakt nevim, co koupit.
25.12.2006 | 23:37:09 | Honza Reagovat
Přejít z Longlife na jiný olej je podle autorizovaného servisu(CAR Point K.Vary) nemožné!Taky jsem to chtěl,protože teď jezdím míň a Long life se nevyplatí.(takže to na jaře prostě prodám)Přechod může tedy být důvodem tvé jednoznačně nadměrné spotřeby oleje.
19.11.2006 | 17:44:54 | Vašek Reagovat
VW ?nikdy!
VWčko už ani omylem.Není to dávno,co bejvalo. Vyrábí to kde jaká opice a pak to takhle vypadá.i litr oleje na 5 tis.km je hodně!S longlife TDičkem jsem s litrem vystačil na 50 tis.km a ještě mi dvě deci zbyli.
18.11.2006 | 11:08:39 | Wendy Reagovat
S
Mne sa nezdá ako spoľahlivý společník. Veď malo toľko závad
13.09.2006 | 19:33:33 | Reagovat
OMLUVA olej
Omlouvám se moc, upsal jsme se se spotřebou oleje, teď to dělá okolo 1 l na 5 tis ne na 1 tis km. Ale i tak je to na můj vkus moc. H.
13.09.2006 | 11:05:23 | Honza Reagovat
Kvalita VW
Tak tedy nevím, co si myslet o autě, které má výkon 40 kw, spotřebu 7,5/100 a oleje 1 l na 1 000 se spoustou vad. Kdyby tam nebylo napsáno, že se jedná o zánovní Polo, řekl bych, že někdo popisuje Oltcita.
13.09.2006 | 09:22:28 | sali Reagovat