Rok výroby:2003Typ motoru:1,4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:86 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:4,6 l/100 kmVloženo:24. 9. 2005
Měl jsem několik drobností, které mě trápily. Předně to bylo nestejnoměrné sjíždění pneu, které servis nedokázal odstranit ani v záruční lhůtě, ani po ní. Změnil jsem značku pneu(vlastním nákladem) a problém vyřešil.
Také mě trápily "pazvuky" v přístrojové desce, které mistři na druhý pokus snad konečně odstranili. Čas teprve ukáže.
Při garanci mi v Domažlicích prorazili hadici přívodu paliva k filtru(unikala nafta) a zničili alternátor. VW má smůlu, že ho v čechách zastupují diletanti, jinak auto je moc fain.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz užívám denně, jak na okreskách, tak na dálnici. Nikde mě dosud nenechal. Pozitivní je (zejména z hlediska ekonomiky), že díky dobrému "zajetí" a slušnému zacházení jsem s tzv.Long Life Servisem najel do první výměny oleje atd. 50tis.km s prům spotřebou 4,6l/100 km. V 86 tkm mám stále první br.destičky. Polo 1,4 TDi lítá po dálnici v pohodě 190 km/h, perfektně sedí, slušně akceleruje a to vše fakt zadarmo. Vyčíst by se mu dala snad špatná čitelnost budíku za slunečného počasí(krycí plexi mělo mít opačný úhel) a poněkud "divný" zvuk motoru, který je ovšem daný tříválcovou kostrukcí.
Auto rozhodně dalece překoná obecnou představu o malém voze v tom nejlepším slova smyslu. Je to dražší, ale za to bomba! Servis je dle dosavadních zkušeností ale totálně pod psa. Bez komunikace se servisním centrem výrobce v SRN nevyřešíte nic. Leda, že byste si koupili "fauvéčko" v řádu miliónu, pak by Vám ti nadutci v tuzemských servisech snad i otevřeli dveře.
Polo pravidelně servisováno,koupil jsem to v září 2008 říjen -Silentbloky s rameny vyměna v 72000km prej normální oprava za 7000 v autoUnger. listopad - odešla cívka jelo to jen na 2 válce,hroznej zvuk,civka nebyla skladem ani u dovozce z Německa.Musel jsem ji sehnat u KV Kelly za 1200,-oprava za 700,- Po měsíci se začlo sekat levé stahování okének,tak už to raději nepoužívám.Pořád to blblo a po 30minutach to po kouskách zase slo nahoru. -Zadní náprava vrže tak to asi jsou ty pryže u tlumičů jak jsem se dočetl. -Leden 2009 povolená přední žárovka velkej problem se tam dostat,tak to ted chvili zase svítí... -Novinka z března mi nejde otevřít kryt u nádrže je to zablokovaný musim to jít vypáčit.
Nepozeral som cenový rozdiel, ale ak je 50 tisíc, tak jednoznačne benzín. Rozdiel v spotrebe nie je až taký priepastný, navyše pri súčasných cenách nafty je prakticky nulová návratnosť rozdielu ceny pri kúpe auta s týmto motorom (1.4 TDI). Pre mňa stráca diesel význam v momente, keď mu musím šlapať na krk, ak chcem aby ťahal - a to je v prípade 1.4 TDI realita. To môžem mať rovno benzín. Nižšia cena, lacnejšia údržba, lacnejšie prípadné opravy. Tento motor v podstate neguje výhody naftového motora, medzi ktoré patrí okrem nízkej spotreby, aj určitá sila a ťah takpovediac od voľnobežných otáčok. Žiadnou z týchto výhod tento motor nedisponuje. Mal som možnosť s týmto motorom chvíľu jazdiť (ale nie v Pole) a bol som veľmi sklamaný. Odhliadnuc od kultúry chodu a zvukového prejavu, ktorý je neporovnateľný v prospech benzínovej jedna štvorky.
Možem sa opytať majiteľa auta ktoré Tdi má? 1.4 70 koní PD alebo 80 koní? V čom je rozdiel a čo by ste mi doporučili.Dakujem P.S. Pozdravujem Petríka - vivat škoda a koncern Vw
mě se líbí, jak někdo napíše svou zkušennost a další pod dojmem toho, že oni mají ten nejlepší vůz, začnou urážet a napíšou že auto je dobré možná tak na nákup rohlíků :-))). Pokud si chce někdo něco dokazovat, tak by to měl dělat jinde, tohle je o zkušennostech a pokud je máte špatné, tak to sem napište a nesnižujte se na úroveň blbečků, kteří zkritizují kdejaké auto. Možná zapomínáte, že každý má požadavky na auto jiné, někdo by to opravdu využil jen na ty rohlíky, v praxi to neznamená, že auto je špatné, ale jen to, že dotyčný má rád velká auta. Respektujte názory ostatních a budou respektovány ty vaše, kdo to má potom číst? :-)
souhlasím co psal pán výše,auto je úplně super já mám navíc 6n2 a to má kotoučovky i vzadu a akceleruje oněco líp protože je lehčí než 9n. Rozjezd vás zatlačí do sedaček a tam zustanete zatlačeni až do 80km/*h pak už to není takové divoké ale jede to stále slušně až do 120km/h pak už ručička tacho leze jen velmi pomalu ale dokaže se vyšplhat až ke 200 km/h ,docela mě ale zaskočilo tankování ,nevím proč ale bezpečnostní ventil u pumpy se dycky zavře při větším tlaku jako by už byla plná nádrž takže musíte tankovat pomalu
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo
polo 1.2 2002 72000km
Polo pravidelně servisováno,koupil jsem to v září 2008
říjen -Silentbloky s rameny vyměna v 72000km prej normální oprava za 7000 v autoUnger.
listopad - odešla cívka jelo to jen na 2 válce,hroznej zvuk,civka nebyla skladem ani u dovozce z Německa.Musel jsem ji sehnat u KV Kelly za 1200,-oprava za 700,-
Po měsíci se začlo sekat levé stahování okének,tak už to raději nepoužívám.Pořád to blblo a po 30minutach to po kouskách zase slo nahoru.
