Rok výroby:2000Typ motoru:1,9 TDStav km při koupi:0 kmStav km nyní:56 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:29. 6. 2006
Při velkém teple vržou silenbloky na motoru. Při velkém mrazu vlivem dilatace netěsnost na výfukovém potrubí (podstřeluje).
Na 40000km vážná závada převodovky. Původně řečeno, že je to na výměnu převodovky.
Nakonec (po našem důrazném zásahu) zjištěn prasklý věneček na řadící tyči, oprava 12000,- .
Na 56000km zjištěny prasklé obě zadní péra (upadlé 1,5 závitu zvrchu).
Pružina má progresivní pérování, prý je to VELMI časté. Ale pozor, s autem jezdím pouze sám, při nosnosti 850kg vozím max. 200kg (takže v žádném případě nepřekládám), vyhýbám se výmolům a jezdím opatrně. Jedná se zcela jasně o vadu materiálu nebo poddimenzované pružiny.
Koroze plechu víka nádrže (není pozink !!!).
Značná koroze výfukového potrubí za katalyzátorem.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za 470.000,- bez DPH jsem čekal podstatně více.
Hlučný motor, závady.
Liknavý přístup servisu. Občas přímo hloupé úsudky a zřejmá snaha si vydělat.
Moje T4 má nosnost 850kg, jak jsem psal v popisu. Pružiny MONROE z A-KELLY zcela vyhovují. Pružiny s větší tuhostí než původní jsem nechtěl, vůz by byl podstatně tvrdší. Původní pružiny rozhodně nepraskly přetěžováním nebo špatnou jízdou. V zimě, velký mráz -20, zjistil jsem jednu, do měsíce druhou. Bavil jsem se s chlapama od sanitek, a povidání o výměně pružin u VW T4 by vydalo na romány. Nemyslím, že originální díly VW budou lepší. Při výměně jsme porovnali původní a MONROE, co se týče tlouštky i tuhosti, byly stejné. Pouze jsem zde popsal svoje zkušenosti. Nyní mám na autě 75000km a kromě problému se středním dílem výfuku jsem v podstatě neměl závady, šlape dobře. Hodně se vyřešilo tím, že jsem začal tankovat skutečně kvalitní naftu, hlavně SHELL (tak z 95%).
Pružiny sice mají v Auto Kelly za 1900Kč ale to je střední tvrdost a jsou to sračky. Na T4 jich existuje mnohem víc než říka ray kromě tří tvrdostí na transportera jsou speciální péra na multivana a na carravellu jsou dvě tuhosti. Nedávno jsem kupoval na multivana originály a stály skoro 5 tisíc jedna
To by mě zajímalo jak ti může vrzat něco co to auto nemá?!Motor je u T4 zavěšenej na vzpěrách s tlumiči kmitů.Proto se motor vyndává z auta spodem.Pružiny bych rozhodně dal značkový a ne sračkový (Monroe) dělají se ve třech pevnostech.Já mám H-D na 1,2t nosnosti a no problem.To co tady popisuješ svědčí o tom jak s tím autem jezdíš.
1.po 25000kmvýměna serva 2.po 36000km brzdové destičky 3.výměna řídící jednotky(p.p.) 4.56000km výměna ložisek kol(předních) 5.120000km vadná hadice k turbu 6.260000km vadná šponovaci kladka řemene,opět vadná hadice turba,vadný alternátor,vadná pravá poloosa(oprava cca 20000kč). 7.O závadě kontrolek,stěračích,ventilátoru ani radši nepíši(bylo by to na dlouho. Závěr:o dodávce za 450000+dph jsem měl jinou představu.(konkurence je přibližně o 50000-100000 levnější(r.2004
Pro všechny, které mají s VW T4 stejné problémy jako já: - zadní pružiny (Monroe) se dají nyní bez problémů sehnat v AUTO KELLY - 1900,- Kč za ks. - zkontrolujte si sváry na výfuku, především kolem katalyzátoru. Měl jsem prasklé sváry z obou stran (je to nutné demontovat !). prostě nekvalitní německá práce.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Pružiny
Moje T4 má nosnost 850kg, jak jsem psal v popisu. Pružiny MONROE z A-KELLY zcela vyhovují. Pružiny s větší tuhostí než původní jsem nechtěl, vůz by byl podstatně tvrdší.
Původní pružiny rozhodně nepraskly přetěžováním nebo špatnou jízdou. V zimě, velký mráz -20, zjistil jsem jednu, do měsíce druhou. Bavil jsem se s chlapama od sanitek, a povidání o výměně pružin u VW T4 by vydalo na romány. Nemyslím, že originální díly VW budou lepší. Při výměně jsme porovnali původní a MONROE, co se týče tlouštky i tuhosti, byly stejné.
Pouze jsem zde popsal svoje zkušenosti. Nyní mám na autě 75000km a kromě problému se středním dílem výfuku jsem v podstatě neměl závady, šlape dobře. Hodně se vyřešilo tím, že jsem začal tankovat skutečně kvalitní naftu, hlavně SHELL (tak z 95%).
09.07.2008 | 13:28:49 | Swen Reagovat
Swen mele slámu
Pružiny sice mají v Auto Kelly za 1900Kč ale to je střední tvrdost a jsou to sračky. Na T4 jich existuje mnohem víc než říka ray kromě tří tvrdostí na transportera jsou speciální péra na multivana a na carravellu jsou dvě tuhosti. Nedávno jsem kupoval na multivana originály a stály skoro 5 tisíc jedna
08.07.2008 | 21:18:55 | Hurvajs Reagovat
Silentblok?
To by mě zajímalo jak ti může vrzat něco co to auto nemá?!Motor je u T4 zavěšenej na vzpěrách s tlumiči kmitů.Proto se motor vyndává z auta spodem.Pružiny bych rozhodně dal značkový a ne sračkový (Monroe) dělají se ve třech pevnostech.Já mám H-D na 1,2t nosnosti a no problem.To co tady popisuješ svědčí o tom jak s tím autem jezdíš.
07.12.2007 | 21:41:28 | Ray Reagovat
1.po 25000kmvýměna serva
2.po 36000km brzdové destičky
3.výměna řídící jednotky(p.p.)
4.56000km výměna ložisek kol(předních)
5.120000km vadná hadice k turbu
6.260000km vadná šponovaci kladka řemene,opět vadná hadice turba,vadný alternátor,vadná pravá poloosa(oprava cca 20000kč).
7.O závadě kontrolek,stěračích,ventilátoru ani radši nepíši(bylo by to na dlouho.
Závěr:o dodávce za 450000+dph jsem měl jinou představu.(konkurence je přibližně o 50000-100000 levnější(r.2004
21.09.2007 | 19:11:19 | nakano Reagovat
Pružiny, výfuk
Pro všechny, které mají s VW T4 stejné problémy jako já:
- zadní pružiny (Monroe) se dají nyní bez problémů sehnat v AUTO KELLY - 1900,- Kč za ks.
- zkontrolujte si sváry na výfuku, především kolem katalyzátoru. Měl jsem prasklé sváry z obou stran (je to nutné demontovat !). prostě nekvalitní německá práce.
21.02.2007 | 13:57:34 | swen Reagovat