Recenze Volkswagen Transporter 2.5tdi
“Skvělé auto!”

Autor recenze: janp (36 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:2500 Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:250 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 8. 3. 2006

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 540 touring

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Výborné auto s jízdními vlastnostmi osobáku a užitnými náklaďáku. Mám dlouhou verzi s tempomatem a po dálnici při 150-160km/h mám spotřebu cca 8l.Auto po celou dobu bez závad a na orig. brzd. destičky jsem najezdil 100000km.

Nejezdím moc na úsporu a moje sbírka kuponů od příslušníků to dokazuje.Nemůžu si ho vynachválit a už mě skoro neláká ani osobák (i když se rád občas svezu ve své 540i 210kw :-).

Vše má dvojnásobnou životnost proti osobáku, nevím o žádných slabinách a u mého roku 96 ani neodchází váha vzduchu. Trochu jsem mu jen odlehčil vyndáním katíku a ucpáním eckeru aby se mu líp dýchalo.

Jsem s ním moc spokojenej !!!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter

Vložit komentář

T 4

T4 19D r.v.1992. bus.Bylo to skvělé.koupené s 200tiskm.v 1997 Německu(firemní auto).Po kupi jsem musel sice měnit převodovku- ale to byla jediná větší věc,co jsem měnil-poté to již byly pouze kulové čepy,díly podvozku, po200tis.kotuče,po 100t destičky-rozvody údržba alt,atarteru a běžné úkony.Nenaložené auto mělo i solidní odpich.při spotřebě 6,5-8l. Po 5letech jsem jej prodal s 400tis.km-v lepším stavu,než když ho koupil.Rád na něj vzpomínám.V roce 2002 jsem koupil opět ojetinu z r.1998 19TD bus. 120tis.najeto.U ní se po 20tis.km povolil šroub rozvodového kola na klice.Málem jsem přišel o motor-prý se to u 19 stává.Od té doby mi hází řemenice a rozvody vždy raději dělám dřív-po 80t.km. Na autě mám již dalších 250tis.km a měním pouze běžné věci-i tlumiče jsou původní..Musím kritizovat výfuk-od 1996 je šizený a vydrží kolem 150tis km.Před 4 lety jsem ho vyměnil za výfuk z r.1991-ten byl poctivý-mám na něm přes 300tis.km a zatím pohoda.Ještě jedna rada.19td jezdila za 9litrů před třemi lety jsem si čerpadlo nechal přiklonit k motoru (změna předvstřiku) a do té doby jezdím za 7-8,5l-
T4 vřele doporučuji pokud předchozí majitel nebyl píp.........
Má ještě T4 2,5Tdi 102k láká mne zvýšení výkonu-čip atd.,ale chci mít stále spolehlivý vůz s kterým natočím statisíce km.
PORADÍTE NĚKDO ????? Dík alik773@atlas.cz

12.01.2008 | 13:13:35 |  Reagovat