-Zadní náprava vrže tak to asi jsou ty pryže u tlumičů jak jsem se dočetl.
-Leden 2009 povolená přední žárovka velkej problem se tam dostat,tak to ted chvili zase svítí...
-Novinka z března mi nejde otevřít kryt u nádrže je to zablokovaný musim to jít vypáčit.
15.03.2009 | 11:20:34 | xxx Reagovat
Dlouho žádné reakce a teď, když už ten střep dávno nemám takových příspěvků. Ty arogantní přehlížím a tímto posílám rovnou do p.....
25.05.2008 | 15:50:44 | AUTOR RECENZE Reagovat
dakujem za radu, ziaden tdi.
08.05.2008 | 20:47:17 | Reagovat
Celkom výstižne je ten motor opísaný v tomto komentári : thttp://www.autorecenze.cz/auto-recenze-seat-cordoba-sedan-6668.htm
08.05.2008 | 14:21:38 | Petrík Reagovat
Nepozeral som cenový rozdiel, ale ak je 50 tisíc, tak jednoznačne benzín. Rozdiel v spotrebe nie je až taký priepastný, navyše pri súčasných cenách nafty je prakticky nulová návratnosť rozdielu ceny pri kúpe auta s týmto motorom (1.4 TDI). Pre mňa stráca diesel význam v momente, keď mu musím šlapať na krk, ak chcem aby ťahal - a to je v prípade 1.4 TDI realita. To môžem mať rovno benzín. Nižšia cena, lacnejšia údržba, lacnejšie prípadné opravy. Tento motor v podstate neguje výhody naftového motora, medzi ktoré patrí okrem nízkej spotreby, aj určitá sila a ťah takpovediac od voľnobežných otáčok. Žiadnou z týchto výhod tento motor nedisponuje. Mal som možnosť s týmto motorom chvíľu jazdiť (ale nie v Pole) a bol som veľmi sklamaný. Odhliadnuc od kultúry chodu a zvukového prejavu, ktorý je neporovnateľný v prospech benzínovej jedna štvorky.
08.05.2008 | 14:15:07 | Petrík Reagovat
takze namiesto 1.4 tdi 1.4 benzin? Rozdiel cca 50 000 sk ak porovname polo family a polo comfortline plus clima.
Co vy na to?
08.05.2008 | 12:43:10 | Reagovat
Suhlas nebrat, ten motor ma zvuk jak divoke prasa.
08.05.2008 | 01:36:04 | olso Reagovat
to Anonym
Aj ja Ťa zdravím. Keď vivat, tak vivat, alebo, kto chce kam, pomôžme mu tam. Ale jedna priateľská rada. 1.4 TDI nebrať.
08.05.2008 | 00:53:11 | Petrík Reagovat
Tdi
Možem sa opytať majiteľa auta ktoré Tdi má? 1.4 70 koní PD alebo 80 koní?
V čom je rozdiel a čo by ste mi doporučili.Dakujem
P.S. Pozdravujem Petríka - vivat škoda a koncern Vw
08.05.2008 | 00:09:45 | Reagovat
arogance přispěvovatelů
mě se líbí, jak někdo napíše svou zkušennost a další pod dojmem toho, že oni mají ten nejlepší vůz, začnou urážet a napíšou že auto je dobré možná tak na nákup rohlíků :-))). Pokud si chce někdo něco dokazovat, tak by to měl dělat jinde, tohle je o zkušennostech a pokud je máte špatné, tak to sem napište a nesnižujte se na úroveň blbečků, kteří zkritizují kdejaké auto. Možná zapomínáte, že každý má požadavky na auto jiné, někdo by to opravdu využil jen na ty rohlíky, v praxi to neznamená, že auto je špatné, ale jen to, že dotyčný má rád velká auta. Respektujte názory ostatních a budou respektovány ty vaše, kdo to má potom číst? :-)
04.02.2008 | 13:48:51 | arogance Reagovat
200 kmh na pole?di mi z dilny vole
30.01.2008 | 08:38:55 | Reagovat
Zatlaci do sedacek?! co to placas chlape.polo je ok akurat na nakup rohlikov
30.01.2008 | 08:37:27 | Reagovat
souhlasím co psal pán výše,auto je úplně super já mám navíc 6n2 a to má kotoučovky i vzadu a akceleruje oněco líp protože je lehčí než 9n.
Rozjezd vás zatlačí do sedaček a tam zustanete zatlačeni až do 80km/*h pak už to není takové divoké ale jede to stále slušně až do 120km/h pak už ručička tacho leze jen velmi pomalu ale dokaže se vyšplhat až ke 200 km/h ,docela mě ale zaskočilo tankování ,nevím proč ale bezpečnostní ventil u pumpy se dycky zavře při větším tlaku jako by už byla plná nádrž takže musíte tankovat pomalu
23.06.2006 | 11:48:11 | David v Reagovat