Rok výroby:2004Typ motoru:1900Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:70 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:29. 10. 2007
2 výměny řídící palubní jednotky (stěrače, světla, atd.) 3 výměna webasta (dnes opět nejde a už něvědí co s tím) 2 výměna předního skla (v zimě rádo změnami teplot praská) 1 výměna posilovače řízení (auto při sešlápnutí nebrzdilo) 2 výměna senzoru ABS a čidel teplot 1 výměna řízení 1 výměna turba (z přisávací hadice teče olej) o drobných závadách ani nemluvím.
Dál si musíte zvyknout na chlastání oleje do 50 tis. km, pravidelné roční výměny stbilizátorů a čepů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
VW už bych si nikdy nekoupil, přestože jsem šel do koupě po velmi kladných referencích na T4.
Ve firmě máme tři dodávky. Transit r.v. 98 je naprosto bez problémů. Bohužel T5 máme dvě a je to katastrofa, tak jako se servisem kde jsou z těchto aut zoufalí.
Po velkých diskuzích s majiteli T5 jsem zjistil, že jde převážně o ročník 2003 až 2005. To mi i potvrdili i v aut. servisu. Po těchto zkušenostech a neustálých dohadech s importerem VW bych dnes šel do nového Transitu.
A na závěr: pokud někdo znáte podrobnosti o webastu v T5 a jeho funkcích rád rozvinu diskuzi. Servisy s ním bojují a nevědí si rady.
Co se týče Webasta, měl jsem s ním problémy i v jiných (nových) autech , a v servisu taky nevěděli. Nakonec mě "odeslali" přímo do Webasta (kam už jsem neměl čas jet, takže nevím, v čembyl problém). Ale měli by si s tím poradit nejlíp sami. L.
V životě jsem neslyšel, že by se u T5 projevilo tolik závažných závad. Sám jezdím s T5 (ale s jiným motorem-5válcem 128kW) a zatím naprosto bez poruchy (cca 40.000km) a předtím jsem 10 let sedlal T4 (2.5TDi 75kW) a během 200.000km byla jedna JEDINÁ závada (relátko). Uvedené problémy jsou naopak typické např. pro MB Vito. Pokud auto bylo nové, nebourané, "normálně" se s ním jezdí (nerasuje se) a není "páteční", tak jsou uvedené závady těžko uvěřitelné a vyskytují se naprosto mizivě (mám i řadu známých mezi automechaniky, včetně VW).
Nezbývá, než popřát mnoho šťastných km bez dalších závad. Lekes
Když čtu recenze na nový auta tak to sou mr*ky, uvažoval jsem o koupi osobní dodávky a asi bude lepší 15 letá ojetina a pořádně jí opravit než kupovat za 600 litrů nový co stojí za prd. Je smutné kam automobilový průmysl došel a že se takové křápy nestydí prodávat ani drahé automobilky jako VW. Dělám v automobilovém průmyslu a ani se nedivím kvalitě, všechno se šidí na materiálu, kvalita jde stranou, řeší se jak co vyrábět s minimem lidí - nádeníků z agentur co dou po měsíci dělat jinam. Díly se vyrabí v montovnách na ukrajině, rumunsku jen aby se ušetřilo a podle toho vypadá kvalita. Motory ničí emisní předpisy atd. Nejlepší je kupovat starý auta dokud ještě jsou v jakžtak pojízdném stavu a bojkotovat dnešní produkci křápů.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Webasto
Co se týče Webasta, měl jsem s ním problémy i v jiných (nových) autech , a v servisu taky nevěděli. Nakonec mě "odeslali" přímo do Webasta (kam už jsem neměl čas jet, takže nevím, v čembyl problém). Ale měli by si s tím poradit nejlíp sami. L.
01.11.2007 | 22:15:34 | Lekes Reagovat
ZÁHADA
V životě jsem neslyšel, že by se u T5 projevilo tolik závažných závad. Sám jezdím s T5 (ale s jiným motorem-5válcem 128kW) a zatím naprosto bez poruchy (cca 40.000km) a předtím jsem 10 let sedlal T4 (2.5TDi 75kW) a během 200.000km byla jedna JEDINÁ závada (relátko). Uvedené problémy jsou naopak typické např. pro MB Vito.
Pokud auto bylo nové, nebourané, "normálně" se s ním jezdí (nerasuje se) a není "páteční", tak jsou uvedené závady těžko uvěřitelné a vyskytují se naprosto mizivě (mám i řadu známých mezi automechaniky, včetně VW).
Nezbývá, než popřát mnoho šťastných km bez dalších závad. Lekes
01.11.2007 | 22:08:39 | Lekes Reagovat
RE: ZÁHADA
Tak to jsi jeden z mala! Na T5 nadava snad kazdej! Nechapu proc ta skvele auto jako byla T4 nahradili takovou hruzou!!!!!!
15.02.2012 | 16:11:37 | Chema | 192.162.96.* Reagovat
RE: ZÁHADA
Když čtu recenze na nový auta tak to sou mr*ky, uvažoval jsem o koupi osobní dodávky a asi bude lepší 15 letá ojetina a pořádně jí opravit než kupovat za 600 litrů nový co stojí za prd. Je smutné kam automobilový průmysl došel a že se takové křápy nestydí prodávat ani drahé automobilky jako VW. Dělám v automobilovém průmyslu a ani se nedivím kvalitě, všechno se šidí na materiálu, kvalita jde stranou, řeší se jak co vyrábět s minimem lidí - nádeníků z agentur co dou po měsíci dělat jinam. Díly se vyrabí v montovnách na ukrajině, rumunsku jen aby se ušetřilo a podle toho vypadá kvalita. Motory ničí emisní předpisy atd. Nejlepší je kupovat starý auta dokud ještě jsou v jakžtak pojízdném stavu a bojkotovat dnešní produkci křápů.
19.04.2012 | 08:25:42 | Kuzma | 88.101.56.* Reagovat